Sofia lukee tätä palstaa

Anonyymi

Sofia selkeästi lukee tätä palstaa. Juuri eilen oli puhetta siitä, että hän on ihan yksin aamiaisella. Eiköhän heti tänään ollut toinenkin lautanen pöydässä. Sanottiin ettei ole enää ystäviä keiden kanssa olla. Nyt on dinnerillä ystävän kanssa. Aiemmin moitittiin sitä että ei puhu stooreissaan, niin meni päivä kun oli yhtäkkiä niin paljon sanottavaa 😂

119

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä lukee.

    • Anonyymi

      Just mietin samaa. Vaikuttaisi kovasti siltä että seuraa ja sen mukaan yrittää todistaa päinvastaista.

      • Anonyymi

        Painukaa nyt h..vettiin pohdintojenne kanssa ja jättäkää toi sairaalloinen instojen kyttääminen vähemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painukaa nyt h..vettiin pohdintojenne kanssa ja jättäkää toi sairaalloinen instojen kyttääminen vähemmälle.

        Kytätään jos halutaan, mene ite pois jos et kestä olla täällä. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painukaa nyt h..vettiin pohdintojenne kanssa ja jättäkää toi sairaalloinen instojen kyttääminen vähemmälle.

        Sofi nyt hermostui aivan tyystin.😠mees nyt vaan nukkuu uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painukaa nyt h..vettiin pohdintojenne kanssa ja jättäkää toi sairaalloinen instojen kyttääminen vähemmälle.

        Mitä sä tuut tänne pomottamaan😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painukaa nyt h..vettiin pohdintojenne kanssa ja jättäkää toi sairaalloinen instojen kyttääminen vähemmälle.

        Eikö se insta ole juuri tuota varten ?


    • Anonyymi

      No mitäs sitten vaikka lukisikin? Ja toisekseen, kyllä se Stefu siellä sen kanssa aamiaista syö, koska myös yöpyy samassa hotellissa.

      • Anonyymi

        Sit meitä on kolme, jotka yövymme samassa hotelissa.♥️


      • Anonyymi

        Ei Sofi osaa lukea eikä kirjoittaa, ei se täällä kirjoittele vaan nukkuu nukkuu ja nukkuu.


    • Anonyymi

      Hän on täällä joka päivä 🌹👍🌹👍🤡

      • Anonyymi

        Mummo on löytänyt näköjään emojinäppäimen.


      • Anonyymi

        Nämä on minun käyttämiä enkä ole Sofia 🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍 Kovasti tuntuu häiritsevän että Sofia on suosittu ja pidetty 🌹👍 ja lisäksi fiksu tyyppi hyvä Sofia 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on minun käyttämiä enkä ole Sofia 🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍 Kovasti tuntuu häiritsevän että Sofia on suosittu ja pidetty 🌹👍 ja lisäksi fiksu tyyppi hyvä Sofia 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        😫😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo on löytänyt näköjään emojinäppäimen.

        Mikä mummo. Nää on nää "Sofia on symppis" -hymiöt 🌹👍🌹👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on minun käyttämiä enkä ole Sofia 🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍 Kovasti tuntuu häiritsevän että Sofia on suosittu ja pidetty 🌹👍 ja lisäksi fiksu tyyppi hyvä Sofia 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Okei, et ole Sofia. Sovitaan vaikka niin... 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on minun käyttämiä enkä ole Sofia 🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍 Kovasti tuntuu häiritsevän että Sofia on suosittu ja pidetty 🌹👍 ja lisäksi fiksu tyyppi hyvä Sofia 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Sofi mummo puolustaa täällä sitkeästi tyttärensä tytärtä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo on löytänyt näköjään emojinäppäimen.

        Mummo kehittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on minun käyttämiä enkä ole Sofia 🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍 Kovasti tuntuu häiritsevän että Sofia on suosittu ja pidetty 🌹👍 ja lisäksi fiksu tyyppi hyvä Sofia 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

        Peukaloitko kukka-automaatin auki ja ryöstit?


    • Anonyymi

      Lukee ja toimii sen mukaan selkeästi. Kissa hiiri leikkiä. Kaikki peliä, mikään ei aitoa.

    • Anonyymi

      Sitten,kun Stefu heivaa taas Sofian niin kuka meistä alkaa olee sen kaa? Sofian..?

    • Anonyymi

      Stefu voi ihan rauhassa heivata Sofian, ei sillä ole mitään merkitystä kenellekään.
      Sofia ei roiku Stefussa, se on kyllä ihan tasan päin vastoin. Kun viimeksi erosivat, Stefu kertoi haluavansa Sofian takaisin ja Sofia sanoi, että monen asian on muututtava, että palaisivat yhteen.
      Stefu oli nuori poika ruvetessaan suhteeseen Martinan kanssa ja ihan liian nuori isäksi. Martina piti pakan kasassa ja nyt kun Stefu on välillä ollut yksin, on hän ihan hukassa. Ryyppää, sekoilee, rikkoo tavaroita imurin varrella, tilaa maksullisia, laskut jää maksamatta, ulosotossa on liki satatonnia jälleen. Stefu tarvitsee jonkun siihen rinnalleen, ettei elämä mene ihan poskelleen. Sofia ei ole yhtä kovakuntoinen juhlija, mitä Stefu viikon putkineen.Stefun ryyppyputket hiertää suhdetta ja kun on juonut monta päivää, käytös on inhottavaa ja silloin hypellään taksista ym.
      Sofia asuu työsuhteeseen liittyvän jutun johdosta hotellissa ja sielläpä se majailee nyt Stefukin. Eipä voi kuumakalle enää nakata naistaan pihalle, nyt asunto on Sofian työhön liittyvä, eli kun Stefu seuraavan kerran sekoilee, se onkin Sofia, joka heittää liikemiehen pihalle.
      Sofia on ollut tänään illallisella kaverinsa Saaran kanssa, viime viikonloppuna illallisti Elisan kanssa, kyllä hänellä kavereita ja seuraa on.
      Ennemmin olisin huolissani tämän liikemiehen touhuista.

      • Anonyymi

        Elisan kanssa illastaessaan oli kyllä Stefu mukana. Elisa on Stefun kaveri.


      • Anonyymi

        Siis mikä työ juttu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan kanssa illastaessaan oli kyllä Stefu mukana. Elisa on Stefun kaveri.

        Tottakai lukee, eihän hänellä mitään muutakaan tekemistä ole, syö nukkuu ja haukkuu kokoajan jostain syystä Martina viesteissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai lukee, eihän hänellä mitään muutakaan tekemistä ole, syö nukkuu ja haukkuu kokoajan jostain syystä Martina viesteissään.

        Eiköhän Sofialla ole parempaakin tekemistä kuin sinun typerien kommenttejen lukeminen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä työ juttu ?

        Työjuttu on ihan sama juttu kuin kaikki muukin, vero- ym kieroilua ja peittelyä. Stefun joku diili, joku yhdistää, jonka tuntee, joka vuokraa huonetta. Muuten onks hotelli U4 ollut vielä auki, jossain luki, että avataan helmikuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai lukee, eihän hänellä mitään muutakaan tekemistä ole, syö nukkuu ja haukkuu kokoajan jostain syystä Martina viesteissään.

        Sofia ei alennu ketään haukkumaan kyllä ne haukkujat löytyy tältä palstalta ja eiköhän ne jäljet selviä vielä minne sylttytehtaaseen viekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työjuttu on ihan sama juttu kuin kaikki muukin, vero- ym kieroilua ja peittelyä. Stefun joku diili, joku yhdistää, jonka tuntee, joka vuokraa huonetta. Muuten onks hotelli U4 ollut vielä auki, jossain luki, että avataan helmikuussa?

        Kuutamolla on kiva olla. Älä valehtele, jos et mitään tiedä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan kanssa illastaessaan oli kyllä Stefu mukana. Elisa on Stefun kaveri.

        Eikä. Apua!
        Kaveri voi olla vaan yhden kanssa ja Elisan kaveruus on Stefulle varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuutamolla on kiva olla. Älä valehtele, jos et mitään tiedä asioista.

        Älä itse valehtele, kerro muuta, jos pystyt. Aikaisemmin jätetty maksamatta kaikki mitä voitu ja verot kaupan päälle. Niin on syytä uskoa kunnes toisin todistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei alennu ketään haukkumaan kyllä ne haukkujat löytyy tältä palstalta ja eiköhän ne jäljet selviä vielä minne sylttytehtaaseen viekään.

        Älä jaksa vainoharhailla näitten sylttytehtaiden kanssa. Niin kulunutta.


      • Anonyymi

        Kiva avautuminen🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Sofialla ole parempaakin tekemistä kuin sinun typerien kommenttejen lukeminen 😂

        Telkkarista tulee mainoksia, hyvin ehtii lukee...


      • Anonyymi

        Kyllä Sofi roikkuu aivan varmasti Stefanis, ei saa rikasta miestä ainakaan suomesta.Antanu nöyryyttää niin hirvittävällä tavalla itseään, eikä ole eroa ottanut.Vieraat naiset yhteiseenkotiin ja ero medianvlityksellä.Puhunut näille naisille Sofist, et kantaa uusia laukkuja näytille ja hän ei siitä pidä ollenkaan. Puhumattakaan , kun heitti hänet kadulle keskellä yötä laukkuineen.Voiko mies enää naista alistaa yhtään enempää ?


    • Anonyymi

      Kyllä lukee, kirjoitin johonkin keskusteluun, hänen someyhteistöistä, että yhteistyö postauksiin kuuluu ilmoittaa, onko kyseessä kaupallinen yhteistyö vai onko tuote saatu.
      Niin toimivat kaikki somemaailmassa.
      Hänen postauksiin alkoi sen jälkeen ilmestymään kyseisiä tägäyksiä.

      • Anonyymi

        No varmasti luki kommentisi? Eiköhän tuo "kaupallinen yhteistyö" ole noille firmoille selvä asia ja myös näille somepostaajille. Monen vuoden takainen juttu, jonka jälkeen ig-mallit joutuivat lisääämään sen postauksiinsa.


    • Onhan tuo näytetty toteen mm. siinä, kun se kuvasi Hangossa sieltä ikkunan takaa Isabellaa ratsastamassa.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö😆


      • Anonyymi

        Mitä nyt siinäkin tuli näytettyä? ? Oliko joku rikos vai ?? Kyllä sunkin maailma on pieni😂


      • Anonyymi

        Stefun luvalla kuvasi ja eikö ole lapsen etu, että on hyvät välit Sofian kanssa. Ei Martina lapsiaan omista yhtälailla Stefan voi vanhempana sallia kuvaamisen.
        Erossa on typerintä, että ruvetaan riitelemään pikkuasioista ja ollaan niin suuttuneita.
        Haloo yksi kuva !?!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stefun luvalla kuvasi ja eikö ole lapsen etu, että on hyvät välit Sofian kanssa. Ei Martina lapsiaan omista yhtälailla Stefan voi vanhempana sallia kuvaamisen.
        Erossa on typerintä, että ruvetaan riitelemään pikkuasioista ja ollaan niin suuttuneita.
        Haloo yksi kuva !?!?!

        Ymmärtäkää nyt, että se kuva ei ole se pointti. Sofia sillä kuvalla kertoi Martinalle, että hän onkin täällä Hankosen landella yhtä aikaa Isabellan kanssa. Sofia ei tuolloin olisi saanut olla siellä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ymmärtäkää nyt, että se kuva ei ole se pointti. Sofia sillä kuvalla kertoi Martinalle, että hän onkin täällä Hankosen landella yhtä aikaa Isabellan kanssa. Sofia ei tuolloin olisi saanut olla siellä.

        Eiköhän se Hangon tila ole Stefun paikka. Martina ei pysty kieltämään kuka siellä on. Jossain haastatteluissa Martina tosin kertoi, että tulee jatkossakin viettämään aikaa Hangossa. No ei ole sen jälkeen aikaa Hangossa viettänyt.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ymmärtäkää nyt, että se kuva ei ole se pointti. Sofia sillä kuvalla kertoi Martinalle, että hän onkin täällä Hankosen landella yhtä aikaa Isabellan kanssa. Sofia ei tuolloin olisi saanut olla siellä.

        Ei pidä paikkaansa Sofia saa olla Hangossa ihan vapaasti. Se, että tuomitsee sen ja kuvan on silkkaa itsekkyyttä . Eiköhän eron myötä saa elää omaa elämää Stefan ilman, että Martina jatkuvasti pyrkii määräimemään ja mustamaalaamaan julkisuudessa. Ja vihjailemaan jostain kiellettystä , mikä ei pidä paikkaansa.

        Martinan pitää sopeutua siihen ettei omista lasta. Lapsen etu on se , että Martina hyväksyy Stefanin kumppanin ja näyttää lapselle hyvää mallia ettei kaikesta riidellä. Mikäli pystyy siihen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se Hangon tila ole Stefun paikka. Martina ei pysty kieltämään kuka siellä on. Jossain haastatteluissa Martina tosin kertoi, että tulee jatkossakin viettämään aikaa Hangossa. No ei ole sen jälkeen aikaa Hangossa viettänyt.

        Ei Martina ole koskaan kieltänytkään Sofiaa olemasta Hangossa. Martina on kieltäytynyt antamasta Isabellaa Hankoon isänsä luo silloin, kun Sofia on siellä. Martinalla on täysi oikeus siihen. Ymmärrätkö? No et varmaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa Sofia saa olla Hangossa ihan vapaasti. Se, että tuomitsee sen ja kuvan on silkkaa itsekkyyttä . Eiköhän eron myötä saa elää omaa elämää Stefan ilman, että Martina jatkuvasti pyrkii määräimemään ja mustamaalaamaan julkisuudessa. Ja vihjailemaan jostain kiellettystä , mikä ei pidä paikkaansa.

        Martinan pitää sopeutua siihen ettei omista lasta. Lapsen etu on se , että Martina hyväksyy Stefanin kumppanin ja näyttää lapselle hyvää mallia ettei kaikesta riidellä. Mikäli pystyy siihen?

        Joku juuri äsken poistatti toisesta ketjusta oikean tiedon ja antoi jäädä väärän tiedon, johon tuli vuosilukuvirhe. Koska se väärä vuosiluku oli jollekin edullinen ja se oikea vuosiluku epäedullisempi.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei Martina ole koskaan kieltänytkään Sofiaa olemasta Hangossa. Martina on kieltäytynyt antamasta Isabellaa Hankoon isänsä luo silloin, kun Sofia on siellä. Martinalla on täysi oikeus siihen. Ymmärrätkö? No et varmaankaan.

        Tuo on totta!!!


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ymmärtäkää nyt, että se kuva ei ole se pointti. Sofia sillä kuvalla kertoi Martinalle, että hän onkin täällä Hankosen landella yhtä aikaa Isabellan kanssa. Sofia ei tuolloin olisi saanut olla siellä.

        Eikös Sofia ollut sanonut että miksi tuo lapsensa tänne kun minä olen täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Sofia ollut sanonut että miksi tuo lapsensa tänne kun minä olen täällä.

        En ole tuollaista nähnyt missään kirjoitetun.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        En ole tuollaista nähnyt missään kirjoitetun.

        Joku kertoi että oli vastannut instassaan kun joku oli kysynyt asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Sofia ollut sanonut että miksi tuo lapsensa tänne kun minä olen täällä.

        Ei yllätä ollenkaan. Vain ja ainoastaan Äs-Blörö päästelee tuollaisia kommentteja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kertoi että oli vastannut instassaan kun joku oli kysynyt asiasta.

        No ei ole tuollaista kertonut missään. Älkää vääristelkö.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        En ole tuollaista nähnyt missään kirjoitetun.

        Kyllä Sohva on juuri näin sanonut: Mitäs tuo lapsensa tänne kun mä olen täällä ja lisäsi vielä että kun ei itse viitsi ( Martina ) lasta hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefun luvalla kuvasi ja eikö ole lapsen etu, että on hyvät välit Sofian kanssa. Ei Martina lapsiaan omista yhtälailla Stefan voi vanhempana sallia kuvaamisen.
        Erossa on typerintä, että ruvetaan riitelemään pikkuasioista ja ollaan niin suuttuneita.
        Haloo yksi kuva !?!?!

        Tämä kuvaaminen ei millään tavalla liittynyt hyviin väleihin Stefun tyttären kanssa. Se liittyi yksinomaan Sofian tarpeeseen ärsyttää ja loukata Martinaa. Lapsikin näkee Sofian toiminnan läpi.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei Martina ole koskaan kieltänytkään Sofiaa olemasta Hangossa. Martina on kieltäytynyt antamasta Isabellaa Hankoon isänsä luo silloin, kun Sofia on siellä. Martinalla on täysi oikeus siihen. Ymmärrätkö? No et varmaankaan.

        Näin juuri. Monikin äiti olisi kieltänyt tämän kombon S&S yhdessäolon lapsensa kanssa, kun päihteiden käyttö ja riitainen juhliminen on enemmän kuin kerran karannut käsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Sofia ollut sanonut että miksi tuo lapsensa tänne kun minä olen täällä.

        Sanoi. Kuvastaa hyvin Sofian ajatusmaailmaa. Hän, Sofia, on tärkein. Ja ehdottomasti se tarvitsevin. Voisin olettaa, että tämä hiertää osaltaan pariskunnan välejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sohva on juuri näin sanonut: Mitäs tuo lapsensa tänne kun mä olen täällä ja lisäsi vielä että kun ei itse viitsi ( Martina ) lasta hoitaa.

        Näin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sohva on juuri näin sanonut: Mitäs tuo lapsensa tänne kun mä olen täällä ja lisäsi vielä että kun ei itse viitsi ( Martina ) lasta hoitaa.

        Joo kyllä siitä on aijaassa kommenteista screenshotit. Sofia pelaa vaan pelejään ja ärsyttää Maraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sohva on juuri näin sanonut: Mitäs tuo lapsensa tänne kun mä olen täällä ja lisäsi vielä että kun ei itse viitsi ( Martina ) lasta hoitaa.

        Voi jestas, että sillä lailla, huh hu, miten paksua Sofialta. Tottakait S&S ainoa tarkoitus tehdä kiusaa Martinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sohva on juuri näin sanonut: Mitäs tuo lapsensa tänne kun mä olen täällä ja lisäsi vielä että kun ei itse viitsi ( Martina ) lasta hoitaa.

        Voi vittu mikä narttu jos on noin sanonut, en ikinä päästäisi lasteni lähelle moista sekoa akkaa !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kertoi että oli vastannut instassaan kun joku oli kysynyt asiasta.

        Taas keksitty valhe , kun ei ole mitään mistä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sohva on juuri näin sanonut: Mitäs tuo lapsensa tänne kun mä olen täällä ja lisäsi vielä että kun ei itse viitsi ( Martina ) lasta hoitaa.

        Höpöhöpö😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä siitä on aijaassa kommenteista screenshotit. Sofia pelaa vaan pelejään ja ärsyttää Maraa.

        Kyllä nyt tykitetään taas parin minuutin välein samalta kommentoijalta😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa Sofia saa olla Hangossa ihan vapaasti. Se, että tuomitsee sen ja kuvan on silkkaa itsekkyyttä . Eiköhän eron myötä saa elää omaa elämää Stefan ilman, että Martina jatkuvasti pyrkii määräimemään ja mustamaalaamaan julkisuudessa. Ja vihjailemaan jostain kiellettystä , mikä ei pidä paikkaansa.

        Martinan pitää sopeutua siihen ettei omista lasta. Lapsen etu on se , että Martina hyväksyy Stefanin kumppanin ja näyttää lapselle hyvää mallia ettei kaikesta riidellä. Mikäli pystyy siihen?

        Stefanilla on-offsuhde Sofiaan, en nimittäisi kumppaniksi. Pitäisikö Martiinan hyväksyä sitten Hankoon tyttären iskätapaamiselle esim. Sinitukka, miss Moottiriöljy, tai torin laidasta poimittu Pulu, paskova Lokki kokoelmissa on jo ollutkin vaihtelevalla "kumppanuudella. 🧞‍♀️🛵🦆💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt tykitetään taas parin minuutin välein samalta kommentoijalta😆

        Mitä sitten, ei pitäisi olla pätkääkään sinun murheesi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sohva on juuri näin sanonut: Mitäs tuo lapsensa tänne kun mä olen täällä ja lisäsi vielä että kun ei itse viitsi ( Martina ) lasta hoitaa.

        Kamala juttu (enkä tarkoita Harrisia), jos Sofia on ihan oikeesti ja tosissaan noin sanonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuvaaminen ei millään tavalla liittynyt hyviin väleihin Stefun tyttären kanssa. Se liittyi yksinomaan Sofian tarpeeseen ärsyttää ja loukata Martinaa. Lapsikin näkee Sofian toiminnan läpi.

        Mä en oikein ymmärrä tuota Sofian koston himoa Martinaa kohtaan. Martina sai käräjillä tuomion siitä Sofian riepottamisesta ja sen pitäisi riittää myös Sofialle. Oliko Martinan tuomio sitten liian vähäinen Sofian mielestä, vai mistä tuollainen naurettava koston tarve johtuu?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mä en oikein ymmärrä tuota Sofian koston himoa Martinaa kohtaan. Martina sai käräjillä tuomion siitä Sofian riepottamisesta ja sen pitäisi riittää myös Sofialle. Oliko Martinan tuomio sitten liian vähäinen Sofian mielestä, vai mistä tuollainen naurettava koston tarve johtuu?

        Raili, se on ihan toisin päin. Sofia piut paut välittää Martinan höpötyksistä, mutta Martinan piti saada julkisesti haukkua Sofiaa Iholla-ohjelmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili, se on ihan toisin päin. Sofia piut paut välittää Martinan höpötyksistä, mutta Martinan piti saada julkisesti haukkua Sofiaa Iholla-ohjelmassa.

        Ei pidä paikkaansa. Sofia kostaa ja illistelee omien sivujensa välityksellä Martinalle ja Stefan peesaa.


    • Anonyymi

      Aamiaispöydät valmiiksi katettuja. Tyhjä oli vastapuolen lautanen 😂
      Illalla Stepuli kai pöydän maksoi koreaksi😂

      • Anonyymi

        Harmittaako noin kovasti, jos on kuvia maukkaista illallisista ja aamiaisista.

        Mene ravintolaan tai hotelliin rahalla niitä saat sinäkin 😂 mitä täällä vingut.


      • Anonyymi

        Liekö koko hotellissa muita kuin Dooris?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö koko hotellissa muita kuin Dooris?

        Minäkin olen ja mukavaa on😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako noin kovasti, jos on kuvia maukkaista illallisista ja aamiaisista.

        Mene ravintolaan tai hotelliin rahalla niitä saat sinäkin 😂 mitä täällä vingut.

        Vanhanaikaista kuvata ja julkaista ruoka-annoksia. FB:ssa aikoinaan joka viikonloppu kaikkien piti postata joku vähintään pitza, kunnes vähitellen se tajuttiin naurettavaksi.


    • Anonyymi

      Martina käy täällä ihan omalla nimelläänkin riehumassa, yksi tapaus oli ainakin sillon kun paljastui että oli saanut Pumalta mononkuvan persuuksiin niin myönsi olevansa Martina kun riehui täällä 😀

      • Anonyymi

        Oikeesti? Voi kauheeta!!!!


      • Anonyymi

        Voi luoja!
        Ja sä aikuisten oikeasti uskoit.
        Mä luulen että martinalla on muuta puuhaa kuin kommentoida täällä.
        Instan mukaan tuottaa aika aktiivisesti seuraajilleen sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja!
        Ja sä aikuisten oikeasti uskoit.
        Mä luulen että martinalla on muuta puuhaa kuin kommentoida täällä.
        Instan mukaan tuottaa aika aktiivisesti seuraajilleen sisältöä.

        Sofialla ei ole muuta kuin aikaa täällä kommentoida. Työtön kun on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja!
        Ja sä aikuisten oikeasti uskoit.
        Mä luulen että martinalla on muuta puuhaa kuin kommentoida täällä.
        Instan mukaan tuottaa aika aktiivisesti seuraajilleen sisältöä.

        Voi luoja... oikeastiko jotkut pissikset "seuraa" Martinaa? Eikö parempaa tekemistä keksitä?

        Ja sama kysymys kaikkia muitakin turhia julkkiksia seuraileville: oikeastiko?

        🤦‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja!
        Ja sä aikuisten oikeasti uskoit.
        Mä luulen että martinalla on muuta puuhaa kuin kommentoida täällä.
        Instan mukaan tuottaa aika aktiivisesti seuraajilleen sisältöä.

        Ei nyt sentään niin aktiivisesti tuota 😂, ihan niin kuin olis joku maailmanluokan stara tämä Salarakkaana Seiskaan bongahtanut ja Seiskan ostamilla tekotisseillä itseään esittelevä "ikäneito".


      • Anonyymi

        Ja sinä uskoit ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja!
        Ja sä aikuisten oikeasti uskoit.
        Mä luulen että martinalla on muuta puuhaa kuin kommentoida täällä.
        Instan mukaan tuottaa aika aktiivisesti seuraajilleen sisältöä.

        Ai sä uskoit, se olin minä anteeksi hirveästi ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja... oikeastiko jotkut pissikset "seuraa" Martinaa? Eikö parempaa tekemistä keksitä?

        Ja sama kysymys kaikkia muitakin turhia julkkiksia seuraileville: oikeastiko?

        🤦‍♂️

        Martinaa seuraa aikuiset omillaan toimeentulevat itsestään huolta pitävät naiset.
        Kyllä ne pissikset on katiskan instassa


      • Anonyymi

        Elä keksi valheita, Martina ensinnäkään saanut mitään potkua, vaan sopimus oli vuoden 2020v- loppuun.Mitä hyödyt valheistasi, sinulla on musta sisin todella.🖤


    • Anonyymi

      Martinan silmistä ketju, heti tuli instaan omakehujuttu silmistään.
      Eli Mara seuraa ja provosoituu.

      • Anonyymi

        Martinasta on haukuttu hiukset, otsa, huulet, leuka, rinnat, kädet, vatsa, sääret, jalkaterät. Silmätkin siis, itse en ole huomannut. Sitten asunto, auto, matkat, työ, toimisto, työtoverit, äiti, ex ex mies, uusi mies vaikka kukaan ei tunne, puheääni, syömiset, ei nyt jaksa jatkaa listaa. On ihme että jos ei instassa ja elämässä tule jotain edellämainittuihin viittaavaa. Toisin sanoen Martinassa ei ole yhtään kohtaa mitä ei olisi haukuttu.


      • Anonyymi

        Aitolehdet seuraa tosissaan ja heti, jos ei kommentti miellytä niin uhkaillaan💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinasta on haukuttu hiukset, otsa, huulet, leuka, rinnat, kädet, vatsa, sääret, jalkaterät. Silmätkin siis, itse en ole huomannut. Sitten asunto, auto, matkat, työ, toimisto, työtoverit, äiti, ex ex mies, uusi mies vaikka kukaan ei tunne, puheääni, syömiset, ei nyt jaksa jatkaa listaa. On ihme että jos ei instassa ja elämässä tule jotain edellämainittuihin viittaavaa. Toisin sanoen Martinassa ei ole yhtään kohtaa mitä ei olisi haukuttu.

        Kaikki kohdat on niin muokattuja jopa nimet.😆


    • Anonyymi

      Martina seuraa ihan varmasti näitä ketjuja tai sitten " lähipiiri" on nähty niin monta kertaa. Aina, kun on joku moittinut jotain asiaa, niin kohta Martinan instassa on yritetty korjata asiaa.

      • Anonyymi

        voi hitto, että olette sekaisin.


      • Anonyymi

        Marsu raivosi täällä että tekee rikosilmoituksen koska hänen menneisyys/nykyisyys kerrottu Pumalle. Onkohan asia edennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marsu raivosi täällä että tekee rikosilmoituksen koska hänen menneisyys/nykyisyys kerrottu Pumalle. Onkohan asia edennyt?

        Kyllä sä sen sitten huomaat onko asia edennyt, kun tulee kutsu kuulusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi hitto, että olette sekaisin.

        Totuus!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä sen sitten huomaat onko asia edennyt, kun tulee kutsu kuulusteluihin.

        Miksi pitäisi salailla toimiaan? Miksi Puma ei saisi tietää mihin kätensä löi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi salailla toimiaan? Miksi Puma ei saisi tietää mihin kätensä löi?

        Puma löi kätensä kultasuoneen, myynti tuplaantui kunnolla koska Martina oli yrityksenkasvo heillä.Oli vuoden sopimus, niinkuin oli sovittu kun kuvaukset aloitettiin. Voitte höpöttää omianne, koska se näyttää tuovan teille omaa kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä sen sitten huomaat onko asia edennyt, kun tulee kutsu kuulusteluihin.

        "Sisäpiiri " vauhdissa 💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puma löi kätensä kultasuoneen, myynti tuplaantui kunnolla koska Martina oli yrityksenkasvo heillä.Oli vuoden sopimus, niinkuin oli sovittu kun kuvaukset aloitettiin. Voitte höpöttää omianne, koska se näyttää tuovan teille omaa kivaa.

        Sellaiseen " kultasuoneen " et piti päästä äkkiä eroon ettei maine kärsi😆😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiseen " kultasuoneen " et piti päästä äkkiä eroon ettei maine kärsi😆😂

        😤😵 Taisi helpottaa, vai kuinka ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marsu raivosi täällä että tekee rikosilmoituksen koska hänen menneisyys/nykyisyys kerrottu Pumalle. Onkohan asia edennyt?

        Joku ainakin kertoi että Martinasta on syytteitä monta sivua. Samalla hän tuli kertoneeksi että hänellä on paperiversiot käytettävissään noista, uskoisin että noista kahdesta kissatappelusta. Kenellä voi olla sellaisia paperiversiona. Siis sellaisella henkilöllä joka lähes päivittäin mustamaalaa Martinaa keskustelupalstoilla. Sitä sietää miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puma löi kätensä kultasuoneen, myynti tuplaantui kunnolla koska Martina oli yrityksenkasvo heillä.Oli vuoden sopimus, niinkuin oli sovittu kun kuvaukset aloitettiin. Voitte höpöttää omianne, koska se näyttää tuovan teille omaa kivaa.

        Martinalla on sopimus Superdry:n kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ainakin kertoi että Martinasta on syytteitä monta sivua. Samalla hän tuli kertoneeksi että hänellä on paperiversiot käytettävissään noista, uskoisin että noista kahdesta kissatappelusta. Kenellä voi olla sellaisia paperiversiona. Siis sellaisella henkilöllä joka lähes päivittäin mustamaalaa Martinaa keskustelupalstoilla. Sitä sietää miettiä.

        Antaa olla hänellä olla vaikka paskakasa paketissa ja syököön sen.Martina on sakot maksanut ja ei niitä enää kukaan tarvitse miettiä.Eri asia, jos olis saanut ehdonalaisen tuomion, niin sit ois ok kytätä jotain ettei töpikiksi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on sopimus Superdry:n kanssa.

        Näin on,teki uuden sopimuksen kun Puman sopimus loppui vooden viimeinen päivä.Nyt on aivan oikein Superdryn kans samanlainen sopimus.Ei kannata välittää, täällä joku sekoilee ja kiusaa tahallaan väärillä väitteillään.♥️


      • Anonyymi

        Ei pidä välittää, tänne mahtuu niin paljon sairasta porukkaa ja tuntuu et nyt koronan aikana on vaan lisäntyneet kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ainakin kertoi että Martinasta on syytteitä monta sivua. Samalla hän tuli kertoneeksi että hänellä on paperiversiot käytettävissään noista, uskoisin että noista kahdesta kissatappelusta. Kenellä voi olla sellaisia paperiversiona. Siis sellaisella henkilöllä joka lähes päivittäin mustamaalaa Martinaa keskustelupalstoilla. Sitä sietää miettiä.

        Ehkä on hyvä olla jollain paperiversiotkin ettei totuus vallan unohtuisi😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla hänellä olla vaikka paskakasa paketissa ja syököön sen.Martina on sakot maksanut ja ei niitä enää kukaan tarvitse miettiä.Eri asia, jos olis saanut ehdonalaisen tuomion, niin sit ois ok kytätä jotain ettei töpikiksi ollenkaan.

        Seuraavana olisikin ehdonalainen tuomio, mutta hyvä jos pystyy hillitsemään vastedes itsensä paremmin. Tsemppiä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku ainakin kertoi että Martinasta on syytteitä monta sivua. Samalla hän tuli kertoneeksi että hänellä on paperiversiot käytettävissään noista, uskoisin että noista kahdesta kissatappelusta. Kenellä voi olla sellaisia paperiversiona. Siis sellaisella henkilöllä joka lähes päivittäin mustamaalaa Martinaa keskustelupalstoilla. Sitä sietää miettiä.

        Tarkoittaakohan tuo henkilö, että hänellä on käytettävissään tuomiolauselmat Martinan oikeudenkäynneistä ja tuomioista? Nuo ovat julkista tietoa, jos niitä ei erikseen ole salassapidettäviksi määrätty. Ne saa ihan kuka tahansa paperiversionakin, jos maksaa kopiointikulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana olisikin ehdonalainen tuomio, mutta hyvä jos pystyy hillitsemään vastedes itsensä paremmin. Tsemppiä !

        Maltahan vain odottaa Sofian tuomiota. Odottavan aika on tunnetusti pitkä.


      • Anonyymi

        Sofi luuli et nyt Martina saa ehdonalaista, tyhmä akka ei tuolaisesta kukaan saa muuta kuin pienet sakot.Niinkuin Martinakin sai vain, pienen Sako .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi luuli et nyt Martina saa ehdonalaista, tyhmä akka ei tuolaisesta kukaan saa muuta kuin pienet sakot.Niinkuin Martinakin sai vain, pienen Sako .

        Tarkoitin sakon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puma löi kätensä kultasuoneen, myynti tuplaantui kunnolla koska Martina oli yrityksenkasvo heillä.Oli vuoden sopimus, niinkuin oli sovittu kun kuvaukset aloitettiin. Voitte höpöttää omianne, koska se näyttää tuovan teille omaa kivaa.

        Juuri niin. Suomalainen, itseään urheilijana pitävä, olisi muka Puman huippukasvo? Niitä ambassadoreja taitaa Pumalla maailmalla olla tuhansia. Mutta uskokaa mitä haluatte.


    • Anonyymi

      Saa Sofia lukea sekä kommentoida, samanlaiset oikeudet hänelläkin on. Parempi kun ei lukisi, koska on niin paljon paskaa, tulee vaan paha mieli. Jättäisi lukematta itselle parempi. Elä Sofia tätä päivää ja jätä nuo jutut taaksesi.

      • Anonyymi

        Mikset huolehdi omista asioistasi, eikö sinulla ole niitä, kun pitää paapoa julkisesti julkkista? Mistä tiedät, mistä pahoittavat mielensä? Eihän kaikki ole "paskaa", vai luokitteletko omankin mielistelyviestisi niihin? Miksi komentelet käyttäytymään mielesi mukaan?


      • Anonyymi

        Onko oma mielistelyviestisikin "paskaa", kun kehotat jättämään lukematta? Miksi sitten seuraavassa lauseessa puhut suoraan julkkikselle, jota juuri pyysit olemaan lukematta. Ja miksi ylipäätään käskytät? Aikuinen tietää, mitä tekee, ei ainakaan noilla neuvoilla parane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset huolehdi omista asioistasi, eikö sinulla ole niitä, kun pitää paapoa julkisesti julkkista? Mistä tiedät, mistä pahoittavat mielensä? Eihän kaikki ole "paskaa", vai luokitteletko omankin mielistelyviestisi niihin? Miksi komentelet käyttäytymään mielesi mukaan?

        Tää hekilö on harhainen ja kuvittelee keskustelevansa oikeasti jonkun näiden kans. Pitäisi ohittaa nää jutu ja ymmärtää et hän on oikeasti sairas henkilö.


      • Anonyymi

        Ei Sofia näitä lue. Miksi lukisi senkin ajan voi käyttää johonkin mukavampaan asiaan. Näitä taitaa pääasiassa lukea vakiomollaajat omia tuotoksiaan ja satunnaiset kävijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset huolehdi omista asioistasi, eikö sinulla ole niitä, kun pitää paapoa julkisesti julkkista? Mistä tiedät, mistä pahoittavat mielensä? Eihän kaikki ole "paskaa", vai luokitteletko omankin mielistelyviestisi niihin? Miksi komentelet käyttäytymään mielesi mukaan?

        Kyllä nämä Sofian haukkumiset on hyvin kaukaa haettua. 😆


    • Anonyymi

      Olette kyllä ilkeitä ihmisiä. Eikö teillä ole muuta elämää kuin kytätä jonkun julkkiksen tekemisiä. Kyllä elämänne sisältö on surkeeta jos tuollaiseen pitää päivä käyttää. On varmaan mukavaa muistella kiikkustuolissa että voi niitä aikoja kun saitte kytätä ja kirjoitella paskaa tänne.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, jokainen voi päivänsä täyttää millä haluaa, mutta näitä mitä sylki suuhun tuo haukkumisia en kyllä ymmärrä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe