Onko gigantti oikeus, kun yritin tilata erästä tuotetta, muka ei ollut liikeesä pitää tilata heille ja maksaa lasku heti mikäli tuotteen saan postitse? "ei minulla olle mitään ongelmia pankkien kanssa eikä lainaa ja olen yli 33v?onko laisa jokin pykälä mikä määritää syyn? Ja onko gigantti oikeus kysyä miksi, joku muu hakee tuotteen? Eli avustajani? Näinkö maksavia asiakkaita kohdellaan. Asian selvittämiseen on mennyt yli viikko jo? Ja ketään ei tiedä mitään?
Eräpäivä 1 päivä gigantti?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et ole maksanut mitään, joten sinua kohdellaan mahdollisena huijarina tai tuotteen palauttajana.
Koska et edes pysty kommunikoimaan suomen kielellä, niin vika on vain sinussa.
Kaikki maksavat asiakkaat saavat tilaamansa tuotteet nopeasti.- Anonyymi
Äkkiä kirjoittin tänne, kun ihmettelin asiaan? Ja olen suomalainen rehellinen henkilö!! 33v asunut Suomessa? Syyllistyt kunnian loukkaukseen!! giganttilla ei ollut tavaraa varastossa eikä tiennyt miten ne etenee? Yli viikkon miettineet miten saa tavaran? Avustajani voi noutaa myös sen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiä kirjoittin tänne, kun ihmettelin asiaan? Ja olen suomalainen rehellinen henkilö!! 33v asunut Suomessa? Syyllistyt kunnian loukkaukseen!! giganttilla ei ollut tavaraa varastossa eikä tiennyt miten ne etenee? Yli viikkon miettineet miten saa tavaran? Avustajani voi noutaa myös sen!!
Jos haluaa maksuaikas, niin Gigantin ainoa vaihoehto on Aktiiviraha-luottokortti:
https://www.gigantti.fi/INTERSHOP/web/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/ViewContent-Start?PageletEntryPointID= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tyypillinen venäläinen!
Jos et pysty maksamaan, turha urputtaa ja syyttää muita.
Kukaan ei pakota ostamaan mitään Gigantista. Aina saa jostakin muualta halvemmalla. Muuta takaisin Venäjälle, jos et pysty sopeutumaan sääntöihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti itse syypää kaikkiin sotkuihisi.
Verkkokaupoissa ostotapahtuma hoidetaan sähköisesti, eikä lähdetä turhaan keskustelemaan henkilökunnan kanssa itselle parhaiten soveltuvasta tavasta.
Arvaukseni mukaan n. 20 % asiakkaista aiheuttaa vain tappiota verkkokaupoille. Tämä ryhmä voidaan tunnistaa aikaisempien huonojen kokemusten perusteella.
Ei ole mitään järkeä yrittää väkisin tilata jotain tuotetta, jota ei löydy varastosta ja jota kukaan muu ei tilaa juuri koskaan. Olen täysin varma, ettet sinäkään tarvitse juuri tätä tuotetta. Löytyy varmasti parempia ja halvempiakin ja monesta muusta paremmasta kaupasta nopeammin. Oletko jo kaikissa mustalla listalla?
- Anonyymi
Mulla gigantti laittoi lähetyksen noutoboxiin vaikka maksoin toimipistenoudosta joka kalliimpi ja meni ihan eri paikkaan noudettavaksi , asiakaspalvelussa joku kone eli edes asiasta ei voi kysyä perään kun kone ei ymmärrä , pitäisi soittaa kallis puhelu eli plus miinus nolla , mielivaltaista toimintaa ,asiakas oikeudet ?
- Anonyymi
Sinulla on kaikki oikeudet olla ostamatta mitään Gigantista ja haukkua Giganttia kaikkialla. Sinulla on myös oikeus saada kaikki ylimääräisesti maksamasi rahat takaisin korkoineen. Lähetä lasku. Kyllä he maksavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kaikki oikeudet olla ostamatta mitään Gigantista ja haukkua Giganttia kaikkialla. Sinulla on myös oikeus saada kaikki ylimääräisesti maksamasi rahat takaisin korkoineen. Lähetä lasku. Kyllä he maksavat.
höpö höpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841