Kun taraktorilla on puskettu levyllä penkkoja jotka leviää liikaa niin pystyykö esim Yamaha YT660 rouskuttamaan ja meneekö se penkkaan joka on kovettunut traktorin jäljiltä? Penkka on korkea.
Perässä käveltävä lumilinko traktori penkkaan pysytyvyys?
12
164
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pelkoa että pystyisi.
- Anonyymi
Varmaan linko rouskuttaisi, jos pääsisi lumeen kiinni, mutta levy estää sitä menemästä eteenpäin, siis huulilevy.
- Anonyymi
Tamppaantunut ja käytännössä jäätynyt lumi on liian kova pala pikkulingon rouskutettavaksi. Käytännössä lähtee kiipeämään tai hajoaa.
- Anonyymi
Mikähän rouskutus aktivoituu seuraavaksi?
- Anonyymi
Entä mitähän koko aloitus tarkoittaa?
- Anonyymi
Pääasia että aktivoituu
- Anonyymi
Ainakin meillä on linko jolla ajetaan juurikin penkat ja katolta tulleet lumivallit metikköön, ainoa joka siihen pystyy on mtd 5hp tecun muotilla.
Ääni ei juurikaan muutu vaikka monia metriä korkeaan kasattuun sen työntää penkkaan.
Vaihteita 1 eteen ja ei pakkia, se kestää ja vetää.
Tecussa on toimintavarmempi kone kuin esim muovisessa brigsissä ja hevosvoimat 5 vastaabrigsin 10 heppasta koska virtaukset ja venakoot todellakin suunniteltu tehoa ajatellen - Anonyymi
Eli tarvitsemme kiireesti B&S:n kaikki viritysohjeet !!
- Anonyymi
Olen suoristanut penkkoja Kone-Glansin 13 hp kiinalaisella telaketjuvärkillä. Vielä ei ole tullut vastaan sellaista penkkaa, mitä ei olisi kyennyt hoitamaan. Mitään umpijäistä en ole kokeillut.
Täytyypä kokeilla, kun/jos vastaan tulee. - Anonyymi
Ei vaan tecumin kasassa pitämisohjeet nyt kun kansan syvät rivit syöksyvät sankoin joukoin tecumia ostamaan.
- Anonyymi
Mistähän löytäisi tecumin itsetuhomekanismin purkukoodit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän löytäisi tecumin itsetuhomekanismin purkukoodit?
Ei mistään. Kun kone käynnistyy tuhoa ei voi kestää. Ajan kysymys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069