Oletko nainen ihan varmasti vain mun?

Anonyymi

Muista, että minä olen aina vain sun. m>n

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänen kyllä olen jos saan olla.

      • Anonyymi

        Ei, olet kyllä sen, kenelle myit rakkautesi. Niin se on ja hyväksy tämä!


    • Anonyymi

      Ole sitten oikeassa elämässä hänen, ketä tarkoitit, eikä täällä typerässä paikassa. Vai ymmärrätkö todellisuudesta enää mitään?

    • Anonyymi

      Tietysti, jos olet hän.

      • Anonyymi

        Riittääkö yksi vai useampi?


    • Anonyymi

      Oon ikuisesti.

      • Anonyymi

        Samoin ikuisesti.


      • Anonyymi

        Ja monelleko olet jo sepustellut ikuisuuksistasi? Painu niihin rinnakkaistodellisuuksiisi ja unohda aito rakkaus. Se ei ole sinua varten! Olet aina myynyt tunteesi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monelleko olet jo sepustellut ikuisuuksistasi? Painu niihin rinnakkaistodellisuuksiisi ja unohda aito rakkaus. Se ei ole sinua varten! Olet aina myynyt tunteesi!!!

        Sullon huono päivä. Ota hei viinaa kyllä se siitä. Sivullisen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullon huono päivä. Ota hei viinaa kyllä se siitä. Sivullisen kommentti.

        Ei ollut huono päivä, nyt on, kun tulin kiukkuiseksi yhdelle! En pidä hänestä juuri nyt ollenkaan ja kiehun kiukusta. Ja juotavaa kun otan vasta huomenna hyvässä seurassa. Toki tekisi nyt jotain juotavaa juuri nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullon huono päivä. Ota hei viinaa kyllä se siitä. Sivullisen kommentti.

        Sitäpaitsi tuo sanomani on kuitenkin totta, oli huono päivä tai ei. Mokoma tunteensa myyvä sydämetön retku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi tuo sanomani on kuitenkin totta, oli huono päivä tai ei. Mokoma tunteensa myyvä sydämetön retku!

        Ja juuri nyt toivon, että unohtaisit aivan kaiken! Ja painuisit muualle, jakele tunteesi kenelle lystäät (ja niin olet aina tehnytkin, mikään ei siis muuttuisi!)


    • Anonyymi

      Liian aikaista tätä varten. Toivon että hän olisi läsnä.

    • Anonyymi

      Vaikka ei olla asiasta puhuttu, niin kyllä olen. Sinä aikana kun ollaan tunnettu ja oltu tekemisissä ei ole ollut kiinnostusta muihiin miehiin. Etkö ole muka huomannut kuinka innokkaasti olen aina kanssasi tekemisissä? :) Haluaisin olla itse asiassa enemmänkin tekemisissä mutta en halua painostaa mitenkään.

      • Anonyymi

        Ei sinun tarvi painostaa, koska olet todella hieno ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvi painostaa, koska olet todella hieno ihminen!

        Kiitos 🥰


    • Anonyymi

      Jos olisit Brad Pitt , niin joo , aina olisin sun...
      (Tunnisteita on aina hyvä laittaa )

    • Anonyymi

      Niin minäkin hänen ❤️😊

      S

    • Anonyymi

      Niin kauan kun tiedän sinun rakastavan minua, muita ei tule olemaan..

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä lupaus, jopa ihana!


    • Anonyymi

      No, koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Ja toistaiseksi on ihan hyvä sekin. Määräaikaiset sitten erikseen. Tämä ajan olemus on alati kiehtova asia, ajan hampaat terävät, aika ei odota ketään jne....

    • Anonyymi

      Ihana, kun ymmärsit mokani, rakastan sinua eilen, tänään, huomenna..........................
      Hassu olen, hassu olet , me hassut tassut. Nyt saan unen, nukut varmaan.

    • Anonyymi

      Sinun kaksoisliekki kyllä, mutta en läsnä elämässäsi.

    • Anonyymi

      Mitään kaksoisliekkejä ole olemassakaan, semmoset saa raivon valtaan pelkkää kiusaamista. En jaksa enää tätä leikkiäsi.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole sanonut mitään niistä. Itse naisena uskon siihen, mutta kaikki uskovat tavallaan.


      • Anonyymi

        Jos ei ole kokenut mitään sellaista, on luonnollista, että on tuota mieltä.
        Omat kokemukseni vastaavat aivan täsmälleen kuvausta, joka kaksoisliekistä on annettu. En voi olla uskomatta-K.


    • Anonyymi

      Ano 9:40 ei ollut aloittajalle, vaan edelliselle, kaksoisliekki höpöttäjälle, vuosien höpinää .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe