Onko kannabis paras huume? Top 3 huumeet

Anonyymi

Minulla on ollut "mahdollisuus" kokeilla miltein kaikkia huumeita. Minua ei tee mieli muutakuin kannabista, sen rauhoittavan, rentouttavan ja piristävän vaikutuksen vuoksi.

Kakkoseksi kipuaa minun mielestäni piri. Vaikka pireissä on todella kiva pelata reaktionopeutta ja tarkkuutta vaativia pelejä esim csgo ja kiekko.tk, pirin laskut ovat hirveät. Valvot koko yön miettien milloin oikein nukahdat, sitten aamu koittaa ja mietit mitä vittua tässä nyt sitten tekisi, mennä nukkumaan aamulla? Kyllä se unirytmi on oikeasti aika tärkeä ellet välitä elämästäsi.

Kolmanneksi kipuaa psykedeelit, oikein käytettynä, nämä voivat olla todella hyviä mielenterveyden kannalta, kuten esim joissain maissa käytetään sieniä terapiassa masennuksen poistossa.

Mites muilla?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannabis on paskaa.

      • Anonyymi

        Kun et selitä miksi, etkä kerro mikä on parempaa, pakko pitää sinua trollina. Mutta viestisi muistuttaa alkoholin pilaamina aivojen ulostuloa.


    • Anonyymi

      Ite oon aina tykännyt naisten alapäiden suutelusta, ylähuulien pusuttamisen ideaa en ole oikein ikänä hiffannunna. Mulla paras huumekokemus oli kun sõin kõpiksessä hashismuffinin ja kokonaisena tyhjään vatsaan ja käveltiin suominaisen kanssa 5h ja istuttiin aina välillä bongin ääreen boostaamaan vaikutusta (tupakkaa ei kannata sekoittaa mukaan). Pilvensyõmiskokemukset siis mulla parhaita, silloin jaksoi suudella ylähuulia tuntikausia, mutta tyttõ ei antanut kun aina 5min kerrallaan, kun se oli vain poltellut, ei syõnyt. Se onnistuneesti annosteltu pilven syõminen saa kävelemään laiskasti ja nauttimaan pirtelõstä ja suutelosta aivan uudella tavalla. Seksiä ei kannata, miehillä orgasmi siinä missä reippaalla lenkillä käyminen häivyttää pilven päästä, naisella taas ei.

      Tokaparas oli golden teacherit

      Kolmantena psilot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe