Ei ole koolla väliä

Anonyymi

Kyllähän iso kulli on kiihottava näköinen, mutta seksissä sillä ei ole muuta kuin haittaa, pienemmällä pääsee joka reikään kipua tuottamatta ja kieli on kuitenkin tärkeämpi nautinnon tuottaja.

20

806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimo on 159cm ja itse olen 192cm ja elimeni on isohko. Pituutta vehkeellä on 19cm ja ympärysmittaakin 12cm.
      Vaimo sanoo että joskus tuntuu liian suurelta kun panen kovaa takaapäin. Yleensä vaan tykkää kun saa kunnolla patukkaa pakaraan.
      Ratsastamalla tulee useimmiten orgasmi.

    • Anonyymi

      Minä olen huomannut, että kengät pysyy kusella käytyäni ainakin kuivina, ei kai siitä muuta hyötyä ole🤔

      • Anonyymi

        Miten pystyt jäykällä mulkulla kusemaan? Itselläni on pieni lepotilassa mutta todella iso jäykkänä, ja menen lähemmäs pönttöä, jolloin kusi osuu pönttöön. Saatan jopa kävellä pöntön ylle. Monet miehet kusee istualtaan. Sitä en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Paras penis on sellainen, jota saa naida kunnolla, pelkäämättä kipua. Pituutta vähintään 15, maksimissaan 18cm.

      • Anonyymi

        Mikään noista ei täyty sun kohdalla


      • Anonyymi

        Eli siis pituutta 12 ja maksimissaan 15cm.


    • Anonyymi

      Kun kalua suuhun ottaa on lyhyempi parempi. Tykkäävät kaverit helposti työntämään kiihkoissaan liiankin syvälle nieluun.
      Tuommoinen 10-13 cm kalu on kiva ottaa suuhun,ei sitten mene liian syvälle.
      Terskaa lipsuttelee kielellä ja muljauttelee sitä poskesta toiseen,sitten alkavatkibn varren suonet tuntua kovina ja terska kivikovan sileänä.
      Nyt suuhun ottavan tyttöilijän kullikin on jo purkautumisvalmis ja orgasmi lähestyy.
      On niin ihanaa kun miehen terska hypähtelee suussa takoen kitalakeen ja ruiskii lämmintä spermaa suuhun,silloin kyllä tyttöilijäkin pääsee onneen samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Olet siis homo?


    • Anonyymi

      Mittatikku miehet kertokaapa mihin sitä keskivertoa pituutta pitemää tarvitaan. Vaginaan kun ei mahdu määräänsä pitempää vaikka olisi puolimetrinen.

      • Anonyymi

        Ukot täällä löpisee omiaan eivät osaa vehettään mitata aina on puolet liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukot täällä löpisee omiaan eivät osaa vehettään mitata aina on puolet liikaa

        Totta. Kyllä isosta mulkusta on hyötyä sitten vanhana, kun eukko on läski ja itse kans. Yltää paremmin. Nuorena ei niinkään.


    • Anonyymi

      Mulla on just sopiva. 5v oltu välillä salasuhteessa ja välillä kokonaan lopetettu seksi 1,5v uodeksi. Omien parisuhteiden pakosta.. Nyt vapaina molemmat. Ja pantu tiheemmin ku koskaan aiemmin meidän suhteen aikana.. Ja seksiä ollaan harrastettu ekoina vuosina, 3-4krt viikossa. Tällä hetkellä joka päivä pitää saada. ainakin kerran.. Mut on se kivaa kun molemmat on niin onnessaan vaikka meillähän on Aina ollut pelkkä seksi suhde..Mut on siinä voi olla tän salaisuuskin. Jotenkin ollaan alusta asti pantu aina kun nähdään lähestulkoon. Ja se on meillä toiminut hyvin. 7päivän seksi haaste suoritettiin eilen maaliin.

      • Anonyymi

        Sen verran unohtu kertoa vielä. Itellä 16cm. seisoo helposti ja kovana muijani käsittelyssä.. Se on aina tykännyt mun kyydeistä. Ja minä hänen. Pitää tietää ja tuntee toinen. Silloin tietää miten saa toisen silmät pyörähtelemään nautinnosta.. Ihana nainen hyvällä kropalla. Ja just täydellisellä pillulla. Meillä seksi vaan paranee ja siihen ei kyllästy. Jokaiselle munalle on pillu ja toisinpäin. Käyttäjästä se on kiinni....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran unohtu kertoa vielä. Itellä 16cm. seisoo helposti ja kovana muijani käsittelyssä.. Se on aina tykännyt mun kyydeistä. Ja minä hänen. Pitää tietää ja tuntee toinen. Silloin tietää miten saa toisen silmät pyörähtelemään nautinnosta.. Ihana nainen hyvällä kropalla. Ja just täydellisellä pillulla. Meillä seksi vaan paranee ja siihen ei kyllästy. Jokaiselle munalle on pillu ja toisinpäin. Käyttäjästä se on kiinni....

        Eli sulla on siis 13 - 14cm, jos oikein mittaat. Mutta se on pääasia että toimii ja hommat pelaa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla on siis 13 - 14cm, jos oikein mittaat. Mutta se on pääasia että toimii ja hommat pelaa👍

        Voi olla mahdollista.. Muijani tykkää.. Se on tarpeeksi.!


    • Anonyymi

      Kyllä sillä koolla on kuule väliä!! Älä puhu joutavia. Itse ainakin haluan isoa mustaa lerssiä, vahvaa ja suonikasta ja tiedän mistä sitä saa. Nam!

      • Anonyymi

        mistä sitä saa ja saako bi-mies myös ootko ite kokeillu anaaliin


    • Anonyymi

      kyllä kieli saa pepunkin saa avautumaan pieni kulli menee syvälle

    • Anonyymi

      moniko mies on tuntenut kielen pepussaan ja tuntenut sen nautinnon

      • Anonyymi

        Toisen miehen kielen?


    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe