Uskon sua ja siitä mitä kerroit mulle, en tiiä miksi, mutta vaisto sanoo, että se on totta.
Paljon sulle tästäkin maksetaan? 🙈😂😂
Kyllä mä silti
13
60
Vastaukset
- Anonyymi
Huono vitsi;)
- Anonyymi
Vaistosi on oikeassa 🙏
- Anonyymi
kirjoitettu on.linnustajan ansasta
https://www.youtube.com/watch?v=WJeBiNd9Cjk
rauhallista illanjatkoa, turvallista aivopierua
moro - Anonyymi
Ei mulle ainakaan mitään makseta, paljonko sinulle...
- Anonyymi
Mä en usko mitään mitä sä sanot kun olet ihan hemmetin sairas...
- Anonyymi
Kuka on 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on 🥺
No nuo kaikki saakelin manipuloijat valehtelijat ja muut helv... rotat jotka repii hyvn olonsa toisten selkänahasta.
- Anonyymi
Hyvä että uskot koska ihan totta se oli ❤
- Anonyymi
Niin mutta emmä kuitenkaan kaikkea muista mitä oon sulle puhunu , ja suurin osa tietysti totta juu mutta nyt jo jonninjoutavvoo.
- Anonyymi
Sehän hyvä.
- Anonyymi
Usko pois, välillä pitää panna omiaan, mutta onhan siellä häivähdys totuuttaki mukana, siinähän siivilöit. Usein uskomattomimmat jutut on totta, ne elämä antaa ihan ilmatteeksi.
- Anonyymi
Niin että totta vaiko tarua? 🤩😁 Tottahan se nyt kumminkin oli 💖
- Anonyymi
Sähän se kerroit mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51765
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39698Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627