Palstan "Kuningattarelle"

Anonyymi

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • WTF

    • Anonyymi

      Jättäisitkö minut vain rauhaan?

      • Anonyymi

        Ei varmaan mennyt sinulle. Olen pyytänyt palstan Draamakuningatarta jättämään minut rauhaan monessa mielessä jo parin vuoden ajan. Ei oikein vielä ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan mennyt sinulle. Olen pyytänyt palstan Draamakuningatarta jättämään minut rauhaan monessa mielessä jo parin vuoden ajan. Ei oikein vielä ymmärrä.

        Mee pois interenetistä tai vedän piuhat irti,
        Raukka mielespahottaja,
        Sääliks aiva käy sua tissiposki,
        Laineet niin suurii,
        Melaki hukas =/


    • xD !

    • Anonyymi

      Ja ketä tarkoitat kuningattarella? Sitäkö, jota stalkkaat, vai harhoissasi kuvittelet joksikin tietyksi henkilöksi🤔? Kerro nyt, niin, että kuningatarkin tietäisi.

      • Anonyymi

        Tämä on julkinen palsta, johon voi kirjoittaa ajatuksiaan nimeämättä ketään. En käytä kenenkään nimiä tällä palstalla. Toisen ihmisen nimeen ei saa liittää negatiivisia viestejä julkisella palstalla. Positiiviset kaipausviestit on sitten erikseen. Palstan sääntöjä ja Suomen lakia on jokaisen palstailijan noudatettava. Oma nimeni on kyllä näkynyt palstalla myös haukkumaviesteissä mutta talteen otan jokaisen viestin. Poistetut viestitkin voi ylläpidolta jälkikäteen pyytää, jos aikoo tehdä rikosilmoituksen.

        Uskon ja luotan, että draamailijat itse tunnistavat itsensä. Niitä tällä palstalla on enemmän kuin yksi sekä miehissä että naisissa. Ehkä tuo viesti voi olla suunnattu kaikille, jotka ovat syyllistyneet toisen ihmisen rankkaan kiusaamiseen palstalla (ja sen ulkopuolella). Lähinnä viittasin näihin naisten haukkujiin sekä naisena ja muina esiintyviin miehiin ja muihin palstakiusajiin. Kyllä siitä kiusaajaporukasta löytyy sekä häiriintyneitä aikuisia että nuoria aikuisia (miehiä ja naisia). Heistä varmaan saa sen "kuningattaren" ja "perintöprinsessat" kruunattua palstan draamailijoiksi joka vuosi tempaustensa ja palstakäytöksensä mukaan.

        En hyväksy kiusaamista enkä stalkkausta missään muodossa. Olen itse joutunut stalkkauksen ja muiden vakavien asioiden uhriksi. Tekijät kyllä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on julkinen palsta, johon voi kirjoittaa ajatuksiaan nimeämättä ketään. En käytä kenenkään nimiä tällä palstalla. Toisen ihmisen nimeen ei saa liittää negatiivisia viestejä julkisella palstalla. Positiiviset kaipausviestit on sitten erikseen. Palstan sääntöjä ja Suomen lakia on jokaisen palstailijan noudatettava. Oma nimeni on kyllä näkynyt palstalla myös haukkumaviesteissä mutta talteen otan jokaisen viestin. Poistetut viestitkin voi ylläpidolta jälkikäteen pyytää, jos aikoo tehdä rikosilmoituksen.

        Uskon ja luotan, että draamailijat itse tunnistavat itsensä. Niitä tällä palstalla on enemmän kuin yksi sekä miehissä että naisissa. Ehkä tuo viesti voi olla suunnattu kaikille, jotka ovat syyllistyneet toisen ihmisen rankkaan kiusaamiseen palstalla (ja sen ulkopuolella). Lähinnä viittasin näihin naisten haukkujiin sekä naisena ja muina esiintyviin miehiin ja muihin palstakiusajiin. Kyllä siitä kiusaajaporukasta löytyy sekä häiriintyneitä aikuisia että nuoria aikuisia (miehiä ja naisia). Heistä varmaan saa sen "kuningattaren" ja "perintöprinsessat" kruunattua palstan draamailijoiksi joka vuosi tempaustensa ja palstakäytöksensä mukaan.

        En hyväksy kiusaamista enkä stalkkausta missään muodossa. Olen itse joutunut stalkkauksen ja muiden vakavien asioiden uhriksi. Tekijät kyllä tietää.

        Joo häivy mies. Turhaa sä täällä enää naisena esiinnyt. Pue hame päälle vaa rehellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on julkinen palsta, johon voi kirjoittaa ajatuksiaan nimeämättä ketään. En käytä kenenkään nimiä tällä palstalla. Toisen ihmisen nimeen ei saa liittää negatiivisia viestejä julkisella palstalla. Positiiviset kaipausviestit on sitten erikseen. Palstan sääntöjä ja Suomen lakia on jokaisen palstailijan noudatettava. Oma nimeni on kyllä näkynyt palstalla myös haukkumaviesteissä mutta talteen otan jokaisen viestin. Poistetut viestitkin voi ylläpidolta jälkikäteen pyytää, jos aikoo tehdä rikosilmoituksen.

        Uskon ja luotan, että draamailijat itse tunnistavat itsensä. Niitä tällä palstalla on enemmän kuin yksi sekä miehissä että naisissa. Ehkä tuo viesti voi olla suunnattu kaikille, jotka ovat syyllistyneet toisen ihmisen rankkaan kiusaamiseen palstalla (ja sen ulkopuolella). Lähinnä viittasin näihin naisten haukkujiin sekä naisena ja muina esiintyviin miehiin ja muihin palstakiusajiin. Kyllä siitä kiusaajaporukasta löytyy sekä häiriintyneitä aikuisia että nuoria aikuisia (miehiä ja naisia). Heistä varmaan saa sen "kuningattaren" ja "perintöprinsessat" kruunattua palstan draamailijoiksi joka vuosi tempaustensa ja palstakäytöksensä mukaan.

        En hyväksy kiusaamista enkä stalkkausta missään muodossa. Olen itse joutunut stalkkauksen ja muiden vakavien asioiden uhriksi. Tekijät kyllä tietää.

        Asiaa. Monen mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo häivy mies. Turhaa sä täällä enää naisena esiinnyt. Pue hame päälle vaa rehellisesti.

        Just näin. Eiköhän nämä leikit ole jo leikitty ja kaikille selväksi tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa. Monen mielipide.

        Kirjoitat täyttä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat täyttä asiaa.

        Draamakuninkaan aika lopettaa nää ilkeilyt.kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      66
      2832
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2246
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2178
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      141
      1841
    5. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      147
      1464
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      461
      1227
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1214
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1035
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1029
    Aihe