Rinnat?

Mirkku

Mietin tässä vain juttuja lukiessani että kuinka suuri merkitys miehille on naisten rintojen koolla? Itselläni ei ole kuin A75 mutta omasta mielestäni omistan muuten kauniit rinnat. Korostan myös rintojani pukeutumisella käytän rintoja korostavia rintaliivejä ja todella avonaisia paitoja. Olemme äitini kanssa ihmetelleet useasti että missä ne minun tissit on kun kaikilla muilla meidän suvun naisilla on todella suuret rinnat ja yleensähän niiden koko periytyy! Mutta joka tapauksessa kuinka suuri merkitys rinnoilla on?

30

5384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakham Red

rintojen koolla on tosiaankin merkitystä, olen aina toivonut löytäväni naisen jolla on pikkuruiset tisut eikä mitään ylisuuria maitorauhasia joista monet puhuvat suu vaahdossa.Unelmamuoto rinnoille olisi otsikossa mainitsemani ketunnokkaprofiili, saa mielen vielä nelikymppiseltäkin sekaisin.

• Cuppi

B-C = Paras

• Ellu

Okei onhan ne nuorena B-C kupit nätit mutta muutaman vuoden päästä roikkuvat jo tosi rumasti kun taas pienet pystyt A-kupit pysyvät pitempään kauniimpina..!!!

• Cuppi
        Ellu kirjoitti:

Okei onhan ne nuorena B-C kupit nätit mutta muutaman vuoden päästä roikkuvat jo tosi rumasti kun taas pienet pystyt A-kupit pysyvät pitempään kauniimpina..!!!

noh.. yleistät liikaa, oon nähny monia joilla on kiinteet eikä semmoset höllyvät B-C, ihan kolmekymppisenäki.. nii että :PP

• totta
        Ellu kirjoitti:

Viisikymppisen vaimoni rinnat (a-kuppi) ovat kuin tavatessamme 30 v sitten. Sopii etsiä miten on isommilla.

Ehdoton pienempien, timmien rintojen fani!!

• saksikäsieedvard

tykkään tytöistä ihan sikana riippumatta siitä mitä heillä riippuu etumuksella!
      myös pienet rinnat ovat todella suloisia. oikeastaan en tykkää kovin isoista.. ;)

• jamppa76

No kyllä mulle se rintojen koko merkkaa aika paljon. Mä ainakin tykkään semmosista naisista joilla on pienet rinnat. Mieluiten just maksimissaan sitä kokoa kuin sulla. Ja oon sitä mieltä että mitä pienemmät rinnat niin sen parempi.

P.S. Jos sua Mirkku kiinnostaa niin otappa yhteyttä......=)

• Mirkku

• dan

Rintojen paljastaminen avonaisilla asuilla on suoraan sanoen tympäisevää ja lapsellisuuden osoitus. Paljon kiehtovampaa on, kun rinnat on salaperäisesti verhottu.

Koosta puhuen, riippuu paljon siitä, millainen niiden kantaja on, mutta paljon vähemmän kuin tytöt luulevat.

Äitiyden kannalta isoilla rinnoilla lienee merkitystä ja sitä tarkoitusta vartenhan ne ovatkin. Se onkin jo toinen asia.

Älä siis kanna huolta tällaisista asioista. Kyllä luonto sinut kasvattaa asianmukaisiin mittoihin.

• Pipsa

Äitiyden kannalta tai siis imettämisen kannalta ei ole mitään merkitystä rintojen koolla vaan miten paljon maitorauhaset erittää maitoa. Rintojen koko ja maidon eritys eivät ole verrannollisia, ainakaan suoraan olisko sitten kääntäen.

• ..täydelliset.

Rintasi ovat parasta A-ryhmää. Älä pilaa niitä pumppaamalla geeliä tai ilmaa rintaliiveihin. Hyvä ryhti tekee sinusta kauniin. On ihan sopusuhtajuttu tuo rintojen kokoon liittyvä kysymys. Hoikka ja norja nainen A-kupin rinnoilla on kaunis ilmestys kun taas sama nainen C-rinnoilla ei sitä välttämättä olekaan. Jos taas otetaan pyöreä ehkä ylipainoinenkin nainen niin silloin nuo C-kuppikoon rinnat ovat sopusuhtaiset. Jos on "iso" ihminen niin A-kupin rinnat katoavat silloin jonnekin. Loppujen lopuksi se vanha viisaus pätee tässäkin. Kauneus on katsojan silmissä. Monesti te naiset teette ongelman sellaisestakin joka ei ole ongelma. Olisiko paikallaan vähemmän peilin edessä seisomista ja enemmän elämään keskittymistä vaan. Meitä miehiä syytetään monesta asiasta mutta en ole kyllä vielä nähnyt myynnissä miehille alushousuja jossa olisi geelitäytteinen etumus. Toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa.. No, miesnäkökulma tämäkin. Hyvää kesän odotusta kaikille. Ps. Naiset, käyttäkää enemmän hametta.

• minä

kyllä kunnon isot rehevät rinnat ovat parhaimmat.
        ja yleensäkin kyllä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni.

• Cuppi
        minä kirjoitti:

kyllä kunnon isot rehevät rinnat ovat parhaimmat.
        ja yleensäkin kyllä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni.

samaa mieltä!!! kuka ny semmosen "miehen" haluaa!! :))

• mies25
        Cuppi kirjoitti:

samaa mieltä!!! kuka ny semmosen "miehen" haluaa!! :))

Kyllä rinnoista pitää nainen tunnistaa ;) Parhaat rinnat, joita olen saanut maistella on olleet kiinteät ja kokoa DD. Nainen oli jo 38, mutta ai ai että oli makeat mollukat. Niiden jälkeen on ollut vaikea totutella "normaali" kokoihin ...

• tappinen
        mies25 kirjoitti:

Kyllä rinnoista pitää nainen tunnistaa ;) Parhaat rinnat, joita olen saanut maistella on olleet kiinteät ja kokoa DD. Nainen oli jo 38, mutta ai ai että oli makeat mollukat. Niiden jälkeen on ollut vaikea totutella "normaali" kokoihin ...

NI JA ROIKKUS VARMAAN NINN VITUSTI JOS EI OLLUT SILIKONIA VITTU NÄNNIT OVAT POLVISSA

• leon

Kiinteät A-B on ihanne tilanne. Kesä koittaa ja Ruotsaliset naiset käyttävät tiukkoja t-paitoja ilman rintaliivejä. Ah olisinpa ruotsalainen ;-)
      Ikävä tämä suomalaisten naisten pakkomielle käyttää rintsikoita. Isot tissit etovat. Ja sille yhdelle vastaajalle, rintojen koolla ja imetyksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Nauttikaa keväästä pienine rintoinennne ja anatakaa meidän miestenkin nauttia niistä.

• Mimi

Olen törmännyt ystävieni kanssa jutellessani ihan samaan ilmiöön; kaikki käyttävät rintsikoita...paitsi minä.En käytä ikinä kesäisin rintsikoita, jota äitini, siskoni ja ystäväni kauhistelevat.Rintani ovat pienehköt mutta kauniin muotoiset 75B:t ja mielestäni näyttävät erinomaisilta nännit hieman kovina ohutta t-paitaa vasten...olenko kieroutunut? Näyttääkö miesten mielestä nainen ilman rintaliivejä hyvältä..?

• syrjäsilmä
        Mimi kirjoitti:

Olen törmännyt ystävieni kanssa jutellessani ihan samaan ilmiöön; kaikki käyttävät rintsikoita...paitsi minä.En käytä ikinä kesäisin rintsikoita, jota äitini, siskoni ja ystäväni kauhistelevat.Rintani ovat pienehköt mutta kauniin muotoiset 75B:t ja mielestäni näyttävät erinomaisilta nännit hieman kovina ohutta t-paitaa vasten...olenko kieroutunut? Näyttääkö miesten mielestä nainen ilman rintaliivejä hyvältä..?

Hyvältä näyttää! Muutkin siskot kokoon katsomatta roheesti vaan liivit nurkkaan tulevilla helteillä..

• jannu32

mun mielestä tisujen pitää olla käteen sopivat.mutta jos ne on jotku silikooni mötykät jalkapallon kokoiset niin ei kiitos.kyllä totuus on jos tisujen omistaja on niihin tyytyväinen niin homma on jees.

• mies 34

mun mielestä on pienet rinnat kiihottavat kun isot!! ja varsinkin jos on kiinteet pienet aah jo ajatuskin panee sekasin!! se on mun mielipide vain ja kaikki rinnat on hyvät omalla lailla aina et ei mikään elämän asia siltikään yleensä miehille!!

• Tikru

se on paras koko ku ite on rintoihinsa tyytyväinen. Mä oon rintoihini tyytyväinen ja mulle on aivan sama mitä mieltä muut/miehet on niistä koska minähän niitä kannan ja niiden kanssa elän,eivät he! Jos olet tyytyväinen rintoihisi,hyvä niin. Perinnöllisyyskin saataa "hypätä" sukupolven yli,et sulle on saattanu käydä just niin...

• ei hyvä...

Mun rinnat on isot ja rumat(c80)
      Tekis mieli pienennyttää...mut siinäkin saattais olla riskinsä.

• Kuuliainen

Kuulostat rintojesi puolesta aivan ihanalta NAISELTA !!! WAU.
        Riippuuhan ne ??

• Jaakko

rinnoilla on yhtä suuri merkitys miehille kuin kalun koolla naisille. Jotkut tykkää, toiset taas ei, siis isoista ja pienistä. Henk. koht. mielipide on että, pääasia että ne on, isot tai pienet.

• DD

mulla on isot rinnat, ja korostan niitä vielä push-upeilla ja avonaisilla, anteliailla topeilla. kyllä miehet kuolaa perään ja tuijottaa, on todellakin valinnan varaa baarissa :)

• girlie

Niin no, tietää kyllä minkälaiset miehet kuolaa sun perään... just sellaset joihin mä en koskis pitkällä tikullakaan... (enkä oo pienirintainen jos kateudeksi luulet, itse kartan jätkiä jotka "puhuu mun rinnoille" eikä mulle jos on avonainen paita päällä)

• DD
        girlie kirjoitti:

Niin no, tietää kyllä minkälaiset miehet kuolaa sun perään... just sellaset joihin mä en koskis pitkällä tikullakaan... (enkä oo pienirintainen jos kateudeksi luulet, itse kartan jätkiä jotka "puhuu mun rinnoille" eikä mulle jos on avonainen paita päällä)

niin minkälaisia ne miehet sitten on joihin et koskisi pitkällä tikullakaan?

• tappinen
        DD kirjoitti:

niin minkälaisia ne miehet sitten on joihin et koskisi pitkällä tikullakaan?

sun dd kokot ovat kyl aika mukavat nähä vaik baarissa MUTTA entä kun sä otat tissiliivit pois päältä NIIN NE ROIKKU NAVAN KOHDALLA jos sä meet suihkuun niin SAAT HEITETTYÄ TISSIT OLKAPÄITTÄN YLI LAPALUIDEN kohdalla ja pestyä kainalot vitun riippa tissi mitä pienemmät sitä paremmat.

• Kixu

Itselläni on samankokoiset rinnat kuin sinulla. Ennen häpeilin niitä, mutta nykyään olen niistä ylpeä. Olen huomannut etteivät miehet ole niin tarkkoja rintojen koon suhteen, ne ovat sivuseikka. Olen aina saanut rinnoistani hyvää palautetta ja erityisesti poikaystäväni ylistää niitä.

• mies-73

ei arvatenkaan uskalla mainita tissies pienuudesta... oot sen verran usein tiukannu onko ne sen mielestä liian pienet! Vastaan et on. C ehdottomasti sopivin,kaunein,kiihottavin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe