Siellä ne ihan varmasti etsii malmia ja jos ei ole luvat kunnossa, niin se ei ole hyvä asia. Nyt kun tarkemmin miettii, niin olisi kyllä hyvä että löytäsivät vaikka kultaa sieltä, niin saataisin työpaikkoja tänne päin. Mutta uraania ei saa löytää kun sitä on jo täällä tarpeekai. En syö enää kuusamon poron lihaa, koska alueen uraanit imeytyneet jäkälään ja sieltä poroon ja sitten ihmiseen. Varmaan juuri poronlihan vuoksi meillä täällä kuusamossa niin paljon molopäitä. Kannattaa kiinnittää huomio syömiseensä. Tämän vinkin annan ilmaseksi
GTK puuhastelu etelä kuusamosa
Anonyymi
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkään en enää paikalliseen poronlihaan koske, koska täällä niin paljon uraania. Kiitos Flöjtin Mikalle, kun olet selvitellyt asian ja tuonut yleiseen tietoon, kuinka vaarallista uraani on.
- Anonyymi
Voi voi onko piipertäjät taas keksineet jotain.
- Anonyymi
Jaa, mitä jos vähentäisit veljesi siemennesteen nauttimista?
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute...
- Anonyymi
Nii’in , johtuuko se uraanista, kun kuusamolaisilla on niin paljon syöpää. Syövät paljon marjoja ja hirven lihaa. Niihin ne kai ne myrkyt kerääntyy.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408