I H O L L A

Anonyymi

Oon kattonut nyt muutaman jakson, ihan täyttä shaibaa kyllä. Melkosia narskuja muutama tyyppi ja niin booriiiingggg

23

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräs makasi sohvalla ja mietti "oonko aito vai onko mulla joku rooli, oonko feikki nyt" melkein tämä kieliasu,

      • Anonyymi

        Roskaa on koko ohjelma, oikein haiseva roskaläjä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roskaa on koko ohjelma, oikein haiseva roskaläjä !

        No miksi sit katsot roskaa, kaukosäädin on keksitty.Minä kyllä tykkäsin ja odotan jo kovsti seuraavaa jaksoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sit katsot roskaa, kaukosäädin on keksitty.Minä kyllä tykkäsin ja odotan jo kovsti seuraavaa jaksoa.

        En katso todellakaan, joku järki on sentään säilynyt päässä, toisin kuin näillä ohjelman ihmisillä. Ensimmäisen jakson puoli minuuttia riitti, kertomaan mitä sheisseä ohjelma on.


    • Anonyymi

      En ole katsonut. Pelkässä mainoksessa nuo tyypit itkevät elämäänsä.

    • Anonyymi

      Martinan valitusta ei kyllä kestäisi sekuntiakaan, muita voisikin katsoa. Onko tää siis maksullinen ohjelma?

      • Anonyymi

        En tiedä, ehkä on maksullinen kanava, mutta niin roskaohjelma ettei tulisi mieleenkään katsoa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, ehkä on maksullinen kanava, mutta niin roskaohjelma ettei tulisi mieleenkään katsoa !

        Ja tämän pitäisi kiinnostaa ketä ? Jätä katsomatta, mutta miksi oletat sen olevan uutisoinnin arvoinen asia ? Ei ole.


    • Anonyymi

      Ei tuu katsottua.

    • Anonyymi

      Varsinkin nämä kundi ovat tosi mielenkiinnottomuus. Ja sen Leon tyhmät mitä mitä jutut ei jaksa katsoa.

      • Anonyymi

        Ja tämä Leon on saanut eniten ruutuaikaa, muut ovat sivuosassa. Tylsä


    • Anonyymi

      No eipä kiinnosta jos on vielä maksullinen kanava.?

    • Anonyymi

      Pari jaksoa katsoin ja täytyy sanoa, että oli tylsää katsottavaa. Kiinnostaako oikeesti ketään noiden turhisten elämä. Kaikkea sontaa sitä töllöstä tuleekin.

      • Anonyymi

        Ei sua ainakaan, koska yksin melkein kaikki tähän viestit kirjoitit.😂👏Muut odotamme jo et alkais nyt jo näkyy, pääsisimme kaunista ja persoonallista Martina katsoo.


    • Anonyymi

      Niin olis tietenkin jänskimpää, kun porukka ryyppäisi ja tappelis kunnolla ihollasarjoissa. Olis uudet irtonumerot kaikilla ja näyttäisivät vähän heidän lakanoiden heilahtelua.Eiköhän porukkaa riittäis TV- katsomassa.😂

    • Anonyymi

      Siitä voisi leikata Martina spesiaalin.. Muut on skeidaa.

      • Anonyymi

        Martinaa minäkin voisin katsoa ,mutta en ala erikseen siitä maksamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa minäkin voisin katsoa ,mutta en ala erikseen siitä maksamaa.

        Näkyy hän ne kanava 7- ilmaiseksi mun tietääkseni, ainakin ne kaksi ensimmäistä osaa katselin.Niin 7-kanava tv-5 siis.


    • Anonyymi

      Täytyy olla kyllä melkoinen tyhjäpää jos Minnan takia seuraa, täysi lauta ja siihen Seiska ostanut kumitissit. Täällähän ollut kuvia henkeästä neidosta ennen Seiskan tissejä 😃

    • Anonyymi

      Ihan passsska ohjelma....kjähhähähähäähähähää! :-D

      • Anonyymi

        Olet nyt taas aivan .......ota rauhallisesti et ei verisuoni katkea pääkössäs.Ainut henkilö jota katson on Martina, hänellä lapsia niinkuin itselläkin.Odotan maltamattomana seuraavaa osaa sarjasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt taas aivan .......ota rauhallisesti et ei verisuoni katkea pääkössäs.Ainut henkilö jota katson on Martina, hänellä lapsia niinkuin itselläkin.Odotan maltamattomana seuraavaa osaa sarjasta.

        Tylsä ohjelma, kertakaikkiaan pettymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt taas aivan .......ota rauhallisesti et ei verisuoni katkea pääkössäs.Ainut henkilö jota katson on Martina, hänellä lapsia niinkuin itselläkin.Odotan maltamattomana seuraavaa osaa sarjasta.

        Älä valehtele


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe