Mietin sellasta
lauantain ratoksi. Jos sulla (miehellä) on sama tunne musta kuin mulla (naisella) susta, niin kyllä meistä vielä hyvä tulee yhdessä. Mun tunne susta on aika valtava. En tiedä voisko sulla olla samanlainen musta.
51
290
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska olet hyvää yötä....
- Anonyymi
No, jokainen lukee tyylillään ja älyllään. Musta tuo ei ole hauska vaan toiveikas.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla mut mitempä asiat täällä etenis, niin...
- Anonyymi
Ei ne täällä etenekään. Tämä on vaan kirjoittelua ja haaveilua. Mutta elän toivossa, että hänen kanssa pääsisin taas yhteyteen jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne täällä etenekään. Tämä on vaan kirjoittelua ja haaveilua. Mutta elän toivossa, että hänen kanssa pääsisin taas yhteyteen jossain vaiheessa.
Mikä estää yhteyden häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää yhteyden häneen?
Korona varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies älä unta nää,läpä läpä lää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle luulit vastaavasti, mieti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen. Vastasit väärään häiriintynyt yksilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieshän se on joka tätä monologia kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieshän se on joka tätä monologia kirjoittaa.
Aloitus on naiselta. Monologia tai ei, niin naiselta on. Koita hengittää paperipussiin ja mene vaikka alasti lattialle makaamaan. Mikään ei nyt auta muu. Nämä on naiselta eikä liity sinuun. Revi vaikka rantees auki, mutta ei liity siltikään sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta. Monologia tai ei, niin naiselta on. Koita hengittää paperipussiin ja mene vaikka alasti lattialle makaamaan. Mikään ei nyt auta muu. Nämä on naiselta eikä liity sinuun. Revi vaikka rantees auki, mutta ei liity siltikään sinuun.
Koittaisit nyt malliksi olla vähän ladylike kun naista esität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimellahan se onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimellahan se onnistuu.
Sillähän se onnistuis....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän se onnistuis....
joo jos olisi numero jossain saatavilla. Ei oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mitä olen ja sä voit mennä sinne haisevaan v..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta luin mihin kommentoit. Et sitten muuta sanottavaa tuohon keksinyt? Olet älyllisesti naurettavan köyhä. Kuljeksi vaan siinä toisia naisia kiusaamassa. Itsekin ymmärrät, ettet ole mitään, susta ei ole enempään. Et ole yhtään mitään. Siksi sä mulle siinä vinoilet. Olen joku. t. aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan oli hieno kommentti.
Paras mitä tänään täältä luin.
Taisit löytää parempasi kuten hän itsekin arveli (?) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo jos olisi numero jossain saatavilla. Ei oo.
soita laihialaisten puhelimella = avaa ikkuna ja huuda lujaa
- Anonyymi
On :)
- Anonyymi
Ja voit olla vaikka hän :)
- Anonyymi
Ton halusin kuulla 😋
- Anonyymi
Sä oot ihan cliffa giltsi ja sun kanssa vois olla ihan nastaa hengaa välil. Sit pitäis eka pystyy olee vaan frendei eikä yrittää syödä koko kakkua yksin
- Anonyymi
Tunne ei siis ole sama
- Anonyymi
Mä en oikein tiedä miten me hänen kanssa oltaisiin niitä frendei kun ei me enää silleen hengailla mestoilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikein tiedä miten me hänen kanssa oltaisiin niitä frendei kun ei me enää silleen hengailla mestoilla..
Miks et sä hengaa enää, kuljet vain varjoissa taustalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks et sä hengaa enää, kuljet vain varjoissa taustalla
Aikuiset ei enää jaksa kuten te nuoriso. Aikuiset viihtyy varjossa.
- Anonyymi
Andy, emmä sua tarkottanu!
- Anonyymi
Mulla on pysyvä ja hyvä tunne erääseen naiseen. Häntä en vaihda. m>n
- Anonyymi
Oletko parisuhteessa hänen kanssa vai mitä mahdat tarkoittaa pysyvällä ja hyvällä tunteella naiseen?
Naisena kysyn! - Anonyymi
Tuolta mustakin just tuntuu. Tunne on pysyvä ja hyvä. Lisäksi voimakas.
Alo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko parisuhteessa hänen kanssa vai mitä mahdat tarkoittaa pysyvällä ja hyvällä tunteella naiseen?
Naisena kysyn!Ei kukaan vietä aikaansa täällä, jolla on hyvä ja pysyvä parisuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena kysyn!Sivusta,se varmaan vihjasi,että tuntee
sinuun nainen vahvoja tunteita.👩💼
- Anonyymi
Kovin vähän tunnet minua.
- Anonyymi
Sua en tunne yhtään, mutta häntä valitettavan vähän.
- Anonyymi
musta ja valtava :D
- Anonyymi
ei se tunne ole musta, mutta se tulee susta:)
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Todella kaunista, tunnistan tunteen, koska itsekin tunnen . . . ❤️
- Anonyymi
Ihanasti sanottu :)
- Anonyymi
Kiva olla yhdessä (Sydän)
- Anonyymi
Mutta eihän me olla yhdessä :(
- Anonyymi
Kyllä mulla on sama tunne.
- Anonyymi
Jos hänellä on niin tiedän, että jotain tästä seuraa, jotain hyvää ja kaunista.
- Anonyymi
mietippäs kohdettasi. tuo sanankäyttösi on hyvin ahtaalle ajavaa, vain vitsesi vuoksi. onko sulla nyt ihan kaikki asiat kunnossa?
toisen hyväksikäyttämiseenhän nuo sanasi viittaavat, eikä sanoilla voi todistaa jos aiot käytännössä jotain harhojasi toteuttaa.
terveisin.NYRKKI
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=wSZP8TR__LQ - Anonyymi
Tunteet muuttuvat huomaat että huomenna on uusi päivä
- Anonyymi
Ihanaa, kiitos sulle täti tai setä vinkistä, enpä olis itse tajunnut.
- Anonyymi
En tiedä olisiko pitänyt loppuun sanoa tänään että välitän hänestä valtavasti. Ajattelin sen sanomista. En ole täydellinen. Vain ihminen.
- Anonyymi
Mihin tuo liittyy? Aloitus ei liity tänään nähtyyn , eikä eilen eikä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tuo liittyy? Aloitus ei liity tänään nähtyyn , eikä eilen eikä..
Irrallaan aloituksesta. Toiveajattelua vain. Liittyy tämänpäiväiseen. Johki muuhun siis :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irrallaan aloituksesta. Toiveajattelua vain. Liittyy tämänpäiväiseen. Johki muuhun siis :)
Joo, on toiveajattelua. Ainakin mulle sanottuna. Ei mitään ole tapahtunut tänään. Erehdyt kirjoittelijasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa ja Mikko eroaa!
https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura37020971Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs67614888Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."
Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so21414648Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki
Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris6228809Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!
Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot6805520