Tsadi vs Keskusta

AITORehtiSOTILAS

Rikkinäisiä ihmisiä Tsadissa, ehjempiä Keskustan alueilla.

45

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AITORehtiSOTILAS

      Minulla on hyvin negatiivinen kuva Tsadista. Sen olen muodostanut käydessäni siellä sekä myös täältä saamieni kokemusten perusteella.

      • AITORehtiSOTILAS

        No oli kyllä, myönnettäköön positiivinen ilme SETA-kulkueessa.


      • AITORehtiSOTILAS kirjoitti:

        No oli kyllä, myönnettäköön positiivinen ilme SETA-kulkueessa.

        Kummallista jengiä roskaisella niemellä.


      • SOTILASaitoTaistelija kirjoitti:

        Kummallista jengiä roskaisella niemellä.

        Menkää roskaa katsomaan niin ymmärrätte mitä sikoja siellä putjaa.


      • Anonyymi

        Natsit hankkivat valtavan määrän kultaa toisessa maailmansodassa ryöstämällä kaikki keskuspankit ja ihmisten henkilökohtaiset kullan aina vihkisormuksiin asti. Tätä kultaa piillotettiin ympäriinsä ja mahdollisesti Sveitsiin ja Vatikaaniin ja Etelä-Amerikkaankin. Arvion mukaan 20:en miljardin edestä Natsikultaa on edelleen kateissa.

        https://www.thesun.co.uk/news/14804932/hitler-nazi-gold-treasure-hunt/


      • TodellaAitoSOTILAS
        SOTILASaitoTaistelija kirjoitti:

        Menkää roskaa katsomaan niin ymmärrätte mitä sikoja siellä putjaa.

        Noin asia on.


    • Tosi tympeää porukkaa pyörii Tsadissa pilvin pimein.

    • Anonyymi

      Kepun porukka vähenee jatkuvasti, kohta alle kymmenen prosenttia.

      • Ei muuta kuin laatu.


      • TodellinenAitoSOTILAS

        Laatua riittää.


    • Anonyymi

      Kepu on täysin mennyttä, kannatus laskee jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Yhdessä itkeminen voimaannuttaa :-))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä itkeminen voimaannuttaa :-))

        Minäkin haluan itkeä yhdessä.


    • Totuus on taas kovin toisenlainen kuin tarinat Kepulaisten tupailloissa.

      https://yle.fi/uutiset/3-6531487

      "Suomessa mielenterveysongelmat näyttävät keskittyvän harvaan asutuille alueilla. "

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onneksi pääsin kepulaisalueelta Kälviältä pois...

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon!


      • Ja nyt Tsadissa nokka pystyssä. HO HOO, HO HOO!


    • Kummallisia nuo tsadilaiset.

      • Muistutan (jos se on enää tarpeen):
        "Suomessa mielenterveysongelmat näyttävät keskittyvän harvaan asutuille alueilla."


      • Kilgore.Trout kirjoitti:

        Muistutan (jos se on enää tarpeen):
        "Suomessa mielenterveysongelmat näyttävät keskittyvän harvaan asutuille alueilla."

        Kyllä niitä ilmenee myös täällä vanhus. Paljon sulla noita nikkejä. HO HOO, HO HOO!
        Vain sinulla Kapi on motiivi tuollaiseen viestiin. HO HOO, HO HOO!


    • Tsadilainen on usein typerän ylimielinen.

      • Anonyymi

        Tämäkin palsta on täynnä kehitysaluemaalaisten vaatimattomuuden ja nöyryyden esittelyä. Kukaan ei luule itsestään liikoja. Eihän?


      • Anonyymi

        Oletko tavannut? Tuon kulman afrikkalaisia on aika vähän Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin palsta on täynnä kehitysaluemaalaisten vaatimattomuuden ja nöyryyden esittelyä. Kukaan ei luule itsestään liikoja. Eihän?

        Tietää useimmiten tasan tarkkaan mitä on ja mitä ei ole.


    • Anonyymi

      Keskustelu kertoo omaa karua kieltään haja-asusalueiden mielenterveysongelmista.

    • Outo tsadilainen riehuu koko ajan.

    • Anonyymi

      Ihmiskasassa asuvat luulevat olevansa jotakin erityistä. HO HOO, HO HOO!

    • TeräksenkovaSOTILAS

      Henkinen tasapaino on täällä tsadilaisella horjuva, keskustalaisella vähemmän.

      • TeräksenkovaSOTILAS

        Minä olen edelleen oikea sotilas. Sinä et ole koskaan ollut.


    • Anonyymi

      Miten olet tuntemaan tämän maan

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Tšad

      Lie vain harhaasi kuin kaikki muukin täällä itsesi kanssa keskustellen näyttämäsi.

    • TodellinenAitoSOTILAS

      Tsadilainen luulee olevansa jotenkin erityinen, mutta on kaikkea muuta.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe