Ei sun tarvii mulle seksiä

Anonyymi

antaa. En mä mitään laihduttele, tai rupea juoksemaan sun takia missään kauneushoidoissa. Olen mikä olen.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle kyllä kelpaa sellaisena kuin on

    • Anonyymi

      Aivopieru kerrakseen..
      Eiköhän suurin osa naisista huolehdi itsestään juuri itsensä vuoksi...
      Kiva kuitenkin on kulkea siistinä ja nättinä.

      Eikä naisen tarvi miehiltä seksiä pyytää, sitä saa jos haluaa

    • Anonyymi

      Mun kohdalla noista kauneushoidoista ei olis edes mitään hyötyäkään, pitäis käydä plastiikkakirurgilla laitattamassa koko kroppa uusiks ett näyttäis edes ihmiseltä muiden silmissä...ei taida olla niin paljon tuuria rahapeleissä ett onnistuis🙄. Seksiä sais jos maksaisin tai pistäisin säkin päähän. Annanpa olla, mä oon tämmönen ku oon, ku en kelvannut niin en kelvannut.

    • Anonyymi

      En mie paksua ja rupsahtanutta naista halua.

      • Anonyymi

        Kuka nyt vanhaa muijaa huoliskaan, kun on tarjolla alle 40v. nuortakin lihaa😉😉


      • Anonyymi

        Enkä mie halua rumaa pienimunaista miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt vanhaa muijaa huoliskaan, kun on tarjolla alle 40v. nuortakin lihaa😉😉

        Hyi mitä ikäloppuja tuommoiset naiset


      • Anonyymi

        Ota sitte laiha ruipelo .
        Ootha sie turhan pinnallinen ..
        Etkä ymmärrä hyvän sydämen ja lämmön päälle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sitte laiha ruipelo .
        Ootha sie turhan pinnallinen ..
        Etkä ymmärrä hyvän sydämen ja lämmön päälle mitään.

        Narsisteille mitään lämpöä tarvitse antaa. Eivät he ymmärrä sellaisen päälle mitään. He tahtovat vain alistaa, mitätöidä, haukkua, hallita. Siksi yrittävät juuri etsiä nuoren, jolla ei ole niin paljon kokemusta, jotta pääsevät niskan päälle.


    • Anonyymi

      Antaisin sulle just sellaisena kun oot <3

    • Anonyymi

      Ei tartte laihdutella saatika juosta kauneushoidossa, mut onko meillä joku muu syy olla tekemisissä?

      • Anonyymi

        Rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus.

        Ei sitä täältä löydy...liekö koko rakkautta muutenkaan olemassa, keksitty juttu, huuhaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä täältä löydy...liekö koko rakkautta muutenkaan olemassa, keksitty juttu, huuhaata

        Rakkautta on kaikkialla kun osaat vain katsoa. Sitä on vaunuja ulkona työntävässä isässä, vanhassa miehessä joka katsoo puolisoaan kuvasta ikävöiden, lapsessa joka iloiten leikkii puistossa, eläimissä jotka päättäväisesti etsivät poikasilleen ruokaa.. Sitä on kaikkialla, rakas.


    • Anonyymi

      Fakta on se, että naisella täytyy olla uhkeat lollot, fitness vartalo, ikä max 25 v. Silloin annan naiselle seksiä

      • Anonyymi

        ... ja kenties siksi olet täällä.


    • Anonyymi

      Hyvä sillä pidän vähän muhkummasta <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe