Onneksi tapasin sut

Anonyymi-ap

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta kun tutustuin suhun ja osasin etsiä jotain ihan muuta. Menin tänään kihloihin. Olisi jännä ilmaista asia sulle, kun kuvittelet, että edelleen olen kiinnostunut, mutta enpä taida. Glada vappen vaan dear not ex-mies. 🤭

88

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

🧊🧊

• Anonyymi00052
        UUSI

Minä h*ora kuuntelin sen kappaleen ensin.

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Minä h*ora kuuntelin sen kappaleen ensin.

Rumaa kielenkäyttöä. Häpeä.

• Anonyymi00002

Jaaaaaaaaaa siksi niiiiiin ....

• Anonyymi00045
        UUSI

No mitenkä se ”niin” tällä tuumauksella menisi, naista esittävän fantasmoihin orientoitunut

• Anonyymi00003

Lits läts

• Anonyymi00004

Petturiiiiii

• Anonyymi00006

Mitenkä niin? Emme käyneet ensimmäisilläkään treffeillä, joten petosta ei ole tapahtunut.

• Anonyymi00005

Olet siis pannut

• Anonyymi00009

Seksi kuuluu avioliittoon. 😉

• Anonyymi00044
        UUSI

Ja täällä joku elämän heittelemä netin lehtolapsi syventyy ymmärtämään palstaäijän trollausta oman kapasiteettinsa mukaan👍

• Anonyymi00007

Niiiin ei käyty iiiiiks

• Anonyymi00010

Tärkeintä ettet häiritse sitä väärää miestä enää ollenkaan. En usko et hän arvostaisi kihlajaisuutista, joka olisi hänelle maailman turhin tieto.

• Anonyymi00014

Itse en toivo kaunaisen miehen yhteydenpitoa. Ehkä lukee palstalta, ehkä ei.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Itse en toivo kaunaisen miehen yhteydenpitoa. Ehkä lukee palstalta, ehkä ei.

En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka yrittävät saada reaktiota olemalla jonkun miehen kanssa jollakin tasolla. Ajattelen vaan, omapa on tappiosi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka yrittävät saada reaktiota olemalla jonkun miehen kanssa jollakin tasolla. Ajattelen vaan, omapa on tappiosi.

En minäkään.
        - nainen sivusta

• Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Itselläni oli lapsena poikia kavereina ja ystävänä.

Heidän kanssaan ei tarvinnut leikkiä tyttöjen leikkejä vaan saattoi leikkiä aseilla tai autoilla.

Pyörältiin kotipihalla ja meillä oli kivaa, kunnes muuttivat pois, kun heidän vanhemmat muutti.

Yks ystävyys kesti pitkälle aikuisiälle, kun olin aivan penskana tutustunut häneen. Oltiin kokoajan ystäviä ei muuta! Mutta ihmiset puhuivat sontaa ja hänen silloinen naisystävä oli mustasukkainen ja eikä ymmärtänyt, että olin penskasta asti eli jo päiväkoti-ikäisenä oppinut tuntemaan sen miehen.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Että joku menis ”parisuhteeseen” ihan sinua piinatakseen vai? Sivusta tais mennä palstaäijän jollotus hieman tunteisiin

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Itselläni oli lapsena poikia kavereina ja ystävänä.

Heidän kanssaan ei tarvinnut leikkiä tyttöjen leikkejä vaan saattoi leikkiä aseilla tai autoilla.

Pyörältiin kotipihalla ja meillä oli kivaa, kunnes muuttivat pois, kun heidän vanhemmat muutti.

Yks ystävyys kesti pitkälle aikuisiälle, kun olin aivan penskana tutustunut häneen. Oltiin kokoajan ystäviä ei muuta! Mutta ihmiset puhuivat sontaa ja hänen silloinen naisystävä oli mustasukkainen ja eikä ymmärtänyt, että olin penskasta asti eli jo päiväkoti-ikäisenä oppinut tuntemaan sen miehen.

Siinä ei ole mitään ihmeellistä jos luonnollisesti on miehen kanssa, mutta jos tilanne on sellainen että nainen korostetusti on miehen kanssa halutessaan reaktion siltä mieheltä, joka kiinnostaa. Jos hän mies ei kiinnostaisi, ei olisi mitään syytä siihen näytelmään. Itse näen tilanteen niin, etten pidä todennäköisesti miestä yhtään mielenkiintoisena, lähinnä ihmettelen miksi nainen on siinä sen miehen kanssa.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Että joku menis ”parisuhteeseen” ihan sinua piinatakseen vai? Sivusta tais mennä palstaäijän jollotus hieman tunteisiin

Tarkoitin vaan ettei sellaisella näytelmällä ole mitään arvoa. Jos menevät kihloihin ja haluavat ilmaista sen jollekin miehelle. Ei heidän asiansa kuulu miehelle enää jatkossa millään tasolla.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Siinä ei ole mitään ihmeellistä jos luonnollisesti on miehen kanssa, mutta jos tilanne on sellainen että nainen korostetusti on miehen kanssa halutessaan reaktion siltä mieheltä, joka kiinnostaa. Jos hän mies ei kiinnostaisi, ei olisi mitään syytä siihen näytelmään. Itse näen tilanteen niin, etten pidä todennäköisesti miestä yhtään mielenkiintoisena, lähinnä ihmettelen miksi nainen on siinä sen miehen kanssa.

Päiväkoti-ikäisenä opin tuntemaan. Oli enemmän vara isoveli minulle. Lapsena leikin hänen kanssaan autoilla ja mitä nyt lapsena leikittiin. Pitkälle aikuisikään kesti. Ikinä en tykännyt hänestä, kun pidin vähän niinkuin vara isoveljenä. Oli minua vanhempi. Enkä minä suhteisiin ala sellaisen kanssa, joka oli enemmän perheen jäsen kuin muuta. Penskana ja teininä näin usein. Sitten se tietenki vähentyi mitä enemmän ikää tuli. Ja kun muutin pois kotoa niin eipä meillä ollut enää syytä nähdä usein.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Päiväkoti-ikäisenä opin tuntemaan. Oli enemmän vara isoveli minulle. Lapsena leikin hänen kanssaan autoilla ja mitä nyt lapsena leikittiin. Pitkälle aikuisikään kesti. Ikinä en tykännyt hänestä, kun pidin vähän niinkuin vara isoveljenä. Oli minua vanhempi. Enkä minä suhteisiin ala sellaisen kanssa, joka oli enemmän perheen jäsen kuin muuta. Penskana ja teininä näin usein. Sitten se tietenki vähentyi mitä enemmän ikää tuli. Ja kun muutin pois kotoa niin eipä meillä ollut enää syytä nähdä usein.

Aina välillä nähtiin minun lapsuuden kotona ja juteltiin lapsuudesta ja kuinka kivaa lapsena oli leikkiä autoilla ja millä nyt lapset leikkivät. Juteltiin vanhoja asioita. Naisystävä oli mustasukkainen, vaikka ei edes oltu kahden, kun nähtiin minun lapsuuden kodissa ja oli minulle kuin vara isoveli.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Aina välillä nähtiin minun lapsuuden kotona ja juteltiin lapsuudesta ja kuinka kivaa lapsena oli leikkiä autoilla ja millä nyt lapset leikkivät. Juteltiin vanhoja asioita. Naisystävä oli mustasukkainen, vaikka ei edes oltu kahden, kun nähtiin minun lapsuuden kodissa ja oli minulle kuin vara isoveli.

Vähän niinkuin ylimääräinen perheen jäsen. Tottunut, että penskana kävi meillä ja söi meillä.

• Anonyymi00011

Mene sitte öyks

• Anonyymi00013

Tip tap tip tap ;)

• Anonyymi00016

no voi voi

• Anonyymi00017

Onnea kihlaparille!

• Anonyymi00018

Kostonhimo paistaa aloituksesta. Jos tänään kihlautunut ei kuvittelisi tuollaisia jaksavan kirjoittaa?

• Anonyymi00020

Mitähän ap: kihlattu ajattelisi jos tietäisi ap:n ajattelevan jotain muuta miestä?

• Anonyymi00026

Kihlapari eroaa noin 5 v.sisällä.Ellei koston motivoimana sitä tee on heidän elämä hvttiä.

• Anonyymi00028

Sairas pari ne on.

• Anonyymi00030
        UUSI

Ei kostonhimo. Näyttämisen halu pikemminkin. 😅🎈

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kihlapari eroaa noin 5 v.sisällä.Ellei koston motivoimana sitä tee on heidän elämä hvttiä.

Hääpäivä sovittiin samalla, niin tuskinpa vain

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mitähän ap: kihlattu ajattelisi jos tietäisi ap:n ajattelevan jotain muuta miestä?

Kateelliselle kalkatteelle tiedoksi, että asiat etenee nopeasti kun oikea ihminen löytyy. Tee perässä. Siinä ei vanhoja muistella kuin siitä vinkkelistä, että jätä mun puhelin rauhaan.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

And how does this sceme makes you feel on a palstasetä’s trolling- kinda angry, right? Keep on going

• Anonyymi00042
        UUSI

Kerro toki lisää palstaäijän avauksia tulkkaava savu korvista milloin mistäkin nouseva leija ihmessä lisää koston motiivista- mitä hän, abstrakti nainen kostaisi ja kenelle- suomi24n vaffasti eläytyjille lukijoille vai miten? Kerro ihmeessä joku syvempi taso tälle kostokerronnalle mikäli keksit sellaisen. T naiselta naisviha haisoo

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kerro toki lisää palstaäijän avauksia tulkkaava savu korvista milloin mistäkin nouseva leija ihmessä lisää koston motiivista- mitä hän, abstrakti nainen kostaisi ja kenelle- suomi24n vaffasti eläytyjille lukijoille vai miten? Kerro ihmeessä joku syvempi taso tälle kostokerronnalle mikäli keksit sellaisen. T naiselta naisviha haisoo

Ihanaa, että sinäkin kunnioita ketjuani läsnäolollasi. Olet niin taika tuulahdus tässä katkerien viestien viidakossa.

• Anonyymi00021

Joku on "kihloissa" tai jopa "naimisissa" ulosottomiehen tai työnsä kanssa, että kivempi itselle, jos ees jotain aidosti lämpimiä tunteita on toiseen osapuoleen. Siis jos joutuu sitoutuun ja pitkäkin suhde ehkä tiedossa.

• Anonyymi00022

Toivottavasti suhde kestää ja menit kihloihin oikeista syistä.

• Anonyymi00027

Ei menneet!

• Anonyymi00023

Siksikö se veli kuskasi sitä paljua Torstaina klo 9

• Anonyymi00032
        UUSI

Veli kuskasi kihlajaispaljua.. tää nauratti kahvin kera

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ohi

• Anonyymi00035
        UUSI

Ohi

• Anonyymi00038
        UUSI

Ookko käppyrä muuten kuinka laajasti lähetellyt niitä haittaohjelmia?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00064
        UUSI

Minäkin näin paljun torstaina. Sitä kuljetti sellnen sininen vw lava auto

• Anonyymi00036
      UUSI
    • Anonyymi00037
      UUSI

Aion pitää miehen poissa julkisuudesta. Siksi enempää tunnisteita ei heru. 😉

• Anonyymi00040
      UUSI

No kerro toki mitä hemmettiä naisena esiintyvä setämies netistä esim tämä ”samanlaisia miehiä” tarkoittaa samanlaisia kuin mitkä tai ketkä? Aika auliisti itseäsi taas kiittelit jostain absoluuttisesta avaruudellisesta asiasta. T naiselta

• Anonyymi00047
        UUSI

Aivan- en jaksanut lukea sisältöä kunnolla ku se on aina niin puuduttavaa- kihlajaiset oli tällä kertaa WT triggeri. Lisäys

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Aivan- en jaksanut lukea sisältöä kunnolla ku se on aina niin puuduttavaa- kihlajaiset oli tällä kertaa WT triggeri. Lisäys

Ei me kihlajaisia vietetty, vaan mies kosi vappuna. Silloin sanotaan, että mentiin kihloihin olettaen tietysti että nainen sanoi Yes.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei me kihlajaisia vietetty, vaan mies kosi vappuna. Silloin sanotaan, että mentiin kihloihin olettaen tietysti että nainen sanoi Yes.

Joo joo palstaäijä, tämähän selvensi tmv. Pidät ehkä lukijoita ”vähän” uunoina

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Olisiko nyt liikaa päivittää ne Metan alustat parisuhde statuksilla varattu tai mitä vaan selittämätönsuhde ja se hevtin sinkku poijes HÄH!

• Anonyymi00048
      UUSI

Menee kihloihin ja täällä roikkui? Miksei ollu kihlatunsa kanssa ja viettänyt vappua loppuun asti. Jos minun kihlattu tänne kirjoittais en tykkäisi.

• Anonyymi00053
        UUSI

Ehkä sinunkin kihlattusi kirjoittaa. Ei se sitä sinulle kerro. Ajatuksia ei toistaiseksi voi lukea.

• Anonyymi00050
      UUSI

Montaa kuukautta ei ole, kun juttelit palstalla toisen kanssa. Tietääkö kihlattusi mitä kirjoitit aikaisemmin tänä vuonna? Ette ole edes puoli vuotta olleet yhdessä, kun miksi muka tänne tulisit kertomaan?

• Anonyymi00056
        UUSI

Mitäköhän kirjoitin. Avaa minullekin.

• Anonyymi00057
        UUSI

Muista aloittajasetä kirjailla palstatodellisuuteen orientoitunutta potaskaa niin, etteivät nämä tietyt varmasti pääse täältä tiirailemasta, että kuka mitä häh. Ikävä kyllä tietyntyyppiset tapaukset näkee näissä teattereissa jotain autenttista seurattavaa

• Anonyymi00058
        UUSI

Jos mä kirjoitan roskapalstalle jotain, niin mulla on tylsää. Keneksi minut kuvittelet. Tämähän menee jännittäväksi.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Jos mä kirjoitan roskapalstalle jotain, niin mulla on tylsää. Keneksi minut kuvittelet. Tämähän menee jännittäväksi.

Kerro sinäki keneksi kuvittelet appalstaäijän mininovellin pohjalta esim jonkun puoli vuotta sitten kirjoittaneen tai miten langan ensimmäinen moskan nyt ymmärsitkin🧐

• Anonyymi00051
      UUSI

Monesko kerta on jo?

• Anonyymi00054
      UUSI

Ollaan nyt realistisia. Jos joku nainen ja mies menee kihloihin, niin mikä helvatan tarve sitä on ilmaista sille miehelle, varsinkaan jos ei ole edes kunnolla tuttu. Ei sitten mitään järkeä!

• Anonyymi00060
        UUSI

On järkeä, ettei puhelin soi "WHEN U LEAST EXPECT IT!!!!!!!"

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Joten sinä tunnet hänet irl. Jos tänne palstalle laittaa viestiä ei puhelin siitä sinulle soita mitää soittoääniä.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Voi vain estää se numeron ja poistaa itseltään, jos et oikeasti tunne kunnolla irl sitä.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Voi vain estää se numeron ja poistaa itseltään, jos et oikeasti tunne kunnolla irl sitä.

Toivottavasti hän poistaa minun numeron. Mun on turha kun sillä nykyään prepaid lisäksi. Jos nyt lukisi tämän ketjun ja ymmärtäisi yskän

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Toivottavasti hän poistaa minun numeron. Mun on turha kun sillä nykyään prepaid lisäksi. Jos nyt lukisi tämän ketjun ja ymmärtäisi yskän

Niin niin aloittajaäijä. Kukapa niihin prepaidpilareihin vastaa enää tänä päivänä kun on niitä kaiken maailman skämmääjiä, jotka lyö luurin korvaan, että soittaisi takaisin summuuta…

• Anonyymi00067
      UUSI

Palstalla joku puhui ennen vappua. Kihlat tiedossa.

• Anonyymi00068
        UUSI

Kihlat tulossa, kunhan entinen on lähtenyt. Puhui vapusta.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Kihlat tulossa, kunhan entinen on lähtenyt. Puhui vapusta.

Ohi. Ei ole entistä. Aloituksessa kirjoitin not ex. Oli melkein ex, mutta ei siitä mitään olis tullut.

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Ohi. Ei ole entistä. Aloituksessa kirjoitin not ex. Oli melkein ex, mutta ei siitä mitään olis tullut.

Uskomatonta että naisia esittävä spede onnistuu hööpöttämään lukijoita näinkin löysillä pikku tarinallisuuksilla

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Uskomatonta että naisia esittävä spede onnistuu hööpöttämään lukijoita näinkin löysillä pikku tarinallisuuksilla

Itse olet se katkera mies joka ei saanut niitä ensimmäisiäkään treffejä

• Anonyymi00073
      UUSI

Joka tapauksessa hyvästi palsta. Jääköön tämä viimeisekai viestikseni.

• Anonyymi00074
        UUSI

Hyyää jatkoa tulevaan.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Hyyää jatkoa tulevaan.

Gubbe kiittää ja hieroo karvaista masuaan jossain läävässä. -sivustaN 👀

• Anonyymi00076
      UUSI

Jaa jaa luulin että olit lesbo

• Anonyymi00077
      UUSI

Ja silti oli asia joka sun piti ihan täällä ilmoittaa mutta onnea eipä ollu kovin vakuuttavaa ettäkö hänet unohtaisit vaikkei hän exäsi olekkaan

• Anonyymi00085
        UUSI

Sinä olet siis se mies, josta ap puhuu. Oletko stalkkeri? SivustaN

• Anonyymi00078
      UUSI

Kenen kanssa menit?

• Anonyymi00079
      UUSI
    • Anonyymi00080
      UUSI

Onnea vaan sinne. Ap.

• Anonyymi00081
      UUSI

Rakkaus on vaativa brändi;
      se hylkii vääryyttä,
      viekkautta ja valhetta.
      Rakkaus on siitä hankala matkakumppani,
      että sitä ei voi pettää kertaakaan,
      saamatta elämänpituista arpea.
      Mutta mittarina se on mainio
      missä tahansa kulkeekin
      ja mitä tekeekin:
      Rakkautensa kokoinen
      jokainen on.

Onnittelut teille omasta puolestani :)

• Anonyymi00082
      UUSI

Rakkaus on kuin hulluus,se saa toisen näyttämään prinssiltä,vaikka hän istuisi sohvalla verkkareissa. Pitäkää tästä hulluudesta kiinni.

• Anonyymi00086
        UUSI

No vaikkapa aloittajaäijä näinkin, mekään emme välttämättä herää aina saman näköisinä ns. Hymähdys tällekin näytelmälle

• Anonyymi00083
      UUSI

Eino Leinon sanoun

Miksi nyt on Antti niin
      käynyt ahkeraksi,
      vaikka ennen mainittiin
      muita laiskemmaksi?

Hovistakin läksi pois -
      onkos kuultu moista! -
      vaikka saanut viikolt' ois
      markkaa kaksitoista.

Nyt hän päivät kaiket vaan
      männikköä kaataa,
      uutismaaksi uutteraan
      lahden rannan raataa.

Miksi nyt on Anttikin
      käynyt ahkeraksi? -
      syynä suu on suloisin,
      immen silmää kaksi.

Sorja Selma aidan taa
      saapuu aina illoin.

• Anonyymi00091
      UUSI

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe