Mites sitten nyt mies? niinku jatkossa?

Anonyymi

Elänkö vielä toivossa vai jäähdytänkö sydämeni?
Onko sulla mitään mielipidettä asiaan? Ei mulla kiirettä, mutta jos et tykkääkään niin kannattaako enää toivoa mitään.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan vielä, että nähtiinkö me muuten kerran tässä lähiaikoina? Olit maski päällä ja siksi en tunnistanut? Mulla ei ollut maskia. Aika tyly olit, jos olit sinä.

      • Anonyymi

        Minä en tiedä olisinko ihan hyvin voinut nähdä hänet jossain kun samannäköisiä on paljon esim ruuhkaliikenteessä ja ei siellä ehdi eikä rohkene menemään silmien eteen katsomaan ja hyrräämään ympärille että näkisi onko se ehkä hän, kun jos onkin joku tuntematon :D -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä olisinko ihan hyvin voinut nähdä hänet jossain kun samannäköisiä on paljon esim ruuhkaliikenteessä ja ei siellä ehdi eikä rohkene menemään silmien eteen katsomaan ja hyrräämään ympärille että näkisi onko se ehkä hän, kun jos onkin joku tuntematon :D -sivusta

        Ei hän siten ollut tyly, ettei olisi tunnistanut. Ihan toisella tapaa. Mutta ei varmaan ollut hän.


      • Anonyymi

        Minä EN käytä maskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN käytä maskia.

        Hyvä sattuma (vai osuma), kun mietin juuri tuota kirjoittaessa että käyttääköhän hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN käytä maskia.

        Kannattais käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN käytä maskia.

        Hyvä. Mä en pysty edes kuvittelemaan että käyttäisit. Ei ed.


    • Anonyymi

      Älä vielä luovuta, jaksaisit vielä hetken

      • Anonyymi

        Kuinka paljon oikein vaadit siltä toiselta? Ainakin niin paljon, ettet todellakaan ole ansainnut sitä. Oletko koskaan ajatellut, että olet ollut täysin kohtuuton sitä toista kohtaan? Ja miten voit vielä sanoa välittäväsi hänestä?

        Ja kuinka tyhmäksi se toinen tuntee itsensä, että on pystynyt antamaan tämänkin verran anteeksi, vaikka se toinen ei ansaitse sitä. Minä uskon "kaikki se kestää" vain silloin kun kyse on rakkaudesta, jossa toista ei petetä ja myydä rakkautta. Ja että vielä kaiken jälkeen, on herännyt tunteita, typerääkin typerämpiä unelmia, joita on rakennellut ja "tutkinut" . . .


      • Anonyymi

        Tuo pitkä kommentti on sivusta. Jaksan mä ja toivon, että hänkin jaksaisi. Enemmän pelkään hänen jaksamista kuin omaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon oikein vaadit siltä toiselta? Ainakin niin paljon, ettet todellakaan ole ansainnut sitä. Oletko koskaan ajatellut, että olet ollut täysin kohtuuton sitä toista kohtaan? Ja miten voit vielä sanoa välittäväsi hänestä?

        Ja kuinka tyhmäksi se toinen tuntee itsensä, että on pystynyt antamaan tämänkin verran anteeksi, vaikka se toinen ei ansaitse sitä. Minä uskon "kaikki se kestää" vain silloin kun kyse on rakkaudesta, jossa toista ei petetä ja myydä rakkautta. Ja että vielä kaiken jälkeen, on herännyt tunteita, typerääkin typerämpiä unelmia, joita on rakennellut ja "tutkinut" . . .

        Ethän sä voi tietää toisten tilannetta. Entäs jos toinen on ihan yhtä syyllinen kuin tuokin. Nämä asiat ei ole koskaan yhden vastuulla kuten sä tuolle nyt koitat syyllistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä voi tietää toisten tilannetta. Entäs jos toinen on ihan yhtä syyllinen kuin tuokin. Nämä asiat ei ole koskaan yhden vastuulla kuten sä tuolle nyt koitat syyllistää.

        Ei pidä paikkaansa. En ole koskaan ollut hänelle ilkeä tai julma. Ja olen aina ollut valmis puhumaan ja selvittämään. Tekemään kaikkeni, silloin ennen. Enää en ole valmis tekemään kaikkeani, en todellakaan. Mutta mikään ei hänelle kelvannut puhuminen, selvittäminen jne . . . ai niin anteeksi, pilluhan kyllä kelpasi ja myönnettäköön, että se oli omaa syytäni. Mutta totuus on, että kaikki se sotku ja soppa, ja rumat teot ovat yksin hänen syytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. En ole koskaan ollut hänelle ilkeä tai julma. Ja olen aina ollut valmis puhumaan ja selvittämään. Tekemään kaikkeni, silloin ennen. Enää en ole valmis tekemään kaikkeani, en todellakaan. Mutta mikään ei hänelle kelvannut puhuminen, selvittäminen jne . . . ai niin anteeksi, pilluhan kyllä kelpasi ja myönnettäköön, että se oli omaa syytäni. Mutta totuus on, että kaikki se sotku ja soppa, ja rumat teot ovat yksin hänen syytään.

        Eikö sitten ole paras jo unohtaa ja mennä eteenpäin? Niin kauan kuin vatvot asiaa olet sidoksissa häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitkä kommentti on sivusta. Jaksan mä ja toivon, että hänkin jaksaisi. Enemmän pelkään hänen jaksamista kuin omaani.

        Ja niin totta, että oma jaksamiseni on alkaa olemaan lopussa. Ja en todellakaan lupaa, että jaksan tässä vielä pitkän aikaa. Nyt olen vielä tässä ollut, en todellakaan tiedä kauanko. Ja ehkä sitten on hyvä, että loppuukin viimein. Ja sen jo tiedän, ettet ole tätäkään, mitä tähän asti ollut ansainnut, et ollenkaan.

        Ei toiselle voi olla näin kohtuuton, kaikille muille jakelet tunteesi ja hyvän, mutta totuus on se, että minulle et ole mitään kovin kaunista ja hyvää antanut. Niin se vain on, ja näen kyllä tämän totuutena. Jos ikinäkään sinulla on tunteita ollut, olet nekin pitänyt itsekkäästi itselläsi. Sopii kyllä siihen kaikkeen muuhun "ilkeyteesi" sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sitten ole paras jo unohtaa ja mennä eteenpäin? Niin kauan kuin vatvot asiaa olet sidoksissa häneen.

        Minkä takia nämä kylmähköt ihmiset, jotka arvostelee näitä tunteisiin jumahtaneita, niin miksi he edes on palstalla? En ymmärrä. Mikä tarve on olla palstalla ja neuvoa muita unohtamaan ja vain jatkamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin totta, että oma jaksamiseni on alkaa olemaan lopussa. Ja en todellakaan lupaa, että jaksan tässä vielä pitkän aikaa. Nyt olen vielä tässä ollut, en todellakaan tiedä kauanko. Ja ehkä sitten on hyvä, että loppuukin viimein. Ja sen jo tiedän, ettet ole tätäkään, mitä tähän asti ollut ansainnut, et ollenkaan.

        Ei toiselle voi olla näin kohtuuton, kaikille muille jakelet tunteesi ja hyvän, mutta totuus on se, että minulle et ole mitään kovin kaunista ja hyvää antanut. Niin se vain on, ja näen kyllä tämän totuutena. Jos ikinäkään sinulla on tunteita ollut, olet nekin pitänyt itsekkäästi itselläsi. Sopii kyllä siihen kaikkeen muuhun "ilkeyteesi" sekin.

        Olen nainen, kaipaan miestä, en pillua, herätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sitten ole paras jo unohtaa ja mennä eteenpäin? Niin kauan kuin vatvot asiaa olet sidoksissa häneen.

        Käsittelen asiat aina itsekseni loppuun, meni kauan tai ei. Ja kyllä, kerran luovutinkin, luovuin todella, mutta sitten viime kesänä tapahtui jotain yllättävää, joka myös säikäytti minut kovin. Ja kumma kyllä (en ollut aivan loppuun saanut asiaa, todella liki kyllä) kaikki ikään kuin alkoi uudelleen, ei tosi aivan samanlaisena tietenkään, mutta alkoi. Ja sitten taas kaikki asiat menivät kuten ennenkin, kaikkea väliin todellisia asioita ja ehkä taas hänen puoleltaan niitä samojakin entisiä asioita, en tiedä, enkä voikaan tietää. Liikaa kuitenkin minulle nämä! Ei ehkei hänelle, koska hän on itsekkäämmin aina elänyt elämäänsä kuin itse olen ja ottanut itsekkäästi kaikesta kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, kaipaan miestä, en pillua, herätys!

        Ihan helvetin sama, ketä olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia nämä kylmähköt ihmiset, jotka arvostelee näitä tunteisiin jumahtaneita, niin miksi he edes on palstalla? En ymmärrä. Mikä tarve on olla palstalla ja neuvoa muita unohtamaan ja vain jatkamaan.

        Voi heilläkin tunteita olla, mutta mahtaako voida olla kovin syviä tunteita, jos on valmis myymään tunteensa toiselle naiselle / miehelle? Eihän niin tehdä toiselle. En itse ainakaan koskaan voinut omalle puolisolle leikkiä suurta rakkautta häneen, jos tunteeni kerran olivat toisen. En vaikka ihan helvetin kipeää se silloin teki meille molemmille. Toki pitkän ajan kuluessa asiat muuttuivat yllättäen ja syystä.

        En ymmärrä miksi ovat täällä, eikä kai tarvitsekaan, en jaksa julmia ja kylmiä asioita liikaa miettiä, koska ne ovat minusta paha asia elämässä. Rakastan kauniita, tunteellisia ja herkkiä asioita elämässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi heilläkin tunteita olla, mutta mahtaako voida olla kovin syviä tunteita, jos on valmis myymään tunteensa toiselle naiselle / miehelle? Eihän niin tehdä toiselle. En itse ainakaan koskaan voinut omalle puolisolle leikkiä suurta rakkautta häneen, jos tunteeni kerran olivat toisen. En vaikka ihan helvetin kipeää se silloin teki meille molemmille. Toki pitkän ajan kuluessa asiat muuttuivat yllättäen ja syystä.

        En ymmärrä miksi ovat täällä, eikä kai tarvitsekaan, en jaksa julmia ja kylmiä asioita liikaa miettiä, koska ne ovat minusta paha asia elämässä. Rakastan kauniita, tunteellisia ja herkkiä asioita elämässä!

        ja aitoja, ei teennäisiä ja valheellisia tunteita, niillä en tee mitään. Rakkaus on elämän arvokkaimpia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja aitoja, ei teennäisiä ja valheellisia tunteita, niillä en tee mitään. Rakkaus on elämän arvokkaimpia asioita.

        Sä nyt trollaat tuolla yksinpuhelulla, ymmärrätkö? Mä en ainakaan enää ole lukenut sua.


      • Anonyymi

        Kukahan tässä se pelle on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitkä kommentti on sivusta. Jaksan mä ja toivon, että hänkin jaksaisi. Enemmän pelkään hänen jaksamista kuin omaani.

        Varmasti pelkäät enemmän sen toisen puolesta (luovuttaminen) ja syytä onkin. Itse kun otat aina helppoheikin roolin, ja olet tekemättä mitään asioiden ja toisen hyväksi. On siinä sitten hyvä olla kun itsellä on se helpompi rooli eikä se toinen kiusaa, ole ilkeä ja oikkuile sinulle. No, tai ehkä joskus oikkuilee sentään 😝 Mutta ei julmistele ja satuta tahallaan, kuten taas eräs . . .


    • Anonyymi

      Oletko nyt sängyssä haarat auki?

      • Anonyymi

        Istun sohvalla haarat kiinni pölöhö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istun sohvalla haarat kiinni pölöhö

        Onko ikävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ikävä?

        Enhän mä muuten tätä palstaa avaisi. En tule tänne enää koskaan, jos ikävä loppuu. En oikein koe, että nämä ihmiset täällä olisi samanhenkisiä kuin mä.


    • Anonyymi

      Kenelle pitäisi vastata?
      Olen nyt ihastumassa erääseen tähtisilmäiseen daamiin <3

      • Anonyymi

        KaluKerttuun?


      • Anonyymi

        Ei mulle ainakaan sun. Ei kiinnosta mihin joku on ihastumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KaluKerttuun?

        Tarkoitako munankanoja?


    • Anonyymi

      Mitä jos olemmekin me?

      • Anonyymi

        Siis voiko olla mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis voiko olla mahdollista?

        Voihan se olla hyvinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla hyvinkin

        On se


      • Anonyymi

        Olenhan mä niinkin joskus luullut. Tuo toinen oli taas sivusta, ei aloittaja.


    • Anonyymi

      Jos mielikin ois ku m:ä nii onks site naistemies?

      • Anonyymi

        En ymmärrä tuota murretta, sori.


    • Anonyymi

      Älä jäähdytä sydäntäsi.

      • Anonyymi

        Tässä viestissä on ikäänkuin huomiovalot. En osaa sitä selittää miksi. Kiitos. En jäähdytä.


    • Anonyymi

      No, pidetään vaikka kumpiki pää kylmänä ja sydän lämpimänä niin eiköhän tää mene ihan hyvin.

      • Anonyymi

        Hyvä ajatus. Ei vaan ihan helppo pitää pää kylmänä :)


    • Anonyymi

      Toivossahan hyvä elää kunhan kuuntelee sydämen ääntä.

      • Anonyymi

        Kyllä sydämen ääntä on hyvä ja tärkeä kuunnella. Ja elämä on kyllä oikeudenmukainenkin, kun toinen on varsin kohtuuton ja tekee "vääriä" asioita, jotka eivät kuulu rakkauteen, myös se sydämen ääni vaimenee tätä toista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sydämen ääntä on hyvä ja tärkeä kuunnella. Ja elämä on kyllä oikeudenmukainenkin, kun toinen on varsin kohtuuton ja tekee "vääriä" asioita, jotka eivät kuulu rakkauteen, myös se sydämen ääni vaimenee tätä toista kohtaan.

        Totta tuo, se vaimenee... Muisto vain jää...


      • Anonyymi

        Nimenomaan sydämen ääntä
        Järjen ääni vs sydämen ääni...


    • Anonyymi

      Taidatte olla varattuja kun täällä kirjoittelette sinkut toimii ei ne täällä kirjoita.

    • Anonyymi

      Jäädytä vain.
      On halua ja toivoa, tykkäänkin
      On myös niin paljon epävarmuutta
      ettei vaan pysty
      Irl kuitenkin sanelee miten asiat oikeesti on ja menee, ei nämä kirjoitukset ja haaveilut.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4417
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4406
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4046
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2967
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2591
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2153
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1695
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe