Vähän huumoria tästä mädästä hedelmästä!
Potilaan realisointi ei onnistunut, luki potilaskertomuksessani kesän 5 viikon pakkohoitokeissin tiedoissa. Oma näkemys on, että potilaana onnistuin realisoimaan yhteiskunnalta kesän pakkohoitokeissillä täyden työkyvyttömyyseläkkeen eli about 700 tuhatta euroa ennen varsinaista eläkeikää.
Seuraavaksi mielisaurauden merkkejä, joita potilaskertomukseeni on kirjattu! Viihtyy luonnossa, ei katso televisiota ja on innoissaan harrastuksistaan eli vauhdikas. Tällaista potaskaa käytetään syynä pakkohoitoon. Eipä siinä, tosiasiahan on, että luonnosta saa mielenrauhaa ja terveyttä, television katsomatta jättäminen myös antaa samoja asioita, lisäksi harrastuksista innostuminen on elämää!
Psykiatria on saatanan valtaistuin, jolta käsin tuhotaan elämää! Koko yhteiskunta on jo nyt terveydenhuollon käsittelyssä ja psykiatria kokonaisvaltaisesti hallitsee terveydenhuoltoa. Hieman neuromodulaatiota ja farmakologiaa yhdistelmänä niin maan kuninkaatkin kumartavat!
Satiiria psykiatriasta!
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
700 tuhatta euroa?
- Anonyymi
Sontalaatikon, jota televisioksikin kutsutaan, katsominen ei ole oikein enää tätä päivää. Järkevää katsottavaa sieltä tulee hyvin vähän. Suurin osa ohjelmista on aivoja pehmittävää, vajaaälyistä sontaa sekä valeuutisia. Nykyään kaikki haluamansa sisällöt saa sitäpaitsi netin kautta.
Television katselun sijaan suosittelen luonnossa liikkumista. - Anonyymi
Voiko noin hullua juttua olla ???
Että siis olisi sairasta viihtyä luonnossa, jne ?
Kriisipuhelin kyllä suosittelee luontoa, siitä se on hyvä.
Siellä mulllekin suositeltiin. Että kyllä ihan yhteiskunnan systeemeissä sitä ihan suositellaan.
Tosin mulle suositeltiin myös tveetä ja radiota. Kun kumoaakan en käyttänyt. Kuuntelin pari vuotta radiota mutta nyt taas lopetin.
Tuntuu ihan vaikeelta nyt mulle ajatella tommosta asiaa.
popiuyuyuui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909