Roimasti tuli Kajaanin kaupungille takkiin osaamattomuuden takia:
https://kuntalehti.fi/uutiset/kajaanin-talouspalvelujen-siirto-ihanan-kallista/
Kajaste hanke
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
Jalosen Torilla kaikki myytävänä. Kajaanin Veden voisi seuraavaksi myydä ulkomaalaisille sijoittajille?
- Anonyymi
Ei hän ole yksin syyllinen. Kaupungin valtuuston ja hallituksen jäsenet on pantava maksamaan tämä vahinko.
- Anonyymi
Tämä oli kyllä juosten kustu rojekti.
- Anonyymi
Hankkeessa palvelujen tuottajaksi Kainuun soten tilalle tuli 2017 alusta Kunnan Taitoa Oy ja Kuntien Tiera Oy.
Kaksi keskeistä kaupungin työntekijää lähti virkavapaalle kaupungin palveluksesta kesken hankkeen valmistelun. Talousjohtaja lähti yrityselämän palvelukseen pitkän harkinnanvaraisen virkavapaan kautta ja kaupungin tietohallintopäällikkö siirtyi vastaavalla tavalla Kuntien Tiera Oy:n palvelukseen.
-Kun heille annettiin harkinnanvarasta virkavapaata, niin heidän tilalle ei pystytty valitsemaan pysyvästi uusia työntekijöitä. Harkinnanvaraisen virkavapaan myöntäminen pitää olla myös työnantajan etu. Tässä tapauksessa se ei sitä ollut, Tolonen kritisoi.
Eli Kajaanin kaupungin palveluksesta siirtyi palvelun tarjoajan leipiin johon sai virkavapaata kaupungilta! Osasi siis kupata kaiken mahdollisen rahan kaupungilta kun oli sisäpiirin tietoa kaupungin asioista!- Anonyymi
Vasemmistoliiton Kaikkonen kehui aikoinaan tätä ohjelman laittamista lehdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566568Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394321- 542149
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381806Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151169- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671008
- 8979