Kerrostalo helvetti

Anonyymi

Kruunuvoudin kadulla aivan järkyttävää asua kerrostalossa. Kakarat metelöivät öisin ja örveltäjiä riittää. Kyseessä omistustalo ja varmasti koko kaupungin rauhattomin. Hallitus ei halua/tahdo puuttua mihinkään.

20

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkö siellä samanlaista on. Asuin muutamia vuosai sitten eräässä niistä kerrostaloista meteliä kyllä oli silloinkin. Vieläköhän sama hallitus siellä mahtaa. Korkeakoulutettuja akateemisia naisia jotka eivät saaneet mitään aikaan.

    • Anonyymi

      Ainakin 59 kuollut koronaan hoivakodeissa: Professori muistuttaa ihmisten elämien loppuvan hoivakodeissa joka tapauksessa – nyt on satsattava kuolemaa edeltäviin päiviin.

    • Anonyymi

      Onko talossa omistusasuntoja jonka omistaa Raision kaupunki? Joissain taloyhtiöissä tämä selitys älämölöön,kun kaupunki vuokraa asuntoa epäsosiaaliselle ainekselle.Näivettää ja mädättää koko talon ja yhtiön. Asuntojen arvo tietenkin samalla laskee myös.

      • Anonyymi

        Eihän MILLÄÄN raisiolaisella asunnolla arvoa voi ollakaan! You know?


    • Anonyymi

      Jaahas,joku pussikalja ihminen edellä kertoo ettei Raisiossa voi olla arvo asuntoja. Meiltä löytyy jopa MILJOONAAN euron asuntoja !

      • Anonyymi

        Siehää hauska oot. Osasit melkein kirjoittaa miljoonan mutta liian suuri summa sinulle kun oota ja aata tulee miten sattuu. Keräile vaan niitä rapakaljatölkkejäsi kylän ojista...


    • Anonyymi

      You know, olen itse henkilkohtaisesti ohjannut niska-persotteella puliveivareita portin suuntiin. Ovat tajunneet: Se oli siinä !

    • Anonyymi

      Eikös se nyt ole vähän jokaisessa osakekerrostalossa sellainen juttu että jos ei hallitus pidä kuria tai välitä mistään mitään niin silloin talonyhtiö luisuu jyrkkään alamäkeen josta nouseminen voi viedä useita useita vuosia.

    • Anonyymi

      Varmaan näin,mutta osakeomistustalossa aina pieni riski että jobbari ostaa halvan asunnon,myy kaupungille joka vuokraa sitä epäsosiaaliselle väelle joka totta vie syövyttää ennen pitkää koko yhtiön,romahduttaen asuntojen arvon.

    • Anonyymi

      Omistustalossa jos on vuokrattuja asuntoja ja oli sitten kyseessä kaupungin tai yksityisen vuokraamia niin kyllä se maine menee silloin valitettavan useasti kyseisestä talosta.

      • Anonyymi

        Sellainen laki pitäisi saada että osaketaloista ei saisi laittaa asuntoa vuokralle. Minä kun aikoinani muutin kerrostaloon niin varmistin asian ensin ettei talossa ole yhtään vuokrattua kämppää.


    • Anonyymi

      Kun asuntoja kaupan,huokealla.Kaupunki ostaa ja vuokraa eteenpäin epäsosiaaliselle väelle.Myrkytttävät koko yhtiön.Se on kuin syöpä. Vika kuapungin !

    • Anonyymi

      Raision kaupunki,asioista päättävät,tekevät tätä myyrän työtä.Ostavat taloyhtiöistä halvalla ja vuokraavat sossusakille.Aiheuttavat näin syövän koko omistusasunto taloon.Ihmisten usein eliniän sijoitukset menevät kuin kankkulankaivoon.

    • Anonyymi

      En Kruunuvoudin taloista tiedä, mutta Naantalista tiedän muutaman talonyhtiön jossa vuokralaiset ovat laittaneet niin sanotusti tuulemaan ja pilanneet talon maineen.

    • Anonyymi

      JOS KUN vuoralaisia omistusasunto taloissa.Ongelma syntyy!

    • Anonyymi

      vuokralaisia

    • Anonyymi

      Kyllä se perkele on säälittävää kun näitä osake kerrostalossa asuvia huituja ei pysty häätämään vaikka mikä olisi.

      • Anonyymi

        Oman käden oikeus käyttöön jos ei hallitus pysty puuttumaan. Hörhöt on kyllä helppo savustaa ulos osaketaloista niin ettei siihen tarvita hallituksen apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman käden oikeus käyttöön jos ei hallitus pysty puuttumaan. Hörhöt on kyllä helppo savustaa ulos osaketaloista niin ettei siihen tarvita hallituksen apua.

        Näin on. Jos talossa asuu häirikkö tai ei pidetty henkilö niin ei tarvitse turvautua laittomuuksiin että saa tälläisen tyypin ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Jos talossa asuu häirikkö tai ei pidetty henkilö niin ei tarvitse turvautua laittomuuksiin että saa tälläisen tyypin ulos.

        Kerro konstit.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe