En jaksa tätä elämää

Anonyymi

Autistina. Haluaisin olla normaali aikuinen nainen, mutta olen outo ja kömpelö sosiaalisesti. En saa parisuhdettakaan koskaan koska en osaa tutustua miehiin, ne pitäisivät mua kuitenkin aivan lapsellisena ja outona. En kestä fyysistä läheisyyttäkään. Se ahdistaa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Autismin kirjo on laaja, siitä nyt luennoimatta sen enempää...
      Kaikki me ollaan omalla tavallaan outoja tms.
      Ei sitä parisuhdetta ole kenenkään helppo löytää.
      Mielestäni se on outoa jos on liian estoton.....
      Kaikki tapahtuu omalla painollaan.
      ☺️

      • Anonyymi

        Olen oikeassa elämässä todella estynyt. Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikeassa elämässä todella estynyt. Aloittajalta

        Suurin osa on....itsekin haluan tutustua toiseen ihmiseen hyvin...luottamus on kaiken a ja o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikeassa elämässä todella estynyt. Aloittajalta

        Ei sinun tarvitse erikseen sanoa, että aloittajalta. Aloitustasi ei varmasti omi kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse erikseen sanoa, että aloittajalta. Aloitustasi ei varmasti omi kukaan.

        Joo sinä voisit mennä nukkumaan siitä.


    • Anonyymi

      Tutun kuuloista. Itse olen 28v mies ja sosiaalisesti estynyt ja arka. Ei mitään kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. Yksinäisyys vie ennenaikaiseen hautaan.

      • Anonyymi

        Ikävä kuulla. :/ Oletko sinä epäillyt itselläsi tai onko sinulla Autismin kirjon/Aspergerin diagnoosia?

        - Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla. :/ Oletko sinä epäillyt itselläsi tai onko sinulla Autismin kirjon/Aspergerin diagnoosia?

        - Aloittaja

        Sain aikoinaan jostain autismiin liittyvästä nettitestistä aika korkean pistemäärän. En kuitenkaan usko, että olen autisti. Enemmänkin vain negatiivisten elämänkokemusta kautta muodostunut sosiaalinen ahdistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain aikoinaan jostain autismiin liittyvästä nettitestistä aika korkean pistemäärän. En kuitenkaan usko, että olen autisti. Enemmänkin vain negatiivisten elämänkokemusta kautta muodostunut sosiaalinen ahdistus.

        Aivan. Itse taas uskon, että tämä kaikki outous minussa johtuu Aspergerista, vaikka on minullakin kyllä negatiivisia elämänkokemuksia ollut ihan riittämiin.

        - Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain aikoinaan jostain autismiin liittyvästä nettitestistä aika korkean pistemäärän. En kuitenkaan usko, että olen autisti. Enemmänkin vain negatiivisten elämänkokemusta kautta muodostunut sosiaalinen ahdistus.

        Minä kuulun autismin kirjon ryhmään. Monen vuoden vaikeat kokemukset ovat saaneet minut ahdistumaan ja tavallaan käpertymään sisään päin ja olemaan paljon yksin. Se on lisännyt sosiaalista ahdistusta ja saanut aikaan sen, että sisin on ollut ahdistunut etukäteen uusien tilanteiden kohtaamisista arjessa ja töissä. Siksi tutut ihmiset ja tutut tilat töissä ovat tärkeitä, koska niistä puuttuu sellainen yllätysmomentti ja mieli voi rentoutua ja olla levollinen ja silloin työnteosta todella nauttii.


    • Anonyymi

      Mä olen toisella tavalla luonnevikanen aina ollut ja ei niistä vioista noin van pääse. Mulla ollut aina hankalaa luottaa ja tutustua ihmisiin muutenkin. Enkä ole ollut kiinnostava sillä tavalla ikinä, lähinnä ollut ilmaa muille ihmisille. Kun olen huomannut etten kiinnosta ketään tai jotkut osoittavat selkeästi etteivät halua olla tekemisissä, yleensä pysyttelen omissa oloissani, vetäydyn kuoreeni. Ja koko ajan toivon ett pääsisin ahdistavasta paikasta ja tilanteesta pois.

      • Anonyymi

        Ei se välttämättä luonnevikaa ole, jos ei pysty luottamaan ihmisiin. Sori, kun en nyt osaa vastata tämän kummempaa. :/

        - Aloittaja


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe