Madallettu auto on ihan paska!
Madalletut autot, tehtaan sportti alusteiset pilaa auton ajo ja käyttöominaisuudet.
Tuollaisella autolla on rasittava ajaa, kun ei jousta, kaikki epätasaisuudet tule läpi, myös meteli kasvaa. Eli kuskilla tuntuu ropassa, väsyy jalat ja selkä.
Nykyyään jopa osaan autoja joutuu vaihtamaan tuuman tai pari pienempaa vannetta ja korkeampi profiilisia renkaita koska vakioalusta voi olla liian kova!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rata-ajossa kello ei tykkää jos on löysä alusta.
- Anonyymi
Riippuu kovasti autosta ja onko tehtaan sporttialusta vai omaa tekoa. Minä valitsen aina sellaisen varustemallin jossa on tehtaan sporttialusta ja aina olen ollut tyytyväinen. Tyypillisesti ne ovat olleet 15-20mm matalampia ja hieman napakampia alustaltaan kuin perusmalli.
Tuollainen matala/urheiluauto on Saksassa kuin biljardipöydällä ajelisi. ; )
Yleisesti ottaen Suomen karmeisiin tieolosuhteisiin karkeille teille myydään uusia autoja aivan liian matalaprofiilisella rengas/vannevalinnoilla.
Itse olen todennut 60-profiiliset renkaat, suhteellisen pehmeän ja toivottavasti pitkäliikkeisen jousituksen koplattuna varsin kovaan iskunvaimennukseen aika optimaaliseksi kynnöspeltoajoon, mitä Suomessa maanteiksi kutsutaan.- Anonyymi
ei piä paikkaasa
25-sarjaset renkaat ja -40mm madallus on nopein normiliikentees Anonyymi kirjoitti:
ei piä paikkaasa
25-sarjaset renkaat ja -40mm madallus on nopein normiliikenteesSain sarkasmin. ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa ja Mikko eroaa!
https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura30014756Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs2725345