Svea Ekonomi, harhaanjohtavaa laskutusta!!!

Anonyymi

Tilasin kalusteliikkeestä n.500e tuotteen. Tuote tullut ja s postiin lasku. Laskussa mainitaan hyvin pieni vähimmäissumma joka pitäisi maksaa eräpäivään mennessä.
Tarkemmin asiaa tutkittuani olin yhteydessä Svean asiakaspalveluun.( Koska laskun yläosassa oli pienellä präntillä "jos haluat maksaa tuotteen osamaksulla, tee laina hakemus!! )Sieltä kerrottiin että tuotteen hinnalle ei saa luottoa vaan on minimi 2000e.

Mietin vain jos olisi maksanut vain pienen erän laskusta niin Svea olisi karhunnut ties minkälaisia summia vaikka olisikin tuo n. 500e tullut maksetuksi. Ja lainan perustamiskulut jne... koskaan missään osamaksu kaupassa ei ole ollut mitään ongelmaa. Maksan tuon laskun pois kunhan selviää onko lasku aito vai huijaus. Sekä kierrän kaukaa Svean kaltaiset firmat. Joten olkaapa tarkkana kun teette osamaksu tilausta.

3

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa edelliseen.. Yritin maksaa laskua. Ei onnistunut kun viite oli virheellinen.

• Anonyymi

Itselläni on myös huono kokemus Svealta. Maksoin autorahoituksen pois 10vrk sisällä sopimuksen kirjoittamisesta ja tälle lystille kertyi hintaa yli 46euroa kaiken maailman tilinavaus,korko,käsittely yms. kuluineen. Kuluttajasuojalain 14vkr:lla ei näköjään ole mitään turvaa jos haluat perua koko lystin nopeastikkin. Ja asiakaspalvelussa ei voitu auttaa vaan tarvittiin monet sähköpostit jotta sain maksettua erinäiset kulut pois joita he kirjoittivat. Jatkossa kannattaa olla varovainen ja tutustua muihin saman palvelun tuottajiin.

• Anonyymi

KAIKKI lainat maksaa. Niistä on aina kuluja. Se, että kerrankin olet lukenut paperin mihin olet laittamassa nimeä ei tee vastapuolesta huijaria. Ei Svea ole huijaus. Ei toki myöskään halpa, kuten tuon tyylisen lainan ei kuulukaan olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe