Silkkiperseet yms hienostelijat
MENKÄÄ POIS!!!! TEITÄ ON VAROITETTU!! Ei kestä katsoa teidän silmänne ei .
Ja sitten itse tekeville ihan toimiva laite.
https://www.youtube.com/watch?v=sWsT-GnhUA0
Aikeissa ostella joku biltema yms 1600€ kokonaisuus setti mutta sattui youtubeb syövereistä kokonaan toimva clippi. Jos olis vain 1 auto mihin tehdä rengas puuhia niin vakavasti harkitsisin tuommoistakin muitta se tasapainoitus sitä tarttee aika usein ja siihen ei ole tullut vastaan kuin tehdas koneita. Tietääkö joku tee se its etasapainoitus koneen joska siis toimii ihan oikeasti ei teoria tason viisastelua. Mp rengastasapainoitus vapaa "kellunta" ei taida toimia autoissa?
Olen kyllä kuullut rengaliikeistä jos nyt semmoinen sattuu olemaan mielessä siinä porsche audi bmw mb omistajan mielessä.
Tee se itse rengas vanne kone
4
319
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se staattinen tasapainotus toimi moottoripyörissäkään. Renkaiden leveydet ovat kasvaneet niissäkin sen verran että molemmat laidat on painotettava erikseen. Vaatii siis dynaamisen painotuskoneen. Harvassa autoregasliikkeessä on adapterita moottoripyörien renkaille eli joutuu viemään motskariliikkeeseen. Itse olen vaihtanut ja painottanut auton renkaat kun kerholla on rengaskoneet. Moottoripyörän irtopyörät olen joutunut viemään tasapainotettaviksi.
Oli niitä aikoinaan autoihin alla painottavia koneita. Ne eivät huomioineet renkaan latojen painoeroja. Eipä onnistu enää nykyrenkaille, jotka ovat huomattavasti leveämpiä kuin 60-luvulla autoissa käytetyt. - Anonyymi
Eihän tosiautoilija tarvitse rengaskoneita, pari rengasrautaa riittää osaavalle miehelle.
- Anonyymi
Tosi idiootti tai sitten tosi köyhä säästää renkaissa ja rengaskuluissa ja samat autoSepot puolustaa nastarenkaita siinä olisi syytä päivittää asenteita pikaisesti
2020 luvulle,,,,- Anonyymi
Säästää? Jokainen autoilija tarvitsee uusia renkaita ja niitä pitää joskus korjatakin.
Rengasfirmat kyllä tarjoaa edullisesti työtään ja sillon se useimmiten tulee hyvin tehdyksi. Mutta aina löytyy niitä tee-se-itse miehiä jotka haluaa näprätä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767