ex miehellä oli iso kalu

Anonyymi

ex miehelläni oli iso kalu nykyisellä miehellä taas pieni ei saa minua nauttimaan seksistä . Tapailen salaa ex miestä . kyllä koolla on merkitystä tuntuu hyvältä kun venyttää ja täyttää paikat

17

1369

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapasin harrastuksissa vakisuhteessa olevan naisen. Meille syntyi suhde. Miehen ollessa poissa hän kävi luonani harrastamassa seksiä. Olisin halunnut ola hänen ainoa ja oikea.
      Nainen ei suostunut. On toisen kanssa vain seksin takia. Minun kanssani kaikesta muusta syystä.

    • Anonyymi

      Mutta eikös se teillä homoilla ole vähän vapaampaa ja harrastatte kaikenlaista kimppapanoa?

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies, niin jos hän isoa munaa tykkää saada, niin homo kait hän on?


      • Anonyymi

        Kukaan nainen ei tälle palstalle kirjoittele. Näitä tyttöilevien homojen avauksia naisena ainakin tulkinnallisesti esiintyen on ollut vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen ei tälle palstalle kirjoittele. Näitä tyttöilevien homojen avauksia naisena ainakin tulkinnallisesti esiintyen on ollut vuosikymmeniä.

        Suurin osa täyttä tuubaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies, niin jos hän isoa munaa tykkää saada, niin homo kait hän on?

        en tosiaan ole mies . Haluan ja on minulla oikeus myös nauttia seksistä mieheni ei voi sitä minulle tuottaa näyttelen aina sille . Ex mieheni saa minut edelleen nauttimaan ja osaa minut tyydyttää . Sillä on iso ja oikean muotoinen penis osaa sitä myös käyttää , saa minulta kyyneleet silmiin nautinnosta , Muutoin täys paska ihmisenä .


    • Anonyymi

      Onhan sillä koolla vaan väliä naiselle. Tapailen itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Naisen luona käy säännöllisesti hänen ex-mies koska hänellä niin valtava kalu, pitkä ja paksu. Muutaman kerran olen saanut tyytyä naisen käteen koska hänen paikat hellänä isosta kalusta.

    • Anonyymi

      Minkä mittainen on iso ?

      • Anonyymi

        Isompi ku sun tuulitunneli


      • Anonyymi

        Tän vanhemman naisen mukaan hänen exällä yli 20cm ja paksu.


    • Anonyymi

      Kyllä mä käyn säännöllisesti exän luona pillua venyttämässä.

      • Anonyymi

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis


    • Anonyymi

      Ei ole kovin harvinaista että naimisissa olevat naiset käyvät panettamassa itseään muilla siis ottamatta kantaa siihen onko "muilla" isompi kalu.

      Minulla on seksihuhde tällä ketkellä kahteen naimisissa olevaan naiseen (28v ja 47v) ja nuorempi haluaa säännöllisesti isompaa, mutta tällä varttuneella syy on se että oma mies ei pane.

      Kerta viikkoon käyn molempien luona höyläämässä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe