Olet ilmeisesti kateellinen pojannulikka kun halusit erottaa mut setäsi seurasta. Perkuleen pentu!!!
Luin vain sen alun, että Y.L on henkihieverissä ja niin olin mäkin. Kaks nitroa kielen alle ja rappusilla olin tunnin ja lauloin: (mul on magee lauluääni). Oi Yrjö, oi Yrjö sinä onnellinen mies kun kohta kukkien alle päättyy sun ties.
Itkin ja otin konjamiinia, MUTTA helevatin pikkudee!!!!!!! Olit tehnnyt juttuusi pitkiä "välejä", luin sitten loputkin kun sydämeni kesti.
Sinä pskiainen huijasit mua, miksi, sitä en snaijaa. Ehän mä sun setäs omaisuuttaa halua ku mulla on sitä enemmän. Hyi sua paha kersa ;-)
Ihanaa, et Ykä voi hyvin, mehä sitt käpötellää elämän loppusuora tääll Pohjanmaall; sie et tuu vällii, tajuu se! Yrtsille suukko.
(pittee kahtua, mikä oli kerroin ku veikkasin Jokerit-Kärpät oikein, siis tämäkin on totta).
pikkudeelle!
3
156
Vastaukset
- pikkudee
...en tiennyt muutakaan tapaa....
hyvä että sain Sinut hereille!
nyt kun vielä.. niin.... ..tulee iloiseksi
( täydennä itse loput )
YL=OK LMP=OK YLLMP=?- leiti
Oot varmaan mua 75 prossaa nuorempi joten en osaa oikein sun kaa jutskata. Sorge, ei ikärasisimia kun omat lapsenikin ovat aikuisia, mut mut mut... siulle kivoja oloja ja keväisiä päiviä:)
jk. Yrjö on rautaa, mies mun mieleen, joten välitä hälle kiitokseni. leiti kirjoitti:
Oot varmaan mua 75 prossaa nuorempi joten en osaa oikein sun kaa jutskata. Sorge, ei ikärasisimia kun omat lapsenikin ovat aikuisia, mut mut mut... siulle kivoja oloja ja keväisiä päiviä:)
jk. Yrjö on rautaa, mies mun mieleen, joten välitä hälle kiitokseni....ilmestyi juuri kun olin jo menettää toivoni.
Minulta jäi vain yksi asia kertomatta Sinulle rakas leitini.Se,miten mukavalta tuntui kun löysin ihmisen jonka huumorintaju kulkee samoilla
aallonpituuksilla kuin itselläkin.
Haluaisin vain että tekisit näitä hauskuuksia vielä toistekkin.Näen tässä niin konkreettisesti miten yhteistyö on voimaa.
Olisi Yrjön reissu jäänyt vähän lyhyemmäksi ellet olisi antanut siihen niin paljon!
Ole siis hyvä ja ideoi jatkossakin jotain.
Siksi laitoin e-osoitteen.
Näytit rekanneen nikkisi,hyvä merkki!
Olet edelleen kultaa minulle
Yrjö
ps tätä rekattua Y.Laatta-nikkiä ei ole ennen palstalla nähty,olen ylpeä että se esiintyy eka kerran juuri tässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495828Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella354243Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492741- 312554
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322498- 162408
- 432065
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025