Tee se itse rengas vanne kone

Anonyymi

Silkkiperseet yms hienostelijat
MENKÄÄ POIS!!!! TEITÄ ON VAROITETTU!! Ei kestä katsoa teidän silmänne ei .

Ja sitten itse tekeville ihan toimiva laite.
https://www.youtube.com/watch?v=sWsT-GnhUA0

Aikeissa ostella joku biltema yms 1600€ kokonaisuus setti mutta sattui youtubeb syövereistä kokonaan toimva clippi. Jos olis vain 1 auto mihin tehdä rengas puuhia niin vakavasti harkitsisin tuommoistakin muitta se tasapainoitus sitä tarttee aika usein ja siihen ei ole tullut vastaan kuin tehdas koneita. Tietääkö joku tee se its etasapainoitus koneen joska siis toimii ihan oikeasti ei teoria tason viisastelua. Mp rengastasapainoitus vapaa "kellunta" ei taida toimia autoissa?

Olen kyllä kuullut rengaliikeistä jos nyt semmoinen sattuu olemaan mielessä siinä porsche audi bmw mb omistajan mielessä.

4

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se staattinen tasapainotus toimi moottoripyörissäkään. Renkaiden leveydet ovat kasvaneet niissäkin sen verran että molemmat laidat on painotettava erikseen. Vaatii siis dynaamisen painotuskoneen. Harvassa autoregasliikkeessä on adapterita moottoripyörien renkaille eli joutuu viemään motskariliikkeeseen. Itse olen vaihtanut ja painottanut auton renkaat kun kerholla on rengaskoneet. Moottoripyörän irtopyörät olen joutunut viemään tasapainotettaviksi.
      Oli niitä aikoinaan autoihin alla painottavia koneita. Ne eivät huomioineet renkaan latojen painoeroja. Eipä onnistu enää nykyrenkaille, jotka ovat huomattavasti leveämpiä kuin 60-luvulla autoissa käytetyt.

• Anonyymi

Eihän tosiautoilija tarvitse rengaskoneita, pari rengasrautaa riittää osaavalle miehelle.

• Anonyymi

Tosi idiootti tai sitten tosi köyhä säästää renkaissa ja rengaskuluissa ja samat autoSepot puolustaa nastarenkaita siinä olisi syytä päivittää asenteita pikaisesti
      2020 luvulle,,,,

• Anonyymi

Säästää? Jokainen autoilija tarvitsee uusia renkaita ja niitä pitää joskus korjatakin.

Rengasfirmat kyllä tarjoaa edullisesti työtään ja sillon se useimmiten tulee hyvin tehdyksi. Mutta aina löytyy niitä tee-se-itse miehiä jotka haluaa näprätä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe