Loppuuko persuilu

Anonyymi

omaan mahdottomuuteensa. Persuilu on joutunut nojautumaan salaliittoteorioiden puolelle, kun looginen päättely on kääntynyt Persuja itseään vastaan. Tästä ei Suomen kansa pidä. Saa ilmiö USA:ssa johti Trumpin tappioon.

40

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyypillinen persujen kehittämä salaliittoteoria on esimerkiksi väite, että kouluissa opetettaisiin persuvastaisuutta.

• Anonyymi

Sehän pitäisi ottaa pakolliseksi aineeksi jo heti esikoulusta alkaen.

• Anonyymi

Ihmekös kylähullujen maineessa kulkevat. Eivät vaan näytä tajuavan, kuinka tuolaisilla salaliittohorinoilla saattavat itsensä vain naurunalaisiksi.

• Anonyymi

Kaikki antipersut ovat kommunisteja. Tämäkin kuuluu Persujen salaliittoteorioihin.

• Anonyymi

Vain Perussuomalaiset ajavat suomalaisten asiaa. Huima salaliitto.

• Anonyymi

Täysin naurettava ja absurdi väite. Olen syntyperäinen suomalainen ettekä te ainakaan minun asiaani ole vielä tähän päivään mennessä ajaneet. Pikemminkin kusseet päälle.

Todellisempi väite on, että "vain Perussuomalaiset ajavat perussuomalaisten asioita". Fasistinen väite, että te olisitte Suomen kansa.

• Anonyymi

Yleensähän persut saavat sen yhden kauden. Persu Trump hävisi oikein kunnolla ja koko rep. puolue on tuhoutumassa.

• Anonyymi

Vain Persut ovat isänmaallisia!

• Anonyymi

Vain persut ajavat viisumivapautta neuvostolaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain persut ajavat viisumivapautta neuvostolaisille.

viherhipit ja demaroit laskee tänne porukka ilman papereita, venäläisillä sentään on jonkunlaista dokumentti esittää.

• Anonyymi

Taas yksi täysin tyhjänpäällä seisova väite.

• Anonyymi

Loppuu, mutta ei vielä pitkään aikaan. Persut tulevat voittamaan seuraavat kunta- ja eduskuntavaalit. Usein vastuu kasvattaa, mutta ei aina. Uskon, että persut eivät pysty valtaan päästyään muuhun kuin kallonmittauksiin ja strumpin peesailuun. Tästä seuraa kymmenen vuoden sisään se, että persujen terävin aines (noin puolet) hoksii, että tulinpahan tässäkin asiassa kusetetuksi ja palaa takaisin kepulaisten ja vasemmiston hoteisiin.

• Anonyymi

Tai sitten persuilu jalostuu vieläkin ehommaksi ja kansan hyväksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten persuilu jalostuu vieläkin ehommaksi ja kansan hyväksi

Aika tyhmä pitää olla jos kusetetuksi tultuaan ei opi siltikään mitään.

• Anonyymi

Persujen salaliittoteorian kuuluu, että muut ovat aina väärässä.

• Anonyymi

Ei me persuilua lopeteta. On ihan superia uskoa erilaisiin salaliittoteorioihin. Ja mikä muu puolue hyväksyisi helmoihinsa meitä entisiä ja nykyisiä kirkonryöstäjiä, käsilaukkuvarkaita, saunassa asujia, plagioijia, lasten pahoinpitelijöitä, douppaajia jne.
      Eli persulaisuus ei todellakaan ole häviämässä mihinkään!

• Anonyymi

Ei häviä.
        Taitaa hiukka sapettaa?
        :D

• Anonyymi

Sitten vaan kaikki julkiseksi niin loppuu salaliitto höpinät 1e =2e .

• Anonyymi

Kyllä se Putin yrittää sillä SDP ja Vihreät saa tukirahoja suoraan Gremlistä.Marinkin on itse ilmoittanut jotta edustaa vasenta laitaa omassa puolueessaan. Suomen Vasemmisto ei taida saada penniäkään enään ja nythän oli uusi puolue tulossa suomen kommunistinen puolue joka aloittaa äänten keräämisen kesällä. Kaikki nämä on Putinin järjestämia asioita saadakseen sekaannusta ennen hyökjkäystä tänne.Pietarin trollitehtaan henkilöt koko ajan iskee persuja ja kokoomusta vastaan ja kumma kun ei ole suomi24 huomannut tätä jotta ip osoitteen on aina venäjällä???????????

• Anonyymi

Korona on persujen mielestä salaliitto persuja vastaan.

• Anonyymi

'' Korona on persujen mielestä salaliitto persuja vastaan.''

Totta noin persut ihan oikeasti luulevat. Itse olen ihan vaan työläismies.
      Kaiken lisäksi työskentelen rakennuksilla. Siellä niitä persuja valitetavasti pesii. Eräällä työmaalla eräs persu,(Näin oletan puheiden perusteella) totesi minulle ettei korona oikeasti ole niin vaarallinen kuin puhutaan. Se on vallassa olioiden keino pysyä valassa.Kyseinen mies ei ollut todellakaan mikään pikkupoika vaan reilusti yli 50v. mies,kuten itsekkin olen. En tosin viitsinyt alkaa persua sivistämään,sillä olisi tuskin ensinnäkään uskonut ja toisekseen olisi varmaankin alkanut paasaamaan että ''taidat olla joku vehreiden kannattaja'' tai jotain muuta vastaavaa.Sanna Mariinin,THL:n,Maria Ohisalon keksintöä että korona on vaarallinen..

t: mies54-tre

ps. Persujen on turha kommentoida en keskustele persuttajien kanssa lainkaan,inhoni heitä kohtaan on aitoa ja syvää!

• Anonyymi

Minä uskallan kommentoida, koska olen vielä ihan terve ihminen.

Omalla kohdalla on ollut vaikeuksia, kun joudun viemään paljon paketteja Matkahuoltoon. Mainittu laitos sattuu olemaan pienen kunnan huoltoaseman yhteydessä. Paikka aukaisee ovensa klo. 6 ja sinne työntyy se kaikkein tarpeettomin joutoaines mitä maa päällään kantaa. Trumpistit, namu-ukot, huruilijat, salaliittoilijat, känniset, susisössääjät ja yleensäkin kaikki persulaariin kuuluvat. Ei ne päälle tule, mutta kun työnantaja ei ole suostunut maksamaan likaisentyön lisää kun minä joudun menemään sinne paikkaan työaikana. Se tässä mättää, kun joutuu katsomaan ja ennenmuuta kuulemaan niitä idiootteja ainakin tunnin päivässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä uskallan kommentoida, koska olen vielä ihan terve ihminen.

Omalla kohdalla on ollut vaikeuksia, kun joudun viemään paljon paketteja Matkahuoltoon. Mainittu laitos sattuu olemaan pienen kunnan huoltoaseman yhteydessä. Paikka aukaisee ovensa klo. 6 ja sinne työntyy se kaikkein tarpeettomin joutoaines mitä maa päällään kantaa. Trumpistit, namu-ukot, huruilijat, salaliittoilijat, känniset, susisössääjät ja yleensäkin kaikki persulaariin kuuluvat. Ei ne päälle tule, mutta kun työnantaja ei ole suostunut maksamaan likaisentyön lisää kun minä joudun menemään sinne paikkaan työaikana. Se tässä mättää, kun joutuu katsomaan ja ennenmuuta kuulemaan niitä idiootteja ainakin tunnin päivässä!

Oletko tarkistanut heidän jokaisen puoluekantansa erikseen?

• Anonyymi

Miksi sulla on peukalo keskellä kämmentä , siellä Tammelantorin vieressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tarkistanut heidän jokaisen puoluekantansa erikseen?

Salaliittoteoria sanoo, että Persun sivistäminen on täysin mahdotonta. Tuo on ainakin paikkansa pitävä salaliittoteoria. Mutta ainakin persuvaimo toimii hyvin. Samaa valitusta aamusta iltaan mutta se ei haittaa, kun sen tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaliittoteoria sanoo, että Persun sivistäminen on täysin mahdotonta. Tuo on ainakin paikkansa pitävä salaliittoteoria. Mutta ainakin persuvaimo toimii hyvin. Samaa valitusta aamusta iltaan mutta se ei haittaa, kun sen tietää.

Jotenkin kyllä arvasin että se kuuluisa käsite "persuämmä" liittyy tähänkin keissiin jollakiin tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin kyllä arvasin että se kuuluisa käsite "persuämmä" liittyy tähänkin keissiin jollakiin tavalla

Salaliittoteorian mukaan Persut eivät osallistu Marinin hallituksen ottaman lainarahan takaisinmaksuun. Hurskastelua, eihän Persut muutenkaan maksa mitään. He vain kuittaavat tukirahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaliittoteorian mukaan Persut eivät osallistu Marinin hallituksen ottaman lainarahan takaisinmaksuun. Hurskastelua, eihän Persut muutenkaan maksa mitään. He vain kuittaavat tukirahoja.

Salaliittoteorian mukaan seuraavan hallituksen pääministeri on Jussi Halla-aho.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansanedustajan palkoilla kuittaavat tukirahoja?
        Ettet nyt ihan pikkaisen valehtelisi...

• Anonyymi

Salaliittoteorian mukaan Persut joutuvat hoitamaan kaikki valtion velat.

• Anonyymi

Ja yleensä jo suun aukaistuaan persu paljastaa itsensä jo ensimmäisessä lauseessaan.

• Anonyymi

Päähänpinttymän valtaamat ihmiset eivät toivu. Ne tuntevat saaneensa suuren kutsumuksen.

• Anonyymi

Salaliittoteorian mukaan Halla-ahon väitöskirja sisältää kirkkoslaavin hyödyntämisen kansan manipuloinnissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaliittoteorian mukaan Halla-ahon väitöskirja sisältää kirkkoslaavin hyödyntämisen kansan manipuloinnissa.

Meinaat että kirkkoslaavista löytyy salaisia Da Vinci -koodeja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaliittoteorian mukaan Halla-aho on käytännöllisen näyttämötieteen tohtori. Hän pystyy esittämään mitä tahansa huuhaata uskottavasti.

• Anonyymi

Hallah-ahon kryptisessä slaavilaisessa väitöskirjassa on viittauksia antikristukseen. Onko ne lainattu Lauran moneen kertaan kopioidusta lopputyöstä? Minä otan ja soitan huomenna peruskonttorille ja kysyn. Rehellinen pittää olla. Ei saa olla rötöksiä jos ollaan rötösherrajahissa.

• Anonyymi

Persutko rötösherrajahdissa. Pukkiko kaalimaan vartijana. Milloin Persu olis viimeksi puhunut totta. Eivät ole Persut ministerin valaa vannoneet.

• Anonyymi

Persujen opetuksillinen vaatimus maapallon pyöreyden kiistämiseksi ja evoluutioteorian kumoamiseksi siltä osin mitä se liittyy kädellisten kehityshistoriaan on vailla vertaa. Suomi on ainoa sodanjälkeinen Pohjoismaa, jossa poliittinen puolue vaatii moisten asioiden tarkastelua!

• Anonyymi

Salaliittoteorian mukaisesti yhteinen EU lainanotto tarkoittaa Persujen nujertamista velkavankeuteen. Tuossa on on paljon totta. Ovatpahan sitten Persut hiljaisia nöyriä poikia kun maksavat takaisin yliylevää elämistään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe