Joku Virolainen rouvashenkilö telkkarissa puhui virolaisten ja suomalaisten yhteistyöstä... mitähän hän mahtoi tarkoittaa? Mitä yhteistyötä? Suomalaiset käyvät virossa ostamassa miljoonilla juomia ym. tuhannet virolaiset käyvät suomessa töissä... mitä suomi saa virolta (halpa viina ei riitä vastaukseksi)? Jotenkin vaikuttaa kovin yksipuoliselta... saamme toki sieltä halpaa työvoimaa, mikä on romahduttanut suomen palkkatasoa.
Tämän päivän tilanne huomioon ottaen PIENIN toive olisi, että virolaiset edes omalla rahallaan testaavat suomessa töissä käyvät. Laivaan astuessaan heillä pitää olla todistus terveydestään edelliseltä päivältä.
Viron ja suomen suhteet
Anonyymi
4
228
Vastaukset
- Anonyymi
Valtioiden väliset suhteet ovat muuta kuin viinan hakua ja töissä käyntiä.
- Anonyymi
Sinun mielestä on siis oikein että toinen "hyväksikäyttää" suhdetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä ajatella pienellä päällä liian isoja ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virolaiset on pahin uhka Suomelle ulkomaalaisista.Just joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945