Maailman myydyin auto.

Anonyymi

Mikähän mahtaa olla? Uskaltaisko veikata niin mersua.

Entäs toinen veikkaus kestävin kone?

Saa laittaa viestiä jos tietoa löytyy,mikä merkki ja malli?

51

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mese on halutuin auto. Valitettavasti myös kallis ja siksi myyntimäärät ei voi olla isoimmat. Kestäviä ja hyviä ovat.

    • Anonyymi

      Joskus kauan sitten se oli Fordin T-malli, myöhemmin VW kupla. Vuosi sitten laaditun maailmanlaajuisen listan mukaan myydyin oli Toyota Corolla, kakkosena Ford F-sarja ja kolmantena VW Golf. Ensimmäinen mersu löytyy sijalta 24 (MB C-luokka).

    • Anonyymi

      Väitän toyotan olevan maailman myydyin auto corolla.

      Kestävin on toyota,toyotan koneet ei mee kaupaksi koska ne on ikikoneita.

      • Anonyymi

        Corolloilla ajetaan yleensä hyvin vähän.


      • Anonyymi

        Hilux ja hiace toki maasturit myös kovia,mersu ei pääse edes kyytipojaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corolloilla ajetaan yleensä hyvin vähän.

        Sinä et edes käsitä corollan ylivoimaa,otappa joku bensa mersun malli,vastaan corolla,se on kuule mersu ensimmäisenä korjattavana,350000km jos tarkastellaan niin diesel mersukin jää bensa corolalle,corollaa ei tarvii laittaa likimainkaan kuin vaikka diesel mersua puhumattakaan bensa mersusta,herätkää pilvilinnoista todellisuuteen.

        Automaailman kestävimmät autot on tojota ja kiia,80 ja 90 2000 luvun voittaja on toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes käsitä corollan ylivoimaa,otappa joku bensa mersun malli,vastaan corolla,se on kuule mersu ensimmäisenä korjattavana,350000km jos tarkastellaan niin diesel mersukin jää bensa corolalle,corollaa ei tarvii laittaa likimainkaan kuin vaikka diesel mersua puhumattakaan bensa mersusta,herätkää pilvilinnoista todellisuuteen.

        Automaailman kestävimmät autot on tojota ja kiia,80 ja 90 2000 luvun voittaja on toyota.

        Mitäs jos sinäkin liittyisit alati kasvavaan Mersuautoilijoiden joukkoon. Kokeile edes.

        Kaikki olisi parempaa ja rennompaa. Mukavampaa.
        Eikä koko elämä pyörisi tojotaa ylistävien nettikirjoituksien ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hilux ja hiace toki maasturit myös kovia,mersu ei pääse edes kyytipojaksi.

        Hilux ja Landcruiser Toyotan parhaat tuotteet, lähes Mersun veroisia.
        Toyotan henkilöautoista nyt ei kannata kovin paljon lesota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos sinäkin liittyisit alati kasvavaan Mersuautoilijoiden joukkoon. Kokeile edes.

        Kaikki olisi parempaa ja rennompaa. Mukavampaa.
        Eikä koko elämä pyörisi tojotaa ylistävien nettikirjoituksien ympärillä.

        Mitäs jos sinä lukit tämän?

        Hei minä ylistän nyt mersua.....eli kokeoltu on,nyt lue tarkkaan.....omistuksessani on ollut 11kpl mersuja.

        Voin vakuuttaa näiden laadun nähneenä ja kokeneena kuinka kallista on mersun pito toyotaan nähden,ja kyseessä on käyttöautot.
        Ihan hirveetä painajaista kun mersuun tulee kilometrekä,millään muotoa ei tuo auto luo enään tätsiä.

        Jumankauta muistuu mieleen erään toisen mersu 2000 alkupäätä,320 bensa farkku,ajettu 160000km,pakkasta oli 25 ja sillä piti ajaa,itku milteinpääsi,mutta hymy levisi kasvoihin kun pääsin pois niin pomppasin maasturi tojon rattiin pakkasen ollessa 30 itärajan pinnassa,sain heittää takit ja ajellapaitasillaan -30 asteen pakkasella.diesel tojota kilometrien ollessa 450000km oli 1000 kertaa parempi käytännössä tuona päivänä,siihen mersun rotteloon jäätyi.

        124 koriset muinaisjäänteet olivat parhaimmat mersut,2000 luvulle tultaessa täyttä roskaa cdi koneisilla.

        Jos pitää ajaa ja autoa pitää,niin mersua ei tuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hilux ja Landcruiser Toyotan parhaat tuotteet, lähes Mersun veroisia.
        Toyotan henkilöautoista nyt ei kannata kovin paljon lesota.

        Onhan se hiace ja pyyhkii mennen tullen vitot ja sprinterin jos pitää ajaa,miljoona kilometriä ja mersuun on tehty ja paljon,hieace niin alkaa naurattaa.

        Kai te nyt käsitätte että hiacen ja hiluxin kone on käsite,sitä en suostu samalle viivalle mersun kanssa laittamaan kun mersu on pajalla ensimmäisenä alkumetreillä jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hiace ja pyyhkii mennen tullen vitot ja sprinterin jos pitää ajaa,miljoona kilometriä ja mersuun on tehty ja paljon,hieace niin alkaa naurattaa.

        Kai te nyt käsitätte että hiacen ja hiluxin kone on käsite,sitä en suostu samalle viivalle mersun kanssa laittamaan kun mersu on pajalla ensimmäisenä alkumetreillä jo.

        Älkää verratko todellisia koneita mersuun,hiace,hilux,maasturit esim:4 runner 2.4 koneella.

        Mersulla ei ole vastinetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos sinä lukit tämän?

        Hei minä ylistän nyt mersua.....eli kokeoltu on,nyt lue tarkkaan.....omistuksessani on ollut 11kpl mersuja.

        Voin vakuuttaa näiden laadun nähneenä ja kokeneena kuinka kallista on mersun pito toyotaan nähden,ja kyseessä on käyttöautot.
        Ihan hirveetä painajaista kun mersuun tulee kilometrekä,millään muotoa ei tuo auto luo enään tätsiä.

        Jumankauta muistuu mieleen erään toisen mersu 2000 alkupäätä,320 bensa farkku,ajettu 160000km,pakkasta oli 25 ja sillä piti ajaa,itku milteinpääsi,mutta hymy levisi kasvoihin kun pääsin pois niin pomppasin maasturi tojon rattiin pakkasen ollessa 30 itärajan pinnassa,sain heittää takit ja ajellapaitasillaan -30 asteen pakkasella.diesel tojota kilometrien ollessa 450000km oli 1000 kertaa parempi käytännössä tuona päivänä,siihen mersun rotteloon jäätyi.

        124 koriset muinaisjäänteet olivat parhaimmat mersut,2000 luvulle tultaessa täyttä roskaa cdi koneisilla.

        Jos pitää ajaa ja autoa pitää,niin mersua ei tuu.

        Ihan oikeesti, mikä on sulla viimeksi ollut Mersu, mikä vuosimalli?

        Oletko kokeillut edes uudempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää verratko todellisia koneita mersuun,hiace,hilux,maasturit esim:4 runner 2.4 koneella.

        Mersulla ei ole vastinetta.

        Mites Toyotan henkilöauto dieselit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites Toyotan henkilöauto dieselit?

        Avensis, Corolla tai Auris diesel. 250 tkm on tiukassa, varsinkin 2.0 ja 2.2 koneilla.


      • Anonyymi

        Toyotalla ei kilometrejä juurikaan ajeta. Nykyiset moottorit ja tuo halpishybrid ovat lähinnä leluja. Ruoste ja melu vakiona kaikissa malleissa. Osa ei pysy tiellä edes ammattilaisten testeissä, saati perusvaarilla.
        VW Group myy maailmanlaajuisesti eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hilux ja hiace toki maasturit myös kovia,mersu ei pääse edes kyytipojaksi.

        Hilux oli kestävä moottoriltaan, mutt siitäkin on jo toistakymmentä vuotta aikaa ja silloinkin ruoste söi ne ja vain se että ne oli rungollisia piti ne liikenteessä.
        Hiace oli taas todella kammo ajaa ja siinä oli kyllä vikoja ihan siinä missä muissakin pakuissa. Nythän muut ne tekee.


      • Anonyymi

        joopa joo hallelujjoo ja huomenna viemme tojotamme taas seppään, 33 tuhatta ajettu eikä toimi lataus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes käsitä corollan ylivoimaa,otappa joku bensa mersun malli,vastaan corolla,se on kuule mersu ensimmäisenä korjattavana,350000km jos tarkastellaan niin diesel mersukin jää bensa corolalle,corollaa ei tarvii laittaa likimainkaan kuin vaikka diesel mersua puhumattakaan bensa mersusta,herätkää pilvilinnoista todellisuuteen.

        Automaailman kestävimmät autot on tojota ja kiia,80 ja 90 2000 luvun voittaja on toyota.

        Höpö höpö! Mistä tiedät nykyisen Corollan tai Mersun kestävyyden? Niinpä, et mistään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Mistä tiedät nykyisen Corollan tai Mersun kestävyyden? Niinpä, et mistään!!

        Tiedänpäs! Oma pääni, ja siellä olevat tunteeni niin sanovat!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitä uusia umpipakettiautoja Toyotalla on tarjota? Peugeot Proace ei kelpaa.

        Mitä isoa neliveto farkkua Toyota tarjoaa?

        Entä mitä täyssähköautoja Toyotalla on?

        Mökkiteillä tarvitaan säädettävää maavaraa, vaaditaan siis ilmajousitus. Mikä Toyotan maasturi käy tähän?


        Niinpä. Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uusia umpipakettiautoja Toyotalla on tarjota? Peugeot Proace ei kelpaa.

        Mitä isoa neliveto farkkua Toyota tarjoaa?

        Entä mitä täyssähköautoja Toyotalla on?

        Mökkiteillä tarvitaan säädettävää maavaraa, vaaditaan siis ilmajousitus. Mikä Toyotan maasturi käy tähän?


        Niinpä. Ei mitään.

        Mikä malli nostas korin napilla kun päädytään mökkiteille?
        En tiedä muita kuin citröenin.

        Toki tojotalla on auto joka antaa kuninkaalista kyytiä,yuo tubelta kanava

        Meihemi siinä on koeajanut mersu mies sen joka omistaa 3 kpl 124 mersuja.

        Auto on toyota century 5.0 v 12 se toki on vanha malli eikä siis uusin century.

        Kyyti on taivaallista hurmosta.

        Katoppa se kokonaan ja laitappa vastaava 2004 mersu vertailuun,tämä auto on kuninkaallisille rakennettu toki on noita myynissä suomessa nytkin kaksi kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä malli nostas korin napilla kun päädytään mökkiteille?
        En tiedä muita kuin citröenin.

        Toki tojotalla on auto joka antaa kuninkaalista kyytiä,yuo tubelta kanava

        Meihemi siinä on koeajanut mersu mies sen joka omistaa 3 kpl 124 mersuja.

        Auto on toyota century 5.0 v 12 se toki on vanha malli eikä siis uusin century.

        Kyyti on taivaallista hurmosta.

        Katoppa se kokonaan ja laitappa vastaava 2004 mersu vertailuun,tämä auto on kuninkaallisille rakennettu toki on noita myynissä suomessa nytkin kaksi kpl.

        Eli

        Yuo tube ja kirjota meihemi sen jälkeen kelaat alaspäin ja toyotan century 5.0 v12 vuodelta 2004.

        Siinä ajaa kokenut mersuharrastaja sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli

        Yuo tube ja kirjota meihemi sen jälkeen kelaat alaspäin ja toyotan century 5.0 v12 vuodelta 2004.

        Siinä ajaa kokenut mersuharrastaja sitä.

        Ai niin ja sitten vielä sähköauto sinulle.

        No nythän on niin että mersu ei taaskaan tässä ole toyotan tasolla,toyotalla on ensimmäinen maailmassa uudella akku teknologialla oleva joka latautuu alle 10min ja antaa puolet lisää matkaa taittaa,hmmm mersu ei tähän junaan kerinny,se tulee perässä siis tojotan perässä matkien tojotaa täsdä,eli köpelösti meni ilta sinulta.

        Maastureista ja nelikoista ei kannata mersun kuvitella tojotalle huutelevan edes 100km päästä,ero on niin valtaisa ettei mersusta ole kun lähdetään vaikeisiin tiettömille teille niin se on nelikkona onneton.


    • Anonyymi

      Taitaa olla kyllä merdun pohja pudonnu,ei se pärjää tojotalle missään käyttöautona.

    • Anonyymi

      Onko tosiaan niin että mersu ei olekkaan myydyin,kestävin ja järkevän ihmisen auto.

      Toyota siis voitti kaikilla mittareilla puolueettomasti,on tää häppee mersuilijalle,onneksi ei oo enään sellaista riesaa ja harmia.

      • Anonyymi

        Toyotalla ei yhtään uutta umpipakettiautoa tarjolla. Ei yhtään.

        Toyotalla ei yhtään uutta isoa neliveto farkkua. Ei ensimmäistäkään.

        Toyotalla ei tällä hetkellä ole täyssähköautoa. Siis tällä hetkellä ei ole saatavana. Tulevaisuudessa kaikkea Toyota lupaa, toteutuksen kanssa ongelmia.

        Täysilmajousitteinen maasturi, tai vaikka henkilöauto, nostaa korin nappia painamalla. Esimerkiksi Mersulla useita malleja, mihin saa tämän toiminnon. Toyotalla ei ole yhtäkään uutta maasturia mihin tämän tärkeän varusteen saisi.

        Harrastamiseen tarvitaan iso pakettiauto, johon saa vaikka jatko-ohjaamon ja lisäksi mahtuu vaikka kelkka tavaratilaan. Mitä Toyotalla tähän löytyy?
        Ei mitään.

        Oikeista maastureista vielä sen verran, että Mersun G sarjan maasturi, mitä on mm. armeijalla, NATO joukoilla, puolustusvoimilla, poliisilla, palolaitoksilla ja vaikkapa sähkölaitoksilla, voittaa etenemiskyvyltään kaikenlaiset muut maasturit mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla ei yhtään uutta umpipakettiautoa tarjolla. Ei yhtään.

        Toyotalla ei yhtään uutta isoa neliveto farkkua. Ei ensimmäistäkään.

        Toyotalla ei tällä hetkellä ole täyssähköautoa. Siis tällä hetkellä ei ole saatavana. Tulevaisuudessa kaikkea Toyota lupaa, toteutuksen kanssa ongelmia.

        Täysilmajousitteinen maasturi, tai vaikka henkilöauto, nostaa korin nappia painamalla. Esimerkiksi Mersulla useita malleja, mihin saa tämän toiminnon. Toyotalla ei ole yhtäkään uutta maasturia mihin tämän tärkeän varusteen saisi.

        Harrastamiseen tarvitaan iso pakettiauto, johon saa vaikka jatko-ohjaamon ja lisäksi mahtuu vaikka kelkka tavaratilaan. Mitä Toyotalla tähän löytyy?
        Ei mitään.

        Oikeista maastureista vielä sen verran, että Mersun G sarjan maasturi, mitä on mm. armeijalla, NATO joukoilla, puolustusvoimilla, poliisilla, palolaitoksilla ja vaikkapa sähkölaitoksilla, voittaa etenemiskyvyltään kaikenlaiset muut maasturit mennen tullen.

        Kyllä Toyotan Euroopassa myytävä automallisto on todella kapea.

        Muutama eri malli jotain vanhentunutta hybriditekniikkaa. Siinä kaikki.

        Surkea esitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Toyotan Euroopassa myytävä automallisto on todella kapea.

        Muutama eri malli jotain vanhentunutta hybriditekniikkaa. Siinä kaikki.

        Surkea esitys.

        Todella hyvin se vaan näyttää kelpaavan. Paremmin kuin mikään muu merkki Suomessa.
        Pakukin paremmin kuin yksikään muu ranskassa valmistettu serkkumerkki vaikka on kalliimpi. Uskon että hrmittaa rölliä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla ei yhtään uutta umpipakettiautoa tarjolla. Ei yhtään.

        Toyotalla ei yhtään uutta isoa neliveto farkkua. Ei ensimmäistäkään.

        Toyotalla ei tällä hetkellä ole täyssähköautoa. Siis tällä hetkellä ei ole saatavana. Tulevaisuudessa kaikkea Toyota lupaa, toteutuksen kanssa ongelmia.

        Täysilmajousitteinen maasturi, tai vaikka henkilöauto, nostaa korin nappia painamalla. Esimerkiksi Mersulla useita malleja, mihin saa tämän toiminnon. Toyotalla ei ole yhtäkään uutta maasturia mihin tämän tärkeän varusteen saisi.

        Harrastamiseen tarvitaan iso pakettiauto, johon saa vaikka jatko-ohjaamon ja lisäksi mahtuu vaikka kelkka tavaratilaan. Mitä Toyotalla tähän löytyy?
        Ei mitään.

        Oikeista maastureista vielä sen verran, että Mersun G sarjan maasturi, mitä on mm. armeijalla, NATO joukoilla, puolustusvoimilla, poliisilla, palolaitoksilla ja vaikkapa sähkölaitoksilla, voittaa etenemiskyvyltään kaikenlaiset muut maasturit mennen tullen.

        Ihan nyt kerro kaikille missä mersussa saa säätää alustan eli nostaa ja laskea ?

        Mitkä mallit?

        Minä en tiedä kuin citröenin ja siis se kori kanssa nostetaan ylös ja matka ajossa kori säätyy millien tarkasti laskien tietä myöten.
        Voin kertoa että ajoin aikoinaan vastaavilla vuosimalleilla toinen oli s sarjan mersu 320 ilmaalusta tietenkin ja toinen oli citröen c5 .voin kertoa että s sarjan sen aikainen 2004 oli täysin onneton kyhäelmä citikkaan nähden ,sitikassa se oli ihan toista luokkaa.

        JOTEN missä on mersut joita saa nostaa ja laskea,citikalla vakiona ja tojotalla se on paremmissa malleissa mutta ei sitä nostella kymmeniä senttejä että voi oikeasti ajaa vaikeissa paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nyt kerro kaikille missä mersussa saa säätää alustan eli nostaa ja laskea ?

        Mitkä mallit?

        Minä en tiedä kuin citröenin ja siis se kori kanssa nostetaan ylös ja matka ajossa kori säätyy millien tarkasti laskien tietä myöten.
        Voin kertoa että ajoin aikoinaan vastaavilla vuosimalleilla toinen oli s sarjan mersu 320 ilmaalusta tietenkin ja toinen oli citröen c5 .voin kertoa että s sarjan sen aikainen 2004 oli täysin onneton kyhäelmä citikkaan nähden ,sitikassa se oli ihan toista luokkaa.

        JOTEN missä on mersut joita saa nostaa ja laskea,citikalla vakiona ja tojotalla se on paremmissa malleissa mutta ei sitä nostella kymmeniä senttejä että voi oikeasti ajaa vaikeissa paikoissa.

        Onhan tojotalla vaikka hilux jatkoohjaamolla ja lavalke kelkka.

        Lisäksi on olemassa extra jatko ohjaamo,sähkötekniikassa tuleva toyota on valovuoden edellä mersua,lisäksi g sarjan mersu ei ole niin kestä kuin vaikka nyt pelkästään hilux tai vastaava,sen saat polttaa ,pudottaa korkeelta ,hukuttaa mereen ,lue netistä,sitä et saa tuhottua edes pommilla,se lähtee käyntiin,mersusta ei tähän oo,kato netistä kun se testi tehtii,g sarjan mersu ei pärjää,hinausautoina käytetään tojotaa ei mersua,ja onhan noita kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tojotalla vaikka hilux jatkoohjaamolla ja lavalke kelkka.

        Lisäksi on olemassa extra jatko ohjaamo,sähkötekniikassa tuleva toyota on valovuoden edellä mersua,lisäksi g sarjan mersu ei ole niin kestä kuin vaikka nyt pelkästään hilux tai vastaava,sen saat polttaa ,pudottaa korkeelta ,hukuttaa mereen ,lue netistä,sitä et saa tuhottua edes pommilla,se lähtee käyntiin,mersusta ei tähän oo,kato netistä kun se testi tehtii,g sarjan mersu ei pärjää,hinausautoina käytetään tojotaa ei mersua,ja onhan noita kaikkialla.

        Mihin Mersuun saa ilma-alustan säädettävällä maavaralla. Vastaus:

        -C malli w205 vuodesta 2014 alkaen saanut
        -E mallit kaikki vuodesta 2002 alkaen
        -Maasturit kaikki uudet: GLC, GLE ym.
        ainakin 10 vuotta jo saanut vanhemmat mallit
        -S sarja uusi täysilmajousitus vakiona , vanhempiin S sarjoihin saanut myös yli 10 vuoden ajan.
        -Mersun urheilumallit ja Coupet, kaikkiin saatavana säädettävä maavara ja ilmajousitus.

        Ihmettele näitä hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvin se vaan näyttää kelpaavan. Paremmin kuin mikään muu merkki Suomessa.
        Pakukin paremmin kuin yksikään muu ranskassa valmistettu serkkumerkki vaikka on kalliimpi. Uskon että hrmittaa rölliä!

        Sehän on vaan hyvä, että Toyota ulkoistaa autonvalmistuksen muille merkeille mm. Peugeot, Citroën ja Bmw, kun omat taidot ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on vaan hyvä, että Toyota ulkoistaa autonvalmistuksen muille merkeille mm. Peugeot, Citroën ja Bmw, kun omat taidot ei riitä.

        Kyllä kuule riittää,toyota on kuule maailman kallein brändi.

        Muista että a ja c sarjasissa sattaa olla b:ssäkin dacian kone,renaulttihan sieltä tähden alta kurkistaa,lusäksi e sarjassa on taiwanilaista osaa ties kuinka paljon joten mahtaako olla kyse enään saksalaisesta autosta,siis oli ennen 90 luvulla mutta nyt ei oo enään.

        Ja olikos se lavaauto mersulla nissanib kanssa tekastu,se on sellainen sekasikiö tuo nyky mersu ettei mitään rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin Mersuun saa ilma-alustan säädettävällä maavaralla. Vastaus:

        -C malli w205 vuodesta 2014 alkaen saanut
        -E mallit kaikki vuodesta 2002 alkaen
        -Maasturit kaikki uudet: GLC, GLE ym.
        ainakin 10 vuotta jo saanut vanhemmat mallit
        -S sarja uusi täysilmajousitus vakiona , vanhempiin S sarjoihin saanut myös yli 10 vuoden ajan.
        -Mersun urheilumallit ja Coupet, kaikkiin saatavana säädettävä maavara ja ilmajousitus.

        Ihmettele näitä hetki.

        Sinä siis väität ilmaalustan olevan sedaneissa ja että sinä nostat koria ja lasket,miten on mahdollista että minä en sitä säätöä ole kellään nähnyt eli kori nousee paikallaan vaikka 10 cm ylös.

        Minä tiijän air matikin mutta siitä ei ole kyllä mihinkään,sillä ei nostella ja lasketa.

        Sedaneissa ei ole ollut ilmaiskareita vakiona ei niitä ole juuri kellään.

        Eli kun oon ajanut s sarhasella vanhalla 2004 vuoden mallilla niin ei siinä ole sellaista, e sarjan 211 ei yhdessäkään ja niitä on ajanu kymmenkunta,ei oo edes ilmaalustaa kuin farkussa takana siis takana,eli siinäkään ei voi säätää,mitään nappeja ei oo että koria voi nostaa ja laskea niin kuin citröenissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis väität ilmaalustan olevan sedaneissa ja että sinä nostat koria ja lasket,miten on mahdollista että minä en sitä säätöä ole kellään nähnyt eli kori nousee paikallaan vaikka 10 cm ylös.

        Minä tiijän air matikin mutta siitä ei ole kyllä mihinkään,sillä ei nostella ja lasketa.

        Sedaneissa ei ole ollut ilmaiskareita vakiona ei niitä ole juuri kellään.

        Eli kun oon ajanut s sarhasella vanhalla 2004 vuoden mallilla niin ei siinä ole sellaista, e sarjan 211 ei yhdessäkään ja niitä on ajanu kymmenkunta,ei oo edes ilmaalustaa kuin farkussa takana siis takana,eli siinäkään ei voi säätää,mitään nappeja ei oo että koria voi nostaa ja laskea niin kuin citröenissa.

        Mimä nyt veikkaan ettet sinä edes ymmärrä mikä on korin nisto ja lasku.

        Siis citröenilla on sellainen.

        Jos nyt puhutaan ilmapusseista,ja e sarjasesta 2003 mallisesta,ja joka nurkassa on ilmapussit,niin se on air matic ja se on sellainen ongelmapesä ettei sitä pidä kenenkään ostaa,siinä ei ole mitään korin nostoon verrattavaa niin kuin citikalla joten jospa nyt vslaiset hieman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimä nyt veikkaan ettet sinä edes ymmärrä mikä on korin nisto ja lasku.

        Siis citröenilla on sellainen.

        Jos nyt puhutaan ilmapusseista,ja e sarjasesta 2003 mallisesta,ja joka nurkassa on ilmapussit,niin se on air matic ja se on sellainen ongelmapesä ettei sitä pidä kenenkään ostaa,siinä ei ole mitään korin nostoon verrattavaa niin kuin citikalla joten jospa nyt vslaiset hieman.

        Menepä lähimpään Vehoon ja pyydä mersu ilmajousilla koeajoon. Kyllä löytyy. Ja niistä löytyy nappi, jolla alustaa voi nostaa ja laskea. Nostovara ei ole toki yhtä suuri kuin sitikoissa aikoinaan, mutta etpä saa uutta shitroenia enää mehumaijajousituksella.

        Uusissa mersuissa ilmapussit kestävät, mutta kompressorit ovat jostain syystä edelleen kulutustavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä lähimpään Vehoon ja pyydä mersu ilmajousilla koeajoon. Kyllä löytyy. Ja niistä löytyy nappi, jolla alustaa voi nostaa ja laskea. Nostovara ei ole toki yhtä suuri kuin sitikoissa aikoinaan, mutta etpä saa uutta shitroenia enää mehumaijajousituksella.

        Uusissa mersuissa ilmapussit kestävät, mutta kompressorit ovat jostain syystä edelleen kulutustavaraa.

        Jos sä tämän ketjun aloittaja nyt lopettaisit, kun sut on servattu tässä jo moneen kertaan.
        Aloita taas joku uusi mersun arvosteluketju, niin jutellaan sitte taas lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä lähimpään Vehoon ja pyydä mersu ilmajousilla koeajoon. Kyllä löytyy. Ja niistä löytyy nappi, jolla alustaa voi nostaa ja laskea. Nostovara ei ole toki yhtä suuri kuin sitikoissa aikoinaan, mutta etpä saa uutta shitroenia enää mehumaijajousituksella.

        Uusissa mersuissa ilmapussit kestävät, mutta kompressorit ovat jostain syystä edelleen kulutustavaraa.

        Onko mersut siis vakiona vaikka e sarjanen ilmapuseilla,eli joka nurkassako on nyt nuo pussit ja siinäkö on käsisäädöllä nosto ja lasku,täällä kerrottiin juuri kuinka hyvä se on pääsemään huonoilla teillä kun voi korin nostaa,kerrottiin myös että 2002 eli 211 korisissa oli tuo ominaisuus,no miten minä en niissä vanhoissa 211 korisissa sitä ominaisuutta ole löytänyt eikä siitä kerro kukaa kuin tämä palsta.

        Siis jos on satanut lunta tielle niin senbkorinlo voi nostaa vaikka 10cm ylös ettei jää kiini,citikkassa nousee c5 jne ja kestää hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mersut siis vakiona vaikka e sarjanen ilmapuseilla,eli joka nurkassako on nyt nuo pussit ja siinäkö on käsisäädöllä nosto ja lasku,täällä kerrottiin juuri kuinka hyvä se on pääsemään huonoilla teillä kun voi korin nostaa,kerrottiin myös että 2002 eli 211 korisissa oli tuo ominaisuus,no miten minä en niissä vanhoissa 211 korisissa sitä ominaisuutta ole löytänyt eikä siitä kerro kukaa kuin tämä palsta.

        Siis jos on satanut lunta tielle niin senbkorinlo voi nostaa vaikka 10cm ylös ettei jää kiini,citikkassa nousee c5 jne ja kestää hyvin.

        Jos kyseessä on air matic niin sillä ei tee mitään,siitä ei ole edes mökkiteille.

        Mitenkä jos se kerran on hyvä teidän mielestä niin sitä ei kehuttu ole kehuttu 20 vuoteen toisin kun citikan lentävä matto,ja meihemi joka on mersu mies kehui toyotan alustaa ällistyttävän hyväksi.

        Siis te väitätte sielä vanhoista mersuistakin että kori nousee mutta nouseeko oikeesti?sedaneissa 211 korit on normi jouset,farkuissa taas vaan perössä ne ongelma pussit,ja air matic on taas harvinaisempi jota ei osta köytettynä mersumies joka ymmärtää että se on paska jota kirjataan ja kalliilla.

        Kyllä ei pärjää citikalle mersun alusta ajettu on ,sehän s sarjassakin ihan tekele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyseessä on air matic niin sillä ei tee mitään,siitä ei ole edes mökkiteille.

        Mitenkä jos se kerran on hyvä teidän mielestä niin sitä ei kehuttu ole kehuttu 20 vuoteen toisin kun citikan lentävä matto,ja meihemi joka on mersu mies kehui toyotan alustaa ällistyttävän hyväksi.

        Siis te väitätte sielä vanhoista mersuistakin että kori nousee mutta nouseeko oikeesti?sedaneissa 211 korit on normi jouset,farkuissa taas vaan perössä ne ongelma pussit,ja air matic on taas harvinaisempi jota ei osta köytettynä mersumies joka ymmärtää että se on paska jota kirjataan ja kalliilla.

        Kyllä ei pärjää citikalle mersun alusta ajettu on ,sehän s sarjassakin ihan tekele.

        Jos nyt jatkat vaan sillä lippis Corollalla ja jätä nämä paremmat autot muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyseessä on air matic niin sillä ei tee mitään,siitä ei ole edes mökkiteille.

        Mitenkä jos se kerran on hyvä teidän mielestä niin sitä ei kehuttu ole kehuttu 20 vuoteen toisin kun citikan lentävä matto,ja meihemi joka on mersu mies kehui toyotan alustaa ällistyttävän hyväksi.

        Siis te väitätte sielä vanhoista mersuistakin että kori nousee mutta nouseeko oikeesti?sedaneissa 211 korit on normi jouset,farkuissa taas vaan perössä ne ongelma pussit,ja air matic on taas harvinaisempi jota ei osta köytettynä mersumies joka ymmärtää että se on paska jota kirjataan ja kalliilla.

        Kyllä ei pärjää citikalle mersun alusta ajettu on ,sehän s sarjassakin ihan tekele.

        Mutta kun sellaiset Citikat, joihin saa kunnon alustan ovat jo vanhemmiten muuttuneet joulukuusiksi: vikavalot vain loistavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla ei yhtään uutta umpipakettiautoa tarjolla. Ei yhtään.

        Toyotalla ei yhtään uutta isoa neliveto farkkua. Ei ensimmäistäkään.

        Toyotalla ei tällä hetkellä ole täyssähköautoa. Siis tällä hetkellä ei ole saatavana. Tulevaisuudessa kaikkea Toyota lupaa, toteutuksen kanssa ongelmia.

        Täysilmajousitteinen maasturi, tai vaikka henkilöauto, nostaa korin nappia painamalla. Esimerkiksi Mersulla useita malleja, mihin saa tämän toiminnon. Toyotalla ei ole yhtäkään uutta maasturia mihin tämän tärkeän varusteen saisi.

        Harrastamiseen tarvitaan iso pakettiauto, johon saa vaikka jatko-ohjaamon ja lisäksi mahtuu vaikka kelkka tavaratilaan. Mitä Toyotalla tähän löytyy?
        Ei mitään.

        Oikeista maastureista vielä sen verran, että Mersun G sarjan maasturi, mitä on mm. armeijalla, NATO joukoilla, puolustusvoimilla, poliisilla, palolaitoksilla ja vaikkapa sähkölaitoksilla, voittaa etenemiskyvyltään kaikenlaiset muut maasturit mennen tullen.

        Eihän mersun G-sarja ole oikeastaan Mercedes Bentz vaan Steyr-Daimler-Puch tehtaan alunperin kehittämä malli ja edelleenkin Magna Steyr tehtaan valmistama.


    • Anonyymi

      Niillä kilometreillä millä Mersun matka eikun jatkuu, on pari kolme tojotaa jo ajettu paalausvalmiiseen kuntoon. Puoli miljoonaa lähestyy mittarissa, eikä muuta kuin halpojen kulutusosien vaihtoo ja lisää diisseliä tankkiin.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on aluksi,on tuolla myynissä miltein 900000km ajettu hiace vuosimallia 2004 ,vielä oli 13000e ,ei ne oo halpoja.

        Samaan rahaan laittaa jo neljä kestävää herrasmies Mersua. Sen sijaan että hommaa yhden ylihintaisen ja ruosteisen tavarankuljetustojotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan rahaan laittaa jo neljä kestävää herrasmies Mersua. Sen sijaan että hommaa yhden ylihintaisen ja ruosteisen tavarankuljetustojotan.

        Samaan rahaan saa myös käytetyn Bentleyn, joka on ihan eri gategorian auto, kuin tuo mainitsemasi mannelavetti.....Nettiauto.fi. Sieltä löytyy....


    • Anonyymi

      Jos autosta haluaa päästä eroon niin se myydään eteenpäin monta kertaa ja äkkiäkös siitä tulee myydyin auto.

      • Anonyymi

        Nerokas ajattelumaailma sinulla. Tuolla pääset vielä pitkälle elämässäsi....🤣


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe