Rakrak rakkaus Pattayaan makmaak.

Anonyymi

Rakkaus on syvä kiintymyksen tunne johonkin, useimmiten toiseen henkilöön, mutta voi olla myös paikkakuntarakkautta erittäin rakastuneella, jota normaalit kutsuu kiintymykseksi.

Romanttinen rakkaus on syvää eroottista kiintymystä toiseen ihmiseen, mutta Pattayan rakas on vienyt tunteensa täysin uudelle tasolle kokien Pattayan olevan myös kaiken romantiikan paratiisi.

Romanttinen maksurakkaus alkaa Pattayalla maksamalla toiselle ihmiselle.

Rakastumista ihmistäkohtaan seuraa noin kahden vuoden mittainen vaihe, jolloin hormonien ja välittäjäaineiden vaikutuksesta ihminen ajattelee alinomaa rakkautensa kohdetta ja kokee hänen vuokseen voimakkaita tunteita kuten mielihyvää ja mustasukkaisuutta.
Mainittu vaihe Pattayan rakkaudessa onkuitenkin ikuinen.

Jos rakkaus on molemminpuolista, rakastuneet aloittavat usein parisuhteen, mutta Pattayan rakas Pattayalta saamatta vastarakkautta kuitenkin on ikuisessa parisuhteessa.

Huuman mentyä ohi ihmispariskunnan välille voi jäädä jäljelle rauhallisempi kiintymys toisiaan kohtaan, mutta Pattayan rakas elää huumaa koko ajan 24/7.

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tämä kaikkien tietämä aloittaja huomannut että on myös syvää rakkauutta erääseen matkailusaittiin, ainakin siellä vietettyjen tuntien määrästä päätellen.

      • Anonyymi

        Miten rikosilmoituksesi tutkinta etenee, entä jätitkö puuroa syövän lumppus thaimaahan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      2 vuoden välein kannattaakin vaihtaa naista, se on normaalia. Miksi kituisi 10v tai yli jonkun hammaslääkärin tuhnuna? Ole mies ja pane vaimoos turpaan. Chian-Maissa (kin) Falleriinakin voi olla naimisissa kun on viikon tuntenut morsiantaan.

      Tältä palstalta löytyy kyllä esimerkkejä. Mutta tietäjät tietää.

      • Anonyymi

        Meitä on moneen junaan ja kun yhtälöön lisätään se toinen osapuoli ja molempien historia, ympäristö, taustat, kasvatus, kulttuuri, uskonto, geeniperimä ja kaiken kukkuraksi sellainen valtava tekijä kuin sattuma, niin mikään ei ole yksinkertaista eikä itsestäänselvää.

        Sattumia voi sanoa vaikka kohtaloksi. Minulla on valokuvamuisti, kun muistellaan elämän käännekohtia.

        Esimerkiksi muistan ekan vaimon ja kolmen lapsemme äidin ensitapaamisen kuin 4D- videofilmin.

        Kesäkuu 1986, lämpötila noin 23 C, pilvetön taivas, lauantai, Lahti, Hämeenkatu, nojaan kaverin kanssa jenkkiauton keulaan parkkiruudussa, kaksi energisen näköistä teinityttöä kävelee meitä kohti.

        Toinen on blondi ja toinen tumma nukkekasvoinen käkkäräpää vaaleanharmaassa lyhythihaisessa napapaidassa ja mustissa legginseissä.

        Tytöt hymyilee kun huomaavat meidän huomion. Isken heti silmäni tähän tummaan ja letkautan jotakin että lähteekö tytöt ajelulle. Jutellaan siinä aikamme ja tytöthän lähti mukaan.

        Mukaamme ehti tulla toinenkin kaverini, joka oli hieman humalassa. Istui takapenkillä tämän käkkäräpään vieressä ja koetti hieman asettaa kättään tämän olkapäälle. Minä ajoin, katsoin taustapeilistä ja sanoin ystävällisesti kaverille että annapas olla, tämä tyttö on minun.

        Ajeltiin siinä pitkin poikin. Kavereille haettiin pussikaljaa ja minä jatkoin ajamista. Toinen kaverini vietiin illalla sen blondin kanssa kaverini kämpille ja toinen kaveri oli jo jäänyt jonnekin.

        Me jatkettiin tämän käkkäräpään kanssa ajelua ja juttelua jonnekin aamu viiteen saakka jonka jälkeen vein hänet kotiinsa. Vanhempansa oli kesämökillä. Minulla ei pokka riittänyt saattaa häntä sisään saakka vaan esitin herrasmiestä.

        Seurustelua jatkui pitkään ennenkuin tuon neitsyen kellistin. Syksyllä lähdin armeijaan, talvella mentiin kihloihin kesken armeijan appivanhempien hienoisesta vastustelusta huolimatta. Hän kun oli vasta täyttänyt 17v.

        Heti armeijasta päästyäni aloimme rakentaa yhteistä elämäämme määrätietoisesti. Hän oli varsin vahva jääräpää monissa asioissa. Kompromisseja tehtiin paljon. Anoppi asettui minun puolelleni, jos tyttärensä tuittuili.

        Opetin pikkubroidilleen (hyvä kaveri edelleen) hieman karatea ja meillä oli oikein hieno yhteisö siinä. Asuttiin tulevan vaimon porukoiden yläkerrassa, maksoin vuokraa 700mk kuukaudessa.

        Siinä meni pari vuotta, pääsin hyviin tienesteihin, muutettiin omaan kämppään ja alettiin rakentamaan ja mentiin naimisiin 1994. Vuotta myöhemmin syntyi esikoispoikamme.

        Näissä kuvioissa, kiireisenä yrittäjänä ja kahden perheenlisäyksen jälkeen mentiin sitten vuoteen 2007 saakka, jolloin oli aika havaita että oltiin kasvettu erillemme ja kumpaakin alkoi kiinnostaa ruoho aidan toisella puolella. Itselläni oli jo viritys meneillä josta tuli sitten seuraavani.

        18 vuotta on pitkä aika yhdessäoloa ja siihen mahtuu kaikenlaista. Sellaista rumbaa ei enää näillä kilsoilla jaksaisi. Työtä hullun lailla, sporttia, valmennusta, perheenisän rooli, yrittäjän elämää, lasten kanssa harrastukset, taloudesta huolehtimista ja piti koettaa pitää homma kasassa.

        Näillä kilsoilla ainoa mahdollisuus "uuteen alkuun" oli ei- suomalaisen naisen kanssa. Kulttuuri on sen verran erilainen että mieheltä ei vaadita nuoren miehen suorituskykyä eikä tarvi olla supermies. Saa vaan olla se mikä on.

        Olen kiitollinen uudesta alusta. Ilman tätä vaimoa olisin todennäköisesti aika hukassa ilman tarkoitusta. Nojaan taaksepäin, huolehdin taloudesta ja perheestä nauttien kyydistä.

        T 2010

        PS: Hyvä jos jaksoit lukea tänne saakka. On eräs merkkipäivä niin oli muisteloiden aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan ja kun yhtälöön lisätään se toinen osapuoli ja molempien historia, ympäristö, taustat, kasvatus, kulttuuri, uskonto, geeniperimä ja kaiken kukkuraksi sellainen valtava tekijä kuin sattuma, niin mikään ei ole yksinkertaista eikä itsestäänselvää.

        Sattumia voi sanoa vaikka kohtaloksi. Minulla on valokuvamuisti, kun muistellaan elämän käännekohtia.

        Esimerkiksi muistan ekan vaimon ja kolmen lapsemme äidin ensitapaamisen kuin 4D- videofilmin.

        Kesäkuu 1986, lämpötila noin 23 C, pilvetön taivas, lauantai, Lahti, Hämeenkatu, nojaan kaverin kanssa jenkkiauton keulaan parkkiruudussa, kaksi energisen näköistä teinityttöä kävelee meitä kohti.

        Toinen on blondi ja toinen tumma nukkekasvoinen käkkäräpää vaaleanharmaassa lyhythihaisessa napapaidassa ja mustissa legginseissä.

        Tytöt hymyilee kun huomaavat meidän huomion. Isken heti silmäni tähän tummaan ja letkautan jotakin että lähteekö tytöt ajelulle. Jutellaan siinä aikamme ja tytöthän lähti mukaan.

        Mukaamme ehti tulla toinenkin kaverini, joka oli hieman humalassa. Istui takapenkillä tämän käkkäräpään vieressä ja koetti hieman asettaa kättään tämän olkapäälle. Minä ajoin, katsoin taustapeilistä ja sanoin ystävällisesti kaverille että annapas olla, tämä tyttö on minun.

        Ajeltiin siinä pitkin poikin. Kavereille haettiin pussikaljaa ja minä jatkoin ajamista. Toinen kaverini vietiin illalla sen blondin kanssa kaverini kämpille ja toinen kaveri oli jo jäänyt jonnekin.

        Me jatkettiin tämän käkkäräpään kanssa ajelua ja juttelua jonnekin aamu viiteen saakka jonka jälkeen vein hänet kotiinsa. Vanhempansa oli kesämökillä. Minulla ei pokka riittänyt saattaa häntä sisään saakka vaan esitin herrasmiestä.

        Seurustelua jatkui pitkään ennenkuin tuon neitsyen kellistin. Syksyllä lähdin armeijaan, talvella mentiin kihloihin kesken armeijan appivanhempien hienoisesta vastustelusta huolimatta. Hän kun oli vasta täyttänyt 17v.

        Heti armeijasta päästyäni aloimme rakentaa yhteistä elämäämme määrätietoisesti. Hän oli varsin vahva jääräpää monissa asioissa. Kompromisseja tehtiin paljon. Anoppi asettui minun puolelleni, jos tyttärensä tuittuili.

        Opetin pikkubroidilleen (hyvä kaveri edelleen) hieman karatea ja meillä oli oikein hieno yhteisö siinä. Asuttiin tulevan vaimon porukoiden yläkerrassa, maksoin vuokraa 700mk kuukaudessa.

        Siinä meni pari vuotta, pääsin hyviin tienesteihin, muutettiin omaan kämppään ja alettiin rakentamaan ja mentiin naimisiin 1994. Vuotta myöhemmin syntyi esikoispoikamme.

        Näissä kuvioissa, kiireisenä yrittäjänä ja kahden perheenlisäyksen jälkeen mentiin sitten vuoteen 2007 saakka, jolloin oli aika havaita että oltiin kasvettu erillemme ja kumpaakin alkoi kiinnostaa ruoho aidan toisella puolella. Itselläni oli jo viritys meneillä josta tuli sitten seuraavani.

        18 vuotta on pitkä aika yhdessäoloa ja siihen mahtuu kaikenlaista. Sellaista rumbaa ei enää näillä kilsoilla jaksaisi. Työtä hullun lailla, sporttia, valmennusta, perheenisän rooli, yrittäjän elämää, lasten kanssa harrastukset, taloudesta huolehtimista ja piti koettaa pitää homma kasassa.

        Näillä kilsoilla ainoa mahdollisuus "uuteen alkuun" oli ei- suomalaisen naisen kanssa. Kulttuuri on sen verran erilainen että mieheltä ei vaadita nuoren miehen suorituskykyä eikä tarvi olla supermies. Saa vaan olla se mikä on.

        Olen kiitollinen uudesta alusta. Ilman tätä vaimoa olisin todennäköisesti aika hukassa ilman tarkoitusta. Nojaan taaksepäin, huolehdin taloudesta ja perheestä nauttien kyydistä.

        T 2010

        PS: Hyvä jos jaksoit lukea tänne saakka. On eräs merkkipäivä niin oli muisteloiden aika.

        No, nytkö tuolla tötteröllä onkin vain yks ex?? Ja kaikki muksut saman kanssa?

        Mitä helvettiä täällä tapahtuu?

        Jahas jahas. Jengi alkaa vanheneen, kun eivät muista enään mitä ovat palstalle satuilleet, elämästään?...
        5 vuoden välein julkaisevat oman elämänkertansa
        MATKAILUPALSTALLA??... MUTTA antakaa palaa, niitä on kiva lukea, koska ne ei koskaan ole samanlaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan ja kun yhtälöön lisätään se toinen osapuoli ja molempien historia, ympäristö, taustat, kasvatus, kulttuuri, uskonto, geeniperimä ja kaiken kukkuraksi sellainen valtava tekijä kuin sattuma, niin mikään ei ole yksinkertaista eikä itsestäänselvää.

        Sattumia voi sanoa vaikka kohtaloksi. Minulla on valokuvamuisti, kun muistellaan elämän käännekohtia.

        Esimerkiksi muistan ekan vaimon ja kolmen lapsemme äidin ensitapaamisen kuin 4D- videofilmin.

        Kesäkuu 1986, lämpötila noin 23 C, pilvetön taivas, lauantai, Lahti, Hämeenkatu, nojaan kaverin kanssa jenkkiauton keulaan parkkiruudussa, kaksi energisen näköistä teinityttöä kävelee meitä kohti.

        Toinen on blondi ja toinen tumma nukkekasvoinen käkkäräpää vaaleanharmaassa lyhythihaisessa napapaidassa ja mustissa legginseissä.

        Tytöt hymyilee kun huomaavat meidän huomion. Isken heti silmäni tähän tummaan ja letkautan jotakin että lähteekö tytöt ajelulle. Jutellaan siinä aikamme ja tytöthän lähti mukaan.

        Mukaamme ehti tulla toinenkin kaverini, joka oli hieman humalassa. Istui takapenkillä tämän käkkäräpään vieressä ja koetti hieman asettaa kättään tämän olkapäälle. Minä ajoin, katsoin taustapeilistä ja sanoin ystävällisesti kaverille että annapas olla, tämä tyttö on minun.

        Ajeltiin siinä pitkin poikin. Kavereille haettiin pussikaljaa ja minä jatkoin ajamista. Toinen kaverini vietiin illalla sen blondin kanssa kaverini kämpille ja toinen kaveri oli jo jäänyt jonnekin.

        Me jatkettiin tämän käkkäräpään kanssa ajelua ja juttelua jonnekin aamu viiteen saakka jonka jälkeen vein hänet kotiinsa. Vanhempansa oli kesämökillä. Minulla ei pokka riittänyt saattaa häntä sisään saakka vaan esitin herrasmiestä.

        Seurustelua jatkui pitkään ennenkuin tuon neitsyen kellistin. Syksyllä lähdin armeijaan, talvella mentiin kihloihin kesken armeijan appivanhempien hienoisesta vastustelusta huolimatta. Hän kun oli vasta täyttänyt 17v.

        Heti armeijasta päästyäni aloimme rakentaa yhteistä elämäämme määrätietoisesti. Hän oli varsin vahva jääräpää monissa asioissa. Kompromisseja tehtiin paljon. Anoppi asettui minun puolelleni, jos tyttärensä tuittuili.

        Opetin pikkubroidilleen (hyvä kaveri edelleen) hieman karatea ja meillä oli oikein hieno yhteisö siinä. Asuttiin tulevan vaimon porukoiden yläkerrassa, maksoin vuokraa 700mk kuukaudessa.

        Siinä meni pari vuotta, pääsin hyviin tienesteihin, muutettiin omaan kämppään ja alettiin rakentamaan ja mentiin naimisiin 1994. Vuotta myöhemmin syntyi esikoispoikamme.

        Näissä kuvioissa, kiireisenä yrittäjänä ja kahden perheenlisäyksen jälkeen mentiin sitten vuoteen 2007 saakka, jolloin oli aika havaita että oltiin kasvettu erillemme ja kumpaakin alkoi kiinnostaa ruoho aidan toisella puolella. Itselläni oli jo viritys meneillä josta tuli sitten seuraavani.

        18 vuotta on pitkä aika yhdessäoloa ja siihen mahtuu kaikenlaista. Sellaista rumbaa ei enää näillä kilsoilla jaksaisi. Työtä hullun lailla, sporttia, valmennusta, perheenisän rooli, yrittäjän elämää, lasten kanssa harrastukset, taloudesta huolehtimista ja piti koettaa pitää homma kasassa.

        Näillä kilsoilla ainoa mahdollisuus "uuteen alkuun" oli ei- suomalaisen naisen kanssa. Kulttuuri on sen verran erilainen että mieheltä ei vaadita nuoren miehen suorituskykyä eikä tarvi olla supermies. Saa vaan olla se mikä on.

        Olen kiitollinen uudesta alusta. Ilman tätä vaimoa olisin todennäköisesti aika hukassa ilman tarkoitusta. Nojaan taaksepäin, huolehdin taloudesta ja perheestä nauttien kyydistä.

        T 2010

        PS: Hyvä jos jaksoit lukea tänne saakka. On eräs merkkipäivä niin oli muisteloiden aika.

        Tötterö kertoi aikaisemmin että hänellä on kolme lasta, kaikki eri ämmän hänen käyttämä sanamuoto suomalaisesta naisesta, nyt on neljä lasta neljän ei ämmän kanssa, joista yksi on vielä eri värinen.. huh huh heijaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan ja kun yhtälöön lisätään se toinen osapuoli ja molempien historia, ympäristö, taustat, kasvatus, kulttuuri, uskonto, geeniperimä ja kaiken kukkuraksi sellainen valtava tekijä kuin sattuma, niin mikään ei ole yksinkertaista eikä itsestäänselvää.

        Sattumia voi sanoa vaikka kohtaloksi. Minulla on valokuvamuisti, kun muistellaan elämän käännekohtia.

        Esimerkiksi muistan ekan vaimon ja kolmen lapsemme äidin ensitapaamisen kuin 4D- videofilmin.

        Kesäkuu 1986, lämpötila noin 23 C, pilvetön taivas, lauantai, Lahti, Hämeenkatu, nojaan kaverin kanssa jenkkiauton keulaan parkkiruudussa, kaksi energisen näköistä teinityttöä kävelee meitä kohti.

        Toinen on blondi ja toinen tumma nukkekasvoinen käkkäräpää vaaleanharmaassa lyhythihaisessa napapaidassa ja mustissa legginseissä.

        Tytöt hymyilee kun huomaavat meidän huomion. Isken heti silmäni tähän tummaan ja letkautan jotakin että lähteekö tytöt ajelulle. Jutellaan siinä aikamme ja tytöthän lähti mukaan.

        Mukaamme ehti tulla toinenkin kaverini, joka oli hieman humalassa. Istui takapenkillä tämän käkkäräpään vieressä ja koetti hieman asettaa kättään tämän olkapäälle. Minä ajoin, katsoin taustapeilistä ja sanoin ystävällisesti kaverille että annapas olla, tämä tyttö on minun.

        Ajeltiin siinä pitkin poikin. Kavereille haettiin pussikaljaa ja minä jatkoin ajamista. Toinen kaverini vietiin illalla sen blondin kanssa kaverini kämpille ja toinen kaveri oli jo jäänyt jonnekin.

        Me jatkettiin tämän käkkäräpään kanssa ajelua ja juttelua jonnekin aamu viiteen saakka jonka jälkeen vein hänet kotiinsa. Vanhempansa oli kesämökillä. Minulla ei pokka riittänyt saattaa häntä sisään saakka vaan esitin herrasmiestä.

        Seurustelua jatkui pitkään ennenkuin tuon neitsyen kellistin. Syksyllä lähdin armeijaan, talvella mentiin kihloihin kesken armeijan appivanhempien hienoisesta vastustelusta huolimatta. Hän kun oli vasta täyttänyt 17v.

        Heti armeijasta päästyäni aloimme rakentaa yhteistä elämäämme määrätietoisesti. Hän oli varsin vahva jääräpää monissa asioissa. Kompromisseja tehtiin paljon. Anoppi asettui minun puolelleni, jos tyttärensä tuittuili.

        Opetin pikkubroidilleen (hyvä kaveri edelleen) hieman karatea ja meillä oli oikein hieno yhteisö siinä. Asuttiin tulevan vaimon porukoiden yläkerrassa, maksoin vuokraa 700mk kuukaudessa.

        Siinä meni pari vuotta, pääsin hyviin tienesteihin, muutettiin omaan kämppään ja alettiin rakentamaan ja mentiin naimisiin 1994. Vuotta myöhemmin syntyi esikoispoikamme.

        Näissä kuvioissa, kiireisenä yrittäjänä ja kahden perheenlisäyksen jälkeen mentiin sitten vuoteen 2007 saakka, jolloin oli aika havaita että oltiin kasvettu erillemme ja kumpaakin alkoi kiinnostaa ruoho aidan toisella puolella. Itselläni oli jo viritys meneillä josta tuli sitten seuraavani.

        18 vuotta on pitkä aika yhdessäoloa ja siihen mahtuu kaikenlaista. Sellaista rumbaa ei enää näillä kilsoilla jaksaisi. Työtä hullun lailla, sporttia, valmennusta, perheenisän rooli, yrittäjän elämää, lasten kanssa harrastukset, taloudesta huolehtimista ja piti koettaa pitää homma kasassa.

        Näillä kilsoilla ainoa mahdollisuus "uuteen alkuun" oli ei- suomalaisen naisen kanssa. Kulttuuri on sen verran erilainen että mieheltä ei vaadita nuoren miehen suorituskykyä eikä tarvi olla supermies. Saa vaan olla se mikä on.

        Olen kiitollinen uudesta alusta. Ilman tätä vaimoa olisin todennäköisesti aika hukassa ilman tarkoitusta. Nojaan taaksepäin, huolehdin taloudesta ja perheestä nauttien kyydistä.

        T 2010

        PS: Hyvä jos jaksoit lukea tänne saakka. On eräs merkkipäivä niin oli muisteloiden aika.

        Siis vietätkö nyksäsi kans vuosipäivää, muistelemalla exääsi?🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan ja kun yhtälöön lisätään se toinen osapuoli ja molempien historia, ympäristö, taustat, kasvatus, kulttuuri, uskonto, geeniperimä ja kaiken kukkuraksi sellainen valtava tekijä kuin sattuma, niin mikään ei ole yksinkertaista eikä itsestäänselvää.

        Sattumia voi sanoa vaikka kohtaloksi. Minulla on valokuvamuisti, kun muistellaan elämän käännekohtia.

        Esimerkiksi muistan ekan vaimon ja kolmen lapsemme äidin ensitapaamisen kuin 4D- videofilmin.

        Kesäkuu 1986, lämpötila noin 23 C, pilvetön taivas, lauantai, Lahti, Hämeenkatu, nojaan kaverin kanssa jenkkiauton keulaan parkkiruudussa, kaksi energisen näköistä teinityttöä kävelee meitä kohti.

        Toinen on blondi ja toinen tumma nukkekasvoinen käkkäräpää vaaleanharmaassa lyhythihaisessa napapaidassa ja mustissa legginseissä.

        Tytöt hymyilee kun huomaavat meidän huomion. Isken heti silmäni tähän tummaan ja letkautan jotakin että lähteekö tytöt ajelulle. Jutellaan siinä aikamme ja tytöthän lähti mukaan.

        Mukaamme ehti tulla toinenkin kaverini, joka oli hieman humalassa. Istui takapenkillä tämän käkkäräpään vieressä ja koetti hieman asettaa kättään tämän olkapäälle. Minä ajoin, katsoin taustapeilistä ja sanoin ystävällisesti kaverille että annapas olla, tämä tyttö on minun.

        Ajeltiin siinä pitkin poikin. Kavereille haettiin pussikaljaa ja minä jatkoin ajamista. Toinen kaverini vietiin illalla sen blondin kanssa kaverini kämpille ja toinen kaveri oli jo jäänyt jonnekin.

        Me jatkettiin tämän käkkäräpään kanssa ajelua ja juttelua jonnekin aamu viiteen saakka jonka jälkeen vein hänet kotiinsa. Vanhempansa oli kesämökillä. Minulla ei pokka riittänyt saattaa häntä sisään saakka vaan esitin herrasmiestä.

        Seurustelua jatkui pitkään ennenkuin tuon neitsyen kellistin. Syksyllä lähdin armeijaan, talvella mentiin kihloihin kesken armeijan appivanhempien hienoisesta vastustelusta huolimatta. Hän kun oli vasta täyttänyt 17v.

        Heti armeijasta päästyäni aloimme rakentaa yhteistä elämäämme määrätietoisesti. Hän oli varsin vahva jääräpää monissa asioissa. Kompromisseja tehtiin paljon. Anoppi asettui minun puolelleni, jos tyttärensä tuittuili.

        Opetin pikkubroidilleen (hyvä kaveri edelleen) hieman karatea ja meillä oli oikein hieno yhteisö siinä. Asuttiin tulevan vaimon porukoiden yläkerrassa, maksoin vuokraa 700mk kuukaudessa.

        Siinä meni pari vuotta, pääsin hyviin tienesteihin, muutettiin omaan kämppään ja alettiin rakentamaan ja mentiin naimisiin 1994. Vuotta myöhemmin syntyi esikoispoikamme.

        Näissä kuvioissa, kiireisenä yrittäjänä ja kahden perheenlisäyksen jälkeen mentiin sitten vuoteen 2007 saakka, jolloin oli aika havaita että oltiin kasvettu erillemme ja kumpaakin alkoi kiinnostaa ruoho aidan toisella puolella. Itselläni oli jo viritys meneillä josta tuli sitten seuraavani.

        18 vuotta on pitkä aika yhdessäoloa ja siihen mahtuu kaikenlaista. Sellaista rumbaa ei enää näillä kilsoilla jaksaisi. Työtä hullun lailla, sporttia, valmennusta, perheenisän rooli, yrittäjän elämää, lasten kanssa harrastukset, taloudesta huolehtimista ja piti koettaa pitää homma kasassa.

        Näillä kilsoilla ainoa mahdollisuus "uuteen alkuun" oli ei- suomalaisen naisen kanssa. Kulttuuri on sen verran erilainen että mieheltä ei vaadita nuoren miehen suorituskykyä eikä tarvi olla supermies. Saa vaan olla se mikä on.

        Olen kiitollinen uudesta alusta. Ilman tätä vaimoa olisin todennäköisesti aika hukassa ilman tarkoitusta. Nojaan taaksepäin, huolehdin taloudesta ja perheestä nauttien kyydistä.

        T 2010

        PS: Hyvä jos jaksoit lukea tänne saakka. On eräs merkkipäivä niin oli muisteloiden aika.

        Olik tää se sun suomi exä joka turpos niin muodottomaks, että ostit sille mersun ja lähit pattikselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, nytkö tuolla tötteröllä onkin vain yks ex?? Ja kaikki muksut saman kanssa?

        Mitä helvettiä täällä tapahtuu?

        Jahas jahas. Jengi alkaa vanheneen, kun eivät muista enään mitä ovat palstalle satuilleet, elämästään?...
        5 vuoden välein julkaisevat oman elämänkertansa
        MATKAILUPALSTALLA??... MUTTA antakaa palaa, niitä on kiva lukea, koska ne ei koskaan ole samanlaisia?

        Miksi päivystät pattaya palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olik tää se sun suomi exä joka turpos niin muodottomaks, että ostit sille mersun ja lähit pattikselle?

        Rantatuoliin ootteleen että 50 000e kolisee tilille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tötterö kertoi aikaisemmin että hänellä on kolme lasta, kaikki eri ämmän hänen käyttämä sanamuoto suomalaisesta naisesta, nyt on neljä lasta neljän ei ämmän kanssa, joista yksi on vielä eri värinen.. huh huh heijaa...

        Kyllähän 2010 kaltaisten kannattaakin lisääntyä. Geenit ihan valioluokkaa ja jälkeläisille on selkeä tilaus, notta maapallolla pärjätään tulevaisuudessakin.

        Ei noita 172 senttisiä, pulskia, kaksmetrisiä, treenattuja miehiä liikaa ole? Lihomistaipumuksetkin tulee, öööh. Äidin tai äitien puolesta, paljon kiinni siitä, mihin aloitukseen vastaa? onneks ovat perineet isänsä geenit pääosin.
        Nää ikäluokkansa nopeimmat, rustopolviset tulevat MMA tähdet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päivystät pattaya palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?

        Mietin syntejä
        Ladyn onnellisena
        Aviomiehenä


    • Anonyymi

      Rakkaus on sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.

      • Anonyymi

        Rakkaus on vittumainen polte rinnassa, mutta ihana tunne kokea nuorena . Itse en ole tuota tunnetta kokenut täysillä enään 20 vuoteen, en tiedä miksen. Soutanut olen ja paljon, enkä koe olevani tunnekylmäkään, mutta harvassa on ollut vilpittömät ihastuksetkin.

        Osasyyksi tähän arvelen yli 15v kestänyttä avioliittoani thai kanssa


    • Anonyymi

      Kiitos Love Strore'sta! Onnea jatkoon uuden kanssa.

      Olin Stadissa opiskelemassa noihin aikoihin ja viikonlopuksi ajeltiin "Suomen Chicagoon" - Lahteen. Oli Suomen vilkkain ja mielenkiintoisin nuorisopaikka silloin.
      Voi olla että jopa tavattiin koska jenkit kiinnosti ja muutkin pilurallipelit jotka kiersi toria. Itsellänikin oli pari erikoista fiudea jotka kiinnosti likkoja päästä mukaan.
      Välillä oli fyrkkaa jopa niin paljon että mentiin Mustaan Kissaan josta sai vanhempaa laskut maksavaa rouva seuraa kun omat oli loppu.
      Ne maksut tosin joutui kuittaamaan menemällä Mukkulaan, Merrasjärvelle tai Alasen rannalle kutemaan :-) Ei ongelmaa, kivoja olivat ja opettivat lemmen leikkeihin meitä köyhiä opistelija poikia.

      • Anonyymi

        Tässäkin ketjussa heti pari erilaista elämänkertaa. SAMALTA Postaajalta.

        On ne vekkuleita.


      • Anonyymi

        VARMASTI TAPASITTE EI EPÄILYSTÄKÄÄN, JOS VAAN JENKISSÄSI, KORJAAN JENKEISSÄSI OLI TAUSTAPEILIT PAIKALLAAN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VARMASTI TAPASITTE EI EPÄILYSTÄKÄÄN, JOS VAAN JENKISSÄSI, KORJAAN JENKEISSÄSI OLI TAUSTAPEILIT PAIKALLAAN?

        Miksi huudat, onko paha olla.??


      • Anonyymi

        Hyviä muistoja samoilta mestoilta myös täällä! Itse asiassa oma ensirakkaus tapahtui alasenjärven maisemissa ja myöhemmin olin jossakin vaiheessa virkavaltaa piilossa teltassa samoilla seuduilla. Kerron myöhemmin lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä muistoja samoilta mestoilta myös täällä! Itse asiassa oma ensirakkaus tapahtui alasenjärven maisemissa ja myöhemmin olin jossakin vaiheessa virkavaltaa piilossa teltassa samoilla seuduilla. Kerron myöhemmin lisää.

        Katsos vaan! Samoissa kaislikoissa kudettu :-)

        Löysin 3 rantakuvaa, muistelen että oli Merrasjärven rannassa mutta voi olla Alasenjärvikin; Yksi jossa on 3 telttaa ja kaverin kanssa kiikaroidaan edustalla Lahden IVn läpi taivasta 2. Sama paikka aamulla - on kuin Raatten tien keskitys venäläisten puolella! Nuorisoa telttojen edessä pitkinpoikin ja yhä unessa 3. Minä ja tuntematon urheiluautoni katolla Landen IV aamiaisella.
        Hauskutin yleisöä yöllä ajamalla (Merras?)järvessä n 20m rannasta pitkiä matkoja. Oli kova pohja joka syveni matalasti.


    • Anonyymi

      Unelmani on yhä muuttaa ennenaikaiselle eläkkeelle Pattayalle.

      Tein tässä viikolla laskelman ja laskin että jään eläkkeelle viimeistään 31.8.2026 59-vuotiaana. Silloin on rahaa ja eläkekertymää jo ihan tarpeeksi ettei enää koskaan loppuelämässä tarvitse töitä tehdä.

      Voi olla että otan lopputilin jo ennemmin, mutta tuon päivämäärän olen nyt asettanut itselleni vihon viimeiseksi työpäiväksi, jos en ole jo ennen sitä heittänyt hanskoja naulaan.

      • Anonyymi

        Täällä pyörii erikoista sakkia? Ne vaan päättää koska ne ottaa lopputilin ja jää eläkkeelle??

        Haistattavat pitkät hallituksen eläkeiän nostoille???

        No tiedän tiedän, oot maksellu vapaaehtoista eläkettä 65 vuotta ja saat sieltä 5000e/kk ja se nousee tonnin kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pyörii erikoista sakkia? Ne vaan päättää koska ne ottaa lopputilin ja jää eläkkeelle??

        Haistattavat pitkät hallituksen eläkeiän nostoille???

        No tiedän tiedän, oot maksellu vapaaehtoista eläkettä 65 vuotta ja saat sieltä 5000e/kk ja se nousee tonnin kuussa.

        Suomessa on 500 000 työtöntä, joten ei valtiota haittaa vaikka jään ennenaikaiselle eläkkeelle. Hyvä vaan, niin saa joku muu työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on 500 000 työtöntä, joten ei valtiota haittaa vaikka jään ennenaikaiselle eläkkeelle. Hyvä vaan, niin saa joku muu työtä.

        Onko sulla heittää joku linkki tohon 500 000 työttömään? Jos ei ole niin valehtelet. Ethän halua olla valehtelija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla heittää joku linkki tohon 500 000 työttömään? Jos ei ole niin valehtelet. Ethän halua olla valehtelija?

        Työ- ja elinkeinoministeriön mukaan Suomen laaja työttömyys on jo puoli miljoonaa. Tässä työttömien luvussa ovat mukana virallisesti työttömien lisäksi työ- ja elinkeinotoimistojen palveluihin sijoitetut.

        https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame/tyottomia-on-jo-puoli-miljoonaa-165632/

        Työvoimatoimistojen tilastossa työttömiä työnhakijoita oli 250 000 tammikuun 2019 lopussa.

        Työ- ja elinkeinoministeriön työllisyyskatsaus kuitenkin paljastaa, että tämän luvun ulkopuolelle jää jopa 290 000 työnhakijaa. Heidän joukossaan on esimerkiksi työllistymistä edistävien palvelujen käyttäjiä ja lyhennetyn työviikon tekijöitä.

        Kaikkiaan työnhakijoita oli tammikuun lopussa yhteensä 541 000. Tilanteet ovat yksilöllisiä, eivätkä kaikki työttömät ole myöskään tässä tilastossa, sillä monet ovat työelämän ulkopuolella sairauksien vuoksi. Sellaisia työttömiä, jotka pystyisivät töihin, on Suomessa joka tapauksessa yli 500 000.

        https://blogit.perussuomalaiset.fi/ville-tavio-2/suomessa-puoli-miljoonaa-tyotonta/

        ja samaa lukua kertoo Petteri Orpo

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/petteri-orpon-kolumni-yli-puoli-miljoonaa-tyotonta-ja-konkurssiaalto-on-estettava-ei-anneta-2020-luvusta-tulla-menetettya-vuosikymmenta/7773098


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ- ja elinkeinoministeriön mukaan Suomen laaja työttömyys on jo puoli miljoonaa. Tässä työttömien luvussa ovat mukana virallisesti työttömien lisäksi työ- ja elinkeinotoimistojen palveluihin sijoitetut.

        https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame/tyottomia-on-jo-puoli-miljoonaa-165632/

        Työvoimatoimistojen tilastossa työttömiä työnhakijoita oli 250 000 tammikuun 2019 lopussa.

        Työ- ja elinkeinoministeriön työllisyyskatsaus kuitenkin paljastaa, että tämän luvun ulkopuolelle jää jopa 290 000 työnhakijaa. Heidän joukossaan on esimerkiksi työllistymistä edistävien palvelujen käyttäjiä ja lyhennetyn työviikon tekijöitä.

        Kaikkiaan työnhakijoita oli tammikuun lopussa yhteensä 541 000. Tilanteet ovat yksilöllisiä, eivätkä kaikki työttömät ole myöskään tässä tilastossa, sillä monet ovat työelämän ulkopuolella sairauksien vuoksi. Sellaisia työttömiä, jotka pystyisivät töihin, on Suomessa joka tapauksessa yli 500 000.

        https://blogit.perussuomalaiset.fi/ville-tavio-2/suomessa-puoli-miljoonaa-tyotonta/

        ja samaa lukua kertoo Petteri Orpo

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/petteri-orpon-kolumni-yli-puoli-miljoonaa-tyotonta-ja-konkurssiaalto-on-estettava-ei-anneta-2020-luvusta-tulla-menetettya-vuosikymmenta/7773098

        Rauhotu jo.


    • Hauskaa lauantailukemista Neito Valokuvamuistin tarinaa, jonka muistista deletoitu vetonsa minulle.
      Esikoispoika syntynyt vuonna 1995 ja toinen poika sen jälkeen.
      Toisen exän kanssa saama tyttö täytti jokin aika sitten 18 vuotta isukin ostaen tytölle johtotähden, joten tyttö on syntynyt vuonna 2003. toisen exän kanssa vaikka isukki on ollut aviossa ekan exän kanssa vuoteen 2007.
      Sitten tämä Neito on muuttanut Pattayalle vuonna 2010.
      Muutamassa tarinassa on ollut myös lapsia 4.
      Tuolla matematiikalla varmasti, aivan varmasti on Neito myös liiketoimintansa harjoittanut, ei muuten olisi mahdollista hänen internethaaveilluusioelämä kotinsa pihalla hotellin uima-altaan reunalla buudeliaitauksen vierellä, thaimaan kauneimman lumpun ottaen vierellään aurinkoa aivan TOPLESS.

      • Anonyymi

        Täytyy muistaa, että tämä mersumies asui vuosia talvet thaimaassa, ennen kun 2010 muutti sinne pysyvästi. Siinä on ollut pari hyvähermoista exää jotka muistini mukaan myös tukevoituivat vakavasti ylipainoisiksi siiderivalaiksi?
        No tötterö osti niille talot ja mersut ja lähti taas thaimaahan


      • Anonyymi

        Äläpäs poistele tätä kysymystä. Miksi et kerro siitä vedosta ja miksi et voi laittaa meille muille kuvia Chiang Maista sen vetosi vuoksi "neidon" kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy muistaa, että tämä mersumies asui vuosia talvet thaimaassa, ennen kun 2010 muutti sinne pysyvästi. Siinä on ollut pari hyvähermoista exää jotka muistini mukaan myös tukevoituivat vakavasti ylipainoisiksi siiderivalaiksi?
        No tötterö osti niille talot ja mersut ja lähti taas thaimaahan

        Onkohan kuulunut mitään, siitä korealaisen liikemiehen lapsien äitistä, jolle tötterö tuikkas 1000e hanskaan ja käski mennä lasten kans rannalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs poistele tätä kysymystä. Miksi et kerro siitä vedosta ja miksi et voi laittaa meille muille kuvia Chiang Maista sen vetosi vuoksi "neidon" kanssa?

        Minun ja 2010 välinen juttu. En ole poistaja. Jos olet kiinnostunut aiheesta muuta kuin puskista huutelevana anona, niin esittele itsesi niin voin jopa kutsua sinut tänne Chiang Maihin.


      • Anonyymi

        Hauskaa lauantailukemista todellakin.

        2010 kirjoitti 23.01.2021 04:46 asiallisen kirjoituksen hienosti argumentoiden ketään mitenkään haukkumatta.

        Mitä "yllättäen" tapahtui. Joku, kukahan, saa hirvittävän kateus- ja katkeruuskohtauksen repien kellohameensa. Kts. esim. kommentit: 23.01.2021 11:04 - 23.01.2021 11:20 - 23.01.2021 11:22 - 23.01.2021 11:37 - 23.01.2021 11:59 - 23.01.2021 11:16 - 23.01.2021 12:04 - ja vieläpä sinellään 23.01.2021 12:17

        Miten on Senssu, pidätkö em. kommenttien kirjoittajaa mieleltään kovinkin terveenä?
        Tähän kysymykseen toki olisi mielenkiintoista saada kommentti myös NumBallilta.

        Kiitän asiallisesta vastauksesta "teitä molempia" etukäteen.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa lauantailukemista todellakin.

        2010 kirjoitti 23.01.2021 04:46 asiallisen kirjoituksen hienosti argumentoiden ketään mitenkään haukkumatta.

        Mitä "yllättäen" tapahtui. Joku, kukahan, saa hirvittävän kateus- ja katkeruuskohtauksen repien kellohameensa. Kts. esim. kommentit: 23.01.2021 11:04 - 23.01.2021 11:20 - 23.01.2021 11:22 - 23.01.2021 11:37 - 23.01.2021 11:59 - 23.01.2021 11:16 - 23.01.2021 12:04 - ja vieläpä sinellään 23.01.2021 12:17

        Miten on Senssu, pidätkö em. kommenttien kirjoittajaa mieleltään kovinkin terveenä?
        Tähän kysymykseen toki olisi mielenkiintoista saada kommentti myös NumBallilta.

        Kiitän asiallisesta vastauksesta "teitä molempia" etukäteen.

        Kiitos.

        Tässä tynkä toista elämäntarinaa, tahdotko sille päivän ja kellonajan, on myös tarjolla Neitokaisen muitakin elämäntarinoita, mutta vositko sinä niitä kellottaa ja laittaa vaikka tuohon alle hauskuuttamaan koko populaa?

        "Tulen rahoittamaan ja auttamaan tarvittaessa hautaan saakka lapsiani ja toista exääni. Toinen exäni on viisi kertaa rikkaampi kuin minä, joten hän ei tarvitse taloudellista tukeani."

        T 2010

        Kiitos että vastaat asiallisesti ja oikein mukava kun kellotat, vositko kellottaa myös nuo Neidin vuodet, kun ei aivan stemmaa?

        Hauskaa, vittuilukatko kun ei juuri yhdessä kirjoituksessa, eli ,,,,, vittumikäidiootti nyt ja aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa lauantailukemista todellakin.

        2010 kirjoitti 23.01.2021 04:46 asiallisen kirjoituksen hienosti argumentoiden ketään mitenkään haukkumatta.

        Mitä "yllättäen" tapahtui. Joku, kukahan, saa hirvittävän kateus- ja katkeruuskohtauksen repien kellohameensa. Kts. esim. kommentit: 23.01.2021 11:04 - 23.01.2021 11:20 - 23.01.2021 11:22 - 23.01.2021 11:37 - 23.01.2021 11:59 - 23.01.2021 11:16 - 23.01.2021 12:04 - ja vieläpä sinellään 23.01.2021 12:17

        Miten on Senssu, pidätkö em. kommenttien kirjoittajaa mieleltään kovinkin terveenä?
        Tähän kysymykseen toki olisi mielenkiintoista saada kommentti myös NumBallilta.

        Kiitän asiallisesta vastauksesta "teitä molempia" etukäteen.

        Kiitos.

        Asiaa.


    • Anonyymi

      Jää vaan heti eläkkeelle. Nautit enemmän. Eläke aika on yliarvostettu.
      Jos kiinnostaa tehdä työtä sitä voi tehdä vaikka on eläkkeellä. 8000e voi tehdä verovapaasti ja pelkästään sillä elää "kuin kuningas" Thaimaassa.
      Jos vielä otat/saat Isaanin likan seuraksi heillä on aina ruokaa! Suhdanteet ei heilauta farmareita.

      • Anonyymi

        Sen tiedän, ette thaimaassa, ei edes Isaanissa elä " kuin kuningas" 8000e vuodessa, joten tarkoittanet 8000e/kk verovapaana eläkkeen päälle? Laitatko jotain linkkiä tästä, ei sillä että puhuisit tuubaa, mutta olis kiva näyttää kavereille, eivät kuitenkaan usko, jos sanon että luin matkailu saitilta.


      • Anonyymi

        Tapsa lopeta jo, voit tehdä työtä tietyn prosenttiosuuden eläkevakuutusyhtiön maksamasta eläkkeestä, se on siis suhteessa maksettuun eläkkeeseen, verot menee kuitenkin normaalisti.

        alle 2000 euron nto eläkkeellä on hyvin vaikea pärjätä thaimaassa, eläkeviisumiin sinulla pitää olla 800.000 bahtin tulot vuodessa, aviossa puolet tuosta, nettona käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapsa lopeta jo, voit tehdä työtä tietyn prosenttiosuuden eläkevakuutusyhtiön maksamasta eläkkeestä, se on siis suhteessa maksettuun eläkkeeseen, verot menee kuitenkin normaalisti.

        alle 2000 euron nto eläkkeellä on hyvin vaikea pärjätä thaimaassa, eläkeviisumiin sinulla pitää olla 800.000 bahtin tulot vuodessa, aviossa puolet tuosta, nettona käteen.

        Tapsa ilmeisesti sairaseläkkeellä? Voiko siis sairaseläkkeellä oleva tehdä töitä joista hänet on laitettu sairaseläkkeelle, kun ei ole pystynyt tekemään töitä, joista on laitettu sairaseläkkeelle? Saako henkilö siis tehdä toitä sairaseläkkeensä päälle ja näin parantaa yhteiskunnallista asemoonsa, asettumalla kehitysmaahan asumaan.


    • Anonyymi

      Siitä puhutaan ennen itkun loppua. Rääpäleiden joulupukkihan on tunnetusti sosiopaatti.

    • Anonyymi

      Wikipedia;
      "As of January 2020, the average wage in Bangkok was 20,854 baht per month according to the National Statistical Office (NSO). Real wages in Thailand as a whole have dropped from 19,107 baht per month in the fourth quarter of 2016 (4Q2016) to 15,337 baht in 4Q2019.

      Eli Thaimaalaiset tulee hyvin toimeen 7000e/vuosi. Tai 600e/kk.
      Täytyy elää kuten he. Minulle riittää 900e/kk ja asun hotellissa (600e/kk) ja maksan 2n ruuat ym.
      Kun asumme likan kotona tuo 600e/kk jää heille käyttörahaksi.

      • Anonyymi

        Elikä sä elät muijas kans puolella tosta kuukauden, kun asumiskulut otetaan pois? Nyt on kyl muijas rakkaus aitoa.

        Kyl mä ymmärrän, että Isaanissa tuolla 600e/kk pärjää hyvinkin, kun taloudessa asuu 4-7 henkee ja 4 sisarusta naapureina samalla lukumäärällä. Syödään ja pstetaan ruuat kimpassa ja kaikki tienaa ton 600e/kk. Ja omilta viljelyksiltä/ kala -altaista saa puoletkuun ravinnon, sulla ei varmaan omaa kala- allasta tai ainakaan monen rain puutarha palstaa hotellisi pihassa ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikä sä elät muijas kans puolella tosta kuukauden, kun asumiskulut otetaan pois? Nyt on kyl muijas rakkaus aitoa.

        Kyl mä ymmärrän, että Isaanissa tuolla 600e/kk pärjää hyvinkin, kun taloudessa asuu 4-7 henkee ja 4 sisarusta naapureina samalla lukumäärällä. Syödään ja pstetaan ruuat kimpassa ja kaikki tienaa ton 600e/kk. Ja omilta viljelyksiltä/ kala -altaista saa puoletkuun ravinnon, sulla ei varmaan omaa kala- allasta tai ainakaan monen rain puutarha palstaa hotellisi pihassa ole?

        Paljonko sulöa jää muuten säästöön " vielä" joka kuukausi?


      • Anonyymi

        Uskon kyllä , että pienelläkin tulee toimeen. Makaa vaan huoneessaan eikä syö mitään. En kuitenkaan mainostaisi sitä... " elää kun kuningas" slouganilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä , että pienelläkin tulee toimeen. Makaa vaan huoneessaan eikä syö mitään. En kuitenkaan mainostaisi sitä... " elää kun kuningas" slouganilla?

        Maleksii vaan kotona ympäri vuorokaudet netin ääressä kuten thaimaassa on tapana.


    • Anonyymi

      "Toisten kateus on sinetti sille että olet menestynyt elämässä"

      Kiitos. Vaikka jo tiesin sen.

      PS. Vaikka rahaa on ettei "p*skalle taivu" rakkautta saisi olla ja tulla enemmän ennen Pietarin kohtaamista.

      • Anonyymi

        Tää on mielenkiintoista, tuntemattomat kadehtivat tuntemattomia? Asioista, mistä näyttöä on vain tuntemattoman kertomus tuntemattomalle.

        Iso osa kateellisista ja kadehtijoista ollen iältään 50 suomalaisia, omien kertomuksiensa mukaan erittäin hyvin toimeentulevia miehen köriläitä, joilla rahan lisäksi tuntuu olevan kova kysyntä " kansainvälisillä " naismarkkinoilla. Kotimaisten markkinoiden lisäksi tietenkin. Näillä miehillä on lisäksi vapaa -aikaa yllin kyllin? 1/3 vuorokaudestaan tekevät rahaa, lopun ajan kiskovat energiajuomaa ja syövät rasvaisia sipsejä koneensa edessä kehuen omaa elämäänsä? Ja tuomiten kadehtijoitaan? Todella huvittava foorumi.


    • Anonyymi

      Hodarinsyöjien homotuskieltä.

      • Anonyymi

        Mikäs pikkupoika se siihen tuli piipittämään? Yritätkö riimittää jotain gangsta rap biisiä? Vai päätitkö osallistua vain siksi, että haluat tuntea kuuluvasi johonkin?


    • Anonyymi

      Kyllä omalle eläkkeelle jääntipäivä kannattaa laskea ja asettaa, jaksaa töissäkin paremmin kun tietää koska se rääkki viimeistään loppuu.

      Nyt jo on rahaa ja omaisuutta sen verran että 6 vuotta pärjäisin ihan helposti tekemättä töitä. Mutta kun on vielä 11 vuotta viralliseen eläkeikään, niin pitää vielä jokunen vuosi tehdä töitä että rahat varmasti riittää.

      Eläkekertymäkin on jo nyt ihan kiva, ja lähestyy kahtatonnia. Jos vielä viisi vuotta olen töissä, eläkekertymä on pitkälti yli kaksi tonnia. Vuosittaisten indeksikorotuksien ansiosta saattaa tulla 2500€ eläke sitten virallisessa eläkeiässä. Mikä kyllä riittää mulle ihan hyvin.

      Ei ole siis mitään syytä työskennellä enää 59v jälkeen. Silloin viimeistään otan lopputilin ja alan viettämään eläkepäiviä Thaimaassa.

      • Anonyymi

        Koulukaveri kouluttautui amiksessa putkimieheksi. Toiminimellä teki hommia ja rakenti muutaman talon siinä sivussa. Pyörittiin samoilla raksoilla usein. Oltiin noin kolmekymppisiä, kun kaveri totesi kesken työpäivän että eiköhän hänen panoksensa työelämään ollut tässä, että jättää hommat nuoremmille. Ei ole tehnyt päivääkään hommia sen jälkeen. Myi pari taloa ja tekaisi syyn jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle. Hyvissä varoissa edelleen, hienot talot, autot ja mökit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulukaveri kouluttautui amiksessa putkimieheksi. Toiminimellä teki hommia ja rakenti muutaman talon siinä sivussa. Pyörittiin samoilla raksoilla usein. Oltiin noin kolmekymppisiä, kun kaveri totesi kesken työpäivän että eiköhän hänen panoksensa työelämään ollut tässä, että jättää hommat nuoremmille. Ei ole tehnyt päivääkään hommia sen jälkeen. Myi pari taloa ja tekaisi syyn jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle. Hyvissä varoissa edelleen, hienot talot, autot ja mökit.

        Ajoko kenttäsirkkelillä molemmat kätensä olkapäästä poikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajoko kenttäsirkkelillä molemmat kätensä olkapäästä poikki?

        Kävi lääkärissä sanomassa muutaman kerran että vihaa töitä ja pelkää tappavansa vielä jonkun jos joutuu töihin. Se on helpoin keino päästä tk-eläkkeelle. Olemalla turvallisuusriski.
        Samalla saa sellaiset lääkereseptit joita voi myydä sitten pimeästi narkkareille. Nimimerkki Sensu tietää varmaankin aiheesta lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi lääkärissä sanomassa muutaman kerran että vihaa töitä ja pelkää tappavansa vielä jonkun jos joutuu töihin. Se on helpoin keino päästä tk-eläkkeelle. Olemalla turvallisuusriski.
        Samalla saa sellaiset lääkereseptit joita voi myydä sitten pimeästi narkkareille. Nimimerkki Sensu tietää varmaankin aiheesta lisää.

        Arvoitus ... !

        Montako kertaa nimimerkki 2010 on kasvotusten tavannut 4 suomalaista lastaan kahden vuoden synttäreidensä jälkeen?

        Entä näiden isäpuolet?


    • Anonyymi

      On yksi asia jota ei ihmiset halua/osaa hyödyntää ja päästä aiemmin oravanpyörästä Suomi verohelvetissä;
      Se on asuntojen osto, kunnostus ja VEROVAPAA myynti!
      - 2v kirjoilla ko kohteessa niin on 0-vero voitosta.
      - Jos tulee takkiin sen voi vähentää seuraavassa joten ei tarvitse asua kohteessa päivääkään saadakseen 0-tai pienen veron.

      Olen tehnyt, en niinkään rahan vaan ajan kuluksi, jo 19 kauppaa eläkkeelle jäätyäni 53 vuotiaana. kaikista voittoa paitsi 2ssa. 1kpl omilleen.
      3 valmista paikkaa jäljellä myydä. En jaksa odottaa parempia aikoja vaan myyn Corona ale-hintaan kaikki. Sen jälkeen vuokralle KELA-tuettuna tai Aasiaan tai Espanjaan 100% maksavana.

      Idea vapaaasti käytettävissä :-)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe