Silkkiperseet yms hienostelijat
MENKÄÄ POIS!!!! TEITÄ ON VAROITETTU!! Ei kestä katsoa teidän silmänne ei .
Ja sitten itse tekeville ihan toimiva laite.
https://www.youtube.com/watch?v=sWsT-GnhUA0
Aikeissa ostella joku biltema yms 1600€ kokonaisuus setti mutta sattui youtubeb syövereistä kokonaan toimva clippi. Jos olis vain 1 auto mihin tehdä rengas puuhia niin vakavasti harkitsisin tuommoistakin muitta se tasapainoitus sitä tarttee aika usein ja siihen ei ole tullut vastaan kuin tehdas koneita. Tietääkö joku tee se its etasapainoitus koneen joska siis toimii ihan oikeasti ei teoria tason viisastelua. Mp rengastasapainoitus vapaa "kellunta" ei taida toimia autoissa?
Olen kyllä kuullut rengaliikeistä jos nyt semmoinen sattuu olemaan mielessä siinä porsche audi bmw mb omistajan mielessä.
Tee se itse rengas vanne kone
4
433
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se staattinen tasapainotus toimi moottoripyörissäkään. Renkaiden leveydet ovat kasvaneet niissäkin sen verran että molemmat laidat on painotettava erikseen. Vaatii siis dynaamisen painotuskoneen. Harvassa autoregasliikkeessä on adapterita moottoripyörien renkaille eli joutuu viemään motskariliikkeeseen. Itse olen vaihtanut ja painottanut auton renkaat kun kerholla on rengaskoneet. Moottoripyörän irtopyörät olen joutunut viemään tasapainotettaviksi.
Oli niitä aikoinaan autoihin alla painottavia koneita. Ne eivät huomioineet renkaan latojen painoeroja. Eipä onnistu enää nykyrenkaille, jotka ovat huomattavasti leveämpiä kuin 60-luvulla autoissa käytetyt. - Anonyymi
Eihän tosiautoilija tarvitse rengaskoneita, pari rengasrautaa riittää osaavalle miehelle.
- Anonyymi
Tosi idiootti tai sitten tosi köyhä säästää renkaissa ja rengaskuluissa ja samat autoSepot puolustaa nastarenkaita siinä olisi syytä päivittää asenteita pikaisesti
2020 luvulle,,,,- Anonyymi
Säästää? Jokainen autoilija tarvitsee uusia renkaita ja niitä pitää joskus korjatakin.
Rengasfirmat kyllä tarjoaa edullisesti työtään ja sillon se useimmiten tulee hyvin tehdyksi. Mutta aina löytyy niitä tee-se-itse miehiä jotka haluaa näprätä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1194379- 1533712
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321768
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140