Käyttäjätilin luonti, mitä v***a...

Anonyymi

Olin jo asettamassa salasanaa, niin en voinut uskoa silmiäni, kun kone alkoi ruinaamaan KOLMEA PAKOLLISTA!!! "TURVA" 😂😂😂 KYSYMYSTÄ! Jokainen niistä oli sen tyylinen, että kuka tahansa sosiaalinen hakkeri selvittää helposti halutessaan (mikä on enon tai lemmikin nimi ym)

Nyt 𝓿𝓲𝓽𝓽𝓾 oikeasti, Microsoft. Kuinka vähäjärkinen täytyy ihmisen olla, että päätyy sinne töihin?

8

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkiin vain random numeroita tms. Ei niillä ole turvallisuuden kannalta mitään merkitystä:D

• Anonyymi

Tee paikallinen tili koneeseen, niin ei tarvitse olla säätämässä sen Live -tilin kanssa.

• Ei ne ole vähäjärkisiä, ne on aidosti vittumaisia. Erehdyin pari vuotta sitten ostamaan läppärin jossa oli oletusasetuksena W10 jota ei voinut vaihtaa muuhun, enkä kyllä enää mokomaan paskaan koske kepilläkään. Miksi hitossa piti mennä ajamaan alas ihan hyvä, ymmärrettävä ja kehityskelpoinen W7?
      Onneksi tunnen yhden it-ammattilaisen joka osti/vaihtoi sen sopuhintaan, turha selostaa enempää, nykyään pärjäilen suht kohtuullisesti Applen tabletilla.

• Anonyymi

Tottakai sen voi vaihtaa; Linuxia kehiin vaan! Boottaat sen Linuxin liv-usb-tikulla, jyräät windowsin, ja käytät Linuxia sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sen voi vaihtaa; Linuxia kehiin vaan! Boottaat sen Linuxin liv-usb-tikulla, jyräät windowsin, ja käytät Linuxia sen jälkeen.

Siinä linuksissa on niin samea se kuva, ettei oikein kehtaa katsella. Windowsissa on parempi.

• Anonyymi

En pääse kirjautumaan Luukkuun, vaikka sp-osoite ja salasana ovat varmasti oikein. Yritin luoda vanhan sp-osoitteeni uudestaan, mutta Luukku väittää sp-osoitteeni olevan jo olemassa. Tosi hankala tämä Luukun 4 kuukauden aikaraja, kun joutuu vähän väliä käymään vilkaisemassa sähköpostia vain siksi, että sitä ei poistettaisi.
      Minulla on sp-osoite vain Windows 10 takia. Vaatiiko Microsoft välttämättä sp-osoitteen vai voinko käyttää kymppiä huoletta ilman Microsoft-tilille kirjautumista? Kirjauduin silloin, kun otin kympin käyttöön, mutta enää en ole rekisteröityneenä, vaan käytössäni on paikallinen tili.

• Anonyymi

Kauhea vaiva käydä sähköpostitilillä muutaman kuukauden välein??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhea vaiva käydä sähköpostitilillä muutaman kuukauden välein??????

Olen muistaakseni käynyt sp-tililläni vajaat 4 kk sitten. Tili on kuitenkin nyt lopetettu tai sitten kirjautumisessa on jokin häiriö. Monta kertaa yritin, mutta ei onnistunut. Kysymys kuuluu, onko sp-tili kympin käyttämisen ehdoton ehto? Mihinkään muuhun en tarvitse sähköpostiosoitetta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe