Miltä sperma maistuu?

Anonyymi

Olen tässä miettinyt, että miltäs se miehen neste maistuu? Pystyykö sen makua jäljittämään millään elintarvikesekotuksilla? Esim maito suola yms.
Antakaa ihmeessä reseptejä! Olisin innokas kokeilemaan makua ennen hommiin ryhtymistä.

8

136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä se juur' miltään, vaan kannattaa se naamaan lipaista, on mm. C-vitamiiniä paljon=)

      • Siemennesteen koostumus vaihtelee paljon. Se voi olla vesimäisen juoksevaa tai paksumpaa, kermamaista nestettä. Väriltään se on yleensä vaaleaa, kellertävää, tai värissä voi näkyä myös harmaan sävyjä. Sperman maku ja tuoksu ovat yksilöllisiä, yleensä ne ovat hyvin mietoja

        Googlehaulla sperman koostumus, olkaas hyvät.


    • Anonyymi

      Itellä tulee vähä liima mielee hajusta ja koostumuksesta. Maku voi olla jotai sinne päi, myös kitkerämpää tai suolasempaa voi olla.

    • Anonyymi

      Kun naiselta kysyy suihinoton jälkeen, miltäs maistui, niin yleisin vastaus on, ei paljon miltään! :D

      • Anonyymi

        Hemmetin pahalta yök


    • Anonyymi

      Hönö do the stönö

    • Anonyymi

      Ottanut suihin kymmeniltä miehiltä jokaisella eri maku kui viineissä. Riippuu minkälainen ruokavalio, kasvis syöjällä raikas ja lihan syöjällä kitkerämpi, suurin mikä vaikuttaa sperrman notkeuteen veden juonti eli kehon neste tasapaino. Hyvää silti jokaiselta niellyt kaiken mitä kalu sylkee, ihoni muutui sileäksi kun säännöllisesti saan soermaa. M 56v

      • Anonyymi

        Asia kommenti kiitos!


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe