Lähikuukausina on saatu lukea Ilkka-lehdestä ja facebookista nuorten,kovan tason painijoiden lopettamisesta.Myös kentältä kuuluu turhautumista,eikä pelkästään koronan aiheuttamaa.Koetaan,ettei kaikki valmennuksessa ja taustoilla ole urheilijoiden kanssa samalla aaltopituudella,ettei Suomessa ole mahdollista ponnistaa maailman huipulle.Tämä on huolestuttavaa,eihän noita harrastajia ole enää montaa jäljellä
Painija kato
6
900
Vastaukset
- Anonyymi
eipä ollu hääppönen taso Zagrebissakaan, muutama hassu ukko per sarja....
- Anonyymi
Urheilijoiden ehdoillahan tässä hommassa pitäisi mennä,heitä kuunnellen ja mielipiteitä kunnioittaen,hehän tässä ovat pääosan esittäjiä.
- Anonyymi
Kuka muu on ilmoittanut lopettaneensa kuin Mähönen ?
- Anonyymi
Jannut käy nykyään salilla koska se on helpompaa. Ulkonäkö on myös nyt niin tärkeää, että pakko miesmeikata = salille näyttävyyttä hakemaan mössöjen kera
- Anonyymi
Metsämäki ja Mähönen on ainakin ne nimekkäimmät lopettajat,tuskin lopettamispäätös mistään salille halusta kummallakaan johtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsämäki ja Mähönen on ainakin ne nimekkäimmät lopettajat,tuskin lopettamispäätös mistään salille halusta kummallakaan johtui
On tainnut 77 potentiaalisin ja kovin kaverikin vaihtaa tossut koulukirjoihin,Halmesmäki on huhujen mukaan pois kuvioista,voihan olla että huhu ei pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161