Ostin uuden puhelimen Motorola 5 g moton ja siihen kotelon jossa pidän pankki ym kortteja. Menin nostamaan seinästä op kortilla, mutta ei hyväksnyt korttiani. No menin sitten tankkamaan automaatilta autoani. Ja siellä sama juttu, Ei hyväksynyt korttia. Sitten siihen tuli seuraava asiakas joten jäin odottelemaan kelpaaki hänen kortti. Kelpas ja tämä asiakas neuvvoi, että pyyhkäse peukulla sitä siru kohtaa ja niin tein ja kortti toimi ja takasi nostaan seinästä ja sehän toimi . Voinko nyt luottaa tähän korttiin. Sitten olen myös kuullut, että kännykkää ja pankkikortteja ei saisi pitää samassa koteloss. Vanhan kännykän aikana ei koskaan tullut tällaista ongelmaa. kortit oli kännykotelossa
Pankkikortti kännykotelossa????
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kortin siru kerää likaa. Syljellä huuhtelu paikanpäällä usein auttaa. Itse hankaan liinalla johon kostutettu isopropanolia sirut puhtaiksi. Osa toimipaikoissa ei puhdista maksupäätteiden sirulukijoita, sitten likaiset kortit sotkee lukijan.
- Anonyymi
Sirun saa täysin puhtaaksi magneetilla hangaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096