Mistä tietää että narsisti on heikoilla

Anonyymi

Onko jotain piirteitä tai miten narsisti käyttäytyy kun on heikoilla tai hänellä menee huonosti? Eihän aina manipuloinnit ja valehtelut ihmisten kanssa mene putkeen ja pilkka voi osua omaan nilkkaan! Mitä narsisti tekee tällöin onko hän nöyrempi silloin? Tai yleisiä havaintoja, joista tietää että narsu paralla menee huonosti.

181

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitä kun alkaa miellyttävän oloiseksi ja manipuloi sinua sillä. Esim raivokohtauksen jälkeen kun tajuaa alitajuisesti ja häpeää, hän nöyrtyy hieman ja alkaa esittämään ystävällistä hetken etteivöt ihmiset hylkäisi häntä

      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa kylmä-kuuma leikiltä.
        En usko että häpeää yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Höpise sinä vaan omiasi. Monet tukijasi ottavat etäisyyttä sinuun.
        Muka-analysoit sitä. Et suostu sitä myöntämään; siksi ruikutuslaulusi jatkuu; nuo narsistin penteleet.

        Entisistä luotsin ajoistasi lähtien olet kokenut pelkkää alamäkeä. Liukurisi on hyvässä alamäki kiidossa. Hyvää laskiasmenoo vaan!


    • Anonyymi

      Kun pilkka osui omaan nilkkaan ja joutui myöntämään olevansa väärässä, niin ei todellakaan muuttunut nöyremmäksi. Päinvastoin. Syytti omasta väärässä olemisestaankin toista osapuolta, mitä sen toisen tulisi pyytää anteeksi. Muuttui uhkailevaksi ja pelottelevaksi. Kun pelkoon ei lähtenyt mukaan, se tuntui ärsyttävän häntä lisää.

    • Anonyymi

      Pelottavaa ajatella että narsisti ihminen on tämmöinen!

    • Anonyymi

      Siitä tietää että narsistilla menee tosi huonosti kun sillä ei ole mitään muuta puheenaiheita kun jauhaa jonkun silmätikukseen ottaman ihmisen tekemisistä tai tuosta ihmisestä kuukausi tolkulla. Voihan toki olla että mitään muuta elämää ei ole tai on muuten niin tylsää seuraa.....

      • Anonyymi

        Se on sitä tyhjyyttä, kun ei ole omaa sisäistä maailmaa


      • Anonyymi

        Miksi tämänlaista ihmistä ei kukaan saa aisoihin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämänlaista ihmistä ei kukaan saa aisoihin???

        Ja jos haukkuu ihmisille jatkuvasti jostain tietystä miksi ei kukaan tee mitään?????


    • Anonyymi

      Ainakin pakonomainen tarve tutustua kaikkiin. Älkää esitelkö ystäviänne tai sukulaisianne näille. Koko ajan hän kartoittaa, mistä vielä saisi otteen.

      • Anonyymi

        Hyvä muistutus. Kannattaa olla erittäin varovainen, kun elämään tuntuu pelmahtavan sydänystävä, jonka kaltaista et ole koskaan tavannut.

        Narsisti pyrkii mieluusti myös perhetuttavaksi. Kun olet kertonut kaikille tavanneesi uskomattoman ihanan, lämpimän ja välittävän ihmisen. Tähän pisteeseen päästyään hän myös ottaa läheisiäsi haltuun kertomalla näillekin keksittyjä henkikohtaisuuksia. Näin hän saa kuulijan uskoutumaan. Narsisti on nopeasti sisällä perheesi, sukusi ja muiden läheistesi asioista. Hänelle se tarkoittaa aineistoa, jolla voi tarvittaessa kiristää ja sotkea ihmisten välejä.


    • Anonyymi

      Narsisti ei myönnä koskaan heikkouttaan, ei ainakaan suoraan. Narsisti voi olla kyllä uhrin roolissa, mutta että myöntäisi, että omassa käytöksessä jokin mättää, sitä ei tapahdu. Narsistin auttaminen ja tukeminen on vaikeaa tästä syystä.

    • Anonyymi

      Ei narsistilla koskaan mene huonosti. Aina on varasuunnitelma. Jos joku juttu ei onnistu niin so what., porskuttaa kohti uusia selkkauksia.

    • Anonyymi

      Narsisti ei oikeastaan koskaan ole heikoilla.
      Sehän on joku muu, joka on heikoilla.
      Narsistin käytös perustuu projisointiin,
      jossa hänen oma heikkous onkin uhrin heikkous.

      Jos tuosta jotain voisi sanoa; silloin kun
      lähipiirissä on narsistin mielestä heikkoa,
      se voi olla hänessä itsessään.
      Kaikki on vain mahdottoman kieroa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Narsistin koko elämä voi olla vähän sellainen huojuva talo. Mutta ainoa itsekritiikki mihin nuo kykenevät, se on, keheen vieraaseen tai läheiseen ihmiseen ihmiseen selittää omat vikansa. Ja vaikkapa nauraa vahingoniloisena, omahyväisenä omalle sepitelmälleen. Sen jälkeen "itsekritiikki" on ohitse siltä erää.

        Hoh-hoi-jaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Narsistin koko elämä voi olla vähän sellainen huojuva talo. Mutta ainoa itsekritiikki mihin nuo kykenevät, se on, keheen vieraaseen tai läheiseen ihmiseen ihmiseen selittää omat vikansa. Ja vaikkapa nauraa vahingoniloisena, omahyväisenä omalle sepitelmälleen. Sen jälkeen "itsekritiikki" on ohitse siltä erää.

        Hoh-hoi-jaa...

        Piti olla, keneen vieraaseen tai läheiseen ihmiseen selittää omat vikansa.

        Se on se itsekritiikki, vian ulkoistus tuttuun tai vieraaseen kohteeseen. Ja sitten, itsekritiikki on taas ohitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Narsistin koko elämä voi olla vähän sellainen huojuva talo. Mutta ainoa itsekritiikki mihin nuo kykenevät, se on, keheen vieraaseen tai läheiseen ihmiseen ihmiseen selittää omat vikansa. Ja vaikkapa nauraa vahingoniloisena, omahyväisenä omalle sepitelmälleen. Sen jälkeen "itsekritiikki" on ohitse siltä erää.

        Hoh-hoi-jaa...

        Juuri näin sen menee.

        Joskus narsisti muuttaa taktiikkaa. Jos esim. ei onnistu savustamaan kollegaa ulos työpaikasta kiusaamalla, uhkailemalla ja pilaamalla hänen maineen valehtelmalla ympäriinsä, nasse hankkiutuu uhrista vähän kauemmas, toiselle osastolle tai eri työvuoroihin. Pienen välimatkan päästä nassukka kuitenkin pitää silmällä uhria ja tilanteita jatkaen samalla lokapuheitaan.


      • Anonyymi

        Kun narsisti kokee jotain kielteistä omien ratkaisujensa takia, hän nimeää salamannopeasti syyllisen. Hän kertoo luotettavien ihmisten sekä omien terävien havaintojensa ansiosta tietävänsä täsmälleen, kuka on kaiken takana, kenellä on jotain häntä vastaan.

        Normikuvio on, että narsisti hakeutuu syntipukin lähettyville ja aloittaa esityksensä jollakin verukkeella. Narsisti vaatii kohdettaan tunnustamaan, mitä tämä on tehnyt. Kun toinen ei näytä tietävän, mistä voisi olla kyse, pitää narsisti tätä tunnustuksena. Seuraa raivoa ja kostoa. Tärkeintä kuitenkin on, että narsisti kokee löytäneensä syyllisen ja olleensa jälleen oikeassa. Hän voi vapautuneesti kertoa ympäriinsä, miten sairaalloisen häiriintynyt syntipukki on tälle kertaa tehnyt tällaista ja tällaista.

        Narsisti ei koskaan ota vastuuta virheistään. Hän löytää aina muita syyllisiä. Suvusta, naapurustosta, työpaikalta, missä ikinä liikkuukaan.


    • Anonyymi

      Mahtaa narsistin aivot käydä jatkuvasti ylikierroksilla miettien ketä mielistellä ja ketä alentaa

      • Anonyymi

        Yksikertaisesti: Se on narsistin elämä.


      • Anonyymi

        Makeileva, teennäinen mielistely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makeileva, teennäinen mielistely.

        Teennäisyys on tarkoitettu hoville.
        Uhri kokee ja näkee totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikertaisesti: Se on narsistin elämä.

        Toisen alentaminen ja herjaaminen on narsistille kuin raikas hengitysilma muille elollisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makeileva, teennäinen mielistely.

        Jos olet uhri ja narsisti alkaakin yht´äkkiä käyttäytyä sinua kohtaan makeilevan ystävällisesti, ole varuillasi. Silloin narsistilla on yleensä kehitteillä jotain erityisen pahaa sinun vahingoksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teennäisyys on tarkoitettu hoville.
        Uhri kokee ja näkee totuuden.

        Teennäinen mielistely ilmenee minusta parhaiten Facebookissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makeileva, teennäinen mielistely.

        ja se pirullinen hymy ja leuhka olemus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teennäisyys on tarkoitettu hoville.
        Uhri kokee ja näkee totuuden.

        Ärsyttävää kun aikuiset ihmiset pokkuroivat päätään nyökytellen yhtyen joka sanaan mitä narsisti "johtajansa" heille haukkuu,provosoi ja muuten puhuu pas**aa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja se pirullinen hymy ja leuhka olemus

        Kyllä todellakin pirullinen hymy. Kaikessa toiminnassaanhan se on paholainen ruumiillistuneena. Ja mitä uskonnollisiin asioihin tulee niin pilkkaa oikein viiltävällä julmuudella. Puheeseen tulee ihan uutta väriä. Suu puhuu pelkkää pahaa ja valhetta, ellei ole voitelupuuhissa... Ja jos jotain sattuu niin muut saavat kantaa seuraukset.

        Uskovaisten piireissä ja raamatussa puhutaan siitä että paha on personoitunut. Pahalla on persoona. Näitä persoonia on liikkeellä. Varokaa!

        Se ei ole Jumala joka haluaa että ajattelisit pahaa itsestäsi, vaan paholainen, joka aina valehtelee. Se on kuitenkin helppoa voittaa Jeesuksen voimalla. Paholainen voi myllätä vain ulkopuolella omassa kiukussaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todellakin pirullinen hymy. Kaikessa toiminnassaanhan se on paholainen ruumiillistuneena. Ja mitä uskonnollisiin asioihin tulee niin pilkkaa oikein viiltävällä julmuudella. Puheeseen tulee ihan uutta väriä. Suu puhuu pelkkää pahaa ja valhetta, ellei ole voitelupuuhissa... Ja jos jotain sattuu niin muut saavat kantaa seuraukset.

        Uskovaisten piireissä ja raamatussa puhutaan siitä että paha on personoitunut. Pahalla on persoona. Näitä persoonia on liikkeellä. Varokaa!

        Se ei ole Jumala joka haluaa että ajattelisit pahaa itsestäsi, vaan paholainen, joka aina valehtelee. Se on kuitenkin helppoa voittaa Jeesuksen voimalla. Paholainen voi myllätä vain ulkopuolella omassa kiukussaan...

        hyvin kirjoitettu

        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen alentaminen ja herjaaminen on narsistille kuin raikas hengitysilma muille elollisille.

        Oma vika toisen vika, totuus näkyy, katsokaa ihmiset tarkkaan. Narsisti ottaa täältä oppia. Tiedän kuka on tuo naamaripelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vika toisen vika, totuus näkyy, katsokaa ihmiset tarkkaan. Narsisti ottaa täältä oppia. Tiedän kuka on tuo naamaripelle.

        Miten tuo ihminen, joka ei ole edes suomalainen, saa tehdä tuollaista pahaa vuosikaudet. On ammatti kiusaaja.


    • Anonyymi

      Ainakin saa raivonpuuskia tavallistakin yllättävämmissä tilanteissa.

    • Anonyymi

      Tämä on aivan järkkyä nähdä: On kyse vakavista asioista ja ihmiset ympärilläni puhuvat aivan ristiin itsensä kanssa niin että edellinen lause on risiriidassa seuraavan kanssa, eikä heillä pääosin ole mitään selkeitä todisteita puiheilleen.
      Siotten he kauheenihmeissään kysyvät, että milä pystyn todistamaan puheitani. Noh, ei yksinkertaisia faktoja yleensä ole kovin vaikeaa todistaa.

      ppoiuiuuyuy

      • Anonyymi

        Heillä on aivan käsittämätön luulo, että heidän omat ajatuksensa olisivat toisen ihmisen esimerkiksi minun ajatuksiani. Jos minä en ole niitä juttuja koskaan suustani päästänyt, heidän oman päänsä tuottamnat ajatukset ovat ensisijaisesti heidän omia ajatuksiaan,
        Ja minut kuvitellaannoin 100 kertaa yksinkertaisemmin ajattelevaksi kuin olen. Se on aivan järkkyä varsinkin kun on kyse erittäin vakavista asioista. Ihmisrt luulee spekulaatioitaan joksikin tosiksi asioiksi, vaikkei semmoissta olisi merkkiäkään faktuaalisessa maailmassa.


        poiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on aivan käsittämätön luulo, että heidän omat ajatuksensa olisivat toisen ihmisen esimerkiksi minun ajatuksiani. Jos minä en ole niitä juttuja koskaan suustani päästänyt, heidän oman päänsä tuottamnat ajatukset ovat ensisijaisesti heidän omia ajatuksiaan,
        Ja minut kuvitellaannoin 100 kertaa yksinkertaisemmin ajattelevaksi kuin olen. Se on aivan järkkyä varsinkin kun on kyse erittäin vakavista asioista. Ihmisrt luulee spekulaatioitaan joksikin tosiksi asioiksi, vaikkei semmoissta olisi merkkiäkään faktuaalisessa maailmassa.


        poiuyyy

        Mä olen se henkilö joka yksin ollessani olen.
        Sitten kun oon kontektissa ihmisiin minulle annetaan mitä mielikuvituksellisempia rooleja ja väitetään niitä minuksi. Ei mitään tolkkua ja suorastaan vaarallista tommonen.

        ppiuuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen se henkilö joka yksin ollessani olen.
        Sitten kun oon kontektissa ihmisiin minulle annetaan mitä mielikuvituksellisempia rooleja ja väitetään niitä minuksi. Ei mitään tolkkua ja suorastaan vaarallista tommonen.

        ppiuuyyuu

        Asiat tulee perustaa konkreettosiin faktoihin , joita voi osoittaa konkreettisestiu, sekä ristiriidattomiin perusteluihin

        ooiuuyyytytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat tulee perustaa konkreettosiin faktoihin , joita voi osoittaa konkreettisestiu, sekä ristiriidattomiin perusteluihin

        ooiuuyyytytyy

        Ja kaikki tää pitäisi lisäöksi tehdä ettisesti tarkoin harkitussa kehyksessä.


        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki tää pitäisi lisäöksi tehdä ettisesti tarkoin harkitussa kehyksessä.


        ppiuuuuu

        He tulevat sen näkemään että mitä olen sanonut tietyistä asioista on totta, mutta toivittavasti eivät älyä liian myöhään...


        ppoiuuuuhhuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He tulevat sen näkemään että mitä olen sanonut tietyistä asioista on totta, mutta toivittavasti eivät älyä liian myöhään...


        ppoiuuuuhhuh

        Olen halukas erilaisiin perustelu ja todistusprosesseihin väittämieni suhteen niin paljon kuin ikinä vain halutaan...


        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen halukas erilaisiin perustelu ja todistusprosesseihin väittämieni suhteen niin paljon kuin ikinä vain halutaan...


        ppiuuuyu

        Yhdenkin ihmisen kuoleman tuottaminen kiertoteitsekään on vakava asia.,


        pouuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdenkin ihmisen kuoleman tuottaminen kiertoteitsekään on vakava asia.,


        pouuyyyy

        Halpamaisuus jota minulle on nyt näytetty on silmitöntä !!!


        ppiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpamaisuus jota minulle on nyt näytetty on silmitöntä !!!


        ppiuuuyuy

        Mä en voi tajuta sitä kuinka ihmisert voi kuluttaa aikaansa esimerkiksi paskan jauhamiseen samalla kun oikeita ihmisiä kuolee, ja mutkin aivovaurioituneena vedettiin mukaan paskan jauhantaan...


        ppouyyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voi tajuta sitä kuinka ihmisert voi kuluttaa aikaansa esimerkiksi paskan jauhamiseen samalla kun oikeita ihmisiä kuolee, ja mutkin aivovaurioituneena vedettiin mukaan paskan jauhantaan...


        ppouyyytyt

        Sen mitä elämää on jäljellä taidan haluta olla yksinäinen filosofi


        poiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen mitä elämää on jäljellä taidan haluta olla yksinäinen filosofi


        poiuuuyuy

        haluian kehittää ajatteluni niin pitkäälle kuin ehdin....vaikkei sityä kukaan muu kuulisi...



        ppiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluian kehittää ajatteluni niin pitkäälle kuin ehdin....vaikkei sityä kukaan muu kuulisi...



        ppiuuu

        Kaiken päivää viimeisillä kehoni rippeillä mua vaaditaan osallistumaan jonkun muun älyttömiin ajatuksiin.
        Pohtikoon niitäå yksinään. Haluan kehini rippeet käyttää johonkin järkevämpään.


        pouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken päivää viimeisillä kehoni rippeillä mua vaaditaan osallistumaan jonkun muun älyttömiin ajatuksiin.
        Pohtikoon niitäå yksinään. Haluan kehini rippeet käyttää johonkin järkevämpään.


        pouyyyy

        mä en jaksa enää kuunnella kenenkään ala-arvoisen tasoista puhetta.


        pouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en jaksa enää kuunnella kenenkään ala-arvoisen tasoista puhetta.


        pouyyy

        voikun pääsisi osallistumaan johonkin eleganttiin keskusteluun...


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voikun pääsisi osallistumaan johonkin eleganttiin keskusteluun...


        ppoiuuuuu

        muutamia ihmisiä lukuunottamatta yksinäisyys on nautinnollisinta elämässä...


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muutamia ihmisiä lukuunottamatta yksinäisyys on nautinnollisinta elämässä...


        ppoiiuuu

        ne joilla ei ole mitään älykästä tai miellyttävää menossa kanssani, voisivat häipätä...


        ppiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne joilla ei ole mitään älykästä tai miellyttävää menossa kanssani, voisivat häipätä...


        ppiuuuy

        Olen lapsesta asti tähän päivään asti elänyt sitä, että mun koko ajan kuvitellaan ajattelevan jotakin sellaista tyhmää mitä ei liiku päässäni lainkaan.
        Sen tyhmän jutun täytyy olla heidän oman aivonsa tuottamaa,.
        Miksi ihmiset tekee mulle tommosta prpjektiota. Se ON projekltiota. Mulla on kertia ihan toisenlaisia ajatuksia kuin ne minuun projisoidut.,


        ppouuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lapsesta asti tähän päivään asti elänyt sitä, että mun koko ajan kuvitellaan ajattelevan jotakin sellaista tyhmää mitä ei liiku päässäni lainkaan.
        Sen tyhmän jutun täytyy olla heidän oman aivonsa tuottamaa,.
        Miksi ihmiset tekee mulle tommosta prpjektiota. Se ON projekltiota. Mulla on kertia ihan toisenlaisia ajatuksia kuin ne minuun projisoidut.,


        ppouuyyyy

        Mun ajatuksia ovat ne mitä mulla on kertoa.
        Mutta mielenkiintoisesti sitä ei ollakaan kovin halukkaita kuulemaan.
        Kuitenkin on kuultava, jos muka käsitelty aihe on ajatukseni.

        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ajatuksia ovat ne mitä mulla on kertoa.
        Mutta mielenkiintoisesti sitä ei ollakaan kovin halukkaita kuulemaan.
        Kuitenkin on kuultava, jos muka käsitelty aihe on ajatukseni.

        ppiuyyyy

        Eräs henkilö joka ei ole kuullut ajatuksiani oikeastaan yhtään, on ryhtynyt analysoimaan ajatuksiani. Voiko hölmömpää olla.


        poiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs henkilö joka ei ole kuullut ajatuksiani oikeastaan yhtään, on ryhtynyt analysoimaan ajatuksiani. Voiko hölmömpää olla.


        poiuyyyyy

        Mun ajattelu ON sen verran luovaa, ETTEI kukaan kykene sitä arvailemalla arvaamaan oikein.


        poiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ajattelu ON sen verran luovaa, ETTEI kukaan kykene sitä arvailemalla arvaamaan oikein.


        poiuuuyu

        Mä olen luonut suorastaan oman uudenlaisen ajattelusysteemin...


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen luonut suorastaan oman uudenlaisen ajattelusysteemin...


        poiuuyyyy

        Sitä on täysin mahdoton tietää mitä minä ajattelen jos sitä eio kysy minulta


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on täysin mahdoton tietää mitä minä ajattelen jos sitä eio kysy minulta


        ppiuuyyy

        Jokaikinen arvailija arvaa väärin, ellei jottain hämmästyttävää poikkeusta tule vastaan


        ppiuuuyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaikinen arvailija arvaa väärin, ellei jottain hämmästyttävää poikkeusta tule vastaan


        ppiuuuyyuuy

        Mutta sitten kysymykset on usein sen tasoisia etten mä koskaan ajattele semmosella tasolla


        popuyuyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten kysymykset on usein sen tasoisia etten mä koskaan ajattele semmosella tasolla


        popuyuyytyty

        mä olen hyvin abstrakti ajattelija mutta samalla perustan konkreettiiin faktoihin ja loogiseen perusteluun.


        ppiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olen hyvin abstrakti ajattelija mutta samalla perustan konkreettiiin faktoihin ja loogiseen perusteluun.


        ppiuuyuuu

        Tää poiuytfghj jonka nöette täälle en ole minä....
        se on vaan vastausta tän tason juttuhin joihin mut on pakotettu muttei mua kiinnosta...


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää poiuytfghj jonka nöette täälle en ole minä....
        se on vaan vastausta tän tason juttuhin joihin mut on pakotettu muttei mua kiinnosta...


        ppiuyyyyy

        Mikä kertoo siitä ettei kiinnosta on se ettemn jaksa edes yrittä'ä kirjoittaa kunnola...tai korjata mitään kirjoitusvirhettä kun täöä tympii mua oikeesdtui


        opoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kertoo siitä ettei kiinnosta on se ettemn jaksa edes yrittä'ä kirjoittaa kunnola...tai korjata mitään kirjoitusvirhettä kun täöä tympii mua oikeesdtui


        opoiuyyy

        Okei nöytän siltä etten osaisi edes kirjoittaa ja olisin joku pöljä, mutta oikeesti mua tympii niin ja turhauittaa tuyhmät jutut., etten vioitsi edes vaivautuu kirjottaankunnolla.


        oiyhggfgf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei nöytän siltä etten osaisi edes kirjoittaa ja olisin joku pöljä, mutta oikeesti mua tympii niin ja turhauittaa tuyhmät jutut., etten vioitsi edes vaivautuu kirjottaankunnolla.


        oiyhggfgf

        tänäänkin jouduinkeskusteleen henkilän kanssa jonka joka toinen lause on risiriidassa edellisen kanssa ja jos siitä huomauttaa, hän emotionaalisesti ei selviöä tilanteesta.,


        popiuuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tänäänkin jouduinkeskusteleen henkilän kanssa jonka joka toinen lause on risiriidassa edellisen kanssa ja jos siitä huomauttaa, hän emotionaalisesti ei selviöä tilanteesta.,


        popiuuuyuuu

        Tämä poiuytrd on vain rooli...en minä...jos joku ei tiennyt....tekeytymällä pelleksi voi sanoa mitä muuten ei voisi...

        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä poiuytrd on vain rooli...en minä...jos joku ei tiennyt....tekeytymällä pelleksi voi sanoa mitä muuten ei voisi...

        ppoiuyyyy

        Jos oikeesti haluaa tietää jotainminusta minulta voi kysyä ja voin antaa fiksun hyvinkirjoitetun vastauksen, en täällä



        ppiouyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeesti haluaa tietää jotainminusta minulta voi kysyä ja voin antaa fiksun hyvinkirjoitetun vastauksen, en täällä



        ppiouyyyyy

        Mä en tiennyt että esimerkiksi mun äiti on niiiiiin yksinkertainen kuin hän on, että aiheuttamansa tuhon annan anteeksi vaikka se on tuottanut minulle valtavan menetyksen.-


        ppouuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiennyt että esimerkiksi mun äiti on niiiiiin yksinkertainen kuin hän on, että aiheuttamansa tuhon annan anteeksi vaikka se on tuottanut minulle valtavan menetyksen.-


        ppouuyyyyy

        Mä en oikeenm tajua miten ihmiset ottaa niin todesta kaikkia hölöjuttuja ja sit eivät usko mitään älykästä.


        ppouyytyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oikeenm tajua miten ihmiset ottaa niin todesta kaikkia hölöjuttuja ja sit eivät usko mitään älykästä.


        ppouyytyyy

        siis jos sanon puolihuomattomasti jotain pöhköä minusta on tiosi outoa että joku voi ottaa tosissaan kun mö ajattelenutse silleen että olen fiksu ihminen jotebn sanomani tulisi aina tulkita siitä näkökulmasta että edessa ON fiksu ihminen, joten jos hän sanoi jotsain pöhköä sen täytyi olla pelleilyä jne


        poiuuuyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos sanon puolihuomattomasti jotain pöhköä minusta on tiosi outoa että joku voi ottaa tosissaan kun mö ajattelenutse silleen että olen fiksu ihminen jotebn sanomani tulisi aina tulkita siitä näkökulmasta että edessa ON fiksu ihminen, joten jos hän sanoi jotsain pöhköä sen täytyi olla pelleilyä jne


        poiuuuyyuuy

        tai että häntä vaan laiskotti korjata kirjoitusvirheitä koska hän korjaa kirjoitusdvirheitä vain tärkeimmistä asioista


        pouyyyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai että häntä vaan laiskotti korjata kirjoitusvirheitä koska hän korjaa kirjoitusdvirheitä vain tärkeimmistä asioista


        pouyyyytyt

        Mutta jos mulla on vastasaa niin fiksu ihminen ettei lauseensa ole ristiriitaisia keskenään ilman olemassaolevaa perustelua ristiriidalle, niin pyrin kanssa oleen fiksu,


        poiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos mulla on vastasaa niin fiksu ihminen ettei lauseensa ole ristiriitaisia keskenään ilman olemassaolevaa perustelua ristiriidalle, niin pyrin kanssa oleen fiksu,


        poiuuyyyyy

        En jaksa enää sanoa äitiä edes narsistiksi tai psykopaatiksi, hänen ajattelunsa vaan on niin pöperöistä, ettei mun aivot kestä eläytyä siihen, sanotaan näin.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa enää sanoa äitiä edes narsistiksi tai psykopaatiksi, hänen ajattelunsa vaan on niin pöperöistä, ettei mun aivot kestä eläytyä siihen, sanotaan näin.


        ppoiuyyy

        Mun mierlestäni virtuaalimaailman hölinöiden yhdistäminen faktuaalisempaan todellisuuteen on typerää. Eräs fiksuna pitämäni henkilö pakotti mut siihen. En pidä tekoaan fiksuna.


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mierlestäni virtuaalimaailman hölinöiden yhdistäminen faktuaalisempaan todellisuuteen on typerää. Eräs fiksuna pitämäni henkilö pakotti mut siihen. En pidä tekoaan fiksuna.


        ppiuuyyyy

        TOTUUS:; Minä haluan jättää kaikki typerykset, että ehdin viimeisillä ruumiin rippeillä edes tehdä jotain järkevää, mutta niillä typeryksillä on hirvee hinku roikkua minussa tyhmine juttuineen.-..


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTUUS:; Minä haluan jättää kaikki typerykset, että ehdin viimeisillä ruumiin rippeillä edes tehdä jotain järkevää, mutta niillä typeryksillä on hirvee hinku roikkua minussa tyhmine juttuineen.-..


        ppiuuyyyy

        Ne roikkujat voisi nyt häipyä vähän äänin...en tule heitä kaipaamaan..


        ppuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne roikkujat voisi nyt häipyä vähän äänin...en tule heitä kaipaamaan..


        ppuyyyy

        On varma juttu etten tule heitä kaipaamaan olen täysinpettynyt järkeensä


        pouytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varma juttu etten tule heitä kaipaamaan olen täysinpettynyt järkeensä


        pouytytt

        en olisi heille edes koskaan puhunut jos olisin tiennytmitä heillä on päänsä täytteenä. Odotin jotain ihan muunlaista.


        poiuuyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en olisi heille edes koskaan puhunut jos olisin tiennytmitä heillä on päänsä täytteenä. Odotin jotain ihan muunlaista.


        poiuuyyyty

        Eräs henkilö suuttui minulle siitä että annoin hänelle niiiiin paljon arvoa, voin mä olla antamattakin.


        popiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs henkilö suuttui minulle siitä että annoin hänelle niiiiin paljon arvoa, voin mä olla antamattakin.


        popiuuyuu

        Mutta homman nimi on nyt se että minuun kohdistetut loukkaukset jka vahingoittavat teot ovat menneet yli hyväksyttävän rajan kehnollakaan etiikalla ajateltuna. Äitinikään ei niitöä oikeen enää ihan sulata.


        pouyytytyy


      • Anonyymi

        Elämme kuitenkin niin modernissa ajassa, että ei mulle Socrateen kohtaloa kiitos.


        popiuyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämme kuitenkin niin modernissa ajassa, että ei mulle Socrateen kohtaloa kiitos.


        popiuyyyyyy

        Voon tässä luvata etten tule koskaan ajattelemaan tyypillisesti. Mutta logiikkani ei ole ainakaan tyypillistä heikompaa,


        ppouuyyyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voon tässä luvata etten tule koskaan ajattelemaan tyypillisesti. Mutta logiikkani ei ole ainakaan tyypillistä heikompaa,


        ppouuyyyyuy

        Okei joku voiu hyökätä minua koska en ajatellut tyypillisesti, mutta pystyn vastaamaan häntä huomattavasti loogisemmin. ..samalla kun lauseensa menevät solmuun.


        ppoiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei joku voiu hyökätä minua koska en ajatellut tyypillisesti, mutta pystyn vastaamaan häntä huomattavasti loogisemmin. ..samalla kun lauseensa menevät solmuun.


        ppoiuuuyu

        Minun elämäntehtäväni oli luoda uutta kaunista ajattelua, mutta kenties tulevaisuuteni on odotettua lyhyempi tyypilliseen ajatteluun jumiutuneiden vahingoittavan ruman toiminnan johdosta,


        ppuiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun elämäntehtäväni oli luoda uutta kaunista ajattelua, mutta kenties tulevaisuuteni on odotettua lyhyempi tyypilliseen ajatteluun jumiutuneiden vahingoittavan ruman toiminnan johdosta,


        ppuiuyyy

        Ajattelin että Socrateen ajoista oli päästy jo ohi, mutta kenties erehdyin..


        ppouuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että Socrateen ajoista oli päästy jo ohi, mutta kenties erehdyin..


        ppouuyyyy

        Mun äitikään ei pysty käsittämään mitä minulle on tehty. Järkytti jopa häntä.


        ppiiuuuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äitikään ei pysty käsittämään mitä minulle on tehty. Järkytti jopa häntä.


        ppiiuuuuuyu

        Minua ei kukaan tule saamaan puhumaan tyypillisesti . Samaa omaperäistä mutta erittäinloogista ajatteluani tulen jatkamaan...


        ppoiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että Socrateen ajoista oli päästy jo ohi, mutta kenties erehdyin..


        ppouuyyyy

        Käytetäänkö arvon lehtorista mr vai mrs lyhennettä sukupuolimerkintänä?
        Kyseessä yksinhöpisijä > ppouuyyy <
        * merkkisuppilo*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kukaan tule saamaan puhumaan tyypillisesti . Samaa omaperäistä mutta erittäinloogista ajatteluani tulen jatkamaan...


        ppoiuiuu

        Mutta en jaksa enää kauheesti olla kontaktissa ihmisiin kun mulla olis kiinnostavampaa tekemistä kuin projektionsa jotka rasittavat kehoani.


        pouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en jaksa enää kauheesti olla kontaktissa ihmisiin kun mulla olis kiinnostavampaa tekemistä kuin projektionsa jotka rasittavat kehoani.


        pouyyyy

        En jaksa toistuvasti joutua kummallisten projektioiden kohteeksi.

        ppouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa toistuvasti joutua kummallisten projektioiden kohteeksi.

        ppouyyyy

        Oon saanut tarpeekseni en ole pätkääkään kiinnostunut minkään sortin projisoijasta,


        ppoiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon saanut tarpeekseni en ole pätkääkään kiinnostunut minkään sortin projisoijasta,


        ppoiuuuuuu

        muutenkin aivan älytöntä spekuloida kun on olemassa henkilö joka pystyy tarkasti kertomaan faktat niin ettei tule ristiriitaisuuksia kertomaan..


        ppoiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muutenkin aivan älytöntä spekuloida kun on olemassa henkilö joka pystyy tarkasti kertomaan faktat niin ettei tule ristiriitaisuuksia kertomaan..


        ppoiuuuyuu

        Se on varmaa että kukaan ei pysty minuun liittyvää realistisesti ajattelemaan spekuloimalla, koska mä ahattelöen varsin monimutkaisesti jua mun elämän on hyvin monimutkainen ja ppoikkeuksellisella tavalla, ei niitä mutkia voi mitenkään osata tulkita, jos mä itse en kerro mistä milloinkinon ollut kyse.-


        piouyuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaa että kukaan ei pysty minuun liittyvää realistisesti ajattelemaan spekuloimalla, koska mä ahattelöen varsin monimutkaisesti jua mun elämän on hyvin monimutkainen ja ppoikkeuksellisella tavalla, ei niitä mutkia voi mitenkään osata tulkita, jos mä itse en kerro mistä milloinkinon ollut kyse.-


        piouyuyuyuu

        Niitä ei voi pystyä arvaamalla arvaamaan oikein...koska niissä mutkissa on myös luovuutta mukana sen verran paljon...


        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä ei voi pystyä arvaamalla arvaamaan oikein...koska niissä mutkissa on myös luovuutta mukana sen verran paljon...


        ppiuuuuu

        Vaan mä voin tietää mikä ajatus mulla missäkin on ollut...ja noi mun omat ajatukset ovat erittäin loogisessa järjestyksessä niin että pyrin siihen etten poikkea logiikasta koskaan.,.,


        poiuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mä voin tietää mikä ajatus mulla missäkin on ollut...ja noi mun omat ajatukset ovat erittäin loogisessa järjestyksessä niin että pyrin siihen etten poikkea logiikasta koskaan.,.,


        poiuuyuyuu

        jos ei usko mitä sanon on aivan mahdotonta tuntea minua. Oon usein kysynyt että okei, jos se mitä sanon ei pido paikkansa, mikä siten pitää paikkansa ? Ikinä vielä ei ole osattu vastata tuohon.

        poiujjujjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei usko mitä sanon on aivan mahdotonta tuntea minua. Oon usein kysynyt että okei, jos se mitä sanon ei pido paikkansa, mikä siten pitää paikkansa ? Ikinä vielä ei ole osattu vastata tuohon.

        poiujjujjj

        Mun elämänilo onkehitellä ennennäkemättömiä tapoja ajatella


        pouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun elämänilo onkehitellä ennennäkemättömiä tapoja ajatella


        pouyyyy

        sis nyt kipeenäkin mä nautin ajattelusta


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sis nyt kipeenäkin mä nautin ajattelusta


        ppiuuuu

        en oo edes koskaan ihanb oikkeesti rakastunut, ku voisin rakastua vain sellaiseenmieheen jonka kanssa vois ajatella...


        ppouuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en oo edes koskaan ihanb oikkeesti rakastunut, ku voisin rakastua vain sellaiseenmieheen jonka kanssa vois ajatella...


        ppouuyyyy

        Mä mielellään vaihtaisin seksin ajatteluun...


        poiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mielellään vaihtaisin seksin ajatteluun...


        poiuuuyuu

        Ajattelu tuottaa suurempaa nautintoa


        pouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelu tuottaa suurempaa nautintoa


        pouyyyy

        Noh. kun nyt joku on yrittänyt mustamaalata minut oikeen törkeesti niin ehkä sitä' kautta saa tuotua esiin totuuden....
        Ja tuli pikkusen sisua minuunkin, että EI käy nyt tämä juttu.
        Ja alkaa äitikin kääntyyn puolelleni,.,.

        Youtube mainostaa mulle videota:
        Jumalalla on sille tarkoitus miksi elät tällaista ajanjaksoa....


        ppiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh. kun nyt joku on yrittänyt mustamaalata minut oikeen törkeesti niin ehkä sitä' kautta saa tuotua esiin totuuden....
        Ja tuli pikkusen sisua minuunkin, että EI käy nyt tämä juttu.
        Ja alkaa äitikin kääntyyn puolelleni,.,.

        Youtube mainostaa mulle videota:
        Jumalalla on sille tarkoitus miksi elät tällaista ajanjaksoa....


        ppiuuuyuu

        M utta siis aivan uskomaton juttu on.....
        Ei kyllä käy laatuun....

        Onneks niin räikeen törkee, ettei mitenkään voi lopulta mennä läpi.,.,.
        On mullakin joku raja...
        oon aikoinaan osannut tanssia tulisestikin...
        Olen ajatellut että josko nyt tanssisin sairaalla kehollani...
        Mä oon aina ihaillut tanssivia vanhoja naisia... ja voihan sitä tanssia tulisesti vaikka olisi kuolemansairas...

        Hyi mitä oon joutunut kokemaan...hyi hyi hyi---hyh hyh hyh


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M utta siis aivan uskomaton juttu on.....
        Ei kyllä käy laatuun....

        Onneks niin räikeen törkee, ettei mitenkään voi lopulta mennä läpi.,.,.
        On mullakin joku raja...
        oon aikoinaan osannut tanssia tulisestikin...
        Olen ajatellut että josko nyt tanssisin sairaalla kehollani...
        Mä oon aina ihaillut tanssivia vanhoja naisia... ja voihan sitä tanssia tulisesti vaikka olisi kuolemansairas...

        Hyi mitä oon joutunut kokemaan...hyi hyi hyi---hyh hyh hyh


        ppoiuuuuu

        Ja mulla on nyut todella hyvä syy tanssia oikein letkeesti....


        ppiuuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla on nyut todella hyvä syy tanssia oikein letkeesti....


        ppiuuuyuyuu

        Niin ja onhan mulla jonkun muusikon musiikin käyttölupakin, niin voisinhan laittaa nettiinkin....nyt tuli semmonen ajatus että kun kaikki on menetetty niin voisi vapautua tanssiin,..,


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M utta siis aivan uskomaton juttu on.....
        Ei kyllä käy laatuun....

        Onneks niin räikeen törkee, ettei mitenkään voi lopulta mennä läpi.,.,.
        On mullakin joku raja...
        oon aikoinaan osannut tanssia tulisestikin...
        Olen ajatellut että josko nyt tanssisin sairaalla kehollani...
        Mä oon aina ihaillut tanssivia vanhoja naisia... ja voihan sitä tanssia tulisesti vaikka olisi kuolemansairas...

        Hyi mitä oon joutunut kokemaan...hyi hyi hyi---hyh hyh hyh


        ppoiuuuuu

        Munmielestä vanhojen riutuneiden naisten tanssi ohn yhtä kaunista kuin nuorien kaunottarien,,,Kun olin 6-.vuotias niin ihailen 75-vuotiaan opettajani kaunista tanssia, jota matkimalla opin tanssimaan...


        ppiuuyyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munmielestä vanhojen riutuneiden naisten tanssi ohn yhtä kaunista kuin nuorien kaunottarien,,,Kun olin 6-.vuotias niin ihailen 75-vuotiaan opettajani kaunista tanssia, jota matkimalla opin tanssimaan...


        ppiuuyyuyuy

        Mun sydän laulaa, että ajattelun kutistamiseen mä en suostu vainmielluttääkseni jotakuta, en vaikka menettäisin kaiken muun....en koskaan....Mitä mä haluan elämältä onkasvattaa ajatukseni niin suureksi kuin pystyn, vaikka sitten yksinäni riutuen....
        Mutta ajatuksiani en lähde enää kutistelemaan....


        ppoiuyyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sydän laulaa, että ajattelun kutistamiseen mä en suostu vainmielluttääkseni jotakuta, en vaikka menettäisin kaiken muun....en koskaan....Mitä mä haluan elämältä onkasvattaa ajatukseni niin suureksi kuin pystyn, vaikka sitten yksinäni riutuen....
        Mutta ajatuksiani en lähde enää kutistelemaan....


        ppoiuyyyyh

        ruumis kuolee...sielu lentää vapaana kuin taivaan lintu
        (älkää tässä yhteydessä tulkitko kuolemaa missään rumassa merkityklsessä vaan runollisessa)


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ruumis kuolee...sielu lentää vapaana kuin taivaan lintu
        (älkää tässä yhteydessä tulkitko kuolemaa missään rumassa merkityklsessä vaan runollisessa)


        ppoiuyyyy

        Vaikka ruumis olisi hyvin sairas...mä annan sieluniu lentää vapaana kuin taivaan lintu.

        Kerran mun persialinen tuttavani sanoi jollein kun olin nuori, että mä olen sellainen vapaa kuin taivaan lintu....


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ruumis olisi hyvin sairas...mä annan sieluniu lentää vapaana kuin taivaan lintu.

        Kerran mun persialinen tuttavani sanoi jollein kun olin nuori, että mä olen sellainen vapaa kuin taivaan lintu....


        ppiuyyyy

        Annetaan annetaan sielun lentää ja laulaa....

        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan annetaan sielun lentää ja laulaa....

        ppiuuyyy

        Rakastan Attarin kirjaa Lintujen matka.
        Mä olen nyt kohdannut sellaisen linnustajan, josta kirjassa kerrotaan...


        påpouuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan Attarin kirjaa Lintujen matka.
        Mä olen nyt kohdannut sellaisen linnustajan, josta kirjassa kerrotaan...


        påpouuuyuu

        Siellä se vaani linnustaja ja yritti napata minut lennoltani virittelemäänsä ansaan....


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se vaani linnustaja ja yritti napata minut lennoltani virittelemäänsä ansaan....


        ppiiuuuu

        Siipirikkojen lintujen linnustaminen on halpamaista...


        ppiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siipirikkojen lintujen linnustaminen on halpamaista...


        ppiuuyuuu

        viritteleekö ansojaan siipirikoille linnuille,.,,kaikkea sitä näkee kunkauan elää


        ppiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viritteleekö ansojaan siipirikoille linnuille,.,,kaikkea sitä näkee kunkauan elää


        ppiuuyuuu

        ei mitään kovin ihailtavaa puuhaa


        ppuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mitään kovin ihailtavaa puuhaa


        ppuuyyyy

        EI mun sukulaiset niin katkeroituneita puheistani ole, että tappaa minut haluaisivat. Kyl he tietää etten mitään pahaa oo koskaan heille halunnut

        poiuuyyyuiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI mun sukulaiset niin katkeroituneita puheistani ole, että tappaa minut haluaisivat. Kyl he tietää etten mitään pahaa oo koskaan heille halunnut

        poiuuyyyuiuiui

        pahoitteluni en ala mielistelemään mielistelyn vaatijaa.

        poiiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pahoitteluni en ala mielistelemään mielistelyn vaatijaa.

        poiiuiuuu

        Mä muistan kun nuorena tapasin miehen, kerroin hänelle Rumin runosta, jossa häkkilintu läytteliu kuollutta niin että sen omistaja heitti sen menemään ja tuolloin lintu lähti lentoon vapauteen. Mies sanoi: "Et kai sinä tee minulle tuota ?"


        ppouuuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muistan kun nuorena tapasin miehen, kerroin hänelle Rumin runosta, jossa häkkilintu läytteliu kuollutta niin että sen omistaja heitti sen menemään ja tuolloin lintu lähti lentoon vapauteen. Mies sanoi: "Et kai sinä tee minulle tuota ?"


        ppouuuuuyu

        Mutta nyt kohtasin ihan toisenlaisia linnustajia, jotka olivat viritelleet minulle hyvin odottamattoman ansan, odottelivat siellä siipirikkoa lintua virityksineen. Siitä äitikin hämmästyi.

        Mutta hämmästyi linnustajatkin kun kaikkii ei innostuneetkaan virityksestä.


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt kohtasin ihan toisenlaisia linnustajia, jotka olivat viritelleet minulle hyvin odottamattoman ansan, odottelivat siellä siipirikkoa lintua virityksineen. Siitä äitikin hämmästyi.

        Mutta hämmästyi linnustajatkin kun kaikkii ei innostuneetkaan virityksestä.


        poiuuyyyy

        Ehkä jopa osasta narsisteja ja psykopaatteja viritys alkoi näyttää mauttomalle...


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jopa osasta narsisteja ja psykopaatteja viritys alkoi näyttää mauttomalle...


        ppoiiuuuu

        vaikuttaa siltä että useat ristiriidat ihmistenkanssa muodostuvat siksi, että he ajattelevat hitaammin kuin minä. Heillä kestää niin kauanmiettiä ja ymmärtää ja prosessoida mitä olen sanonut. Kun he ovat miettineet kuukausia tai vuosia, sitten he saattavarkin ymmärtää ja olla samaa mieltä. Mä vsaan ajattelenniin nipeesti monia asioita yhtäaikaa, ettei he pysy perässä ja alkavat siksi inttää vastaan, kun eivör kerkee niin nopeesti tavoittaa pointtiani.


        ppiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikuttaa siltä että useat ristiriidat ihmistenkanssa muodostuvat siksi, että he ajattelevat hitaammin kuin minä. Heillä kestää niin kauanmiettiä ja ymmärtää ja prosessoida mitä olen sanonut. Kun he ovat miettineet kuukausia tai vuosia, sitten he saattavarkin ymmärtää ja olla samaa mieltä. Mä vsaan ajattelenniin nipeesti monia asioita yhtäaikaa, ettei he pysy perässä ja alkavat siksi inttää vastaan, kun eivör kerkee niin nopeesti tavoittaa pointtiani.


        ppiuyuyy

        mä tiedän tonm nyt kun oon ollut jossain kursseilla missä itseäni oppineemmat valittaa että on nopeaa tai vaikeaa ja minusta ei tunnu yhtään mitenkään nopeelle, ..vaan just sopivaa .


        poiuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä tiedän tonm nyt kun oon ollut jossain kursseilla missä itseäni oppineemmat valittaa että on nopeaa tai vaikeaa ja minusta ei tunnu yhtään mitenkään nopeelle, ..vaan just sopivaa .


        poiuyuyuy

        vaikutin heille olevan ok aivovauriossa kun mullakin oli silloin hitaat aivot.


        popiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikutin heille olevan ok aivovauriossa kun mullakin oli silloin hitaat aivot.


        popiuuyyu

        nyt sitten he on ihan raivona kun en jaksa jumittaa kanssaan ja ilmeisesti sitä kostavat...


        pouyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt sitten he on ihan raivona kun en jaksa jumittaa kanssaan ja ilmeisesti sitä kostavat...


        pouyytyy

        mä tykkään nopeasti edistyvästä ajattelusta. Mutta kun en jaksa ajatella taaksepäin siitä mitä olen jo ajatellut sitten ihmiset alkaa kostamaan...


        pouyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä tykkään nopeasti edistyvästä ajattelusta. Mutta kun en jaksa ajatella taaksepäin siitä mitä olen jo ajatellut sitten ihmiset alkaa kostamaan...


        pouyuyyy

        Niillä on tosi kummia ahjatuksia, ne esim kuvittelee ettei mun ajattelu kehiotyyisi yhtään 20 vuodessa. Ehkä omana ei ilmeisesti kehity, mistä muuten vois tulla niin outoja kuvitelmia,.
        Kyllä mun ajatellu edistyy ja kehittyy joka viikko eikä ole samaa kuin viikko sitten...


        ppouiyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä on tosi kummia ahjatuksia, ne esim kuvittelee ettei mun ajattelu kehiotyyisi yhtään 20 vuodessa. Ehkä omana ei ilmeisesti kehity, mistä muuten vois tulla niin outoja kuvitelmia,.
        Kyllä mun ajatellu edistyy ja kehittyy joka viikko eikä ole samaa kuin viikko sitten...


        ppouiyuyyy

        Nuorena luulin että antaa luotettavan vaikutelman kun jumittaa aina samoissa ajatuksissa. Nyt olen ymmärtänyt ettei se ole niin, vaan on kehitystö ajattelun antaa mnuuttua ja kehittyä koko ajan...ja aina uudelle tasolle,..,


        ppuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena luulin että antaa luotettavan vaikutelman kun jumittaa aina samoissa ajatuksissa. Nyt olen ymmärtänyt ettei se ole niin, vaan on kehitystö ajattelun antaa mnuuttua ja kehittyä koko ajan...ja aina uudelle tasolle,..,


        ppuuuu

        Ejnhän mä nyt elä samaa kuin esim. vuosi sitten....

        Niinkuinka joku voi olla niin pöljä että liuulis mun elävän mitä 5 tai 10 vuotta sitten. En mä tiuetenkään samaa enää elä. Enkä sitäkään mitä viikko sitten...


        ppoiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ejnhän mä nyt elä samaa kuin esim. vuosi sitten....

        Niinkuinka joku voi olla niin pöljä että liuulis mun elävän mitä 5 tai 10 vuotta sitten. En mä tiuetenkään samaa enää elä. Enkä sitäkään mitä viikko sitten...


        ppoiuuyuy

        Mä tykkään siitä että aivollisesti edetään nopeesti..


        pouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään siitä että aivollisesti edetään nopeesti..


        pouyyy

        Mä tykkään myls nopeasta puheesta..oon nyt itse opetellut puhumaan oikeen nopeesti. Äitini ei pidä siitä mutta itselleni nopea puhe on miellyttävä


        ppouiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään myls nopeasta puheesta..oon nyt itse opetellut puhumaan oikeen nopeesti. Äitini ei pidä siitä mutta itselleni nopea puhe on miellyttävä


        ppouiuyyyy

        Äiti sanoi että kauheen monisanainen oon ja niin kauheella nopeella puheella. Mä tyklkään että on paljon sisältöä lyhyessö ahjassa


        pouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sanoi että kauheen monisanainen oon ja niin kauheella nopeella puheella. Mä tyklkään että on paljon sisältöä lyhyessö ahjassa


        pouyyyy

        opon aina kannattanut sisällöksekästä elämää

        ppouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        opon aina kannattanut sisällöksekästä elämää

        ppouyyy

        Ettei vaan oleile vaan hetkissä on sisältöä...


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan oleile vaan hetkissä on sisältöä...


        ppoiuyyy

        Ja pääosin itse tuotettua sisältöä ei mitään tv tä


        ppoiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pääosin itse tuotettua sisältöä ei mitään tv tä


        ppoiuuyuyy

        Nyt mun elämääni haittaa eräänlainen "häiritsijä" henkilö


        pouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mun elämääni haittaa eräänlainen "häiritsijä" henkilö


        pouyyyy

        Sai päähänsä jotain outoja ajatuksia joissa jumittaa...
        ja haittaa mun elämää..

        poiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai päähänsä jotain outoja ajatuksia joissa jumittaa...
        ja haittaa mun elämää..

        poiuuyy

        Johtuukohan se siitä että kun mä olen mystikko ...ja olen kiillotellut sieluani peiliksi nuoresta tytöstä asti...


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuukohan se siitä että kun mä olen mystikko ...ja olen kiillotellut sieluani peiliksi nuoresta tytöstä asti...


        ppiuuyyy

        ja on jo alannut todenteolla vituttaa kuinka tyhmiä juttuja mulle puhutaan. Ihan tosi haluan tehdä jäljelle jääneen elämän ajan jotain älykästä.

        pouiyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja on jo alannut todenteolla vituttaa kuinka tyhmiä juttuja mulle puhutaan. Ihan tosi haluan tehdä jäljelle jääneen elämän ajan jotain älykästä.

        pouiyyyty

        Mä en enää hyväksy sitä että mun pitäisi puhua jotain ala-arvoisen tyhmää juttua siksi ettei mulla ole jotain tutkintoa...Kyllä mulla pitää olla oikeus puhua sen tasoista juttua mihin aivoni pystyy tutkinnosta riippumatta...
        En mä jaksa että mua painostetaan vetämään jotain tyhmän roolia vuosikymmeniä..


        popuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en enää hyväksy sitä että mun pitäisi puhua jotain ala-arvoisen tyhmää juttua siksi ettei mulla ole jotain tutkintoa...Kyllä mulla pitää olla oikeus puhua sen tasoista juttua mihin aivoni pystyy tutkinnosta riippumatta...
        En mä jaksa että mua painostetaan vetämään jotain tyhmän roolia vuosikymmeniä..


        popuyyy

        Ja kun en enää aio tyhmän rooliin mennä jotkut sitten on ihan raivona ja virittelee virityksiään.


        ppoiuuuuu


    • Anonyymi

      Luulen sen laittavan kypärän päähän kääntyäkseen sisäänpäin.

      • Anonyymi

        Narsisti ei yleensä pärjää itsensä kanssa, vaan nimeomaan polkee muita alas. Pahantahtoinen narsisti tekee sen vieläpä juonittelemalla ja olemalla erittäin aktiivinen juonikuvioiden kehittelyssä, koska muiden tappio on hänen voittonsa.

        Narsistihan elää täysin ulkoisten asioiden varassa, ulkoisten tunnusmerkkien. Siis häneltä puuttuu kyky hengellisten asioiden ymmärtämiselle ja on täysin ulkoisten asioiden varassa. Entä sitten kun aika vie ne pois?


    • Anonyymi

      Ei, vaan narsissi tekee omat nauhat.

    • Anonyymi

      Mutta älkää nyt vaan ihmeessä kukaan luulko että mä olisinoikeesti näin hölmö minkä vaikutelman minusta saa näissä anonyymeissä jutuissa. Tämä oli alunalkaen kaikki mulle vastentahtoista juttua johon mun painostettiin auttavissa puhelimissa jne hermostovaurioituuna. Aina kun yritin puhua jotain fiksua, puhelinvastaajat suuttuivat että ei kuulu asiaan....niin mut pakotettiin huomattavasti älytasoani alempaan keskusteluun. Lopetin sitten puhelimissa puhumisen ja menin kertomaan juttuni sinne missä sai puhua älykkäästi.

      pouuuuuui

      • Anonyymi

        Koska siis nyton sen verran vakavista asioista kyse ettei olisi varaa hölmöihin luuloihin. Ja muistakaa totuus paljastuu aina viimeistään liian myöhään...



        pouiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska siis nyton sen verran vakavista asioista kyse ettei olisi varaa hölmöihin luuloihin. Ja muistakaa totuus paljastuu aina viimeistään liian myöhään...



        pouiuyy

        mut osa näistä kyllä on täysin vakavasti otettavaa, kuten nämä muutama viimeistä viestiä.

        Tää kaiki meni vähän sekavaksi, koska mulla oli systeemi että pidän taiteelklisen ajatteluni erillään muusta osallistumisesta yhteiskuntaan, mutta eräs henkilö vastoin tahtoani teki mulle semosen tempun että sekoitti ne. Olin todella yllättynyt että hän teki niin. Niin siitä seurauksena oli aika pohtiminen kuinka yhdistää ne tolleen sekaisin heitettynä. Että siinä meni vähän aikaa prosessoida sitä.

        Mutta se on nyt fakta, että eräät henkilät ovay pahan kerran erehtyneet, en tiedä ovatko jo tajunneet. Mutta että toivosin että uskaltaisivat erehdyksensä myöntää, ettei tuu taas jotain vuosien mittaista erehdystenpeittelyruljanssia. SE ei nyt kannata koska asian laatu on sellainen että todennäköisesti paljastuu väkisinkin lopulta : NIin turhaa nyt kuluttaa ensin aikaa totuuden peittelyyn. Ei se tulis onnistumaankuitenkaan


        pouyytytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut osa näistä kyllä on täysin vakavasti otettavaa, kuten nämä muutama viimeistä viestiä.

        Tää kaiki meni vähän sekavaksi, koska mulla oli systeemi että pidän taiteelklisen ajatteluni erillään muusta osallistumisesta yhteiskuntaan, mutta eräs henkilö vastoin tahtoani teki mulle semosen tempun että sekoitti ne. Olin todella yllättynyt että hän teki niin. Niin siitä seurauksena oli aika pohtiminen kuinka yhdistää ne tolleen sekaisin heitettynä. Että siinä meni vähän aikaa prosessoida sitä.

        Mutta se on nyt fakta, että eräät henkilät ovay pahan kerran erehtyneet, en tiedä ovatko jo tajunneet. Mutta että toivosin että uskaltaisivat erehdyksensä myöntää, ettei tuu taas jotain vuosien mittaista erehdystenpeittelyruljanssia. SE ei nyt kannata koska asian laatu on sellainen että todennäköisesti paljastuu väkisinkin lopulta : NIin turhaa nyt kuluttaa ensin aikaa totuuden peittelyyn. Ei se tulis onnistumaankuitenkaan


        pouyytytyt

        erehtyminen on vielä pikkujuttu, ei kannata lähteä suunnitelmallisen peittelyn tielle, se olis jo tahallista ja niin paljon erehtymistä vakavampaa


        ppouiuuuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erehtyminen on vielä pikkujuttu, ei kannata lähteä suunnitelmallisen peittelyn tielle, se olis jo tahallista ja niin paljon erehtymistä vakavampaa


        ppouiuuuuj

        myöntää vaan äkkii erehdyksen, niinpäästään nopeesti kaikki osapuolet koko paskasta ennen kuin menee paskaisemmaksi


        poiuu


    • Anonyymi

      Kaikkea muka pitäisi tietää, vaikka ainoastaan yksi on hyödyllistä. Elämässä.

      • Anonyymi

        Mä olen niin väsynyt siihen että ihmiset projisoi oman päänsä tuotoksia minuun kuvitellen että ne liittyy jotain minuun. Ja kun yritän selittää ettei liity, he ei kuuntele mitään vaan puhuu päälle hermostuneesti näin: "Kuuntele mua, kuuntele mua!" No ei he saa tietää kun he ei kuuntele. ..ja sitten he söhlää niine mielikuvituksineen joita eivät pysty perustelewmaan. Loppuuko tää ikinä ? Vai koko loppuelämäkö mun pitäöä kuluttaa trämmösen katteluun ?

        pouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen niin väsynyt siihen että ihmiset projisoi oman päänsä tuotoksia minuun kuvitellen että ne liittyy jotain minuun. Ja kun yritän selittää ettei liity, he ei kuuntele mitään vaan puhuu päälle hermostuneesti näin: "Kuuntele mua, kuuntele mua!" No ei he saa tietää kun he ei kuuntele. ..ja sitten he söhlää niine mielikuvituksineen joita eivät pysty perustelewmaan. Loppuuko tää ikinä ? Vai koko loppuelämäkö mun pitäöä kuluttaa trämmösen katteluun ?

        pouyyyy

        Oon kyllä aika pettynyt mimmosta jengiä täälä maanpäällä sit loppuenlopuksi liikkuu


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä aika pettynyt mimmosta jengiä täälä maanpäällä sit loppuenlopuksi liikkuu


        poiuuyyyy

        siis nytkin yks ihminen, on tavannut mut lyhyesti eikä ole puhunut kanssani juuri mitään ja nyt hän suunnilleen kuvittelee tietävänsä minusta kaiken ja klevittelee köäsittäåmöttömiä mielikuvitusjuttuja. ..j.just kun olin päässyt rauhaan edes kaikista ihmesopista itselleni sopivampiin kuvioihin...


        ppoiuuu


      • Anonyymi

        mä ihan oikeesti tarviin rauhan älyllisempään asioiden käsittelyyn...olkaa ystävälliset ja tajutkaa asia...


        ppoiuuuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä ihan oikeesti tarviin rauhan älyllisempään asioiden käsittelyyn...olkaa ystävälliset ja tajutkaa asia...


        ppoiuuuiu

        sen mitä mulla on elinpäiviä jäljellä haluan tehdä jotain oikeesti älykästä..ja ajatella jotain oikeesti älykästä


        poiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen mitä mulla on elinpäiviä jäljellä haluan tehdä jotain oikeesti älykästä..ja ajatella jotain oikeesti älykästä


        poiuuuyuu

        ihan tosio mä en halua enää muuta kuin todella oikeesti älyllisiä keskusteluja...pitäkää muut jutut ominanne...



        ppuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan tosio mä en halua enää muuta kuin todella oikeesti älyllisiä keskusteluja...pitäkää muut jutut ominanne...



        ppuyyy

        siois tämä ppoiuyyiu ei ole varsinainen minä ....tämä on vaan reaktio siihen kun mut pakotettiin puhumaan paskaa muiden kanssa,.
        Mun oikeat ajatukset saa tietää vain kuuntelemalla tai lukemalla ne MINUN puhumanani tai kirjoittamanani naamani kera. Jos ne tulee jostain muualta ne on jonkun muun. Mylskin ajatteluni kehittyy, vuoden vanha ei päde tänään...
        Haluan ajatella eteenpäin en taaksepäin...


        pouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siois tämä ppoiuyyiu ei ole varsinainen minä ....tämä on vaan reaktio siihen kun mut pakotettiin puhumaan paskaa muiden kanssa,.
        Mun oikeat ajatukset saa tietää vain kuuntelemalla tai lukemalla ne MINUN puhumanani tai kirjoittamanani naamani kera. Jos ne tulee jostain muualta ne on jonkun muun. Mylskin ajatteluni kehittyy, vuoden vanha ei päde tänään...
        Haluan ajatella eteenpäin en taaksepäin...


        pouyyy

        mä en kertakaikiaan tajua kuinka yksinkertaisia asioita ihmisille pitää selittää...

        popiuuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en kertakaikiaan tajua kuinka yksinkertaisia asioita ihmisille pitää selittää...

        popiuuyyuu

        mä usein puhun ihmisille esimerkiksipuoli vuotta, ja vasta sen jälkeen he sanoo, että no nyt mä tajusin mitå sä tarkotat...


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä usein puhun ihmisille esimerkiksipuoli vuotta, ja vasta sen jälkeen he sanoo, että no nyt mä tajusin mitå sä tarkotat...


        ppoiuuuuu

        mutta siis en mä jaksais tota semmosten ihmisten kanssa kewnen teemat ei mua kiinnosta,.,.

        Selitän mielellään jos on hyvä aihe ja mukavat ihmiset...mut en jaksais muulloin koko aika


        ppooiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta siis en mä jaksais tota semmosten ihmisten kanssa kewnen teemat ei mua kiinnosta,.,.

        Selitän mielellään jos on hyvä aihe ja mukavat ihmiset...mut en jaksais muulloin koko aika


        ppooiiuuuu

        mutta siis te keiden aivosolut ei minua tavoita niin antakaa olla, kestäkää se että ette vaan pysty tajuamaan...antakaa mennä...


        ppoiuuuyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta siis te keiden aivosolut ei minua tavoita niin antakaa olla, kestäkää se että ette vaan pysty tajuamaan...antakaa mennä...


        ppoiuuuyuuy

        oon kuitenkin saanut jo tietää että ajatteluni on täysin tajuttavaa kun riittävän älykäs on kuulija...


        ppioiuuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon kuitenkin saanut jo tietää että ajatteluni on täysin tajuttavaa kun riittävän älykäs on kuulija...


        ppioiuuuuii

        mutta ne jotka ei oo vielä tajunnu...antakaa olla..tajutkaa ettette vaan oo tajunneet...


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta ne jotka ei oo vielä tajunnu...antakaa olla..tajutkaa ettette vaan oo tajunneet...


        ppoiiuuuu

        älkää nyt hermostuko siitä että on jotain juttua mitä ette tajua...


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älkää nyt hermostuko siitä että on jotain juttua mitä ette tajua...


        ppoiuuuu

        kunihan oikeesti saatte niinpaljon vahinkoa aikaan sillä tajuamattomuudella söhlätessänne


        popiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunihan oikeesti saatte niinpaljon vahinkoa aikaan sillä tajuamattomuudella söhlätessänne


        popiuuuyu

        mä oon saanut niinku hirveetä häirintää siitä että mä en omaksunut jonkun toisen henkilön aivoituksia (kyse ihan yhdestä maksimi kahdesta lauseesta) , johon mulla on vaikka kuinka hyvät perustelut. Mutta semmostako mun nyt pitää perustella lopun ikää ? Ihan turhaa juttua ?


        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon saanut niinku hirveetä häirintää siitä että mä en omaksunut jonkun toisen henkilön aivoituksia (kyse ihan yhdestä maksimi kahdesta lauseesta) , johon mulla on vaikka kuinka hyvät perustelut. Mutta semmostako mun nyt pitää perustella lopun ikää ? Ihan turhaa juttua ?


        poiuuu

        Kun siis se henkilö elää ihan eri ajatusmaailmoissa kuin minä. Ja olis niinku järkevä olla sekoittamatta kahta näin äärimmäisen erilaista ihmistä


        ppiuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis se henkilö elää ihan eri ajatusmaailmoissa kuin minä. Ja olis niinku järkevä olla sekoittamatta kahta näin äärimmäisen erilaista ihmistä


        ppiuyuyuy

        Kyllä hän mä pystyn tämän selittämään...mutta kauhee vaiva tulee siitä ihan turhaa,.,,vaan siksi että joku kuvittelee omassa päässään olevaa jotenkin minua koskevaksi...


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän mä pystyn tämän selittämään...mutta kauhee vaiva tulee siitä ihan turhaa,.,,vaan siksi että joku kuvittelee omassa päässään olevaa jotenkin minua koskevaksi...


        ppiuuuu

        voi ku ihmiset ajattelis itse vähän enemmän...


        ppoiiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ku ihmiset ajattelis itse vähän enemmän...


        ppoiiuiu

        Onko yhteiskunta menossa kohti jotain Villin lännen kulttuuria ?

        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yhteiskunta menossa kohti jotain Villin lännen kulttuuria ?

        ppoiuiuuu

        Aika hassua että palveluita joita on tarkoitettu käytettäväksi auttamaan masentuneita ihmisiä tuhlattaisiinkiin yrityksiin masentaa iloisia ihmisiä...


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hassua että palveluita joita on tarkoitettu käytettäväksi auttamaan masentuneita ihmisiä tuhlattaisiinkiin yrityksiin masentaa iloisia ihmisiä...


        ppoiuuuuu

        Villiksi länneksi on meno mennyt...


        ppiuuuju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villiksi länneksi on meno mennyt...


        ppiuuuju

        Mua on yritetty mustamaalata oikeen kunnolla hyvin eriskummallisella tavalla johon ei munkaan mielikuvitus riittänyt.... !!!!


        ppiuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua on yritetty mustamaalata oikeen kunnolla hyvin eriskummallisella tavalla johon ei munkaan mielikuvitus riittänyt.... !!!!


        ppiuyyuu

        Voihan siellä olla jotain muutakin juttua selän takana kun noin outoo voi tapahtua...


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siellä olla jotain muutakin juttua selän takana kun noin outoo voi tapahtua...


        poiuuuu

        Siin on vaan se että kun ei kukaan arvais että kukaan edes vois tehdä tommosta, se on niin härskiä, niin voi luulla todeksi.,,,.


        ppoiiuuuuu


    • Anonyymi

      Minä olen järkyttynyt kaksinkerroin sekä narsistien kohtelusta että mitä minusta tämän kohtelun jälkeen ilmeisesti ajatellaan. Vaikeaa on olla enää uskottava missään kun olen kait antanut itsestäni kammottavaa kuvaa enkä muutakaan osaa.

      • Anonyymi

        Älä ajattele noin. Täällä pallolla liikkuu yksinkertaisesti silmittömän törkeää väkeä. Viimeistään nyt kannattaa lopettaa sen ottaminen itseensä. Ei se perustu mihinkään, he om vaan törkeitä.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ajattele noin. Täällä pallolla liikkuu yksinkertaisesti silmittömän törkeää väkeä. Viimeistään nyt kannattaa lopettaa sen ottaminen itseensä. Ei se perustu mihinkään, he om vaan törkeitä.


        ppoiuuuu

        vissintämä maailmanmeno on mewnnyt sellaiseksi ettei täällä voi odottaa enää juuri missään mitään kovin asiallista


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vissintämä maailmanmeno on mewnnyt sellaiseksi ettei täällä voi odottaa enää juuri missään mitään kovin asiallista


        ppoiiuuuu

        nää alkaa olla jo niin oksettavia juttuja että itsearvostulsen voi nostaa jo sillä perusteella, ettei kykyne samanlaisiin tekoihin ja käyttäytymiseen


        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nää alkaa olla jo niin oksettavia juttuja että itsearvostulsen voi nostaa jo sillä perusteella, ettei kykyne samanlaisiin tekoihin ja käyttäytymiseen


        ppoiuiuuu

        Muistutan vielä etteu pääse unohtumaan:

        Älkää tehkö sotkua Jumalaan uskovan naisen kanssa




        popoiuuuujuh


    • Anonyymi

      Narsisti elää hetkessä ja toimii tilanteessa aina sen mukaan mistä kokee hyötyvänsä ja millä pitää itsensä "yläpuolella".

      Jos on "mokannut" niin toki tarve on kääntää syyllisyys itsestä pois, vaikka väkisin. Jos ei muuta, niin narsisti on tilanteen uhri joka teki väärin koska joku ulkoinen tekijä ajoi hänet siihen. Jos on aiheuttanut vahinkoa toiselle, aina voi mitätöidä sen toisen ja hänen vahinkonsa merkityksen.

      Narsistilla on koko ajan "verkot vesillä" eli hän pitää tuttavuuksia valmiudessa jos pitää vaihtaa. Vaihto voi olla edessä jos on söhlännyt jo liikaa vanhoissa ympyröissä tai jos uusissa näyttäisi olevan enemmän hyödynnettävää. Toki mainittu mielistelykin tulee kuvioon jos narsistilla on jokin tarve pitää ihminen otteessa hyödyn tai vaikka kiusanteon ilon takia. Tai koston. Jos narsisti on nolannut itsensä jonkun toisen ihan oikeasti tekemän vedätyksen takia, pitäähän se kostaa. Kostaminen on helpompaa lähietäisyydeltä.

      Noin yleisesti, narsisti tuntuu voivan hyvin kun ympärillä on draamaa. Tuttu naisnarsisti suorastaan hehkuu kun perheessä on sairautta ja kaikenlaista vastoinkäymistä mistä valittaa ja millä kerätä huomiota. Ongelmia aiheutetaan jos niitä ei muuten tule, ja vähän liioittelua siihen päälle. Kun hänen elämässään oli jakso jolloin perheen asiat olivat hyvin, hehkukin katosi. Mutta ei nuo hetket kauaa kestä, narsisti on haka ajamaan lähipiirinsä pulaan. Itse hän ei ole pulassa koska ei ota vastuuta mistään, eikä siis varsinaisesti tee virheitä eikä myönnä etteikö pystyisi hanskaamaan tilannetta kuin tilannetta.

      Eihän tuossa mitään logiikkaa ole noin äkkiä ajatellen, eikä ainakaan järkeä. Järki ei kuitenkaan ole se asia mitä narsisti elämäänsä hakee. Ja on siellä logiikka, mutta ihan eri viitekehyksessä kuin mitä normaalisti ajattelisi. Pienellä pohtimisella yleensä keksii, mikä on minkäkin tempauksen takana. Joku, yleensä lyhyen tähtäimen, hyöty narsistilla on tekojensa takana. Hän haluaa huomiota, hän haluaa ylentää itseään (muita alentamalla), hän haluaa kostaa, hän haluaa viihdyttää itseään draamalla, hän haluaa rahaa ja omaisuutta, hän haluaa kyykyttää, hän kadehtii ja pelkää häpeää kuollakseen.

      • Anonyymi

        Kyllä mä ainakin haluan jättää kaiken vanhan sotkun taakseni ja ansaitsen sen kun en ole sitä itse tehnytkään.

        ppoiiuuuu


      • Anonyymi

        Totuus ON tarua ihmeellisempää.-


        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ON tarua ihmeellisempää.-


        ppoiiii

        Kun narsistin uhrista on kyse, totuus on useinkin tarua kummallisempaa. Uhri joutuu kokemaan hyvin outoja ja sairaita tilanteita. Juonikuviot voivat olla kuin saippuasarjasta. Kun hän kertoo tapahtumista jollekin, ei häntä yleensä uskota, vaan arvellaan hänen jostain syystä ryhtyneen kuvittelemaan asioita. Ammattiauttaja voi olettaa, että todellisuudentaju heittää tai että tyyppi valehtelee tarkoituksella. Pahimmassa tapauksessa narsistin uhri saa jonkin ikävän diagnoosin ja jopa lääkityksen.


    • Anonyymi

      Rupeaa dissaamaan muita. Painamaan muita alas saadakseen itsensä ylös.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe