paljastelijat

liisa

Sain viikonloppuna hirveen halun löytää miehen ittelleni, kun oli tikkurilan takana lenkkeilemässä ja itsensäpaljastelija hyökkäsi pusikosta vastaan ja otti sepaluksesta kullin esiin.Jämähdin siihen paikkaan ja katsoin mitä mies tekee.Hän hipelöi kulliaan ja kyseli haluaisinko kunnon kyydit.Noin pari minuuttia kyrpää kattellessani housuni kastuivat ja uskallin lähteä juoksemaan pakoon.Illalla istuin vuoteellani ja muistin sen ison kullin ja nuoren klopin,laitoin kädet pikkareiden sisäpuolelle ja hiplasin itselleni orgasmin ja nukahdin....nyt haluan itselleni oman kullin heiluttajan kotioni.

15

7949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeromies

      No meilaappas mulle niin tulen heiluttelemaan?;-)

    • hamppuneito

      Olisit vetänyt pöksysi alas ja vetänyt kunnon ratsastukset paljastelijan päällä siinä ja heti!

    • koskaan

      puhu mitään.Olen monta elämäni varrella nähnyt.Eivät edes katso.Katsovat vain omaa seisovaa elintään.Ne ei pysty yhdyntään.Aina niissä on jotain omitusta.Oikea mies viettelee naisen toisella tavalla,tulee tekemään tuttavuutta.

    • mika

      ilmoitappa niin tuun sua autamaan

      • Vilkuttelen

        Kotoasi kohti.


      • Anonyymi

        Voisiko runkata


    • henna

      Onhan noita vastaan kävellyt useampi paljastelija varmaa 10-15.Yleensä olen selvinnyt vain pysähtymällä,koska en pidä heitä mitenkään väkivaltaisena tai raiskaajana.Heillä on tarkoitus tyydyttää itsensä ja saada huomiota.Kaikki ketkä olen tavannut ovat ehdottanut seksiä, suihin tai ovat arvostelleet ulkomuotojani "tissejä tai perää".Olin lenkillä konalassa kun noin 25-v mies tuli bussipysäkiltä ja kaivoi kullin sepaluksesta ja ehdotti suihin ottoa,pysähdyin ja katsoin hetken mitä hän meinaa..runkkaaminen jatkui kunnes kehuin hänen kulliaan komeaksi samalla kundi laukesi ja minä pääsin jatkamaan matkaa,en tiedä auttaako kun kehua retostelee heille elimestä laukeminen ainakin tuli nopeasti.Ymmärrän lliisan tunteen siinä mielessä koska itse olen ollut sinkkuna jo vuoden verran enkä ole harrastanut seksiä tänä aikana, kyllä minunkin mielestä oli kiva nähdä seisova mela edessäni mutta en silti suostuisi yhdyntään.Itseäni tyydytin kuiteskin.

      • riina

        moi

        kävelin espossa leppävaarassa keskellä päivää töistä kotii omissa ajatuksissani, kunnes vastaan käveli noin 30-35 kundi ja avasi housunsa ja heilutteli kulliaan.Jotain se sanoi mut en kuullut kun sydän pomppi lujaa mutta tiesin jotenkin ettei hän ole raiskaaja.Kundi käveli luokseni ja lukesi nenäni edessä niin että spermaa lensi jopa kengilleni asti sen jälkeen mies poistui paikalta.Kotona ollessani juttelin kaverini kanssa ja ihmeteltiin yhdessä miten tollanen on mahdollista.Mun mielestä se äijä oli jopa normaalin näköinen ja kullikin varsin suuren kokoinen,sais varmaan oman kullan koska tahansa!


      • Anonyymi
        riina kirjoitti:

        moi

        kävelin espossa leppävaarassa keskellä päivää töistä kotii omissa ajatuksissani, kunnes vastaan käveli noin 30-35 kundi ja avasi housunsa ja heilutteli kulliaan.Jotain se sanoi mut en kuullut kun sydän pomppi lujaa mutta tiesin jotenkin ettei hän ole raiskaaja.Kundi käveli luokseni ja lukesi nenäni edessä niin että spermaa lensi jopa kengilleni asti sen jälkeen mies poistui paikalta.Kotona ollessani juttelin kaverini kanssa ja ihmeteltiin yhdessä miten tollanen on mahdollista.Mun mielestä se äijä oli jopa normaalin näköinen ja kullikin varsin suuren kokoinen,sais varmaan oman kullan koska tahansa!

        Olis kiva näyttää sinulle


    • suvihuvi

      myös uimarannoilla ja ovat tulleet naistenpuolelle sovitus koppiinkin, kun ystäväni oli yksin vaihtamassa uimapukuaan.
      häntä oli pelottanut todella paljon, koska luuli tulevansa raiskatuksi.

    • kalukivikovana

      Taas Jazzeilla ja Yyterissä tapahtuu vaikka mitä, paljastelua, yleisellä paikalla rakastelua, tirkistelyä, ryhmäkivaa yms. Kyllä kesä on kivaa aikaa

      • Röllipeikko

        Siellä vilahtele aika usein. Kesäisin näkee mies/naispareja ja yksinäisiä runkkareita, kävelemällä Yyterin eteläkärkeen.


    • Anonyymi

      Hyviä kertomuksia tässä ketkussa naisilta tilanteista joissa mies paljastaa elimensä, usein yleensä keskusteluissa näkyy se ristiriitainen suhtautuminen, jotkut sättii paljastelijaa, jotkut kiihottuu, ainakin myöhemmin. Meille paljastelijoille nuo tilanteet ovat sitä herkuinta, ei pyritä muuhun kuin näyttämään ja nauttimaan naisen reaktioista ja omasta kiihkosta.

      Lahdessa eräässä puistossa seisoi kaksi nuorta naista tölkit kädessä, pysähdyin, juttelimme hetken ja totesin että nyt kyllä kusettaa, saanko.. he sallivat. Käännyin heihin selin, otin koko kaluston ulos sepaluksesta mutta koska oli vaikea jutella siinä senin niin käännyin heihin sivuttain. Toinen totesi että on se helppoa kun on tuollainen letku.. Ei tietenkään kusettanut, kiristin kullin juuresta jo hyvin sojottavaa elintä niin että esinahka liukui taakse, toinen naisista nojasi käsillä polviinsa ja tuijotti elintä, sanoi että tuleeko sieltä mitään. Silloin ruiskahti todella pitkälle, tuntui että tuli kaikki kertasyöksyllä. Ehkä vähän tajunta sumeni, tajusin ja muistan vasta sen kun naiset etääntyivät nauraen.

      Näitä kokemuksia on ja näitä muistellessa on nautinto hyväillä elintä ja nautiskella koetuista tilanteista uudelleen. Kirjoitin tämän tänne naisten palstalle koska olisi yhäkin kiintoisaa lukea naisten kokemuksia näistä tilanteista. Niitä on varmasti paljon. Naiset jotka joutuvat näihin tilanteisiin voivat olla otettuja koska heidät valikoidaan tarkoin, antaa vain hivellä itsetuntoa, olette upeita.

    • Anonyymi

      Tekee mieli esitellä....ja runkata..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe