Myydään lunta edullisesti

Anonyymi

Minun pihalta myydään lunta edullisesti, kaikki ei ole omasta takaa.
Sitä on tullut taivaalta, naapurin tontilta ja veroja olen sen verta maksanut, että kuntakin on päättänyt lahjoittaa sitä tieltä. 🌨️

20

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä päin auraukset hoitava työntää typeryyksissään isolla putkella pihalle ja jopa ikkunoille ihan tarpeeksi asti. On nähty ikkunasta. Selvästi tahallista toimintaa. Pitänee itse alkaa tehdä samoin. Eli jos homma ei muutu, niin työnnetään ne s*amarin aura-auton tieltä työntämät lumet takaisin sinne mistä niitä meidän ikkunoihin asti syydetäänkin. Joten aloittaja siihen ehdotukseesi: ei kiitos!

    • Anonyymi

      Ja itse asiassa, aion niin myös tehdä. Oli laitonta. tai ei, niin pistetään vahinko takaisin kiertämään. Jatkossa, jos näen mitään tahallista toimintaa, lumien linkoamista ikkunoille asti, niin ne lumet tulevat takaisin sille sivutielle, jota mulk*u auraat.

      Terveisiä: N.niementieltä

    • Anonyymi

      Mitään lumia ei tarvitse lingota ja työntää tarpeettomasti pitkällä putkella. Ei ainakaan niin, että ne lumet tulevat ikkunoille asti. Silloin on menetellyt väärin.
      Oli tahallista, tai ei. Niin homma pitää tehdä asiallisesti ja hallita aurauksensa.

      Muutoin se voi kostautua jollakin tavalla jatkossa.

      Luntahan riittää laittaa se takaisin sille tielle. Tehköön työnsa perästä sitten uudestaan.

      • Anonyymi

        Onpa pöljiä kuskeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa pöljiä kuskeja.

        varmaankin jotain alipalkattuja vuokratyöläisiä joilla ei ole motivaatiota tehdä työtä kunnolla kun siitä ei kerran maksetakaan mitään...


    • Anonyymi

      Täältä saisi ihan ilman hakea

    • Anonyymi

      Pistän paremmaksi, lahjoitan lunta, kaiken paskan saa viedä mitä irti saa, tollaselle helvetin turhakkeelle ei ole mitään käyttöä, mutta haittaa on senkin edestä, sulais helvettiin koko paska eikä ikinä tulisi uutta. Jatkuvasti on kaikki paidat ja kengät märkinä kun saa tapella ton turhakkeen kanssa vuorokaudet läpeensä. Täytyy pian ostaa 4-veto hilux ja ei muuta kun lukot päälle ja menoksi, saa loppumattomat turhat lumityöt jäädä.

      • Anonyymi

        Ihanaa kuntoliikuntaa, kun ei taida jumppaan pian päästä tämän kamalan Corona vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kuntoliikuntaa, kun ei taida jumppaan pian päästä tämän kamalan Corona vuoksi.

        Jos olet nuori, terve ja vielä hyvässä kunnossa, niin mikäs siinä!

        Kyllähän se jonkinlaisesta jumpasta, tai kuntoliikunnasta käy. Ei tarvitse mennä punttisalille.

        Mutta ei tee kovin hyvää ainakaan minulla. On liian monta vaivaa, särkyjä ja kipuja joka puolella kroppaa. Lumityöt vielä pahentavat niitä aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kuntoliikuntaa, kun ei taida jumppaan pian päästä tämän kamalan Corona vuoksi.

        Tervetuloa kuntoilemaan, ihan annan sinulle koko talven urakan kun niin tykkäät, itselläni ei nouse kuin vit..tus käyrä, ja niin jyrkästi, ettei sitä pysty edes mittamaan, tollast paskaa ei pitäisi sataa milliäkään, enkä moista sontaa kaipaa. Tulis ennemmin vettä, kun tota sontaa, josta ei muuta ole kuin riesaa joka tavalla.


    • Anonyymi

      Mutta kaikesta huolimatta pitää jokaisen maksaa sitä hulevesimaksuja sulavasta lumesta. Helmikuun alkupäivinä on eräpäivä.
      Ei siinä auta, vaikka sen lumen möisi tai lahjoittaisi pois.
      Jaa, mutta Mitenkäs tuolla Kasurilassa? Ostaiskohan ne sinne rinteeseen lunta valmiiksi ensi kautta varten?

      • Anonyymi

        Olet oikeassa siitä ensinmainitusta, eli hulavesimaksujen perimisestä. Taivaaltahan se lumi maahan ja jokaisen maanomistajan tontille sataa. Miksi pe*keleessä siitä pitää vielä maksaa?
        Kas, kun ei ilman hengittämistä laiteta verolle ja maksuksi. Kyllä ne aina keksii (kunta ja päättäjät) uusia maksuja ja niiden perimiselle perusteita.

        Ihan kais*apäistä ja järjetöntä toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa siitä ensinmainitusta, eli hulavesimaksujen perimisestä. Taivaaltahan se lumi maahan ja jokaisen maanomistajan tontille sataa. Miksi pe*keleessä siitä pitää vielä maksaa?
        Kas, kun ei ilman hengittämistä laiteta verolle ja maksuksi. Kyllä ne aina keksii (kunta ja päättäjät) uusia maksuja ja niiden perimiselle perusteita.

        Ihan kais*apäistä ja järjetöntä toimintaa.

        Voisiko tuhnujen päästämisestä vielä verottaa ja jos niin tietysti hajun perusteella vielä. Siinä olisi yksi uusi työpaikka jollekin näin taantuma aikana...


      • Anonyymi

        Jännä muuten tuo hulavesi maksu, missäs on sitten se valinnanvapaus? Kyllähän se pitäisi olla sitten myös valittavissa sataako pihalle vai ei. Melkoinen kusetus on kyllä tuokin, onneksi en itse asu kaavaalueella, enkä suostuisi moista myöskään maksaman missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Voihan sitä ainakin kysäistä sieltä Kasurilanmäen rinteiden omistajilta ja rinnepäälliköltä, että haluaisivatko ottaa vastaan lunta?

      Että kelpaako ne?

      • Anonyymi

        Silleen tekevät kaikkialla, sitten niitä ensi lumen latuja tulee tännekin ensi syksynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silleen tekevät kaikkialla, sitten niitä ensi lumen latuja tulee tännekin ensi syksynä.

        Lehdistökin on havahtunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdistökin on havahtunut...

        Ihme valittajia, maksatte vaan ja pidätte suun supussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme valittajia, maksatte vaan ja pidätte suun supussa.

        Lehti tilauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehti tilauksen?

        Talonmies tuntitaksa on 60-70 euroa/h. Työmiehet tekee rahaa vasten töitä 💪


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe