Hei! Olen kuullut juttua, että Sirkustorin Ärrää vastapäätä olisi avattu tupakkakauppa. Kovin on hiljaisen näköistä, pari kertaa olen ständin nähnyt oven ulkopuolella. Onko jollain asiasta lisää tietoa?
Luihusen tupakkakauppa
19
7680
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos cannabista kans, meinaa siemeniä ja taimia koristekasvikäyttöön.
- Anonyymi
Se mikää kukkakauppa o.
- Anonyymi
Kävin ja ostin muutaman nigaragualaisen ja kuubalaisen pöllin. Valikoima vielä suppea mutta sitä tullaan kaverin mukaan pian laajentamaan. Enää ei sikarimiesten tarvitse lähteä Tampereelle ostoksille. Hinnat vastaavat kun Tampereella.
- Anonyymi
Onko liike auki normaalisti päiväsaikaan? Habaneroja joutuu Tampereelta hakee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko liike auki normaalisti päiväsaikaan? Habaneroja joutuu Tampereelta hakee..
Kävelykadullekin avataan taas kohta liikkuva puistoapteekki. On jo kevään merkkejä nähty. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelykadullekin avataan taas kohta liikkuva puistoapteekki. On jo kevään merkkejä nähty. .
Puistoapteekki sijaitsee Maantiekatu 30.
Onko käviksen liikkuva paikka sivuapteekkina vai lopettako Maantiekadun apteekki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistoapteekki sijaitsee Maantiekatu 30.
Onko käviksen liikkuva paikka sivuapteekkina vai lopettako Maantiekadun apteekki.Mikä katu siinä Maantiekadusta seuraava saman suuntainen, missä on puisto?
Siellä kölvit alla vaahterapuun pitää divaria, kukkii huppumiehen massit,
- Anonyymi
Sirkustoria vastapäätä on Luihusen tupakkakauppa. auki klo 12 - 19.
- Anonyymi
Kaupan aukiolo ajat on klo.11-18 nykyään
- Anonyymi
Ei ilmeisesti ole viikonloppuisin auki?
- Anonyymi
Myydäänkö siellä sähköröökejä
- Anonyymi
Paska paikka aina ovet kiinni
- Anonyymi
On kyllä tuo kumma kauppa aina kun menossa ovet on kiinni tämä toistunut nyt noin 5 kertaa olen todennut saavani netin kautta muista alan liikkeistä nopeammin tarvitsemani kun paketti tulee alta viikossa HRA LUIHUNEN EI NÄIN !!!!!!!!!
- Anonyymi
Näyteikkuna oli kilautettu tohjoksi, oli joku tehny kilikalit.
Mahtoi kadota paljon tupakkaa? - Anonyymi
Mää söi kaikki kannapikset, röyh-prööt
- Anonyymi
Vissiin mennyt kiinni, kaupan paikalla nykyään kampaamo, iigeessä ei mitään päivitystä ja nettisivut kiinni
- Anonyymi
ei oo enää kyseistä tupakkakauppaa. Uusi kampaamo liiketiloissa nykyään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei oo enää kyseistä tupakkakauppaa. Uusi kampaamo liiketiloissa nykyään
Hyvä. Kaikki tupakoijat ja varsinkin pössyttelijät voisi lähettää mauritiukselle.
- Anonyymi
Luihunen tienasi ensin tupakanmyynnillä parturikamat ja alkoi sitte parturoimaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136