LAULAVIEN KASSOJEN KONKURSSITSUNAMI.

TAT:n tämän kuun 10.-12. päivinä toteuttamassa tutkimuksessa kyseltiin thaimaalaisilta matkailualan yrityksiltä kuinka niillä menee.
Vastaajista yli kolmasosa, tarkalleen 34,66 % ilmoitti lopettaneensa liiketoiminnan. Jäljelle jääneet olivat kaikki henkitoreissaan ja ilmoittivat tarvitsevansa apua jopa aivan peruskustannuksiin, kuten vielä jäljellä olevan henkilökunnan palkkoihin tai sähkö- ja vesilaskuihinsa.
Hotellien, matkatoimistojen, ravintoloiden, auto- ja mopovuokraamoiden sekä turistibussifirmojen viesti oli selvä.
Me joko saamme jostain apua tai sitten menemme nurin.
Helmikuussa tai viimeistään helmikuussa lankeavien laskujen jälkeen.

Monen elämänkerran neito kun hän myös asuu täällä Thaimaassa ja on niin kovin tietäväinen tietämättä kuitenkaan mitään, olisi mukava saada hänen korkeatasoinen liiketaloudellinen näkemys aiheesta, parempi panna pillit pussiin ja että nyt vasarat paukkuu kun hyvä aika panna paikkoja kuntoon ja liiketoimintoja lähtökuoppiin valmiiksi kun pian alkaa pelkkää riemujuhlaa ja Pattayan paratiisin metropolissa kassojen laulu raikaa.

Ps. Kiitän lämpimästi saamistani kommenteista JokaPäiväTumpulta.

Ai että miten "ravintolakonserni" ?
Myytiin että ei käy kuten ensimmäisen kappaleen yrittäjille, koska liiketoiminnassa on hyvä katsahtaa hieman tulevaisuuteenkin.

80

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terkkuja Senssu, pattayan tilanne on lohduton, monet menettävät elämäntyönsä, eikä koronan loppumisesta ole tietoakaan, uusia vaarallisempi kantoja tulee kokoajan, elämme haastavia aikoja, hua hinissä on ollut viimeisen kolmen kuukauden aikana kaksi tartuntaa, toki on paljon enemmänkin mutta eivät ole hakeutuneet testeihin.

      • Moi.
        Joo täällä Thaimaassa tämä Thaimaa on erilainen kuin Pattayan Savossa, josta Loppuun taputeltu Neito taputteli itse itsensä elämänkerrallaan täyspelleksi.
        Meillä on käyty vakavia keskusteluja pankin ja työntekijöiden kanssa ja pankki on antanut työntekijöille lyhennysvapauden lisäksi koronmaksuvapauden toistaiseksi.
        Työntekijöiden kanssa on sovittu palkkojen maksun lopettaminen ja siirrytty viikkopalavereihin.
        Jokainen tuo meille maksamattomat laskunsa ja me maksamme ne.
        Sitten jokainen toimittaa tiedot rahantarpeestaan seuraavalle viikolle.
        Annamme käteistä tarvitseville ja sovimme kaikkien kanssa summista siten, että kukaan ei koe saavansa vähempää kuin toinen.
        Kukkis on tyhjäkäynnillä ilman päivittäisiä asiakkaita, sekä puupajassa vain vähän toimintaa ja kylpylän majoitustilat on annettu veloituksetta kylmien säiden johdosta tarvitseville lapsiperheille.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moi.
        Joo täällä Thaimaassa tämä Thaimaa on erilainen kuin Pattayan Savossa, josta Loppuun taputeltu Neito taputteli itse itsensä elämänkerrallaan täyspelleksi.
        Meillä on käyty vakavia keskusteluja pankin ja työntekijöiden kanssa ja pankki on antanut työntekijöille lyhennysvapauden lisäksi koronmaksuvapauden toistaiseksi.
        Työntekijöiden kanssa on sovittu palkkojen maksun lopettaminen ja siirrytty viikkopalavereihin.
        Jokainen tuo meille maksamattomat laskunsa ja me maksamme ne.
        Sitten jokainen toimittaa tiedot rahantarpeestaan seuraavalle viikolle.
        Annamme käteistä tarvitseville ja sovimme kaikkien kanssa summista siten, että kukaan ei koe saavansa vähempää kuin toinen.
        Kukkis on tyhjäkäynnillä ilman päivittäisiä asiakkaita, sekä puupajassa vain vähän toimintaa ja kylpylän majoitustilat on annettu veloituksetta kylmien säiden johdosta tarvitseville lapsiperheille.

        En olisi koskaa vuosi sitten arvioni osuivat niin oikeaan, tämän koronan osalta, tämä on kammottava tilanne monelle, isaninjengiä on jumissa pattayalla kun sieltä ei pääse pois, ei asiakkaita. ei tuloja, ei ruokaa, ei vuokranmaksua, muutama iso kiinalainen avutusjärjestön on sinne rantautunut, jakaen mm. terveys ja ruoka-apua.

        Hienoa että kannat vastuun työntekijöistä, eihän se ole kuin pisara meressä, mutta kuitenkin, jos tämä tilanne jatkuu vielä kauan tiesmitä on edessä, ja se jatkuu.

        En noihin pelleihin kannata ottaa mitään kantaa, sarjatrolleja. Sinänsä tämä pattaya palsta vain vahvistaa sitä kuvaa pattayankävijästä ja kosketuksen maksullisuuden puutteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En olisi koskaa vuosi sitten arvioni osuivat niin oikeaan, tämän koronan osalta, tämä on kammottava tilanne monelle, isaninjengiä on jumissa pattayalla kun sieltä ei pääse pois, ei asiakkaita. ei tuloja, ei ruokaa, ei vuokranmaksua, muutama iso kiinalainen avutusjärjestön on sinne rantautunut, jakaen mm. terveys ja ruoka-apua.

        Hienoa että kannat vastuun työntekijöistä, eihän se ole kuin pisara meressä, mutta kuitenkin, jos tämä tilanne jatkuu vielä kauan tiesmitä on edessä, ja se jatkuu.

        En noihin pelleihin kannata ottaa mitään kantaa, sarjatrolleja. Sinänsä tämä pattaya palsta vain vahvistaa sitä kuvaa pattayankävijästä ja kosketuksen maksullisuuden puutteesta.

        Joo kyllä nyt alkaa olla meikäläisen elämänkerran tähän mennessä vakavimpia lukuja meneillään, mutta onneksi kukaan läheisistä ei ole altistunut eikä muutenkaan sairastunut.

        Minä olen ollut tervetullut aikoinaan tähän yhteisöön ja meidän perhe on elänyt omalla tavallamme ja on ymmärrettävää jopa pelkästään se, että junttilaa myöden on ilmennyt esimerkiksi harrikkakateutta, niin kyllä nämä thait ovat omia ajatuksiaan rakennelleet.

        Nyt on siis vakava näytön paikka kun yhtiön kassa on pian myös miinuksella ja lupaukseni olen antanut, että koska työntekijät ovat antaneet kaikkensa, annan minäkin eikä kukaan jää työttömäksi ja rahattomaksi.

        Ainoa tapa hankkia lisää käteistä, on ryhtyä realisoimaan omaisuutta ja se tarkoittaa melko varmaan Suomessa tehtäviä kauppoja ja varmasti tulee takkiin.

        Yhteistyö kuitenkin on a ja o, joten on hyvä tehdä yhteistyötä henkilön kanssa joka osti ravintolat.
        Joka aamu, päivä ja ilta, ravintola toimittaa perheiden ennalta tilaamat ruoka-annokset pakulla.
        Myös määrättyjä ruokatarvikkeita toimittaa ja hinta toinen kuin marketeista.
        Mainituista lasku meille.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joo kyllä nyt alkaa olla meikäläisen elämänkerran tähän mennessä vakavimpia lukuja meneillään, mutta onneksi kukaan läheisistä ei ole altistunut eikä muutenkaan sairastunut.

        Minä olen ollut tervetullut aikoinaan tähän yhteisöön ja meidän perhe on elänyt omalla tavallamme ja on ymmärrettävää jopa pelkästään se, että junttilaa myöden on ilmennyt esimerkiksi harrikkakateutta, niin kyllä nämä thait ovat omia ajatuksiaan rakennelleet.

        Nyt on siis vakava näytön paikka kun yhtiön kassa on pian myös miinuksella ja lupaukseni olen antanut, että koska työntekijät ovat antaneet kaikkensa, annan minäkin eikä kukaan jää työttömäksi ja rahattomaksi.

        Ainoa tapa hankkia lisää käteistä, on ryhtyä realisoimaan omaisuutta ja se tarkoittaa melko varmaan Suomessa tehtäviä kauppoja ja varmasti tulee takkiin.

        Yhteistyö kuitenkin on a ja o, joten on hyvä tehdä yhteistyötä henkilön kanssa joka osti ravintolat.
        Joka aamu, päivä ja ilta, ravintola toimittaa perheiden ennalta tilaamat ruoka-annokset pakulla.
        Myös määrättyjä ruokatarvikkeita toimittaa ja hinta toinen kuin marketeista.
        Mainituista lasku meille.

        Kerro lisää thaimaalaisista "pakettiautoista" satusetä?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joo kyllä nyt alkaa olla meikäläisen elämänkerran tähän mennessä vakavimpia lukuja meneillään, mutta onneksi kukaan läheisistä ei ole altistunut eikä muutenkaan sairastunut.

        Minä olen ollut tervetullut aikoinaan tähän yhteisöön ja meidän perhe on elänyt omalla tavallamme ja on ymmärrettävää jopa pelkästään se, että junttilaa myöden on ilmennyt esimerkiksi harrikkakateutta, niin kyllä nämä thait ovat omia ajatuksiaan rakennelleet.

        Nyt on siis vakava näytön paikka kun yhtiön kassa on pian myös miinuksella ja lupaukseni olen antanut, että koska työntekijät ovat antaneet kaikkensa, annan minäkin eikä kukaan jää työttömäksi ja rahattomaksi.

        Ainoa tapa hankkia lisää käteistä, on ryhtyä realisoimaan omaisuutta ja se tarkoittaa melko varmaan Suomessa tehtäviä kauppoja ja varmasti tulee takkiin.

        Yhteistyö kuitenkin on a ja o, joten on hyvä tehdä yhteistyötä henkilön kanssa joka osti ravintolat.
        Joka aamu, päivä ja ilta, ravintola toimittaa perheiden ennalta tilaamat ruoka-annokset pakulla.
        Myös määrättyjä ruokatarvikkeita toimittaa ja hinta toinen kuin marketeista.
        Mainituista lasku meille.

        Joko se mielikuvitusmies on hommannut mielikuvitusoleskeluluvan kun sullahan ei sitä ollut "henkilökohtaisista syistä"? Jos sulla olisi voimassaoleva leima passissa niin postittaisit siitä valokuvan tänne joka päivä ja jos olisit Thaimaassa niin postittelisit tänne valokuvia joka päivä kuksastasi eri paikoissa. Jos sulla olisi HD tai Mopari niin postittelisit siitä kuvia tänne joka päivä. Jos sulla olisi V12 mersu niin palsta olisi täynnä sen kuvia.
        Mutta sulla ei ole mitään niin niin siksi täällä ei ole kuviasi. Sulla on muutama vanha kuva lomamatkalta 2000 luvun alkupuolelta. Se siitä "täällä thaimaastasi" ja ravintoloista ja yhteisöistä.

        Et ymmärrä yrittämisestä yhtään mitään ja vielä vähemmän ravintolan pyörittämisestä Thaimaassa. Se ei perustu hyväntekeväisyyteen eikä sellainen toimi edes mielikuvitustasolla. On niin lapsekkaita nuo satusi ettei mitään rajaa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joo kyllä nyt alkaa olla meikäläisen elämänkerran tähän mennessä vakavimpia lukuja meneillään, mutta onneksi kukaan läheisistä ei ole altistunut eikä muutenkaan sairastunut.

        Minä olen ollut tervetullut aikoinaan tähän yhteisöön ja meidän perhe on elänyt omalla tavallamme ja on ymmärrettävää jopa pelkästään se, että junttilaa myöden on ilmennyt esimerkiksi harrikkakateutta, niin kyllä nämä thait ovat omia ajatuksiaan rakennelleet.

        Nyt on siis vakava näytön paikka kun yhtiön kassa on pian myös miinuksella ja lupaukseni olen antanut, että koska työntekijät ovat antaneet kaikkensa, annan minäkin eikä kukaan jää työttömäksi ja rahattomaksi.

        Ainoa tapa hankkia lisää käteistä, on ryhtyä realisoimaan omaisuutta ja se tarkoittaa melko varmaan Suomessa tehtäviä kauppoja ja varmasti tulee takkiin.

        Yhteistyö kuitenkin on a ja o, joten on hyvä tehdä yhteistyötä henkilön kanssa joka osti ravintolat.
        Joka aamu, päivä ja ilta, ravintola toimittaa perheiden ennalta tilaamat ruoka-annokset pakulla.
        Myös määrättyjä ruokatarvikkeita toimittaa ja hinta toinen kuin marketeista.
        Mainituista lasku meille.

        Nyt täytyy sen verran puuttua senssukankin aiemmin postaamiin asioihin, mutta tämähän tuntuu olevan varsin yleistä tällä palstalla, että 3 eri vaimon kans tehdyt 3 lasta muuttuvat vuosien saatossa sisarpuolikkaista täysverisiksi sisaruksiksi, kuten puudeli aitaus miehelle on käynyt?

        Ihan tavallista ei mielestäni ole senssukankaan toiminta, jossa viinibistro ketju, jossa ei valmisteta ruokaa lainkaan?? Alkaa toimittamaan yksityistalouksien ennalta tilaamat ruoka annokset kolme kertaa päivässä tilaajille pakulla??

        Mutta sellastahan tämä elämä on😃 Mitä vaan voi tapahtua, ihan mitä vaan. Hienosti te vedätte, jatkakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy sen verran puuttua senssukankin aiemmin postaamiin asioihin, mutta tämähän tuntuu olevan varsin yleistä tällä palstalla, että 3 eri vaimon kans tehdyt 3 lasta muuttuvat vuosien saatossa sisarpuolikkaista täysverisiksi sisaruksiksi, kuten puudeli aitaus miehelle on käynyt?

        Ihan tavallista ei mielestäni ole senssukankaan toiminta, jossa viinibistro ketju, jossa ei valmisteta ruokaa lainkaan?? Alkaa toimittamaan yksityistalouksien ennalta tilaamat ruoka annokset kolme kertaa päivässä tilaajille pakulla??

        Mutta sellastahan tämä elämä on😃 Mitä vaan voi tapahtua, ihan mitä vaan. Hienosti te vedätte, jatkakaa.

        Luetun ymmärtäminen on palstalla monella syystä tai toisesta hyvin heikko, eihän Senssu missään kertonut toimittavansa pakulla yhtään mitään minnekään, ja voi vakuuttaa että minulla on passissa voimassa oleva extension ofr stay from thailand, voimassa joulukuun 15. pv. asti. Olekelulupa on farangin käytönnössä mahdoton saada, sillä se on pysyvät, niitä toki myönnetään muutama sata vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen on palstalla monella syystä tai toisesta hyvin heikko, eihän Senssu missään kertonut toimittavansa pakulla yhtään mitään minnekään, ja voi vakuuttaa että minulla on passissa voimassa oleva extension ofr stay from thailand, voimassa joulukuun 15. pv. asti. Olekelulupa on farangin käytönnössä mahdoton saada, sillä se on pysyvät, niitä toki myönnetään muutama sata vuodessa.

        Sensein sivupersoona numerosensei taas voi vakuuttaa. Thaimaassa harvemmin näkee pakettiautoa. Minibussi ei ole pakettiauto. Sen sijaan lava-autoihin asennettuja kontteja kylläkin. Syy on verotuksellinen.

        Pysyvän oleskeluluvan saanti ei todellakaan ole mahdotonta. Se vaan edellyttää että osaat lukea ja kirjoittaa ja puhua thaita. Siksi se on sinulle mahdotonta koska olet puupää. Minulla alkaa kieliopinnot olla loppusuoralla.

        Käsittämätöntä tuubaa ja yksinpuhelua koko ketju. En edes jaksa alkaa litteroimaan mitkä kaikki tuossa sensein ravintolaketju- sadussa on pielessä. Kaikki siinä on pielessä.

        Nyt on sitten jaettu jo meikäläisen lapsetkin viidelle eri äidille. Voiko ihminen enempää muistaa väärin ja yhdistellä päin persausta asioita kuin mitä numerosensei sinä teet? Historiallisen typerä hyypiö olet.

        Ekan vaimon kanssa minulla on kolme lasta, toisen kanssa yksi ja nykyisen kanssa ihan kohta kaksi. On yhtäkuin kuusi lasta sitten. Menee kaksi päivää korkeintaan kun olet unohtanut jo tuon ja jatkat vanhaan malliin tai keksit uuden version.

        Kaikki neljä suomalaista lastani ovat menestyjiä sekä koulussa, siviilissä, urheilussa että työelämässä. Jos sinulla numerosensei on oikeasti lapsia ja he ovat isäänsä vähänkään tulleita, niin ne on vittumaisia kakaroita joiden älykkyysosamäärä on Reino- tohveli ja eivät oma-alotteisesti pääse edes työttömyyskortistoon.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensein sivupersoona numerosensei taas voi vakuuttaa. Thaimaassa harvemmin näkee pakettiautoa. Minibussi ei ole pakettiauto. Sen sijaan lava-autoihin asennettuja kontteja kylläkin. Syy on verotuksellinen.

        Pysyvän oleskeluluvan saanti ei todellakaan ole mahdotonta. Se vaan edellyttää että osaat lukea ja kirjoittaa ja puhua thaita. Siksi se on sinulle mahdotonta koska olet puupää. Minulla alkaa kieliopinnot olla loppusuoralla.

        Käsittämätöntä tuubaa ja yksinpuhelua koko ketju. En edes jaksa alkaa litteroimaan mitkä kaikki tuossa sensein ravintolaketju- sadussa on pielessä. Kaikki siinä on pielessä.

        Nyt on sitten jaettu jo meikäläisen lapsetkin viidelle eri äidille. Voiko ihminen enempää muistaa väärin ja yhdistellä päin persausta asioita kuin mitä numerosensei sinä teet? Historiallisen typerä hyypiö olet.

        Ekan vaimon kanssa minulla on kolme lasta, toisen kanssa yksi ja nykyisen kanssa ihan kohta kaksi. On yhtäkuin kuusi lasta sitten. Menee kaksi päivää korkeintaan kun olet unohtanut jo tuon ja jatkat vanhaan malliin tai keksit uuden version.

        Kaikki neljä suomalaista lastani ovat menestyjiä sekä koulussa, siviilissä, urheilussa että työelämässä. Jos sinulla numerosensei on oikeasti lapsia ja he ovat isäänsä vähänkään tulleita, niin ne on vittumaisia kakaroita joiden älykkyysosamäärä on Reino- tohveli ja eivät oma-alotteisesti pääse edes työttömyyskortistoon.

        T 2010

        Menestyneiden lapsiesi osalta kiitoksen saanee heidät kasvattaeet isäpuolensa, kun sinulla oli tärkeämpää tekemistä.
        Tarkista elämäsi vuosiluvut siitä lähtien kun myöhästyit vuoden intistä asuessasi autossa katutapellen, ja eikös se ollut ekan ja tokan exän välillä pari vuotta.
        Thaikielen opiskelut loppusuoralla, pitkä on poju kiitoratas.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joo kyllä nyt alkaa olla meikäläisen elämänkerran tähän mennessä vakavimpia lukuja meneillään, mutta onneksi kukaan läheisistä ei ole altistunut eikä muutenkaan sairastunut.

        Minä olen ollut tervetullut aikoinaan tähän yhteisöön ja meidän perhe on elänyt omalla tavallamme ja on ymmärrettävää jopa pelkästään se, että junttilaa myöden on ilmennyt esimerkiksi harrikkakateutta, niin kyllä nämä thait ovat omia ajatuksiaan rakennelleet.

        Nyt on siis vakava näytön paikka kun yhtiön kassa on pian myös miinuksella ja lupaukseni olen antanut, että koska työntekijät ovat antaneet kaikkensa, annan minäkin eikä kukaan jää työttömäksi ja rahattomaksi.

        Ainoa tapa hankkia lisää käteistä, on ryhtyä realisoimaan omaisuutta ja se tarkoittaa melko varmaan Suomessa tehtäviä kauppoja ja varmasti tulee takkiin.

        Yhteistyö kuitenkin on a ja o, joten on hyvä tehdä yhteistyötä henkilön kanssa joka osti ravintolat.
        Joka aamu, päivä ja ilta, ravintola toimittaa perheiden ennalta tilaamat ruoka-annokset pakulla.
        Myös määrättyjä ruokatarvikkeita toimittaa ja hinta toinen kuin marketeista.
        Mainituista lasku meille.

        Sensei kertoo:
        "Nyt on siis vakava näytön paikka kun yhtiön kassa on pian myös miinuksella ja lupaukseni olen antanut, että koska työntekijät ovat antaneet kaikkensa, annan minäkin eikä kukaan jää työttömäksi ja rahattomaksi.
        Ainoa tapa hankkia lisää käteistä, on ryhtyä realisoimaan omaisuutta ja se tarkoittaa melko varmaan Suomessa tehtäviä kauppoja ja varmasti tulee takkiin.
        Yhteistyö kuitenkin on a ja o, joten on hyvä tehdä yhteistyötä henkilön kanssa joka osti ravintolat."

        Pakko tätä on kommentoida. Ensinnäkään sinä et tiedä thaimaalaisesta ravintolatoiminnasta ja kulttuurista mitään. Unissaanko sinä tällaisia tarinoita väännät?

        Jokaikinen tarjoilija tietää ettei se ole mikään unelma-ammatti eikä varsinkaan ikuinen. Kenellekään tarjoilijalle Thaimaassa ei yksikään ravintoloitsija maksa mitään takuupalkkaa kotiin ilman työntekoa ja ilman ravintola-asiakkaita.

        Tsupparipalvelut hoidetaan mopon tarakkaan sijoitetuissa lämpölaatikoissa, eikä millään "pakulla".

        Tuottamatonta ravintolaa ei kukaan osta, eikä varsinkaan maksa siitä mitään. Kivijalkaravintolat toimivat vuokratiloissa. Harva sen kiinteistön omistaa itse.

        Tiloissa voi jatkaa uusi yrittäjä, mutta mitään ne eivät siitä ravintolasta maksa. Ravintolan tulee uudistua parinvuoden välein, ellei se ole sitten ihan työmaaruokala tai majatalon / hotellin ravintola.

        Jos jostakin uusi yrittäjä jotakin maksaaa, niin se maksaa koneista ja kalustosta jos ne ovat hyviä ja uudehkoja. Mistään muovijakkaroista ja mustaksi palaneesta kaasuliedestä ei kukaan mitään maksa.

        Suurin osa thaimaalaisista ravintoloista on perheyrityksiä joissa eletään aivan kädestä suuhun ja saadaan perheelle puuhaa. Ne eivät ole euronkaan arvoisia ja suurin osa on sellaisia että kukaan ei huolisi niitä ilmaiseksikaan.

        Kukaan ei ostaisi numerosensei "teidän" mielikuvitusravintoloitanne eikä maksaisi niistä bahtiakaan. Kukaan entinen yrittäjä ei ole niin pöljä että jäisi elättelemään uutta yrittäjää ja mielikuvitustarjoilijoita.

        Alusta loppuun aivan pelkkää unensekaista lapsenomaista mielikuvitusta tuo "ravintolamaailmasi".

        Totuus "omaisuuden realisoimisesta" sinun kohdallasi on se minkä jo täällä kerroitkin, eli olet myynyt suomalaisessa metsikössä sijaitsevasta rintamamiestalostasi kaminan ja nyt sinua paleltaa ja vonkaat sossusta apua.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensei kertoo:
        "Nyt on siis vakava näytön paikka kun yhtiön kassa on pian myös miinuksella ja lupaukseni olen antanut, että koska työntekijät ovat antaneet kaikkensa, annan minäkin eikä kukaan jää työttömäksi ja rahattomaksi.
        Ainoa tapa hankkia lisää käteistä, on ryhtyä realisoimaan omaisuutta ja se tarkoittaa melko varmaan Suomessa tehtäviä kauppoja ja varmasti tulee takkiin.
        Yhteistyö kuitenkin on a ja o, joten on hyvä tehdä yhteistyötä henkilön kanssa joka osti ravintolat."

        Pakko tätä on kommentoida. Ensinnäkään sinä et tiedä thaimaalaisesta ravintolatoiminnasta ja kulttuurista mitään. Unissaanko sinä tällaisia tarinoita väännät?

        Jokaikinen tarjoilija tietää ettei se ole mikään unelma-ammatti eikä varsinkaan ikuinen. Kenellekään tarjoilijalle Thaimaassa ei yksikään ravintoloitsija maksa mitään takuupalkkaa kotiin ilman työntekoa ja ilman ravintola-asiakkaita.

        Tsupparipalvelut hoidetaan mopon tarakkaan sijoitetuissa lämpölaatikoissa, eikä millään "pakulla".

        Tuottamatonta ravintolaa ei kukaan osta, eikä varsinkaan maksa siitä mitään. Kivijalkaravintolat toimivat vuokratiloissa. Harva sen kiinteistön omistaa itse.

        Tiloissa voi jatkaa uusi yrittäjä, mutta mitään ne eivät siitä ravintolasta maksa. Ravintolan tulee uudistua parinvuoden välein, ellei se ole sitten ihan työmaaruokala tai majatalon / hotellin ravintola.

        Jos jostakin uusi yrittäjä jotakin maksaaa, niin se maksaa koneista ja kalustosta jos ne ovat hyviä ja uudehkoja. Mistään muovijakkaroista ja mustaksi palaneesta kaasuliedestä ei kukaan mitään maksa.

        Suurin osa thaimaalaisista ravintoloista on perheyrityksiä joissa eletään aivan kädestä suuhun ja saadaan perheelle puuhaa. Ne eivät ole euronkaan arvoisia ja suurin osa on sellaisia että kukaan ei huolisi niitä ilmaiseksikaan.

        Kukaan ei ostaisi numerosensei "teidän" mielikuvitusravintoloitanne eikä maksaisi niistä bahtiakaan. Kukaan entinen yrittäjä ei ole niin pöljä että jäisi elättelemään uutta yrittäjää ja mielikuvitustarjoilijoita.

        Alusta loppuun aivan pelkkää unensekaista lapsenomaista mielikuvitusta tuo "ravintolamaailmasi".

        Totuus "omaisuuden realisoimisesta" sinun kohdallasi on se minkä jo täällä kerroitkin, eli olet myynyt suomalaisessa metsikössä sijaitsevasta rintamamiestalostasi kaminan ja nyt sinua paleltaa ja vonkaat sossusta apua.

        T 2010

        Sanotaan nyt, että ravintola sisustusta ja ilmettä uudistetaan yleensä n 5 vuoden välein. Ja autoa jossa on koppi takana sanotaan pakettiautoksi eli pakuksi. Nimitys tulee siitä että auton takaosaan sijoitetussa kopissa voi kuljettaa paketteja. Syytä en tiedä miksi näin on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensein sivupersoona numerosensei taas voi vakuuttaa. Thaimaassa harvemmin näkee pakettiautoa. Minibussi ei ole pakettiauto. Sen sijaan lava-autoihin asennettuja kontteja kylläkin. Syy on verotuksellinen.

        Pysyvän oleskeluluvan saanti ei todellakaan ole mahdotonta. Se vaan edellyttää että osaat lukea ja kirjoittaa ja puhua thaita. Siksi se on sinulle mahdotonta koska olet puupää. Minulla alkaa kieliopinnot olla loppusuoralla.

        Käsittämätöntä tuubaa ja yksinpuhelua koko ketju. En edes jaksa alkaa litteroimaan mitkä kaikki tuossa sensein ravintolaketju- sadussa on pielessä. Kaikki siinä on pielessä.

        Nyt on sitten jaettu jo meikäläisen lapsetkin viidelle eri äidille. Voiko ihminen enempää muistaa väärin ja yhdistellä päin persausta asioita kuin mitä numerosensei sinä teet? Historiallisen typerä hyypiö olet.

        Ekan vaimon kanssa minulla on kolme lasta, toisen kanssa yksi ja nykyisen kanssa ihan kohta kaksi. On yhtäkuin kuusi lasta sitten. Menee kaksi päivää korkeintaan kun olet unohtanut jo tuon ja jatkat vanhaan malliin tai keksit uuden version.

        Kaikki neljä suomalaista lastani ovat menestyjiä sekä koulussa, siviilissä, urheilussa että työelämässä. Jos sinulla numerosensei on oikeasti lapsia ja he ovat isäänsä vähänkään tulleita, niin ne on vittumaisia kakaroita joiden älykkyysosamäärä on Reino- tohveli ja eivät oma-alotteisesti pääse edes työttömyyskortistoon.

        T 2010

        EI muutakuin hakemaan oleskelulupaa, tiedän noin kymmenentapausta joka ovat anoneet yksikään ei ole sitä saanut, osa heistä puhuu, lukee ja kirjoittaa thaita sujuvasti... ei onnistu.

        Minä en tule koskaan oppimaan thaita sille tasolle kun vaatimus on, ei oleskelulupaan vaan kansalaisuuteen, yhden engelsmannin tiedän jolla on thaimaan passi.

        Ei sinulla poika ole lapsia viidelle äidille vaan aikaisemmin kerroit että kolmelle, jotka ovat sinun käsityksesi mukaan ämmiä, näin olet kertonut.

        Sinun asiasi paljonko kakaroita väännät, kunhan eivät ole veromaksajien elätettävinä, kuten oletukseni on, luuletko ihan oikeasti että uskon juttujasi, trolli ja sarja sellainen sinä varmasti olet.

        Sinulta vaati suurta älyllistä ponnistelua kertoa että minibussi ei ole pakettiauto, jokainen tuon tietää, jolla on aivot, kyllä thaimaassa on pakettiautoja, olen jopa nähnyt yhden samanlaisen millä itse ajelin pullaa 80 luvulla kauppialle, vw kleinbus mallista väsätty pakettiauto, asuntoautoja et täällä näe... ja siihenkin on syynsä.

        Mutta jatka jos helpottaa, trolli.

        Olet siis vääntänyt mukulan vuoden 2007 jälkeen, hylännyt lapsesi vuonna 2010 joka jälkeen lähdin thaimaahan ulosottoa pakoon, väitän että sinut olisi pitänyt kuohita syntyessäsi, olet tullut erittäin kalliiksi suomen valtiolle, miljooniesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensein sivupersoona numerosensei taas voi vakuuttaa. Thaimaassa harvemmin näkee pakettiautoa. Minibussi ei ole pakettiauto. Sen sijaan lava-autoihin asennettuja kontteja kylläkin. Syy on verotuksellinen.

        Pysyvän oleskeluluvan saanti ei todellakaan ole mahdotonta. Se vaan edellyttää että osaat lukea ja kirjoittaa ja puhua thaita. Siksi se on sinulle mahdotonta koska olet puupää. Minulla alkaa kieliopinnot olla loppusuoralla.

        Käsittämätöntä tuubaa ja yksinpuhelua koko ketju. En edes jaksa alkaa litteroimaan mitkä kaikki tuossa sensein ravintolaketju- sadussa on pielessä. Kaikki siinä on pielessä.

        Nyt on sitten jaettu jo meikäläisen lapsetkin viidelle eri äidille. Voiko ihminen enempää muistaa väärin ja yhdistellä päin persausta asioita kuin mitä numerosensei sinä teet? Historiallisen typerä hyypiö olet.

        Ekan vaimon kanssa minulla on kolme lasta, toisen kanssa yksi ja nykyisen kanssa ihan kohta kaksi. On yhtäkuin kuusi lasta sitten. Menee kaksi päivää korkeintaan kun olet unohtanut jo tuon ja jatkat vanhaan malliin tai keksit uuden version.

        Kaikki neljä suomalaista lastani ovat menestyjiä sekä koulussa, siviilissä, urheilussa että työelämässä. Jos sinulla numerosensei on oikeasti lapsia ja he ovat isäänsä vähänkään tulleita, niin ne on vittumaisia kakaroita joiden älykkyysosamäärä on Reino- tohveli ja eivät oma-alotteisesti pääse edes työttömyyskortistoon.

        T 2010

        Et muuten ole koskaan kertonut mitään olennaista Thaimaasta, ainoa looginen päättelyketju jonka voi hyväksyä on se että olet varma trolli, parhaillaan thaimaassa on mansikka-aika mutta sitä kun ei löydy googlesta vaan se pitää tietää, mitään tietoa mitä ei googlesta löydy sinulla ei ole koskaan ollut esittää, koska voimme odottaa että seuraava ex:sä on ajankohtainen sinussa on poju pahasti jotain pielessä...


    • Anonyymi

      Yksinpuhelija puhuu "työntekijöiden kanssa neuvotteluista" ja unohti jo sen että kertoi viikko sitten että ravintolakonserni on myyty ja sitä ennen vuokrattu.
      Köyhän miehen huvitus on vilkas mielikuvitys kateuden lisäksi.
      Käypäs tekemässä lumienkeli ulkosalla. Se virkistää muistia.

      • Anonyymi

        Sensukka 🐒 ja Numpalli 🐒 ne jutteli yhdenkesken..... heh heh heh.!


    • Anonyymi

      Hauskaa palautetta.
      Kyllä minun lapseni on minun lapsiani, enkä ole heidän keskinäisiä sukulaissuhteita määritellyt.
      Paku on sellainen auto, jossa on tavaratila tavaroiden kuljetukseen takana.
      Ravintolat on myyty henkilölle jolla aiemminkin ravintolatoimintaa.
      Hänen toimintansa ei ole sama kuin meidän aiemmin.
      Luonnollisesti hän toimittaa ruoan ravintolastaan jossa ruokatarjoilua päivittäin muutenkin.
      Huvittava tämä anofotopiipittäjä ilman omia, saman voisi käänteisesti heittää Neidin suuntaan vaihtaen vain kuvauskohteita, mutta päpättäjä ei koskaan aiheesta kirjoita, koska hän on tämä haaveinternetilluusiotumputtaja päänimimerkiltään 2010.

      S

      • Anonyymi

        Pakko tätä on kommentoida pakumiehelle tähänkin. Ensinnäkään sinä et tiedä thaimaalaisesta ravintolatoiminnasta ja kulttuurista mitään. Unissaanko sinä tällaisia tarinoita väännät vai oletko todella noin sekaisin?

        Jokaikinen tarjoilija tietää ettei se ole mikään unelma-ammatti eikä varsinkaan ikuinen. Kenellekään tarjoilijalle Thaimaassa ei yksikään ravintoloitsija maksa mitään takuupalkkaa kotiin ilman työntekoa ja ilman ravintola-asiakkaita. Ei kukaan.

        Tsupparipalvelut hoidetaan mopon tarakkaan sijoitetuissa lämpölaatikoissa, eikä millään "pakulla".

        Tuottamatonta ravintolaa ei kukaan osta, eikä varsinkaan maksa siitä yhtään mitään. Kivijalkaravintolat toimivat vuokratiloissa. Harva sen kiinteistön omistaa itse.

        Tiloissa voi jatkaa uusi yrittäjä, mutta mitään ne eivät siitä ravintolasta maksa.
        Ravintolan tulee uudistua parinvuoden välein, ellei se ole sitten ihan työmaaruokala tai majatalon / hotellin ravintola, jolloin ravintola on vain oheistoimintaa.

        Jos jostakin uusi yrittäjä jotakin tilavuokran lisäksi maksaa, niin se maksaa koneista ja kalustosta jos ne ovat hyviä ja uudehkoja. Mistään muovijakkaroista ja mustaksi palaneesta kaasuliedestä ei kukaan mitään maksa.

        Suurin osa thaimaalaisista ravintoloista on perheyrityksiä joissa eletään aivan kädestä suuhun ja saadaan perheelle puuhaa. Ne eivät ole euronkaan arvoisia ja suurin osa on sellaisia että kukaan ei huolisi niitä ilmaiseksikaan.

        Kukaan ei ostaisi numerosensei "teidän" mielikuvitusravintoloitanne eikä maksaisi niistä bahtiakaan. Kukaan entinen yrittäjä ei ole niin pöljä että jäisi elättelemään uutta yrittäjää ja mielikuvitustarjoilijoita.

        Alusta loppuun aivan pelkkää unensekaista lapsenomaista mielikuvitusta tuo "ravintolamaailmasi". Chiang Maissa ei ketjuravintoloiden lisäksi ole yhtäkään ravintolaa, jonka konseptista tai nimestä kukaan maksaisi mitään.

        Totuus "omaisuuden realisoimisesta" sinun kohdallasi on se minkä jo täällä kerroitkin, eli olet myynyt suomalaisessa metsikössä sijaitsevasta rintamamiestalostasi kaminan ja nyt sinua paleltaa ja vonkaat sossusta apua.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko tätä on kommentoida pakumiehelle tähänkin. Ensinnäkään sinä et tiedä thaimaalaisesta ravintolatoiminnasta ja kulttuurista mitään. Unissaanko sinä tällaisia tarinoita väännät vai oletko todella noin sekaisin?

        Jokaikinen tarjoilija tietää ettei se ole mikään unelma-ammatti eikä varsinkaan ikuinen. Kenellekään tarjoilijalle Thaimaassa ei yksikään ravintoloitsija maksa mitään takuupalkkaa kotiin ilman työntekoa ja ilman ravintola-asiakkaita. Ei kukaan.

        Tsupparipalvelut hoidetaan mopon tarakkaan sijoitetuissa lämpölaatikoissa, eikä millään "pakulla".

        Tuottamatonta ravintolaa ei kukaan osta, eikä varsinkaan maksa siitä yhtään mitään. Kivijalkaravintolat toimivat vuokratiloissa. Harva sen kiinteistön omistaa itse.

        Tiloissa voi jatkaa uusi yrittäjä, mutta mitään ne eivät siitä ravintolasta maksa.
        Ravintolan tulee uudistua parinvuoden välein, ellei se ole sitten ihan työmaaruokala tai majatalon / hotellin ravintola, jolloin ravintola on vain oheistoimintaa.

        Jos jostakin uusi yrittäjä jotakin tilavuokran lisäksi maksaa, niin se maksaa koneista ja kalustosta jos ne ovat hyviä ja uudehkoja. Mistään muovijakkaroista ja mustaksi palaneesta kaasuliedestä ei kukaan mitään maksa.

        Suurin osa thaimaalaisista ravintoloista on perheyrityksiä joissa eletään aivan kädestä suuhun ja saadaan perheelle puuhaa. Ne eivät ole euronkaan arvoisia ja suurin osa on sellaisia että kukaan ei huolisi niitä ilmaiseksikaan.

        Kukaan ei ostaisi numerosensei "teidän" mielikuvitusravintoloitanne eikä maksaisi niistä bahtiakaan. Kukaan entinen yrittäjä ei ole niin pöljä että jäisi elättelemään uutta yrittäjää ja mielikuvitustarjoilijoita.

        Alusta loppuun aivan pelkkää unensekaista lapsenomaista mielikuvitusta tuo "ravintolamaailmasi". Chiang Maissa ei ketjuravintoloiden lisäksi ole yhtäkään ravintolaa, jonka konseptista tai nimestä kukaan maksaisi mitään.

        Totuus "omaisuuden realisoimisesta" sinun kohdallasi on se minkä jo täällä kerroitkin, eli olet myynyt suomalaisessa metsikössä sijaitsevasta rintamamiestalostasi kaminan ja nyt sinua paleltaa ja vonkaat sossusta apua.

        T 2010

        Meidän ravintola korsetissa tarjoojat asuu oma koti taloissa suhdetyössä. Realisoin Suomessa motin koivu halkoja kun ei ole enää sitä kaminaakaan. vaihdossa sain kiteen kirkasta. Pakkaset onneski laski ja lunta ei tule enää niin paljon tupaan ku tilkittin katon paffi laatikolla. Maailman paras pahvi laatikko jossa tuotiin meille pottuja eurooppa ruoka-avusta. Aimo sen sinne asenti ja sääti saloran telkka antennin. Nyt näkyy ykkönen hyvin, maikkari melkein ja ku aimo oli katolla ni sen kellohameen alta näkyi pikku kakkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko tätä on kommentoida pakumiehelle tähänkin. Ensinnäkään sinä et tiedä thaimaalaisesta ravintolatoiminnasta ja kulttuurista mitään. Unissaanko sinä tällaisia tarinoita väännät vai oletko todella noin sekaisin?

        Jokaikinen tarjoilija tietää ettei se ole mikään unelma-ammatti eikä varsinkaan ikuinen. Kenellekään tarjoilijalle Thaimaassa ei yksikään ravintoloitsija maksa mitään takuupalkkaa kotiin ilman työntekoa ja ilman ravintola-asiakkaita. Ei kukaan.

        Tsupparipalvelut hoidetaan mopon tarakkaan sijoitetuissa lämpölaatikoissa, eikä millään "pakulla".

        Tuottamatonta ravintolaa ei kukaan osta, eikä varsinkaan maksa siitä yhtään mitään. Kivijalkaravintolat toimivat vuokratiloissa. Harva sen kiinteistön omistaa itse.

        Tiloissa voi jatkaa uusi yrittäjä, mutta mitään ne eivät siitä ravintolasta maksa.
        Ravintolan tulee uudistua parinvuoden välein, ellei se ole sitten ihan työmaaruokala tai majatalon / hotellin ravintola, jolloin ravintola on vain oheistoimintaa.

        Jos jostakin uusi yrittäjä jotakin tilavuokran lisäksi maksaa, niin se maksaa koneista ja kalustosta jos ne ovat hyviä ja uudehkoja. Mistään muovijakkaroista ja mustaksi palaneesta kaasuliedestä ei kukaan mitään maksa.

        Suurin osa thaimaalaisista ravintoloista on perheyrityksiä joissa eletään aivan kädestä suuhun ja saadaan perheelle puuhaa. Ne eivät ole euronkaan arvoisia ja suurin osa on sellaisia että kukaan ei huolisi niitä ilmaiseksikaan.

        Kukaan ei ostaisi numerosensei "teidän" mielikuvitusravintoloitanne eikä maksaisi niistä bahtiakaan. Kukaan entinen yrittäjä ei ole niin pöljä että jäisi elättelemään uutta yrittäjää ja mielikuvitustarjoilijoita.

        Alusta loppuun aivan pelkkää unensekaista lapsenomaista mielikuvitusta tuo "ravintolamaailmasi". Chiang Maissa ei ketjuravintoloiden lisäksi ole yhtäkään ravintolaa, jonka konseptista tai nimestä kukaan maksaisi mitään.

        Totuus "omaisuuden realisoimisesta" sinun kohdallasi on se minkä jo täällä kerroitkin, eli olet myynyt suomalaisessa metsikössä sijaitsevasta rintamamiestalostasi kaminan ja nyt sinua paleltaa ja vonkaat sossusta apua.

        T 2010

        Taas epäloogisuuksia 2010 , tosiasiassa nämä ruokakuljetukset hoidetaan grab tai foodpandalla taitaa olla muutama muukin kuljetufirma, nämä liikkuvat hua hinissä pääosin mopoilla, joskus autolla.. lavaauto, kerry hoitaa tavarakuljetukset... näistäkään et tiedä mitään, siis olet trolli, kuten olen jo useammin todennut, sinä et tiedä mitään mitä ei googlesta löydy.
        By NumBall HHN 60v.


    • Anonyymi

      Tämähän todella hauskaksi muuttui ja Neito ryhtyi fanittamaan itseään vielä sinisellään.
      Kyllä, ravintolat on myyty ja saatu rahaa vastineeksi vaihtoehdon ollen konkurssitsunamiin osallistuminen, joten ei kaduta saatu kauppahinta.
      Osa ravintoloista on vuokralla yhtiömme omistamissa tiloissa.
      Työntekijät eivät siirtyneet kaupan mukana mm. siitä syystä että olimme ottaneet velvoitteita heidän asumisistaan.
      En viitsi kaivaa bablahistoriasta Neitokaisen muita elämänkertoja, mutta hyvin muistan tarinat ekasta ja tokasta exästä kameleineen ja mersumuseoineen, sekä kuherruskuukaudesta parhaassa .... täällä Chiang Maissa.
      On myös vuosikausien tatamileirit täällä Thaimaassa sun muuta tuubaa, joten kuten sanottu ...... jatka ihmeessä noita kiukunpurkauksiasi ja elämänkertojasi kun tietämyksesi on noin valtaisa pakettiautoista ravintolatoimintaan ja jne. jne. jne.

      S

      • Anonyymi

        Mikä paku sun mielestä sensei on paras? Ransiitti, Ransportteri vai Rintteri?


    • Anonyymi

      Varsin erikoinen aloitus, jossa ilkkuvaan sävyyn nautiskellaan Thaimaan matkailun ja ravintola-alan ahdingolle, kun ottaa huomioon että aloittaja itse esiintyy thaimaalaisen ravintolakonsernin rahoittajana, juomakaappien täyttäjänä, tarjoilijoiden hyvinvoinnista ja asumisesta vastaavana henkilönä, kassalippaiden laskijana ja prosenttiliivimiesasiakkaiden viihdyttäjänä.

      Eikös tämän konserninjohtajan pitäisi tietää varsin hyvin missä matkailu- ja ravintola-ala menee nyt koronan aikaan Thaimaassa?

      • Anonyymi

        En havaitse ilkkuvaa nautiskelua aloituksessa, voisitko tarkentaa, koska minä huomaan piikin Neidille, etkö sinä huomaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havaitse ilkkuvaa nautiskelua aloituksessa, voisitko tarkentaa, koska minä huomaan piikin Neidille, etkö sinä huomaa?

        Et havaitse paljon kyllä muutakaan mutta se on ymmärrettävää että savossa sensei on varsin vähän tekemisissä Thaimaan asioiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havaitse ilkkuvaa nautiskelua aloituksessa, voisitko tarkentaa, koska minä huomaan piikin Neidille, etkö sinä huomaa?

        NumBall.... uskotko sinä noihin Senssun satuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NumBall.... uskotko sinä noihin Senssun satuihin?

        Jep suunnilleen eipä hän ole paljonkaan todennäköisesti paskaa puhunut... Ei Senssu ole mikään eilisen teeren poika, eikä juurikaan syytä valehdella, elin oloistaan... Hän on varmaan joku eläkkeellä oleva rakennusalan ammattilainen, en hänestä muuta tiedä, hauskaa on se että olemme syntyneet samana päivänä, mutta hän minua kolme vuotta aikaisemmin...

        Sitten 2010 uskon että asuu buriramissa, mutta ei niissä olosuhteissa missä on kertonut, esittää parempaa paljon mitä todellisuudessa on, todennäköisesti useita konkursseja takana, heikohko ammattitaito eikä hallitse riskejä, yrittäjä ei voi pyörittää yritystä thaimaasta käsin, ei sellaista liiketoiminta mallia voi olla edes olemassa. Yrittäminen suomessa on sen verran kovaa hommaa että yritäjän paikalla olo on välttämätöntä.

        Ainoa kuviteltavissa oleva ammatti mitä voisi tehdä Thaimaasta käsin suomeen, on tietotekniikka asiantuntija, joka tekee jollekin isolle firmalle alihankintaa, tai jotain projektia, ja haluaa asua Thaimaassa, jos olet vaikka hyvä c kieli tai assembler koodari voit tienata 10 - 15.000 dollaria kuukaudessa, mutta sitten pitää osatakin jotain, mutta tähän tarvii työluvan, mutta sen todennäköisesti saa helpolla, kunhan maksaa verot Thaimaahan, koska työ tehdään täällä, tosiaan tämmöiset ammatit on harvassa, ja vaatii poikkeuksetta korkea koulututkinnon... vaikkapa TKK.

        Kaiken maailman puhelinmyynti hommat täällä on huuhaata.

        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep suunnilleen eipä hän ole paljonkaan todennäköisesti paskaa puhunut... Ei Senssu ole mikään eilisen teeren poika, eikä juurikaan syytä valehdella, elin oloistaan... Hän on varmaan joku eläkkeellä oleva rakennusalan ammattilainen, en hänestä muuta tiedä, hauskaa on se että olemme syntyneet samana päivänä, mutta hän minua kolme vuotta aikaisemmin...

        Sitten 2010 uskon että asuu buriramissa, mutta ei niissä olosuhteissa missä on kertonut, esittää parempaa paljon mitä todellisuudessa on, todennäköisesti useita konkursseja takana, heikohko ammattitaito eikä hallitse riskejä, yrittäjä ei voi pyörittää yritystä thaimaasta käsin, ei sellaista liiketoiminta mallia voi olla edes olemassa. Yrittäminen suomessa on sen verran kovaa hommaa että yritäjän paikalla olo on välttämätöntä.

        Ainoa kuviteltavissa oleva ammatti mitä voisi tehdä Thaimaasta käsin suomeen, on tietotekniikka asiantuntija, joka tekee jollekin isolle firmalle alihankintaa, tai jotain projektia, ja haluaa asua Thaimaassa, jos olet vaikka hyvä c kieli tai assembler koodari voit tienata 10 - 15.000 dollaria kuukaudessa, mutta sitten pitää osatakin jotain, mutta tähän tarvii työluvan, mutta sen todennäköisesti saa helpolla, kunhan maksaa verot Thaimaahan, koska työ tehdään täällä, tosiaan tämmöiset ammatit on harvassa, ja vaatii poikkeuksetta korkea koulututkinnon... vaikkapa TKK.

        Kaiken maailman puhelinmyynti hommat täällä on huuhaata.

        By NumBall HHN 60v.

        Kooste satuja ja haaveita jotka ei koskaan toteutuneet. Varhaisessa keski-iässä olet kokenut totaalisen romahduksen normaalista elämästä joka on johtanu persoonallisuushäiriön vakavimpaan disorientaaliseen muotoon. Montaa noin vakavasti sairastunutta ei ole, joka elää täydellistä illuusioelämää jakaantuneella persoonalla netissä, todennäköisesti myös mielessään.

        En ole tuo edellinen kysyjä. Leikitään tämän mielikuvituskaverisi suhteen vielä hetki. Osaatko numeromies kertoa mikä sinun mielestäsi todistaa Pohjoisen miehen olemassaolon Chiang Maissa, kun hänellä ei ole yhtään kuvaa sieltä? Ei yhtään kuvaa kuiteista, ei autoista, motskareista, huviloista eikä jahdeista. Mikä Pohjoisen Miehen puheissa saa sinut uskomaan häneen?

        TT, Jyväskylä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep suunnilleen eipä hän ole paljonkaan todennäköisesti paskaa puhunut... Ei Senssu ole mikään eilisen teeren poika, eikä juurikaan syytä valehdella, elin oloistaan... Hän on varmaan joku eläkkeellä oleva rakennusalan ammattilainen, en hänestä muuta tiedä, hauskaa on se että olemme syntyneet samana päivänä, mutta hän minua kolme vuotta aikaisemmin...

        Sitten 2010 uskon että asuu buriramissa, mutta ei niissä olosuhteissa missä on kertonut, esittää parempaa paljon mitä todellisuudessa on, todennäköisesti useita konkursseja takana, heikohko ammattitaito eikä hallitse riskejä, yrittäjä ei voi pyörittää yritystä thaimaasta käsin, ei sellaista liiketoiminta mallia voi olla edes olemassa. Yrittäminen suomessa on sen verran kovaa hommaa että yritäjän paikalla olo on välttämätöntä.

        Ainoa kuviteltavissa oleva ammatti mitä voisi tehdä Thaimaasta käsin suomeen, on tietotekniikka asiantuntija, joka tekee jollekin isolle firmalle alihankintaa, tai jotain projektia, ja haluaa asua Thaimaassa, jos olet vaikka hyvä c kieli tai assembler koodari voit tienata 10 - 15.000 dollaria kuukaudessa, mutta sitten pitää osatakin jotain, mutta tähän tarvii työluvan, mutta sen todennäköisesti saa helpolla, kunhan maksaa verot Thaimaahan, koska työ tehdään täällä, tosiaan tämmöiset ammatit on harvassa, ja vaatii poikkeuksetta korkea koulututkinnon... vaikkapa TKK.

        Kaiken maailman puhelinmyynti hommat täällä on huuhaata.

        By NumBall HHN 60v.

        Älä nyt hyvänen aika Numba ala uskomaan ton Nollan juttuja, sehän on tämä helkamauunin toistaja tyhannen facekaverin valikoiduilla valokuvilla.
        Koska oot viimeksi nähnyt Nollan aijauksen jossa esimerkiksi niitä typeriä tatuointeja.
        Mulla ei mee läpi yksikään sen jutuista.

        Olenko todennäköisesti paljoakaan puhunut palturia?
        En ole, jos nyt hieman valkoisia maustettuja valheen murusia, mutta niiden tarkoitus on ollut vain ..... en viitsi sanoa koska jokainen täyspäinen havaitsee niiden tehokkuuden pikkusielun toiminnassa 24/7.

        Tuo synttärijuttu tosiaan onkin hupaisa sattuma josta olen myös naamailua lukenut ja sen johdosta oheinen askarteluni.

        https://aijaa.com/IjuuMt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kooste satuja ja haaveita jotka ei koskaan toteutuneet. Varhaisessa keski-iässä olet kokenut totaalisen romahduksen normaalista elämästä joka on johtanu persoonallisuushäiriön vakavimpaan disorientaaliseen muotoon. Montaa noin vakavasti sairastunutta ei ole, joka elää täydellistä illuusioelämää jakaantuneella persoonalla netissä, todennäköisesti myös mielessään.

        En ole tuo edellinen kysyjä. Leikitään tämän mielikuvituskaverisi suhteen vielä hetki. Osaatko numeromies kertoa mikä sinun mielestäsi todistaa Pohjoisen miehen olemassaolon Chiang Maissa, kun hänellä ei ole yhtään kuvaa sieltä? Ei yhtään kuvaa kuiteista, ei autoista, motskareista, huviloista eikä jahdeista. Mikä Pohjoisen Miehen puheissa saa sinut uskomaan häneen?

        TT, Jyväskylä

        Olen aijannut kuitin kerran, mutta palautteen johdosta se on toistaiseksi viimeisin.

        Vastakysymys, mikä saa sinut uskomaan että on olemassa kylän komein talo, jonka olohuoneeseen mahtuu talo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kooste satuja ja haaveita jotka ei koskaan toteutuneet. Varhaisessa keski-iässä olet kokenut totaalisen romahduksen normaalista elämästä joka on johtanu persoonallisuushäiriön vakavimpaan disorientaaliseen muotoon. Montaa noin vakavasti sairastunutta ei ole, joka elää täydellistä illuusioelämää jakaantuneella persoonalla netissä, todennäköisesti myös mielessään.

        En ole tuo edellinen kysyjä. Leikitään tämän mielikuvituskaverisi suhteen vielä hetki. Osaatko numeromies kertoa mikä sinun mielestäsi todistaa Pohjoisen miehen olemassaolon Chiang Maissa, kun hänellä ei ole yhtään kuvaa sieltä? Ei yhtään kuvaa kuiteista, ei autoista, motskareista, huviloista eikä jahdeista. Mikä Pohjoisen Miehen puheissa saa sinut uskomaan häneen?

        TT, Jyväskylä

        Jaa taisin minä mersukuvan pistää ja kukkamarketista muistaakseni, sekä monta muuta joita en viitsi luetella.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jaa taisin minä mersukuvan pistää ja kukkamarketista muistaakseni, sekä monta muuta joita en viitsi luetella.

        Ikivanhoja kuvia eikä mitään tietoa kenen. Numban täytyy olla jälkeenjäänyt jos hän sinua uskoo. Kaikki tosin tietää että olette sama suomivajakki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikivanhoja kuvia eikä mitään tietoa kenen. Numban täytyy olla jälkeenjäänyt jos hän sinua uskoo. Kaikki tosin tietää että olette sama suomivajakki.

        Hauskan mutta varsin ristiriitaisen kommentin sait aikaiseksi kahden rivin kirjoituksellasi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hauskan mutta varsin ristiriitaisen kommentin sait aikaiseksi kahden rivin kirjoituksellasi.

        Onko sensei sulle ensihoitajat tökänneet jonkin K-vitamiiniruiskeen joka laitetaan tilanteissa kun rappioalkoholisti on pudonnut sängyltä eikä pääse takaisin? Tulee tuota tekstiä nyt ympäri vuorokauden vain minuuttien välein. Ei tuo tapahdu ihan kaurapuurolla. Yleensä ihmiset nukkuu, syö ja käy vessassa ainakin. Olet varmaan laiminlyönyt henkilökohtaisen hygienian tyystin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep suunnilleen eipä hän ole paljonkaan todennäköisesti paskaa puhunut... Ei Senssu ole mikään eilisen teeren poika, eikä juurikaan syytä valehdella, elin oloistaan... Hän on varmaan joku eläkkeellä oleva rakennusalan ammattilainen, en hänestä muuta tiedä, hauskaa on se että olemme syntyneet samana päivänä, mutta hän minua kolme vuotta aikaisemmin...

        Sitten 2010 uskon että asuu buriramissa, mutta ei niissä olosuhteissa missä on kertonut, esittää parempaa paljon mitä todellisuudessa on, todennäköisesti useita konkursseja takana, heikohko ammattitaito eikä hallitse riskejä, yrittäjä ei voi pyörittää yritystä thaimaasta käsin, ei sellaista liiketoiminta mallia voi olla edes olemassa. Yrittäminen suomessa on sen verran kovaa hommaa että yritäjän paikalla olo on välttämätöntä.

        Ainoa kuviteltavissa oleva ammatti mitä voisi tehdä Thaimaasta käsin suomeen, on tietotekniikka asiantuntija, joka tekee jollekin isolle firmalle alihankintaa, tai jotain projektia, ja haluaa asua Thaimaassa, jos olet vaikka hyvä c kieli tai assembler koodari voit tienata 10 - 15.000 dollaria kuukaudessa, mutta sitten pitää osatakin jotain, mutta tähän tarvii työluvan, mutta sen todennäköisesti saa helpolla, kunhan maksaa verot Thaimaahan, koska työ tehdään täällä, tosiaan tämmöiset ammatit on harvassa, ja vaatii poikkeuksetta korkea koulututkinnon... vaikkapa TKK.

        Kaiken maailman puhelinmyynti hommat täällä on huuhaata.

        By NumBall HHN 60v.

        Kiitos NumBall (suhteellisen) asiallisesta vastauksestasi kysymykseeni (15:38).

        Suunnittelin seuraavaksi kysyä jotain, että uskotko 2010:n satuihin, mutta ilmeisesti ihmistuntemuksesi on sillä tasolla, että osasit hienosti ennakoida tämän.

        Jos keskustelu pysyy näin asiallisena, niin yritän myöhemmin hieman kommentoida tuota, mitä kirjoitit työn tekemisestä Thaimaassa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jaa taisin minä mersukuvan pistää ja kukkamarketista muistaakseni, sekä monta muuta joita en viitsi luetella.

        Lyhyesti kommentoin vielä tätä. Muistaakseni Senssu on aijannut aika monta kuvaa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Älä nyt hyvänen aika Numba ala uskomaan ton Nollan juttuja, sehän on tämä helkamauunin toistaja tyhannen facekaverin valikoiduilla valokuvilla.
        Koska oot viimeksi nähnyt Nollan aijauksen jossa esimerkiksi niitä typeriä tatuointeja.
        Mulla ei mee läpi yksikään sen jutuista.

        Olenko todennäköisesti paljoakaan puhunut palturia?
        En ole, jos nyt hieman valkoisia maustettuja valheen murusia, mutta niiden tarkoitus on ollut vain ..... en viitsi sanoa koska jokainen täyspäinen havaitsee niiden tehokkuuden pikkusielun toiminnassa 24/7.

        Tuo synttärijuttu tosiaan onkin hupaisa sattuma josta olen myös naamailua lukenut ja sen johdosta oheinen askarteluni.

        https://aijaa.com/IjuuMt

        Märkäkorva vihreä vaikeni 70 luvulla syntynyt uusavuton.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Olen aijannut kuitin kerran, mutta palautteen johdosta se on toistaiseksi viimeisin.

        Vastakysymys, mikä saa sinut uskomaan että on olemassa kylän komein talo, jonka olohuoneeseen mahtuu talo?

        Minulta hymy tälle sensein kommentille kuitin jostain shampoista ym. nähneenä kukkamarketin vireiseltä Lootakselta kuten lausuu, mutta hörönauru sille, että tällä totuustarkkailijalla joka myös on 2010, ei ole munaa vastata sensein vastakysymykseen kylän komeimmasta talosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos NumBall (suhteellisen) asiallisesta vastauksestasi kysymykseeni (15:38).

        Suunnittelin seuraavaksi kysyä jotain, että uskotko 2010:n satuihin, mutta ilmeisesti ihmistuntemuksesi on sillä tasolla, että osasit hienosti ennakoida tämän.

        Jos keskustelu pysyy näin asiallisena, niin yritän myöhemmin hieman kommentoida tuota, mitä kirjoitit työn tekemisestä Thaimaassa.

        No niin ja nyt lyhyt kommentti työn tekemisestä Thaimaassa.

        Minä olen tehnyt töitä Thaimaassa ilman sen kummempaa työlupaa. Verot olen töistäni maksanut Suomeen.

        Tunnen monia suomalaisia yrittäjiä, jotka ovat johtaneet Thaimaasta käsin Suomessa toimivia yrityksiään.

        Summa summarum: joku taitaa taas kerran jutella sitä itteään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja nyt lyhyt kommentti työn tekemisestä Thaimaassa.

        Minä olen tehnyt töitä Thaimaassa ilman sen kummempaa työlupaa. Verot olen töistäni maksanut Suomeen.

        Tunnen monia suomalaisia yrittäjiä, jotka ovat johtaneet Thaimaasta käsin Suomessa toimivia yrityksiään.

        Summa summarum: joku taitaa taas kerran jutella sitä itteään.

        Tunnet kyllä mutta katsos kun esimerkiksi Neidon isännöintityö Isolle Päällikölle ym. on hieman eri asia vuosikausia ja valtavilla tienesteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet kyllä mutta katsos kun esimerkiksi Neidon isännöintityö Isolle Päällikölle ym. on hieman eri asia vuosikausia ja valtavilla tienesteillä.

        No hyvä ja mutta kuka nyt puhuukaan, kas siinä se kymysys.

        Bamlaatko sinä nyt Senssun suulla vaiko NumBallin (16:31) suulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta hymy tälle sensein kommentille kuitin jostain shampoista ym. nähneenä kukkamarketin vireiseltä Lootakselta kuten lausuu, mutta hörönauru sille, että tällä totuustarkkailijalla joka myös on 2010, ei ole munaa vastata sensein vastakysymykseen kylän komeimmasta talosta.

        No ja mutta tättärää ja onhan sillä.!

        Tämän sensukan ei tarvitse tehdä muuta kuin aijata kuva KUKSASTA Chiang Maissa.!

        Thats it.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kooste satuja ja haaveita jotka ei koskaan toteutuneet. Varhaisessa keski-iässä olet kokenut totaalisen romahduksen normaalista elämästä joka on johtanu persoonallisuushäiriön vakavimpaan disorientaaliseen muotoon. Montaa noin vakavasti sairastunutta ei ole, joka elää täydellistä illuusioelämää jakaantuneella persoonalla netissä, todennäköisesti myös mielessään.

        En ole tuo edellinen kysyjä. Leikitään tämän mielikuvituskaverisi suhteen vielä hetki. Osaatko numeromies kertoa mikä sinun mielestäsi todistaa Pohjoisen miehen olemassaolon Chiang Maissa, kun hänellä ei ole yhtään kuvaa sieltä? Ei yhtään kuvaa kuiteista, ei autoista, motskareista, huviloista eikä jahdeista. Mikä Pohjoisen Miehen puheissa saa sinut uskomaan häneen?

        TT, Jyväskylä

        Ihan saamalla logiikalla voidaan kieltää sinun olemassa olosi, ethän sinäkään ole todistanut olevasi TT, sen enempää Jyväskylästä, nehän on vain väitteitä mitä olet itsestäsi esittänyt... Palstalla jokainen voi itse päättää mitä itsestään haluaa kertoa, ja jokainen voi itse uskoa kertomuksiin kuvilla tai ilman, minkä parhaaksi katsoo, niinkun minä en usko että sinä ole kovinkaan hyvässä psyykkisessä kunnossa, mutta uskon että olisit paranemaan päin kun laitat kuvan kyllön psykiatrisen kriisipäivystyksen ulko-ovesta ja astut rohkeasti sisään hakemaan apua... Muuten pidän kyselyitäsi ja tuherruksiasi suhteellisen turhina,

        By NumBall HHN 60v. aurinko on just nousemassa taidan mennä aamukahvin keittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja nyt lyhyt kommentti työn tekemisestä Thaimaassa.

        Minä olen tehnyt töitä Thaimaassa ilman sen kummempaa työlupaa. Verot olen töistäni maksanut Suomeen.

        Tunnen monia suomalaisia yrittäjiä, jotka ovat johtaneet Thaimaasta käsin Suomessa toimivia yrityksiään.

        Summa summarum: joku taitaa taas kerran jutella sitä itteään.

        Kiitos kommentistasi yritän pysyä asiassa, keskustelaan hieman työntekemistä suomen ulkopuolella, tämä on helppo ja vaikea asia, mahdollisesti helppoa tehdä mutta verojen suhteen hankalampi juttu, kansainvälisen verotuskäytännön mukaisesti verotettava tulo syntyy siinä maassa missä arvonnousu työpanoksella tapahtuu, olennainen on myös tapa millä palkkasi nostat yrittäjänä firmastasi, siis palkkatulona vai osinkona, kolmas vaihtoehto on osakaslaina mutta jätän sen sattuneesta syystä kommentoimatta.
        Siis käytännössä jos johdat firmaa joka sijaitsee suomessa vaikkapa autokorjaamoa, ja hoidat yrityksen hallintoa thaimaasta käsin, periaatteessa olet velvollinen maksamaan verot thaimaahan, paitsi silloin kun voit nostaa ne osinkona verot maksetaan, pojan koltiainen kun olen totean vielä että osakaslainassa et maksa veroja mihinkään, mutta ole turvassa ulosottomieheltä, joka ei voi määrätä lainaa palkanmaksu ja tai osingionmaksukieltoon, no ei siitä sen enempää.

        Aivan varmasti Thaimaan valtio katsoo että verot pitää maksaa tänne, kun työnteko tapahtuu Thaimaassa se on selvää, lisäksi periaatteessa myös Suomeen jos et ole rajoitetusti verovelvollinen Suomessa, tämän saat kun olet ollut todistettavasti asunut ulkomailla pääosin eu alueen ulkopuolella, yli kolme kalenteri vuotta, minä olen asunut jo yli 10 vuotta mutta minut katsottiin rajoitetusti verovelvolliseksi vasta vuonna 2016 tai 2017 vaikka vaadin sitä heti kolmen vuoden jälkeen ei vaan onnistunut.

        Suomen ja Thaimaan välillä on ns. käänteinen verosopimus, joka tarkoitta sitä että jos thaimaan valtio päätää että sinun pitää maksaa ennakonpidätyksesi tänne, suomen valtio palauttaa maksetun summan eri anomuksesta, anoa pitää takaisin todistettavasti... ennenkuin verotus suomessa menee vanhaksi siis 5-1 vuotta.

        Sitten vielä muutama sana näistä ammateista joissa on mahdollista nostaa kustannuksensa eräänlaisena elinkorkona, palkkatulona tai osinkona... niitä on harvassa toki jos omistat autokorjaamoketjun voi olla mahdollista, mutta yhdellä korjaamolla tuskin... tai toimit ylimmässä johdossa jossain isossa firmassa, jonka pääosin omistat... näitä ei montaa suomessa ole.

        Ainoa minun aivoilla kuviteltavissa oleva ammatti on tietotekniikka kuten sanoin, mutta siinäkin on hankaluutensa, tosin tämä korona aika etätöinen voi muuttaa tätä asiaa paljonkin mutta tuskin vielä vuosiin...Ulkomaille muutto on kuitenkin suht. raskas prosessi, eikä sinulla ole sitten ketään valvomassa että hoidat hommasi, joten vaati paljon tekijältään.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Älä nyt hyvänen aika Numba ala uskomaan ton Nollan juttuja, sehän on tämä helkamauunin toistaja tyhannen facekaverin valikoiduilla valokuvilla.
        Koska oot viimeksi nähnyt Nollan aijauksen jossa esimerkiksi niitä typeriä tatuointeja.
        Mulla ei mee läpi yksikään sen jutuista.

        Olenko todennäköisesti paljoakaan puhunut palturia?
        En ole, jos nyt hieman valkoisia maustettuja valheen murusia, mutta niiden tarkoitus on ollut vain ..... en viitsi sanoa koska jokainen täyspäinen havaitsee niiden tehokkuuden pikkusielun toiminnassa 24/7.

        Tuo synttärijuttu tosiaan onkin hupaisa sattuma josta olen myös naamailua lukenut ja sen johdosta oheinen askarteluni.

        https://aijaa.com/IjuuMt

        En ole juttujasi koskaan pahemmin epäillyt, mutta olet hieman värittänyt niitä, olen minäkin... kuten aikaisemminkin olet todennut...

        En voinut mitään oli pakko vastata haasteeseesi, laiton suomikortin ja vielä thaikortit kuvaan... katsotaan mitä reppana nyt kateuksiessaan ja katkeruudessaan saa pieneen päähänsä, Huomaa että ajokortit thai ei siis harjoittelulupa, päättymispäivä on vuoden 2025 juuri marraskuun 25 pv. lieneekö sattumaa vai mitä ja kun kortti on viisi vuotta voimassa se on ollut pakko myöntää viime vuonna ennen marraskuun 25. pv... taisin hakea sen viime vuonna lokakuussa... kun en täällä jätä mitään viime tippaan... https://aijaa.com/enUja7
        Vaimoni haki viime tai edellisviikolla uuden kortin, hänellä piti olla lääkärintodistus, hän on 46 vuotias minun ei sitä tarvinnut hommata vaikka olen häntä liki 15 vuotta vanhempi.
        Katsotaan miten pattayanpojan käki kuukkuu...
        By NumBall HHN 60v.
        ps. vaatii jo suhteellisen sairaita aivoja pitää meitä samana henkilönä, mutta erittäin hauskaa on se että olemme syntyneet samana päivänä, mutta eri vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole juttujasi koskaan pahemmin epäillyt, mutta olet hieman värittänyt niitä, olen minäkin... kuten aikaisemminkin olet todennut...

        En voinut mitään oli pakko vastata haasteeseesi, laiton suomikortin ja vielä thaikortit kuvaan... katsotaan mitä reppana nyt kateuksiessaan ja katkeruudessaan saa pieneen päähänsä, Huomaa että ajokortit thai ei siis harjoittelulupa, päättymispäivä on vuoden 2025 juuri marraskuun 25 pv. lieneekö sattumaa vai mitä ja kun kortti on viisi vuotta voimassa se on ollut pakko myöntää viime vuonna ennen marraskuun 25. pv... taisin hakea sen viime vuonna lokakuussa... kun en täällä jätä mitään viime tippaan... https://aijaa.com/enUja7
        Vaimoni haki viime tai edellisviikolla uuden kortin, hänellä piti olla lääkärintodistus, hän on 46 vuotias minun ei sitä tarvinnut hommata vaikka olen häntä liki 15 vuotta vanhempi.
        Katsotaan miten pattayanpojan käki kuukkuu...
        By NumBall HHN 60v.
        ps. vaatii jo suhteellisen sairaita aivoja pitää meitä samana henkilönä, mutta erittäin hauskaa on se että olemme syntyneet samana päivänä, mutta eri vuonna.

        Käytiin eilen vaimon kanssa hieman lenkillä, ja tuolla paikassa oli nyt apskuja, mulla oli vain kuusi pientä banaania, mutta niistäkin tuli pieni tappelu, tämä on kuulemma paikka minkä 2010 tietää jossain viidakossa, hauskaa että viidakossa on betoni tie ja kerrostalo, asun tuosta noin 300 metriä, täälläpäin ei ole apinoita juurikaan näkynyt, kerran taisi kolme olla.. tuossa niitä on kymmeniä, yksi tuttu asuu tuossa kerrostalossa, kaikki parvekkeet jossa on asukkaita on verkotettu apsku vaarantakia, onneksi pysyvät tuolla, ikävää jos tulevat tänne, kun mulla on poljon pihalla irtotavaraa... https://aijaa.com/enUja7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole juttujasi koskaan pahemmin epäillyt, mutta olet hieman värittänyt niitä, olen minäkin... kuten aikaisemminkin olet todennut...

        En voinut mitään oli pakko vastata haasteeseesi, laiton suomikortin ja vielä thaikortit kuvaan... katsotaan mitä reppana nyt kateuksiessaan ja katkeruudessaan saa pieneen päähänsä, Huomaa että ajokortit thai ei siis harjoittelulupa, päättymispäivä on vuoden 2025 juuri marraskuun 25 pv. lieneekö sattumaa vai mitä ja kun kortti on viisi vuotta voimassa se on ollut pakko myöntää viime vuonna ennen marraskuun 25. pv... taisin hakea sen viime vuonna lokakuussa... kun en täällä jätä mitään viime tippaan... https://aijaa.com/enUja7
        Vaimoni haki viime tai edellisviikolla uuden kortin, hänellä piti olla lääkärintodistus, hän on 46 vuotias minun ei sitä tarvinnut hommata vaikka olen häntä liki 15 vuotta vanhempi.
        Katsotaan miten pattayanpojan käki kuukkuu...
        By NumBall HHN 60v.
        ps. vaatii jo suhteellisen sairaita aivoja pitää meitä samana henkilönä, mutta erittäin hauskaa on se että olemme syntyneet samana päivänä, mutta eri vuonna.

        Kenelle numeroääliö oikein juttelet? itsesi kanssa. kuvasi on otettu klo 07.09 ja sinun "thaimaassa" on näköjään aivan pilkkopimeää, kamerakin tarvii salamaa. millaisessa korsussa oleskelet ja onko siellä ikkunoita ja sähköä lainkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle numeroääliö oikein juttelet? itsesi kanssa. kuvasi on otettu klo 07.09 ja sinun "thaimaassa" on näköjään aivan pilkkopimeää, kamerakin tarvii salamaa. millaisessa korsussa oleskelet ja onko siellä ikkunoita ja sähköä lainkaan?

        Minun Thaimaassa on juuri tuo valoisuus aste, sinun "Thaimaasta" en tiedä, kyllä täällä on ikkunoita ja jopa sähköäkin ajoittain... 5555... Olet sinä vainoharhainen reppana.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuvanlaatu on tasoa jollaisia olivat ekat kännykkäkamerat. Ei missään nimessä tämän päivän kameralla otettuja. Ne on joko kuvaruudulta kuvattuja taikka perunalla. Ei kahta sanaa.


      • Anonyymi

        Edelleenkin homma on niin että jos et olisi sama henkilö sensukan kanssa niin olisitte toistenne kimpussa kuin vesikauhuiset piskit. Estotta kuitenkin uskotte kumpikin toistenne aivan selkeät valheet ja vääntelyt ja vielä kehutte toisianne kuin veljekset konsanaan. Se on varmin merkki siitä että olette yksi ja sama. On paljon muitakin mutta tuo on hupaisin mokasi tuossa esityksessäsi. Koska sensukka on 1000 prosenttinen trolli niin sinä olet 110 prosenttinen trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvanlaatu on tasoa jollaisia olivat ekat kännykkäkamerat. Ei missään nimessä tämän päivän kameralla otettuja. Ne on joko kuvaruudulta kuvattuja taikka perunalla. Ei kahta sanaa.

        Sorru jos ei kuvan laatu ole vaatimustesi mukainen...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        300 vuorta https://aijaa.com/bWc7d2
        By numball

        Koko eilisen olit täällä palstalla, samoin tänään aamukolmesta saakka ja tulet olemaan koko päivän. Missä vaiheessa oikein otit kuvat ja postittelit ne tänne? Sieltä rannaltako?
        Valitettavasti nuo on edelleenkin kuvattu kuvaruudulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        300 vuorta https://aijaa.com/bWc7d2
        By numball

        En aina jaksaisi viisastella ja elvistellä kielitaidollani, mutta se on 300 tornia, eikä vuorta.
        Onko kyseessä Sam Roi Yot, eli kolmesataa tornia suomennettuna?

        Hyvää songkrania jokatapauksessa. Meillä hyvin vaatimatonta. Grillausta ja rentoutumista. Ei kehtaa bilettää kamalasti kun on pienokaisia talossa.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        En aina jaksaisi viisastella ja elvistellä kielitaidollani, mutta se on 300 tornia, eikä vuorta.
        Onko kyseessä Sam Roi Yot, eli kolmesataa tornia suomennettuna?

        Hyvää songkrania jokatapauksessa. Meillä hyvin vaatimatonta. Grillausta ja rentoutumista. Ei kehtaa bilettää kamalasti kun on pienokaisia talossa.

        Noin se muuttui kyläjuhlat ja pomppulinnakin jäi lapsilta kokematta, voi harmin paikka.

        Koska laskettu aika suurperheen isukin kolmannelle exälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorru jos ei kuvan laatu ole vaatimustesi mukainen...

        Toi 17:37 on kyllä aika pelottava.
        Mitä siinä tapahtuu?


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        En aina jaksaisi viisastella ja elvistellä kielitaidollani, mutta se on 300 tornia, eikä vuorta.
        Onko kyseessä Sam Roi Yot, eli kolmesataa tornia suomennettuna?

        Hyvää songkrania jokatapauksessa. Meillä hyvin vaatimatonta. Grillausta ja rentoutumista. Ei kehtaa bilettää kamalasti kun on pienokaisia talossa.

        Niin samaa sinulle mutta se yot tarkoittaa korkeaa paikkaa, voi olla vuori tai torni... En ole tuolla nähnyt ensimmäistäkään tornia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se muuttui kyläjuhlat ja pomppulinnakin jäi lapsilta kokematta, voi harmin paikka.

        Koska laskettu aika suurperheen isukin kolmannelle exälle?

        7 minuutin viiveellä vastasit rakkaallesi kesken vesijuhlan? Pistäpäs tulemaan Chiang Maista kuvaa vesijuhlista niin katsotaan miltä pohjoisessa näyttää tilanne, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        300 vuorta https://aijaa.com/bWc7d2
        By numball

        Mies, insinööri, laatukamera.... ja silti kuvat ovat aina aivan hanurista.
        Miten tämä voi olla mahdollista, kerro senssukka?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että enää et olekaan rakennusmestari?

        Ei, olen nykyään pienviljelijä ja valkku, pian myös opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, olen nykyään pienviljelijä ja valkku, pian myös opettaja.

        Eikö tule uni silmään... miten jaksat herätä yöllä klo 3 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tule uni silmään... miten jaksat herätä yöllä klo 3 ?

        Vaimo viimesillään, en uskalla nukahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tule uni silmään... miten jaksat herätä yöllä klo 3 ?

        Hyvin kiitos kysymästä aloin tutkimaan tuota kameraa, sitten kävin uudelleen nukkumaan... heräsin seiskan tienoila uudelleen, ja luin kysymyksesi... näyttää sille että puhelimen mukana tullut kamerasoftassa on bugeja, ei tarkenna kunnolla, tutkin netistä mitä alternativeja on olemassa, ja niitähän on paljon... aloitin jostain vanhasta softasta joka olin ostanut vuosia sitten, ja sitä tällä aamulla kokeilen katsotaan paraneeko kuvien laatu, puhelin on ostettu tämä vuoden puolella tai viimevuoden lopulla, en muista tarkkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kiitos kysymästä aloin tutkimaan tuota kameraa, sitten kävin uudelleen nukkumaan... heräsin seiskan tienoila uudelleen, ja luin kysymyksesi... näyttää sille että puhelimen mukana tullut kamerasoftassa on bugeja, ei tarkenna kunnolla, tutkin netistä mitä alternativeja on olemassa, ja niitähän on paljon... aloitin jostain vanhasta softasta joka olin ostanut vuosia sitten, ja sitä tällä aamulla kokeilen katsotaan paraneeko kuvien laatu, puhelin on ostettu tämä vuoden puolella tai viimevuoden lopulla, en muista tarkkaan...

        Jahah ja kohta palstalle tärähtää tarkka kuva Kuksasta Chiang Maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahah ja kohta palstalle tärähtää tarkka kuva Kuksasta Chiang Maissa.

        Jaa että eikö?


    • Anonyymi

      Pientä hiukopalaa songkranin kunniaksi ravintelissa. Tältä näyttää kuva joka on otettu noin 9000 patin peruskännykällä perusasetuksilla, jossa ei todellakaan ole parhaasta päästä oleva kamera. https://aijaa.com/l9Rsod Ihmettelen suuresti miten nykypäivänä onnistuu kukaan saamaan niin huonoja kuvia kuin Hua Hinin apinamies.
      Häpi songkran enivei! Ai niin, kuvani ei ole savosta.

      SS, Pattaya

      • Anonyymi

        Kaikilla kahdellakymmenellä Pattayan rakkaalla samat pohdinnat samoina päivinä ja kaikkina päivinä sama sanarakenne junttimainen ( Ravinteli ) sekä eritoten asenne.

        Nyt päivän polttavana aiheena kuvien laatu ja kameran taso, on se niin tärkeää että vallan thaimaasta täytyy sitä kertoa suomipalstalle.

        Minä uskon kaiken ihan estottomasti, jopa ihan kiihottuu saas nähdä kuinka korkealle kiiman taso yltää kun lisää kamera- ja kuva-arvosteluja pukkaa tulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla kahdellakymmenellä Pattayan rakkaalla samat pohdinnat samoina päivinä ja kaikkina päivinä sama sanarakenne junttimainen ( Ravinteli ) sekä eritoten asenne.

        Nyt päivän polttavana aiheena kuvien laatu ja kameran taso, on se niin tärkeää että vallan thaimaasta täytyy sitä kertoa suomipalstalle.

        Minä uskon kaiken ihan estottomasti, jopa ihan kiihottuu saas nähdä kuinka korkealle kiiman taso yltää kun lisää kamera- ja kuva-arvosteluja pukkaa tulemaan.

        Sellanen sonkraani senssulla. Onko Aimo vieressä kun juhlit suomikaksnelosella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla kahdellakymmenellä Pattayan rakkaalla samat pohdinnat samoina päivinä ja kaikkina päivinä sama sanarakenne junttimainen ( Ravinteli ) sekä eritoten asenne.

        Nyt päivän polttavana aiheena kuvien laatu ja kameran taso, on se niin tärkeää että vallan thaimaasta täytyy sitä kertoa suomipalstalle.

        Minä uskon kaiken ihan estottomasti, jopa ihan kiihottuu saas nähdä kuinka korkealle kiiman taso yltää kun lisää kamera- ja kuva-arvosteluja pukkaa tulemaan.

        Pitäiskö sun syödä välissä vähän nuudeleita, aivoruokaasi, että jaksat päivystää.
        Satutko muuten tietämään mitä tuossa laadukkaan kuvan lautasella on?
        No kysy sitten vaimoltasi kun et kuitenkaan Thaimaasta mitään tiedä?
        Naurettavan säälittävä reppana.


    • Anonyymi

      Minkäslainen on Niuvan kiljupönttö, onko hapantunut ?

    • Anonyymi

      Tammikuu 2021, Konserniravintoloitsija senssu kirjoitti seuraavaa:

      "Työntekijöiden kanssa on sovittu palkkojen maksun lopettaminen ja siirrytty viikkopalavereihin.
      Jokainen tuo meille maksamattomat laskunsa ja me maksamme ne.
      Sitten jokainen toimittaa tiedot rahantarpeestaan seuraavalle viikolle.
      Annamme käteistä tarvitseville ja sovimme kaikkien kanssa summista siten, että kukaan ei koe saavansa vähempää kuin toinen.
      Kukkis on tyhjäkäynnillä ilman päivittäisiä asiakkaita, sekä puupajassa vain vähän toimintaa ja kylpylän majoitustilat on annettu veloituksetta kylmien säiden johdosta tarvitseville lapsiperheille"

      Kaikkien aikojen yrittäjä.
      -Alkuperäisessä tarinassa hän vaan rahoitti vaimon veljien ravintolaa muutamalla kymppitonnilla ja he olivat jo velkansa maksaneet.
      -Seuraavassa tarinassa vaimo olikin osakkaana ja palkat maksettiin vaimolle senssun täyttäessä juomakaappeja ilmaiseksi.
      -Seuraavassa tarinassa Senssu oli jo ostanut 15 omakotitaloa tarjoilijoille.
      -Seuraavassa tarinassa konserni myytiin koronan vuoksi. Onneksi uusi ostaja ei tajunnut ettei sitä kannata ostaa. Senssu tajusi myydä.
      -Seuraavassa tarinassa Senssu myi paraisten miljoonahuvilan miljoonajahdin maksaakseen palkkoja entisille työntekijöilleen.
      -Tässä versiossa hän maksaa heidän laskutkin ja antaa käteistä rahaa.
      -Viimeisimmässä versiossa tarjoilijat purkavat jalopuisia taloja ja tekevät purkumateriaalista veneen kansia.

      Jäämme odottamaan supersankareiden seuraavaa yksinpuhelua ja mahtavaa yritystoimintaa.

      • Anonyymi

        Liivimiesten kylpyläkin on jo tässä versiossa siirtynyt sensein perheen omaisuusluetteloon ja armeliaasti annettu paikallisten vilukissojen käyttöön.

        -Jos tämä tarinamies on päälle 63 vuotias terve mies, niin minä olen Pornaisten sulttaani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liivimiesten kylpyläkin on jo tässä versiossa siirtynyt sensein perheen omaisuusluetteloon ja armeliaasti annettu paikallisten vilukissojen käyttöön.

        -Jos tämä tarinamies on päälle 63 vuotias terve mies, niin minä olen Pornaisten sulttaani.

        Moi Sulttaani, lämmittää ett ajattelet minua 24/7.
        Pornainen muistaakseni on jossain Porin seudulla.
        Veneen kansien sijaan sorry muuta, kuten kauniita lattioita ja sen sellaista.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moi Sulttaani, lämmittää ett ajattelet minua 24/7.
        Pornainen muistaakseni on jossain Porin seudulla.
        Veneen kansien sijaan sorry muuta, kuten kauniita lattioita ja sen sellaista.

        Ahaa se muuttuikin taas "ajattelumääräyksiksi" nämä ravintolatarinat...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa se muuttuikin taas "ajattelumääräyksiksi" nämä ravintolatarinat...

        Kyllä sinä minua ajattelet määräämättäkin.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kyllä sinä minua ajattelet määräämättäkin.

        Mitäpäs olet senssu mieltä siitä kun kutsut kaikkia "sbugeiksi" jotka käyvät ravintolassa lomallaan, niin tuo ainoa toverisi täällä kuuluu facebookissa näköjään ryhmään "Jaloviinan ystävä"? Hänhän tuossa on useampaan otteeseen kertonut ettei juo koskaan, mutta kertoi vastikään juoneensa songkranin aikaan pullon viinaa lähtiessään kohti vaimon veljen vaimon kotia ja olevansa aivan päissään 800 paateron hotellissa jossa oli maailman parhaat paahtoleivät? Pääsikö toverisi nyt sitten pattajan poikain kanssa sbugeliigaan kerralla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpäs olet senssu mieltä siitä kun kutsut kaikkia "sbugeiksi" jotka käyvät ravintolassa lomallaan, niin tuo ainoa toverisi täällä kuuluu facebookissa näköjään ryhmään "Jaloviinan ystävä"? Hänhän tuossa on useampaan otteeseen kertonut ettei juo koskaan, mutta kertoi vastikään juoneensa songkranin aikaan pullon viinaa lähtiessään kohti vaimon veljen vaimon kotia ja olevansa aivan päissään 800 paateron hotellissa jossa oli maailman parhaat paahtoleivät? Pääsikö toverisi nyt sitten pattajan poikain kanssa sbugeliigaan kerralla?

        Missäpäin Thaimaata saa Jaloviinaa ja onko jallu lentomaisterin kovan kunnon salaisuus?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe