Naista peppuseksiin

Mistä mahtais löytyä nainen joka haluaisin harrastaa peppuseksiä? Mukava 37v varattu mies etsii. Tai jos olet halukas kokeilemaan sitä ensimmäistä kertaa niin sekin onnistuu tietysti.

30

809

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo saattaa olla vielä mahdollista myös koitapa löytääkseen isoperseinen nainen peppuseksiä harrastamaan . sanoisin mahdoton tehtävä olen 30v koittanu löytää .

    • Tuli näköjään myös pieni kirjoitusvirhe tuohon aloitukseen. Eli etsin naista joka haluaisi harrastaa peppuseksiä :). Kaikki kiinnostuneet laittamaan vaan viestiä. Viestin voi laittaa myös osoitteeseen [email protected]

    • FantasyOfA11ium

      Jaana on aina iloinnut saadessaan täytettä kaikkialle, ennen kaikkea esim. purjosipuli saa hänet kuumaksi.

      Voin suositella!

      • FantasyOfA11ium

        Teen parhaani!


    • Onko naisia linjoilla. Ei jaksais lukea vain sipuleista 😅

    • Onko naisia linjoilla?

      • Anonyymi

        Moikka.. 😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka.. 😗

        Moi ;)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Moi ;)

        Mitä kuuluu? 😗Oon alasti..pilluni odottaa kyrpää aivan märkä sormetan juuri..aah..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuluu? 😗Oon alasti..pilluni odottaa kyrpää aivan märkä sormetan juuri..aah..

        Oikein hyvää kuuluu ;). Panetus on täällä aivan tajuton ja kulli on kovana melkein koko ajan ;). Jatkettaisko sähköpostilla? Laita mailia [email protected]


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Oikein hyvää kuuluu ;). Panetus on täällä aivan tajuton ja kulli on kovana melkein koko ajan ;). Jatkettaisko sähköpostilla? Laita mailia [email protected]

        Turvalllisin jutella täällä ensin.. 😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turvalllisin jutella täällä ensin.. 😗

        Mun kanssa on turvallista jutella missä vain :). Oletkohan mistä päin? Mahtaisko sun märkä pillu kaivata nyt kieltä tai jotain muuta? Entäs peppu?


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Mun kanssa on turvallista jutella missä vain :). Oletkohan mistä päin? Mahtaisko sun märkä pillu kaivata nyt kieltä tai jotain muuta? Entäs peppu?

        Tekee mieli..nyt sormetan par aikaa, ihana kun nussit mua olen sen tarpeessa🤗 Voit käytää milelivaltaisesti hyväksesi miten haluat.. aah


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekee mieli..nyt sormetan par aikaa, ihana kun nussit mua olen sen tarpeessa🤗 Voit käytää milelivaltaisesti hyväksesi miten haluat.. aah

        Kyllä ensin nuolisin sulle vähintään yhden orgasmin sormia apuna käyttäen ;). sormettaisin niin pillua kun peppuakin. Välillä saisin tietysti hengähtää imemällä mun kalua ja lastit saisit tietysti niellä ;).


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Kyllä ensin nuolisin sulle vähintään yhden orgasmin sormia apuna käyttäen ;). sormettaisin niin pillua kun peppuakin. Välillä saisin tietysti hengähtää imemällä mun kalua ja lastit saisit tietysti niellä ;).

        Ihana kutsu nartuksi😊 aah eeh miten ihanaa lukea viestiäsi nyt sauva pillussani eeh tärisen uuh olt ihfjjkl tulee eeh nussi nussi suutani aäshh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kutsu nartuksi😊 aah eeh miten ihanaa lukea viestiäsi nyt sauva pillussani eeh tärisen uuh olt ihfjjkl tulee eeh nussi nussi suutani aäshh

        Tollanen narttu vaatii kunnon kurkkunainnin ja siitä lastit naamalle. Sit jtkan nuolemista kunnes saat taas orgasmin samalla kun kaksi sormea on perseessäsi. Käännän sut kontilleen ja alan työntämään kovaa kulliani sun perseeseen samalla kun sauva surisee pillussasi ;)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Tollanen narttu vaatii kunnon kurkkunainnin ja siitä lastit naamalle. Sit jtkan nuolemista kunnes saat taas orgasmin samalla kun kaksi sormea on perseessäsi. Käännän sut kontilleen ja alan työntämään kovaa kulliani sun perseeseen samalla kun sauva surisee pillussasi ;)

        voi kun saisin imeä sun ihanaa jäykkää kyrpääsi aah panen sauvalla nyt rajusti jalkani sängyn päädyn päällä levällään aih eii miten hyvää tekee oispa sun kyrpä sisälläni uuu nyt saan tass oooh nussi nussi eeh uuh haa milkkä mies olet😗😗😗😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi kun saisin imeä sun ihanaa jäykkää kyrpääsi aah panen sauvalla nyt rajusti jalkani sängyn päädyn päällä levällään aih eii miten hyvää tekee oispa sun kyrpä sisälläni uuu nyt saan tass oooh nussi nussi eeh uuh haa milkkä mies olet😗😗😗😗😗😗

        Samalla kun siinä orgasmin kourissa olet itse laukean syvälle perseeseesi jonka jälkeen saat imeä kullin puhtaaksi ;)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Samalla kun siinä orgasmin kourissa olet itse laukean syvälle perseeseesi jonka jälkeen saat imeä kullin puhtaaksi ;)

        aah.. Olet ihmeellinen mies, nartun kuuluu nuolla kaikki puhtaaksi 👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        aah.. Olet ihmeellinen mies, nartun kuuluu nuolla kaikki puhtaaksi 👄

        Ehdottomasti ja sit vaan uutta kierrosta jos vielä vain jaksaa ;)


    • Rohkeasti vain kaikki naiset laittamaan sähköpostia :)

    • Anonyymi

      Moikka rakas 😗😗

      • heipä hei :)


    • Löytyykö?

    • Onko linjoilla kiinnostuneita naisia?

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Rauma-Pori akselilla tulee liikuttua. Laita sähköpostia jos tarkemmin haluat jutella :)


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Rauma-Pori akselilla tulee liikuttua. Laita sähköpostia jos tarkemmin haluat jutella :)

        Yli 500km etäisyys on vähän liikaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yli 500km etäisyys on vähän liikaa..

        No voi harmi. Eipä tuolle mitään tosin mahdakaan. Toivottavasti löydät lähempää seuraa ;)


    • Anonyymi

      Menes naisesi luokse täältä, sinä varattu mies! Ei ole oikein, että täällä vikittelet vieraita naisia. Häpeä!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe