Haluaisin jonkun talon mustaksi maalattu....oisko ketään Huittisissa osaava tähän hommaan? Etsin oikein ammattilainen joka osaa maalaa Uskomattoman pimeä musta pinta ettei toiset osaavat nähdä mikä sen alla on.
Talon maalaaminen
10
59
Vastaukset
- Anonyymi
Tarviisi ensin tietää mitä mieltä talon omistaja on hankkeestasi.
- Anonyymi
Tiiän yhre opettajan ,hän on oikein ahkera mustamaalaan varsinkin muutaman otettuaan .
- Anonyymi
Tavalla tai toisella syrjäytyneet täällä valvoo ja kirjoittelee jopa yöllä
klo 3!! Kun ei ole muuta jäljellä puhelin vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiän yhre opettajan ,hän on oikein ahkera mustamaalaan varsinkin muutaman otettuaan .
Eihän opettajat juo? Ai niin K ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän opettajat juo? Ai niin K ottaa.
Saanko ottaa pari olutta äitiii,pliiis kysyy K
- Anonyymi
En suosittele. Musta väri imee kesällä auringon valoa - ja lämpöä - niin pirtistäsi tulee tulikuuma, ja sitä myötä kyllä asumiskelvoton, kun ei siellä voi sitten kesäöisin nukkua lainkaan.
- Anonyymi
Kesällä voi virkistäytyä pulahtamalla järveen...! Ai niin...huittisten järvitilanne....
- Anonyymi
näillä kirjoittajilla ei oo mitään omaa. ei taloa tai edes sen osaa mitä vois itte maalata. vuokralla ollaan ja perintä toimisto täyttää postilaatikkoa
- Anonyymi
Vihreätät maalia olisi! Jäi liätevaunun maalauksesta jokune litra!
- Anonyymi
Älä ota enää. Tai ota vaan mutta älä sulkeudu siihen. Muista että mustan maalin alla sykkii kuuma rinta jos toinenkin.
Maalareita on saatavilla vaikka mustamaalareita ei tarvita.
Kolme väriä, punainen. Peitto heilumaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178