DB vainoaa

Anonyymi

Meillä oli tili ja kahden rahaston osuuksiamuinaisessa Sampossa.
Muutamien sattumusten johdosta myimme rahasto-osuutemme ja tyhjensimme tilin.
Jostakin Sampon oikusta sinne lienee jäänyt 1€ joka on, kuten kaikki muukin, yhteistä minun ja vaimoni kesken.
Nyt DB vainoaa toistuvasti vaatimalla tietojemme päivittämistä vaikka olemme ilmoittaneet heidän asiakaspalveluunsa, ettei meillä ole mitään, ei ainakaan mielenkiintoa olla missään tekemisissä heidän kanssaan Olen ilmoittanut asian myös kirjallisesti mutta tänään tuli taas vaimolleni DB:n postia.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lain mukaan DB tuossa vain toimii. Ei isolla pankilla ole varaa rikkoa lakia edes tuollaisessa pikkuasiassa.
      Et sitten viitsi mennä kontoriin, lopettaa tiliä ja ottaa tuota euroa käteen? Tai nykyään varmaan pitää antaa uuden tilin numero, johon siirretään, kun ei pankeissa käteistä ole.
      Itse tein noin aikoinaan ja kassaneiti vielä unohti periä hinnastossa olevan tilinlopettamismaksun. Oli ilmeistä ja eleistä päätellen lopettanut monen asiakkaan tilin viime aikoina. Olis siis sitä aikaa, kun DB:n verkkopankki ei toiminut alkuunkaan. Lisäksi nostivat palvelumaksua pakottamalla jokaisen ottamaan luottokortin.

      • Anonyymi

        Jos paikkakunnallamme olisi ko. pankin konttori niin olisin jo käynyt siellä.
        Kyllähän lähimmän sijainti selviää mutta se on joka tapauksessa niin kaukana, etten viitsisi mokoman tekia lähteä ajelemaan.


      • Anonyymi

        Se on pankin ongelma.


    • Anonyymi

      Kylläpä kuulostaa tutulta. Been there, done that. Paska Danske ei vaan usko mitä niille sanotaan. Sinun pitäisi Dansken mielestä palvella asiakkaana pankkia, eikä toisinpäin.

      Tähän pankkiin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan.

    • Anonyymi

      Käännä posti takaisin "ei asu täällä". Loppuu häirintä.

      • Anonyymi

        Tai merkitse kirjekuoreen; Asian käsittely lopetettu. Ei pankki mikään viranomainen ole.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ette ole halukkaita olemaan tekemisissä ko pankin kanssa.

      Jos on mahdollista niin siirtykää toisen ns vanhanajan pankin asiakkaaksi (op tai Nordea) ja antakaa heille valtakirja asian hoitamiseksi.

    • Anonyymi

      Tavallisia asiakkaita vainotaan laintulkintoihin vedoten samalla, kun toisten asiakkaiden hämärämiljoonia liikutellaan liikoja kyselemättä.

      • Anonyymi

        Pankkeja sitovat lait eivät koske niiden asiakkaita. Kutsuvat kahville ja kuuntelemaan oivallisia sijoitusvinkkejä. 😁


      • Anonyymi

        Asiakkaan seuraaminen on myös kuluttajan suojaa. Harmi että se on tullut vasta nyt. Seuraamiselle olisi ollut tarvetta jo vuosikymmeniä sitten ja pitkän aikaa sitten siihen on ollut mahdollisuus vaikkei sitä olekaan käytetty ennen vahinkoa.

        Olen kyllä sitä mieltä että aloittaja on väärä ihminen säästämään ja hänelle on tarjottu väärää tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakkaan seuraaminen on myös kuluttajan suojaa. Harmi että se on tullut vasta nyt. Seuraamiselle olisi ollut tarvetta jo vuosikymmeniä sitten ja pitkän aikaa sitten siihen on ollut mahdollisuus vaikkei sitä olekaan käytetty ennen vahinkoa.

        Olen kyllä sitä mieltä että aloittaja on väärä ihminen säästämään ja hänelle on tarjottu väärää tuotetta.

        Jopa on sairaita uskomuksia. "Asiakkaiden seuraaminen",


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe