Ihastunut anoppiin ...

Anonyymi

Niin siinä on sitten käynyt.
Kamala tilanne, mutta mitä sitä tunteilleen voi? Tämä on ainoa paikka minne tämän voi purkaa ja ihan varmasti saan täällä lynkkaustuomion. Kuitenkin on pakko sanoa tämä ääneen sillä sydämeen ihan sattuu.
En ymmärrä itsekään, rakastan hänen tytärtään ja olen palavasti ihastunut siis vaimoni äitiin. Ihan älytöntä.
En oleta, että kukaan ymmärtäisi. Enkä halua aiheuttaa tällä palstakiukkua. Asia vaan on näin, niin typerää ja hullua kun se onkin.
Miksi sekä vaimon ja anopin on oltava niin upeita naisia? Siksi tietysti kumpaakin kohtaan näin valtavia tunteita tunnen.

57

5971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minä ainakaan sinua lynkkaa. Tunteita ei voi käskeä. Mutta ethän kuitenkaan tee mitään tyhmää? Tarkastelet asiaa ihan rauhassa.

      • Anonyymi

        Kiitos ystävällisestä kommentista.
        En halua tehdä mitään tyhmää, mutta en saa häntä mielestäni. Ja vielä kun ollaan jollain tavalla tekemisissä koko ajan. Olen niin pulassa.
        Yritän perustella koko ajan itselleni, että kaikki mitä tunnen on väärin, moraalitonta, mahdotonta ja joka tavalla ihan järjetöntä. Silti huomaan kerta toisensa jälkeen ajattelevani häntä. Kiellän ajatuksen ja yritän haudata tunteet, mutta niin ne pulpahtaa pintaan kuin ongen koho.
        Ajatukseni ovat kaikkea sitä mitä koko sydämestään ihastunut mies voi naista kohtaan tuntea, kaikella tavalla kauniita.
        Mietin paljon myös tietysti asiaa vaimoni näkökulmasta ja silloin varsinkin pidän itseäni täysin järjettömänä.
        Kyllä olen joutunut sydämeni kanssa vaikeaan paikkaan.

        Ao


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ystävällisestä kommentista.
        En halua tehdä mitään tyhmää, mutta en saa häntä mielestäni. Ja vielä kun ollaan jollain tavalla tekemisissä koko ajan. Olen niin pulassa.
        Yritän perustella koko ajan itselleni, että kaikki mitä tunnen on väärin, moraalitonta, mahdotonta ja joka tavalla ihan järjetöntä. Silti huomaan kerta toisensa jälkeen ajattelevani häntä. Kiellän ajatuksen ja yritän haudata tunteet, mutta niin ne pulpahtaa pintaan kuin ongen koho.
        Ajatukseni ovat kaikkea sitä mitä koko sydämestään ihastunut mies voi naista kohtaan tuntea, kaikella tavalla kauniita.
        Mietin paljon myös tietysti asiaa vaimoni näkökulmasta ja silloin varsinkin pidän itseäni täysin järjettömänä.
        Kyllä olen joutunut sydämeni kanssa vaikeaan paikkaan.

        Ao

        Jatkaakseni vielä, nämä eivät ole mitään juuri hetki sitten ilmenneitä tunteita.
        Olen aina pitänyt hänestä kovasti, ihan siitä asti kun ensimmäistä kertaa tavattiin. Parempaa anoppia ei voisi toivoa, tuskin parempaa voisi ollakkaan.
        Olemme tunteneet jo pitkään ja naimisissa hänen tyttärensä kanssa olen ollut jo kauan. Mistään uudesta tuttavuudesta ei siis ole kyse.
        Tämä ihastuminen tajuaminen sekin on jo vanha juttu, mutta nyt tämä ei enää meinaa pysyä kuoren alla. Ei auta enää purra hammasta ja yrittää olla kuin mitään ei olisi. Tunne on vaan liian iso hillittäväksi.
        Ja silti ymmärrän, että mitään ei koskaan voi välillämme olla. Ei sillä tavalla kuin rakkaus miehen ja naisen välillä.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkaakseni vielä, nämä eivät ole mitään juuri hetki sitten ilmenneitä tunteita.
        Olen aina pitänyt hänestä kovasti, ihan siitä asti kun ensimmäistä kertaa tavattiin. Parempaa anoppia ei voisi toivoa, tuskin parempaa voisi ollakkaan.
        Olemme tunteneet jo pitkään ja naimisissa hänen tyttärensä kanssa olen ollut jo kauan. Mistään uudesta tuttavuudesta ei siis ole kyse.
        Tämä ihastuminen tajuaminen sekin on jo vanha juttu, mutta nyt tämä ei enää meinaa pysyä kuoren alla. Ei auta enää purra hammasta ja yrittää olla kuin mitään ei olisi. Tunne on vaan liian iso hillittäväksi.
        Ja silti ymmärrän, että mitään ei koskaan voi välillämme olla. Ei sillä tavalla kuin rakkaus miehen ja naisen välillä.

        Ao.

        Tietysti koen huonoa omaatuntoa myös kun ajattelen tätä appiukon näkökulmasta. Meillä on hänen kanssaan myös hyvät välit ja oikein mukava ihminen on hänkin. Oikein hyvä appiukko, ei mitään valittamista.
        Eli tämä järjettömyyteni on ensisijaisesti täysin väärin vaimoani kohtaan kun tavallaan petän häntä ajatuksen tasolla hänen äidinsä kanssa. Appiukko ei myöskään ansaitse sitä, että ihastelen ja ajattelen taukoamatta hänen vaimoaan. Eikä tämä missään nimessä ole oikein anoppiakaan kohtaan, sillä eihän hän tämmöistä ole elämäänsä tilannut.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti koen huonoa omaatuntoa myös kun ajattelen tätä appiukon näkökulmasta. Meillä on hänen kanssaan myös hyvät välit ja oikein mukava ihminen on hänkin. Oikein hyvä appiukko, ei mitään valittamista.
        Eli tämä järjettömyyteni on ensisijaisesti täysin väärin vaimoani kohtaan kun tavallaan petän häntä ajatuksen tasolla hänen äidinsä kanssa. Appiukko ei myöskään ansaitse sitä, että ihastelen ja ajattelen taukoamatta hänen vaimoaan. Eikä tämä missään nimessä ole oikein anoppiakaan kohtaan, sillä eihän hän tämmöistä ole elämäänsä tilannut.

        Ao.

        Onhan tuo hankala tilanne. Voisitko aloittaa vaimon kanssa jonkin uuden harrastuksen? Vietätte yhdessä aikaa ja tutustutte "uudelleen"? Jos saisit pikkuhiljaa käännettyä tunteita häneen? Tiedän, ei varmasti helppoa ja et taida voida puhua tästä ihastumisesta vaimonkaan kanssa kun kyseessä on hänen äiti. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo hankala tilanne. Voisitko aloittaa vaimon kanssa jonkin uuden harrastuksen? Vietätte yhdessä aikaa ja tutustutte "uudelleen"? Jos saisit pikkuhiljaa käännettyä tunteita häneen? Tiedän, ei varmasti helppoa ja et taida voida puhua tästä ihastumisesta vaimonkaan kanssa kun kyseessä on hänen äiti. 🤔

        Kiitos hyvästä kommentista.
        Niin, hyvä ajatus kyllä. Toisaalta tässä on myös se, että tunteeni eivät ole laimentuneet vaimoa kohtaan. Tietysti pitkässä parisuhteessa se on jo vähän erilaista, mutta mitään ongelmaa siinä ei ole.
        Tässä on enemmänkin se "ongelma", että sekä mielessäni että sydämessäni on kaksi naista, vaimoni ja hänen äitinsä.
        Heissä on luonnollisesti samoja piirteitä mitä arvostan ja mitä rakastan, mutta anopissa on vielä tiettyjä omia piirteitään jotka sitten ovat hurmanneet minut kauan sitten.
        Kiitos vielä vinkistä ja ajatuksistasi, kaikki vinkit tässä on kohta tarpeen ...

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ystävällisestä kommentista.
        En halua tehdä mitään tyhmää, mutta en saa häntä mielestäni. Ja vielä kun ollaan jollain tavalla tekemisissä koko ajan. Olen niin pulassa.
        Yritän perustella koko ajan itselleni, että kaikki mitä tunnen on väärin, moraalitonta, mahdotonta ja joka tavalla ihan järjetöntä. Silti huomaan kerta toisensa jälkeen ajattelevani häntä. Kiellän ajatuksen ja yritän haudata tunteet, mutta niin ne pulpahtaa pintaan kuin ongen koho.
        Ajatukseni ovat kaikkea sitä mitä koko sydämestään ihastunut mies voi naista kohtaan tuntea, kaikella tavalla kauniita.
        Mietin paljon myös tietysti asiaa vaimoni näkökulmasta ja silloin varsinkin pidän itseäni täysin järjettömänä.
        Kyllä olen joutunut sydämeni kanssa vaikeaan paikkaan.

        Ao

        Ei elämässä aina saa kuunnella sydäntä
        On ollu pakko luopua itsekin kuuntelemasta sydäntä

        Sydän huutaa pois mutta rakastan perhettä eikä ole rahaakaan lähteä
        Enkä puhu ns omasta perheestä vaan siitä yhteisöstä, josta olen lähtöisin
        Nainen keski-ikäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämässä aina saa kuunnella sydäntä
        On ollu pakko luopua itsekin kuuntelemasta sydäntä

        Sydän huutaa pois mutta rakastan perhettä eikä ole rahaakaan lähteä
        Enkä puhu ns omasta perheestä vaan siitä yhteisöstä, josta olen lähtöisin
        Nainen keski-ikäinen

        Kiitos vastauksesta.
        Niin, sydämellä ajattelu ei ainakaan helpommaksi tee elämää. On monta asiaa mitä puntaroida.
        Tällä hetkellä on silti sydän viemässä voiton järjestä.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä kommentista.
        Niin, hyvä ajatus kyllä. Toisaalta tässä on myös se, että tunteeni eivät ole laimentuneet vaimoa kohtaan. Tietysti pitkässä parisuhteessa se on jo vähän erilaista, mutta mitään ongelmaa siinä ei ole.
        Tässä on enemmänkin se "ongelma", että sekä mielessäni että sydämessäni on kaksi naista, vaimoni ja hänen äitinsä.
        Heissä on luonnollisesti samoja piirteitä mitä arvostan ja mitä rakastan, mutta anopissa on vielä tiettyjä omia piirteitään jotka sitten ovat hurmanneet minut kauan sitten.
        Kiitos vielä vinkistä ja ajatuksistasi, kaikki vinkit tässä on kohta tarpeen ...

        Ao.

        Onko hän kiinostava seksuualisesti,vai voisit mennä hänen kanssa naimisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän kiinostava seksuualisesti,vai voisit mennä hänen kanssa naimisiin?

        En tietysti voi kuvitellakaan, että sellainen olisi mahdollista ... no, ehkä Kauniissa ja rohkeissa, mutta ei tosielämässä.
        Jos kuitenkin jätän muut asiat mielestä pois ja ajattelen vain häntä irrallaan tästä tilanteesta, niin todellakin voisin. Hän on juuri sellainen nainen jonka haluaisin tehdä onnelliseksi, juuri sellainen kenen kanssa haluaisin jakaa elämän.
        Kun kysyit onko hän kiinnostava seksuaalisesti, niin todellakin on. Haluaisin häntä niin paljon. Haaveilen paljon hänestä, siitä kuinka paljon haluaisin antaa hänelle hellyyttä ja näyttää mitä häntä kohtaan tunnen. Rakastella ihanasti, hitaasti pitkään. ❤

        Ao.


    • Anonyymi

      Parempi sekin kuin inhota anoppia.

      • Anonyymi

        No näin se kyllä on.
        Onhan se tietysti omituista kun odottaa vaan, että näkee anopin seuraavan kerran, mutta tietysti mieluummin niin, kuin ettei voisi sietää anoppia.
        Se hyvä puoli tässä on, että ainakin ihastumiseni kohde on sellainen, että on täysin varmaa ettei tästä mitään suhdetta voisi syntyä milloinkaan. Siis jos asiat ilmenisivät jossain kohtaa anopille.
        Kunhan vaan saisin järkipoloiseni ymmärtämään realiteetit. Anoppi rakastaa appiukkoa ja minä vaimoani. Ja anopin moraalin tuntien, ei mitään voisi tapahtua.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin se kyllä on.
        Onhan se tietysti omituista kun odottaa vaan, että näkee anopin seuraavan kerran, mutta tietysti mieluummin niin, kuin ettei voisi sietää anoppia.
        Se hyvä puoli tässä on, että ainakin ihastumiseni kohde on sellainen, että on täysin varmaa ettei tästä mitään suhdetta voisi syntyä milloinkaan. Siis jos asiat ilmenisivät jossain kohtaa anopille.
        Kunhan vaan saisin järkipoloiseni ymmärtämään realiteetit. Anoppi rakastaa appiukkoa ja minä vaimoani. Ja anopin moraalin tuntien, ei mitään voisi tapahtua.

        Ao.

        Kaikkein eniten harmittaa kun en koskaan voi näyttää miten paljon häntä arvostan ja kuinka tärkeä hän minulle on.
        Tietysti hän tietää miten vävynä hänestä ajattelen, mutta en voi antaa sitä kaikkea hänelle mitä haluaisin. Koskaan en voi täysin osoittaa mitä hän minulle merkitsee.
        Hän ottaa minut huomioon aina, saa tuntemaan minut aina tärkeäksi ja puhuu minusta aina vain hyvää. Se lämpö mitä hän minulle on aina antanut, se on minulle korvaamattoman tärkeää.
        Mutta ...

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein eniten harmittaa kun en koskaan voi näyttää miten paljon häntä arvostan ja kuinka tärkeä hän minulle on.
        Tietysti hän tietää miten vävynä hänestä ajattelen, mutta en voi antaa sitä kaikkea hänelle mitä haluaisin. Koskaan en voi täysin osoittaa mitä hän minulle merkitsee.
        Hän ottaa minut huomioon aina, saa tuntemaan minut aina tärkeäksi ja puhuu minusta aina vain hyvää. Se lämpö mitä hän minulle on aina antanut, se on minulle korvaamattoman tärkeää.
        Mutta ...

        Ao.

        Hömpsön pömpsön. Jos tämä ketju pitää alkuunkaan paikkansa hän on vain anoppisi.
        Pidäpä sitten vaikka sellaisena äitinä itsellesi. Äidit aina useimmiten puolustaa poikiaan niin se menee. Pakkomielteistä ajatella hänestä muuta.


    • Anonyymi

      Njaa, toiset tykkää tyttäristä ja toiset äideistä, mitä sen niin väliä!
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

      • Anonyymi

        Totta, ei ehkä pitäisi ajatella tätä niin vaikeasti ...
        Kun vaan olisikin jostain pienestä ihastuksesta kyse, ehkä se olis helpompaa. En liioittele yhtään kun sanon, että tämä tunne tulee suoraan sydämestä, palavana niin etten pysty tätä tukahduttamaan.
        Jos pääni pensaaseen pistän, niin syttyy roihuun pian koko pensas ...

        Ao.


    • Anonyymi

      Vaikka jokainen ihminen onkin tietysti yksilö, oli sitten vävy tai anoppi, mutta miten te anoppina suhtautuisitte vävyn lämpimiin tunteisiin?
      Mikä olisi ensireaktio ja olisiko vävy sen jälkeen teille jotain muuta? Tarkoitan, että muuttuisiko käsityksenne hänestä? Kertoisitteko tästä eteenpäin? Suostuisitteko keskustelemaan asiasta vävyn kanssa?
      Kiitos, jos joku viitsii tähän vastata. Painin todella kovasti tämän asian kanssa.

      Ao.

      • Anonyymi

        Olette siis anoppi ja vävy samaan aikaan ......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette siis anoppi ja vävy samaan aikaan ......

        Tulin myöskin samaan johtopäätökseen. Sekavaa kirjoittamista joka lähtökohdasta katsottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette siis anoppi ja vävy samaan aikaan ......

        Ihmiset ovat tietysti yksilöitä olivat sitten anoppeja tai vävyjä. Sitä tarkoitin.
        Eli ei varmasti ole yhtä tiettyä reagointia tai mallia miten tämmöisen tunteen vastaanottaisi. Ja vävyjäkin on ihan yhtä monenlaista.
        Pahoittelut, jos oli epäselvää ...

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat tietysti yksilöitä olivat sitten anoppeja tai vävyjä. Sitä tarkoitin.
        Eli ei varmasti ole yhtä tiettyä reagointia tai mallia miten tämmöisen tunteen vastaanottaisi. Ja vävyjäkin on ihan yhtä monenlaista.
        Pahoittelut, jos oli epäselvää ...

        Ao.

        Et tajunnut yhtikäs mitään. Mallinnuksen avulla et ole kumpikaan, et vävy etkä anoppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tajunnut yhtikäs mitään. Mallinnuksen avulla et ole kumpikaan, et vävy etkä anoppi

        Oikeastaan asian ydin ei ollut keskustelussa tuo, mutta ehkä kiireen keskellä jäsentelin asian huonosti. Enkä nyt tämän enempää tätä asiaa kommentoi.
        Asian ja kysymysten ydin varmasti tulee esiin, jos vaan haluaa sen ymmärtää. Mutta kiitos kommentista kuitenkin.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan asian ydin ei ollut keskustelussa tuo, mutta ehkä kiireen keskellä jäsentelin asian huonosti. Enkä nyt tämän enempää tätä asiaa kommentoi.
        Asian ja kysymysten ydin varmasti tulee esiin, jos vaan haluaa sen ymmärtää. Mutta kiitos kommentista kuitenkin.

        Ao.

        Et vieläkään tajunnut, että et ole vävy etkä anoppi ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vieläkään tajunnut, että et ole vävy etkä anoppi ....

        Tajuan aika paljonkin asioita, mutta en nyt jaksa innostua tajuamisistani jankkaamaan. Enkä jaksa tässä yhteydessä innostua mistään salaperäisistä arvoitusleikeistä tai älypeleistä.
        Aiemmissa kirjoituksissa tulee koko asia esille. Tiedän itse mitä olen ja se riittää minulle.
        Mukavaa iltaa sinne,

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuan aika paljonkin asioita, mutta en nyt jaksa innostua tajuamisistani jankkaamaan. Enkä jaksa tässä yhteydessä innostua mistään salaperäisistä arvoitusleikeistä tai älypeleistä.
        Aiemmissa kirjoituksissa tulee koko asia esille. Tiedän itse mitä olen ja se riittää minulle.
        Mukavaa iltaa sinne,

        Ao.

        Et vieläkään tajua , tavis kyllä tajuis


      • Anonyymi

        Hyvä äiti varmasti torjuisi, ehkä suhtautuisi sen jälkeen epäilevästi, tuskin kertoisi tyttärelleen
        Äiti-tytär suhteet voivat olla hyvin amvivalentteja, kateutta mustasukkaisuutta, kilpailuasetelmaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä äiti varmasti torjuisi, ehkä suhtautuisi sen jälkeen epäilevästi, tuskin kertoisi tyttärelleen
        Äiti-tytär suhteet voivat olla hyvin amvivalentteja, kateutta mustasukkaisuutta, kilpailuasetelmaa...

        Kiitos hyvästä kommentista.
        Tätä olen miettinyt itsekin, aivan varmasti hän torjuisi tunteeni. Tai vaikka ottaisi tunteeni vastaan, ei varmasti antaisi niille vastakaikua. Eli sitten loppujen lopuksi ihan turha tunteiden tunnustus, vielä jos se aiheuttaisi epäluottamusta välillemme.
        Haluaisin niin kovasti kertoa hänelle mitä tunnen, mutta samalla se voisi rikkoa aivan kaiken välillämme.
        Järki on tässä kaikkea tunnette vastaan, mutta tunne ei mene pois. Haluaisin ottaa riskin ja kertoa mitä hänestä ajattelen, ottaa sen suurimman riskin, meni sitten syteen tai saveen ...

        Ao.


    • Anonyymi

      Pukeutuuko anoppisi niin, et korostuu toisen seksikkyys ja siksi sinullakin on kiinnostus häntä kohtaan aikoinaan herännyt? Tykkää näin kiusoitella sinuakin?

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista.
        Itseasiassa ei, melkeinpä niin, että hyvin korrektilla käytöksellä ja asiallisella tyylillään on minut hurmannut.
        Anoppini on oikein kauniisti ikääntynyt aikuinen nainen. Aina tilanteeseen juuri sopivasti pukeutunut ja koskaan ei ole kiusoitellakseen minua tai ketään muutakaan käyttäytynyt mitenkään flirttaillen tai seksikkäästi pukeutuen.
        Se mihin olen ihastunut on hänen persoona. Se millainen hän on ihmisenä. Pidän häntä myös seksikkäänä, mutta sitä hän on aidosti omana itsenään ilman mitään flirttiä tai kiusoittelua.

        Ao.


    • Anonyymi

      Pakko jonnekin taas ajatukset purkaa. Niin toivoton olo tämän asian kanssa.
      Ei olla nyt anopin kanssa nähty hetkeen kiireiden takia ja tämä hullu ihastuminen on muuttunut hulluksi ikäväksi. Nytkin mielessä pyörii vain ajatus hänestä. Tekisi mieli edes kysyä kuulumisia, mutta sekin on täysin järjetön ajatus.
      Olen myös yrittämällä yrittänyt painaa ajatukset hänestä pois, kaikin tavoin täyttänyt ajatukseni kaikella muulla. Perustellut itselleni, että hän pitäisi minua ihan hulluna ja kaikki hyvä hajoaisi käsiin.
      Ikävä on vaan niin kova, ihan liian kova. Kunpa tulisi kutsu kahvipöytään viikonloppuna, saisin edes hetken olla samassa huoneessa hänen kanssaan. Kuulla hänen ääntään, nauttia hänen läsnäolosta ja olla vaan siinä hetkessä ...

      Ao.

    • Anonyymi

      Onhan hän vaimosi äiti ja muistuttaa jossakin määrin äitiään vai? Se on vain ihastusta mutta hänen tyttärensä on sinulle enemmän älä kuvittelekaan muuta.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista.
        Kyllähän heissä paljon on samoja piirteitä. Juuri sellaisia piirteitä joita arvostan. Näiden hienojen persoonallisuuden piirteiden lisäksi ovat kauniita upeita naisia molemmat.
        Tunne johon käytän sanaa ihastuminen on kuitenkin jotain suurempaa. Sitä se on ollut jo pitkään. En ehkä uskalla puhua suurin sanoin ja myöntää syvempiä tunteita, mutta ihastuminen on liian kevyt tunne, sen tiedän.
        Vaimoni on minulle erittäin rakas ja tiedän ettei meillä anopin kanssa voi koskaan olla, ei vaan voi. Eikä tietysti jo senkään takia, että tämä tunne ja nämä ajatukset ovat salaisuuksina vain mielessäni.
        Jokainen päivä vaan on kärsimystä tämän tunteen kanssa, kaikki on niin väärin ja kuitenkin niin oikein. Olen jo aikuinen mies ja selvillä tunteistani.
        Ehkä tähän hölmöön mieleen joskus järki tarttuu ja käsitän tilanteen mahdottomuuden ...

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista.
        Kyllähän heissä paljon on samoja piirteitä. Juuri sellaisia piirteitä joita arvostan. Näiden hienojen persoonallisuuden piirteiden lisäksi ovat kauniita upeita naisia molemmat.
        Tunne johon käytän sanaa ihastuminen on kuitenkin jotain suurempaa. Sitä se on ollut jo pitkään. En ehkä uskalla puhua suurin sanoin ja myöntää syvempiä tunteita, mutta ihastuminen on liian kevyt tunne, sen tiedän.
        Vaimoni on minulle erittäin rakas ja tiedän ettei meillä anopin kanssa voi koskaan olla, ei vaan voi. Eikä tietysti jo senkään takia, että tämä tunne ja nämä ajatukset ovat salaisuuksina vain mielessäni.
        Jokainen päivä vaan on kärsimystä tämän tunteen kanssa, kaikki on niin väärin ja kuitenkin niin oikein. Olen jo aikuinen mies ja selvillä tunteistani.
        Ehkä tähän hölmöön mieleen joskus järki tarttuu ja käsitän tilanteen mahdottomuuden ...

        Ao.

        Kauniisti puhut mutta halu panna kyseistä ihmistä voittaa kaiken.Rauhoitu älä pelkää vaan lähde reilusti yrittämään vieläkö antaa pesää sinulle.Tämä on haave asteella koska pelkäät menettäväsi pelin.Kerro hänelle tunteesi,saat tietää paljon sen jälkeen.Pelko,häpeä ovat vahvoja tunteita,voita ne ole Alffa uros.


    • Anonyymi

      Kerroin sitten tunteeni.

      Ao.

      • Anonyymi

        Mitä tapahtui?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui?!

        Tunteidenpurkaus oli vähän kuin hyökyaalto. Tuli sitten kerrottua kaikki niin, että anopilla oli ja on varmasti pitkäksi aikaa sulateltavaa.
        En ihan tarkasti halua kertoa yksityiskohtia, mutta paremmin hän asian otti kuin mitä siinä pahimmassa mahdollisuudessa kuvittelin. Olin jo henkisesti valmistautunut kuulemaan kunniani ja sen jälkeen pakkaamaan tavarani.
        Anoppi osasi käsitellä asian hienovaraisesti ja ystävällisesti. Ja vaikka asia on nyt loppuunkäsitelty, voin luultavasti kohdata hänet seuraavan kerran ihan pystypäin.
        Tiesin syöksyväni pää edellä maahan, mutta nyt on helpottunut olo. Jos ns. pakit voi toiselta saada hienosti, niin tässä kyllä mallisuoritus. En kadu yhtään, vaikka mihinkään asia ei johtanutkaan.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteidenpurkaus oli vähän kuin hyökyaalto. Tuli sitten kerrottua kaikki niin, että anopilla oli ja on varmasti pitkäksi aikaa sulateltavaa.
        En ihan tarkasti halua kertoa yksityiskohtia, mutta paremmin hän asian otti kuin mitä siinä pahimmassa mahdollisuudessa kuvittelin. Olin jo henkisesti valmistautunut kuulemaan kunniani ja sen jälkeen pakkaamaan tavarani.
        Anoppi osasi käsitellä asian hienovaraisesti ja ystävällisesti. Ja vaikka asia on nyt loppuunkäsitelty, voin luultavasti kohdata hänet seuraavan kerran ihan pystypäin.
        Tiesin syöksyväni pää edellä maahan, mutta nyt on helpottunut olo. Jos ns. pakit voi toiselta saada hienosti, niin tässä kyllä mallisuoritus. En kadu yhtään, vaikka mihinkään asia ei johtanutkaan.

        Ao.

        Oho, rohkea sinä!
        Tiedän tunteen kun on pakottava tarve kertoa tunteista vaikka tietää ettei se ole hyvä idea eikä siitä voi syntyä mitään hyvää. Mutta kun on pakko niin on pakko.

        Jotenkin toi sun rakkaus anoppiasi kohtaan on sulosen liikuttavaa, mut tietty surullistakin kun tunteiden kohde on mahdoton.

        Hyvä kuitenkin että kertominen meni hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, rohkea sinä!
        Tiedän tunteen kun on pakottava tarve kertoa tunteista vaikka tietää ettei se ole hyvä idea eikä siitä voi syntyä mitään hyvää. Mutta kun on pakko niin on pakko.

        Jotenkin toi sun rakkaus anoppiasi kohtaan on sulosen liikuttavaa, mut tietty surullistakin kun tunteiden kohde on mahdoton.

        Hyvä kuitenkin että kertominen meni hyvin!

        Kiitos. Olihan se ihan järjetöntä, mutta kuten sanoit, tunne oli niin pakottava. Olin ja olen tuntenut häntä kohtaan näin jo niin pitkään, peittänyt ja salannut tunteeni. Hullu olin ja otin suurimman riskin ikinä, enkä kadu sitä yhtään. Järki tietysti ymmärtää ettei välillämme voi olla, eikä tulla olemaan mitään, mutta sydämessäni tuntuu hyvältä kun sain tunteeni hänelle kerrottua.
        Välillä tuntuu turhalta ja surulliselta tuntea näin, mutta surullisempaa olisi ollut vaieta ikuisesti.

        Ao.


    • Anonyymi

      Sydän on itsepäinen otus, sillä on näköjään ihan oma tahto. Vaikka kaikin tavoin pitäisi jo olla selvää, että asia on loppuun käsitelty, niin sydän ei vaan tunnu sitä uskovan.
      Olen ihan järkevä ihminen ja ymmärrän elämän realiteetit, järjellä taistellen työnnän sydämeni tunteet maton alle. Sieltä ne vaan sinnikkäästi kurkkivat pitkin päivää.
      Kauniit tunteet tekevät kipeää, ihanat ajatukset tuntuvat typeryydeltä. Haluaisin oikeastaan jo olla tuntematta näitä turhia tunteita, päästä irti tästä, mutta se ei vaan onnistu. Typerimmältä tuntuu se, että vain yksin tuntee näin.

      Ao.

      • Anonyymi

        Miten kerroit tunteistasi?
        Kysyn, koska olen itse hieman samantyyppisessä tilanteessa. Tunnen siis samoin henkilöä kohtaan, hän ei ole anoppi mutta hieman vastaavalla tavalla kielletty ja mahdoton kuin tämä sinun tilanteesi.
        Ja yhtä hullua olisi kertoa tunteistani hänelle, mutta yhtä pakottava tarve tuntuu siihen olevan itsellä kuin sinullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kerroit tunteistasi?
        Kysyn, koska olen itse hieman samantyyppisessä tilanteessa. Tunnen siis samoin henkilöä kohtaan, hän ei ole anoppi mutta hieman vastaavalla tavalla kielletty ja mahdoton kuin tämä sinun tilanteesi.
        Ja yhtä hullua olisi kertoa tunteistani hänelle, mutta yhtä pakottava tarve tuntuu siihen olevan itsellä kuin sinullakin.

        Kiitos kommentista.
        Oikeastaan se vähän meni vahingossa siihen. Tai ehkä alitajuntaisesti ohjasin keskustelua siihen suuntaan. Keskustelulla tarkoitan nyt viestejä, en olisi ikinä uskaltanut ääneen häntä tunteillani kohdata.
        En halua sinulle mitään neuvoja antaa, mutta kyllä se varmasti niin on, että ihminen joka arvostaa sinua ihmisenä kunnioittaa sinua myös tämmöisessäkin asiassa. Vaikka toinen olisikin väärässä, kuten minä yksin ihastuneena, kunnioitti toinen minun sydäntäni.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista.
        Oikeastaan se vähän meni vahingossa siihen. Tai ehkä alitajuntaisesti ohjasin keskustelua siihen suuntaan. Keskustelulla tarkoitan nyt viestejä, en olisi ikinä uskaltanut ääneen häntä tunteillani kohdata.
        En halua sinulle mitään neuvoja antaa, mutta kyllä se varmasti niin on, että ihminen joka arvostaa sinua ihmisenä kunnioittaa sinua myös tämmöisessäkin asiassa. Vaikka toinen olisikin väärässä, kuten minä yksin ihastuneena, kunnioitti toinen minun sydäntäni.

        Ao.

        Hei. Olen lukenut järkyttyneenä ja surullisena tarinaasi. Et todellakaan ole helpossa asemassa tällä hetkellä! Tunne ja järki kun eivät aina kohtaa toisiaan. Tunnut kuitenkin järkevältä ja voimakkaalta ihmiseltä, kun et ole onneksi ehtinyt tehdä mitään ratkaisevan väärää. Sinulla tuntuu olevan todella upea ihminen anoppinasi. Onneksi hän osasi ottaa tunteesi hienosti vastaan ja antaa ns. ”pakit” sinulle. Olisiko nyt aika suunnata oma energiasi ihan muihin asioihin elämässäsi? Tehdä jotain ihan poikkeavia asioita, harrastuksia, laajentaa omaa piiriäsi? Voisitko käydä jollain psykoterapeutilla puhumassa asiasta? Voisit saada hyviä neuvoja, vieras ihminen kuitenkin näkee asian aivan eri valossa kuin sinä. Voimia sinulle.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Olen lukenut järkyttyneenä ja surullisena tarinaasi. Et todellakaan ole helpossa asemassa tällä hetkellä! Tunne ja järki kun eivät aina kohtaa toisiaan. Tunnut kuitenkin järkevältä ja voimakkaalta ihmiseltä, kun et ole onneksi ehtinyt tehdä mitään ratkaisevan väärää. Sinulla tuntuu olevan todella upea ihminen anoppinasi. Onneksi hän osasi ottaa tunteesi hienosti vastaan ja antaa ns. ”pakit” sinulle. Olisiko nyt aika suunnata oma energiasi ihan muihin asioihin elämässäsi? Tehdä jotain ihan poikkeavia asioita, harrastuksia, laajentaa omaa piiriäsi? Voisitko käydä jollain psykoterapeutilla puhumassa asiasta? Voisit saada hyviä neuvoja, vieras ihminen kuitenkin näkee asian aivan eri valossa kuin sinä. Voimia sinulle.....

        Kiitos erittäin hyvästä kommentista.
        Niin, sitähän tämä on, surullista ja järkyttävää. Ei järjen hiventä, mutta sydämessä roihuaa kuuma liekki. Järki ja tunne eivät tosiaankaan kohtaa aina ja tässä tapauksessa ne eivät voisi olla enempää eri mieltä.
        Pidän itseäni hyvin järkevänä ihmisenä ja ymmärrän elämän realiteetit. Päivittäin painan nämä ajatukset pois mielestäni ja yritän keskittyä siihen mitä minulla on. Kaikki on muuten oikein mukavasti, järki sen ymmärtää.
        Tässä ehkä vaikeutena on se, että jollain tavalla tunnen, että ihan yksin en ole näitä tunteita synnyttänyt. Jollain sanattomalla tasolla aistin, että hänkin tuntee minua kohtaan jotain. Jotain enemmän. Ehkä kuvittelen tai toiveajattelen, mutta siksi järki ei saa sydäntäni aisoihin.
        Olen todella kiitollinen hänelle, että otti tunteeni vastaan niin hyvin. Mahdollisuus olisi ollut totaaliseen katastrofiin. Hän todella on aivan uskomattoman ihana ihminen, aina ollut minua kohtaan niin hyvä.
        Sitä olen vaan jäänyt miettimään, että kun hän antoi minulle "pakit", se ei ole vaikuttanut millään negatiivisella tavalla meidän väleihin. Ymmärrän ettei hän halua keskustella aiheesta enempää, mutta jotenkin rivien välistä voin lukea, että tunteeni olivat tervetulleita, vaikkakin yllätys.
        Olen tässä miettinyt, että olisi hyvä puhua jollekin ja ehkä joku ammattilainen osaisi tässä neuvoa. Toisaalta, tuntuu jotenkin oudolta selittää ulkopuoliselle näitä tunteita, varsinkin kun en tiedä miten hän osaisi auttaa sen kummemmin kuin minäkään itseäni.
        Pidän senkin mahdollisuuden kuitenkin auki, eihän sitä koskaan tiedä. Jollekin tästä olisi hyvä puhua, mutta eniten haluaisin jutella tämän anoppini kanssa rauhassa läpi. Ymmärrän kyllä sen tosiasian ettei niin tule käymään, mutta toivon silti sitä kovasti.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos erittäin hyvästä kommentista.
        Niin, sitähän tämä on, surullista ja järkyttävää. Ei järjen hiventä, mutta sydämessä roihuaa kuuma liekki. Järki ja tunne eivät tosiaankaan kohtaa aina ja tässä tapauksessa ne eivät voisi olla enempää eri mieltä.
        Pidän itseäni hyvin järkevänä ihmisenä ja ymmärrän elämän realiteetit. Päivittäin painan nämä ajatukset pois mielestäni ja yritän keskittyä siihen mitä minulla on. Kaikki on muuten oikein mukavasti, järki sen ymmärtää.
        Tässä ehkä vaikeutena on se, että jollain tavalla tunnen, että ihan yksin en ole näitä tunteita synnyttänyt. Jollain sanattomalla tasolla aistin, että hänkin tuntee minua kohtaan jotain. Jotain enemmän. Ehkä kuvittelen tai toiveajattelen, mutta siksi järki ei saa sydäntäni aisoihin.
        Olen todella kiitollinen hänelle, että otti tunteeni vastaan niin hyvin. Mahdollisuus olisi ollut totaaliseen katastrofiin. Hän todella on aivan uskomattoman ihana ihminen, aina ollut minua kohtaan niin hyvä.
        Sitä olen vaan jäänyt miettimään, että kun hän antoi minulle "pakit", se ei ole vaikuttanut millään negatiivisella tavalla meidän väleihin. Ymmärrän ettei hän halua keskustella aiheesta enempää, mutta jotenkin rivien välistä voin lukea, että tunteeni olivat tervetulleita, vaikkakin yllätys.
        Olen tässä miettinyt, että olisi hyvä puhua jollekin ja ehkä joku ammattilainen osaisi tässä neuvoa. Toisaalta, tuntuu jotenkin oudolta selittää ulkopuoliselle näitä tunteita, varsinkin kun en tiedä miten hän osaisi auttaa sen kummemmin kuin minäkään itseäni.
        Pidän senkin mahdollisuuden kuitenkin auki, eihän sitä koskaan tiedä. Jollekin tästä olisi hyvä puhua, mutta eniten haluaisin jutella tämän anoppini kanssa rauhassa läpi. Ymmärrän kyllä sen tosiasian ettei niin tule käymään, mutta toivon silti sitä kovasti.

        Ao.

        Blaa blaa en kuule sanaakaan. Enkä usko. Koko juttu on lapsen kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaa blaa en kuule sanaakaan. Enkä usko. Koko juttu on lapsen kuvitelmaa.

        Jos et kuule sanaakaan, niin mkksi edes kommentoit?
        Tämä ei oikeastaan ole mikään uskon asia, eikä tunteeni kaipaa kenenkään ulkopuolisen validointia. Uskoa saa kuka mitäkin haluaa, mutta ainut millä on merkitystä on oma tietoisuus asioista.
        On olemassa myös meitä jotka kirjoittavat tänne oikeita asioita ja aitoja tunteita.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos erittäin hyvästä kommentista.
        Niin, sitähän tämä on, surullista ja järkyttävää. Ei järjen hiventä, mutta sydämessä roihuaa kuuma liekki. Järki ja tunne eivät tosiaankaan kohtaa aina ja tässä tapauksessa ne eivät voisi olla enempää eri mieltä.
        Pidän itseäni hyvin järkevänä ihmisenä ja ymmärrän elämän realiteetit. Päivittäin painan nämä ajatukset pois mielestäni ja yritän keskittyä siihen mitä minulla on. Kaikki on muuten oikein mukavasti, järki sen ymmärtää.
        Tässä ehkä vaikeutena on se, että jollain tavalla tunnen, että ihan yksin en ole näitä tunteita synnyttänyt. Jollain sanattomalla tasolla aistin, että hänkin tuntee minua kohtaan jotain. Jotain enemmän. Ehkä kuvittelen tai toiveajattelen, mutta siksi järki ei saa sydäntäni aisoihin.
        Olen todella kiitollinen hänelle, että otti tunteeni vastaan niin hyvin. Mahdollisuus olisi ollut totaaliseen katastrofiin. Hän todella on aivan uskomattoman ihana ihminen, aina ollut minua kohtaan niin hyvä.
        Sitä olen vaan jäänyt miettimään, että kun hän antoi minulle "pakit", se ei ole vaikuttanut millään negatiivisella tavalla meidän väleihin. Ymmärrän ettei hän halua keskustella aiheesta enempää, mutta jotenkin rivien välistä voin lukea, että tunteeni olivat tervetulleita, vaikkakin yllätys.
        Olen tässä miettinyt, että olisi hyvä puhua jollekin ja ehkä joku ammattilainen osaisi tässä neuvoa. Toisaalta, tuntuu jotenkin oudolta selittää ulkopuoliselle näitä tunteita, varsinkin kun en tiedä miten hän osaisi auttaa sen kummemmin kuin minäkään itseäni.
        Pidän senkin mahdollisuuden kuitenkin auki, eihän sitä koskaan tiedä. Jollekin tästä olisi hyvä puhua, mutta eniten haluaisin jutella tämän anoppini kanssa rauhassa läpi. Ymmärrän kyllä sen tosiasian ettei niin tule käymään, mutta toivon silti sitä kovasti.

        Ao.

        Hei, ja kiitos kun jaksoit vastata. Voisin lisätä vielä vastaukseeni, onko mahdollista, että lähettäisit hänelle viestin jutellaksesi tästä asiasta. Uskoisin anoppisi hyväksyvän tapaamisen, jos pyydät kauniisti sanoen, että se helpottaisi omaa oloasi ja pystyisit jatkamaan elämääsi.
        Ymmärrät varmaankin itsekin, että tämä tilanne syö sinua koko ajan sisältäpäin. Kaikki energiasi menee tilanteen puimiseen, ja se on todella raskasta. Tilanne voi vaikuttaa jopa fyysiseen terveyteesi ajan kuluessa, henkisestä puhumattakaan.
        Kun tai jos pääset tilanteeseen, että voitte jutella asiat selviksi, niin sitten kävisit juttelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa.
        Mietin vielä sitä, etkö pelkää, että jossain vaiheessa vaimosikin alkaa vaistota jotain, ellei ole jo vaistonnut! Jos olisit sitten jossain vaiheessa sängyssä anopin kanssa, niin sen paljastuminen rikkoisi sinun ja hänen avioliiton, ja vaikuttaisi niin monen elämään lähipiirissäsi.
        Nämä ovat vain minun ajatuksiani ja sympatiani ovat sinun puolellasi.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, ja kiitos kun jaksoit vastata. Voisin lisätä vielä vastaukseeni, onko mahdollista, että lähettäisit hänelle viestin jutellaksesi tästä asiasta. Uskoisin anoppisi hyväksyvän tapaamisen, jos pyydät kauniisti sanoen, että se helpottaisi omaa oloasi ja pystyisit jatkamaan elämääsi.
        Ymmärrät varmaankin itsekin, että tämä tilanne syö sinua koko ajan sisältäpäin. Kaikki energiasi menee tilanteen puimiseen, ja se on todella raskasta. Tilanne voi vaikuttaa jopa fyysiseen terveyteesi ajan kuluessa, henkisestä puhumattakaan.
        Kun tai jos pääset tilanteeseen, että voitte jutella asiat selviksi, niin sitten kävisit juttelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa.
        Mietin vielä sitä, etkö pelkää, että jossain vaiheessa vaimosikin alkaa vaistota jotain, ellei ole jo vaistonnut! Jos olisit sitten jossain vaiheessa sängyssä anopin kanssa, niin sen paljastuminen rikkoisi sinun ja hänen avioliiton, ja vaikuttaisi niin monen elämään lähipiirissäsi.
        Nämä ovat vain minun ajatuksiani ja sympatiani ovat sinun puolellasi.......

        Kiitos sinulle, pohdintasi ja ajatuksesi ovat erittäin tervetulleita. Kiitos kun jaat huoleni ja autat asian miettimisessä. Yksin kun asiaa pohtii, niin sitä todellakin pohtii yksin.
        Olen ehdottanut hänelle, että voisimmeko tavata kahdestaan ja jutella asioista. Ymmärrettävästi hän totesi ettei sitä halua. En halua häntä siihen enempää painostaa, vaikka kaipaisin itse kyllä kahdenkeskistä keskustelua. Ymmärrän kyllä sen, että astuin rajan yli mitä ei koskaan saisi ylittää, eikä hänellä ole mitään velvollisuutta käydä asiaa kanssani läpi.
        Kyllähän tämä on raskasta, ei mikään helppo asia millään tavalla. Koko ajan ajattelen häntä eivätkä tilanteet joissa häntä näen helpota sitä yhtään. Odotan aina, että saan nähdä hänet ja joka kerran jälkeen pääni on hänestä ihan sekaisin. Tämä on kuin ihanaa kidutusta, aallon harjalta aallon pohjaan. Kuitenkin kun kaipaus on suuri ja realiteetit mitä on.
        Meillä on olleet aina todella hyvät ja lämpimät välit hänen kanssaan. Vaimoni tietää hänen olevan minulle todella tärkeä ihminen. Ei tietysti tiedä, että näin tärkeä, mutta olemme aina tulleet todella hyvin toimeen ja viihtyneet toistemme seurassa.
        Sitä olen vaan itse miettinyt, että ihailtavaa on anoppini tyyneys tilanteen suhteen. Itse olen ollut ihan kauhuissani kun olen tiennyt hänet tapaavani, mutta hänestä ei ole voinut tulkita millään tavalla, että olen tunnustanut kaikki tunteeni hänelle. Hän on suhtautunut minuun täysin ilman mitään negatiivisuutta, minkäänlaista varautuneisuutta ei ole ollut ilmassa. Jos itse ajattelisin asiaa toisinpäin, olisi vaikeaa olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.
        Olen lukuisia kertoja miettinyt sitä, että mitä jos päätyisimme sänkyyn hänen kanssaan, haaveillutkin siitä paljon. Paljastuessaan sellainen tuhoaisi ihan kaiken. Sellaista on edes vaikeaa käsittää, ne mittasuhteet olisivat ihan järkyttävät.
        Kuitenkin, vaikka järjellä ymmärrän tuon kaiken, olisin valmis tuohon koska vaan. Hänen ei tarvitsisi kuin laittaa minulle viesti ja olisin valmis heittäytymään kauniisiin hetkiin hänen kanssaan, näyttämään rakkauden tunteeni.
        Ja tämän hän myös tietää, kerroin sen hänelle.

        Ao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle, pohdintasi ja ajatuksesi ovat erittäin tervetulleita. Kiitos kun jaat huoleni ja autat asian miettimisessä. Yksin kun asiaa pohtii, niin sitä todellakin pohtii yksin.
        Olen ehdottanut hänelle, että voisimmeko tavata kahdestaan ja jutella asioista. Ymmärrettävästi hän totesi ettei sitä halua. En halua häntä siihen enempää painostaa, vaikka kaipaisin itse kyllä kahdenkeskistä keskustelua. Ymmärrän kyllä sen, että astuin rajan yli mitä ei koskaan saisi ylittää, eikä hänellä ole mitään velvollisuutta käydä asiaa kanssani läpi.
        Kyllähän tämä on raskasta, ei mikään helppo asia millään tavalla. Koko ajan ajattelen häntä eivätkä tilanteet joissa häntä näen helpota sitä yhtään. Odotan aina, että saan nähdä hänet ja joka kerran jälkeen pääni on hänestä ihan sekaisin. Tämä on kuin ihanaa kidutusta, aallon harjalta aallon pohjaan. Kuitenkin kun kaipaus on suuri ja realiteetit mitä on.
        Meillä on olleet aina todella hyvät ja lämpimät välit hänen kanssaan. Vaimoni tietää hänen olevan minulle todella tärkeä ihminen. Ei tietysti tiedä, että näin tärkeä, mutta olemme aina tulleet todella hyvin toimeen ja viihtyneet toistemme seurassa.
        Sitä olen vaan itse miettinyt, että ihailtavaa on anoppini tyyneys tilanteen suhteen. Itse olen ollut ihan kauhuissani kun olen tiennyt hänet tapaavani, mutta hänestä ei ole voinut tulkita millään tavalla, että olen tunnustanut kaikki tunteeni hänelle. Hän on suhtautunut minuun täysin ilman mitään negatiivisuutta, minkäänlaista varautuneisuutta ei ole ollut ilmassa. Jos itse ajattelisin asiaa toisinpäin, olisi vaikeaa olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.
        Olen lukuisia kertoja miettinyt sitä, että mitä jos päätyisimme sänkyyn hänen kanssaan, haaveillutkin siitä paljon. Paljastuessaan sellainen tuhoaisi ihan kaiken. Sellaista on edes vaikeaa käsittää, ne mittasuhteet olisivat ihan järkyttävät.
        Kuitenkin, vaikka järjellä ymmärrän tuon kaiken, olisin valmis tuohon koska vaan. Hänen ei tarvitsisi kuin laittaa minulle viesti ja olisin valmis heittäytymään kauniisiin hetkiin hänen kanssaan, näyttämään rakkauden tunteeni.
        Ja tämän hän myös tietää, kerroin sen hänelle.

        Ao.

        Moi taas! Kylläpä sinä laitoit minutkin miettimään itseäsi ja tilannettasi! Meinasi ihan yöunetkin mennä, kun ajattelin sinua!

        Kuten jo itsekin alussa sanoit, yksin kun asioita miettii niin ne alkavat hallita päätä. Ei pysty enää ajattelemaan selkeästi. Silloin on hyvä, kun on edes joku jonka kanssa käsitellä asiaa, vaikkakin näin täällä keskustelupalstalla.

        Mietin sinun anoppiasi, ehkä yksi syy hänen korrektiin käyttäytymiseensä on se, ettei hän tunne niin voimakkaasti kuin sinä. Hän tietenkin pitää sinusta, mutta hän pystyy tässä tilanteessa ajattelemaan asiaa eri tavalla kuin sinä. Kun hänellä ei ole niin ”kuumia tunteita”, hän pystyy käsittelemään asiaa neutraalimmin. Hän ei halua päästää asioita sen pidemmälle, koska tajuaa tilanteen vaikuttavan niin moneen ihmiseen, eikä loukata varsinkaan miestään ja tytärtään. Ja koska hän ei ollut se, joka tunteensa kertoi, niin silloin hänen ei tarvitse niitä käydä läpi.

        Siksi sinun on oltava nyt vahva! Olet kertonut hänelle tunteesi ja hän ei halua ottaa niitä vastaan, eikä keskustella kanssasi niistä. Sinun on hyväksyttävä tilanne ja jatkettava elämääsi! Tavallaan ”kylmetettävä” itsesi, koska voi tulla tilanteita, ettet pysty enää hillitsemään itseäsi tekemästä mitään kohtalokasta, esimerkiksi jossain juhlissa. Alkoholilla on tunnetusti rentouttava vaikutus ja silloin ihminen saattaa tehdä kohtalokkaita virheitä.

        En ole mikään ammattilainen sinua auttamaan, mutta jos nämä ajatukseni jotenkin auttavat tai helpottavat sinua, niin kiva juttu.

        Haluaisinkin antaa sinulle "voimahaleja", että jaksaisit eteenpäin!


      • Anonyymi

        Tuo teidän "sydän" ei ole suuri sydän, se on sekoitus sairasta mieltä.

        Anopin himoitseminen ei ole sydämen, vaan tärähtäneen mielen haikailua.

        Tuollaiset tyypit ovat usein sosiaalisesti olleet jotenkin erkaantuneita erakoita, eivät ole ihan täyspäisiä...anoppiin ihastuu...hohhoijaa, hoitoon vaan tuollaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teidän "sydän" ei ole suuri sydän, se on sekoitus sairasta mieltä.

        Anopin himoitseminen ei ole sydämen, vaan tärähtäneen mielen haikailua.

        Tuollaiset tyypit ovat usein sosiaalisesti olleet jotenkin erkaantuneita erakoita, eivät ole ihan täyspäisiä...anoppiin ihastuu...hohhoijaa, hoitoon vaan tuollaiset

        Joo, tuollainen anopin ihailija ripuloi koko lähipiirin päälle sontaa käytännössä...muka pitää appiakin hyvänä tyyppinä vielä, hoh hoijaa vaan, sydäntä moisella anopin himoilijalla ei ole, vaan kiero mieli ja henkinen taso alhainen ihan kuin tuossa aiemmin naishenkilöllä, joka houkutteli appiukkoaan.

        Tuohan on kuin piru leikkisi tyhmän taikka heikon päässä leikkiään, jonka tarkoitus on vain saada kaaosta aikaan. Mutta yksilön mielen vääristymästähän tuossa kyse on.


    • Anonyymi

      Haluan vastata aloitukseen kuten ajattelen.

      Olet moraalisesti tiedostava ihminen, jote himoitseminen anoppia kohtaan on raskas synti jo sinällään. Moraalisen je henkisen tason kohottaminen ylitse tuosta pirumaisesta himosta on selvä.

      Tietoinen pahuus ajaa sielun sinne minne se kuuluukin, eli ei hyvään maailmaan.

      Valintamme täällä maan päällä ratkaisevat paljon sielun jatkon kannalta, myös maallinen tilanne menee sekavaksi, jos tekee järjettömiä päätöksiä, maallinen minuus kärsii noin suurista virheistä, mitä mieli halajaa sinunkin kohdallasi.

      Mielestäni tuollainen anopin ihailu on täysin lapsen tasoista henkisesti ja ansaitset mielestäni turpasaunan itseltäsi ja jos jotain tapahtuu, myös vaimoltasi ja anopiltasi.

      Pilaat myös suhteesi kaikkiin, nolaat itsesi kaikkien silmissä. Ryhdistäydy, maailmassa on paljon täydellisiä anoppeja ja naisia, terveet ihmiset eivät anoppejaan himoitse.

      Kuulin eräältä vanhemmalta mieheltä, kuinka hänen miniänsä yritti tätä iskeä, joka on yhtä järjetöntä. Mies ei minänsä sairaaseen houkutuksyritykseen lähtenyt.

    • Anonyymi

      Olen kuullut että joku mies tai nainen ihastunut kumppaninsa jälkikasvuun ja seksiinkin ajauduttu.

    • Anonyymi

      Miten tässä tilanteessa sitten loppupeleissä kävi?

      • Anonyymi

        Tää lähti vähän lapasesta. Asun nyt anopin ja tyttärensä kanssa yhdessä. Etsitään uutta sisarvaimoa....


    • Anonyymi

      Sun kannattaa jutella suoraan anopille. Olen varma, että hän ymmärtää tuskasi. Luultavimmin on itsekkin ajatellut sinua miehensä alla. Ole rohkea ja käy härkää sarvista. saatat saada itsellesi unelmien elämän: Äiti ja tytär.

      • Anonyymi

        no just.


    • Anonyymi

      Etkö vieläkään ole päässyt tasapainoon. Kuinka monta kertaa tätä aihetta pitää täällä käsitellä?
      Kannattaisi ehkä mieluummin etsiä terapeutti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe