Olen nähnyt monta yötä samaa unta, jossa mulla on kädessä housut ja kun ravistelen niitä, niin housujen lahkeesta alkaa tippua satoja pieniä ruskeita rapuja. Sen jälkeen ne muuttuu isoiksi valkoisiksi ravuiksi, jotka jää kiinni housuihin, enkä saa niitä pois.
Osaako joku selittää, mitä tämä voisi tarkoittaa?
Rapuja unessa
Anonyymi
2
608
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt menee intuitiolla, mutta voisiko olla joku sairaus, joka tulossa rajuilla oireilla ja jää krooniseksi.
- Anonyymi
Minkälaisia tuntemuksia unessa nähdyt ravut kehossasi herättävät? Missä päin kehoa tuntemukset ovat voimakkaampia? Päänahassa? Vatsan pohjalla? Käsissä?
Voitko yhdistää niitä tuntemuksia valvekokemuksiisi?
Osaatko sanoa onko arjessasi tällä hetkellä jotain ongelmallista meneillään mikä heijastuu tähän rapu-uneen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287- 1341157
- 80967
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746