Mutta onkohan hallituksesta siihen kyselee Kretta Karvala, jälleen mainio kirjoitus jolla kyseenalaistetaan hallituksen toimet.Persut tulevat tekemään kevään kuluessa useita välikysymyksen aivan varmasti.
Hallitus on virittänyt velkapommin joka pitäisi purkaa keväällä
11
55
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se käy enää niin kuin ennen, että seuraava hallitus maksaa 🤣
- Anonyymi
Jussi Halla-aho ennusti että kunnallisvaaleissa Kepu tekee röketappion ja lähtee hallituksesta ovet paukkuen, siihen loppui Mariinin hallitustaival,ja tästä Suomen kansa kiittää.
- Anonyymi
Espaniassa siirrytään nelipäiväiseen työviikkoon, millä he kustantavat tämän,no ihan helposti, Suomi tukee tälläisiä hulttiovaltioita , itse olemme hoitaneet asianmme kovalla verotuksella jonkinlaiseen kuntoon, että saamme jaella rahojamme joka suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espaniassa siirrytään nelipäiväiseen työviikkoon, millä he kustantavat tämän,no ihan helposti, Suomi tukee tälläisiä hulttiovaltioita , itse olemme hoitaneet asianmme kovalla verotuksella jonkinlaiseen kuntoon, että saamme jaella rahojamme joka suuntaan.
Syyttäkää itseänne kun menitte äänestämään näitä hallituspuolueita valtaan,itse en ollut näiden jymäytyttettyjen joukossa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttäkää itseänne kun menitte äänestämään näitä hallituspuolueita valtaan,itse en ollut näiden jymäytyttettyjen joukossa .
Eli ollut tästä hallituksesta hoitamaan maamme asioita, että pieleen meni ja pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ollut tästä hallituksesta hoitamaan maamme asioita, että pieleen meni ja pahasti.
Loistavat perustelut persulta.
- Anonyymi
Vanhasen aikana ei kiristetä. (Karvalaon toimittajajoka tarinoi). Vanhanen on elvyttäjä, rahahanat auki. Sitten hän lähtee eläkkeelle
Pitäkää huolta, että saatte osanne rahasta. Ensiviikolla 4.2. tulee kansanosakkeesta tulokset Nokia Nordea ja niin edelleen, tukirahat valuvst yrityksiin ottakaa omanne käyttöön. Suomi takaisin äärivasemmidtohallitukselta, joka on hysteerisessä pelkotilassa. "talouskeskustelu keskittyy vääriin asioihin, sanoo Sdp:n varapuheenjohtaja Matias Mäkynen.
Pääministeri Sanna Marinin (sd) lähipiiriin kuuluva ensimmäisen kauden kansanedustaja on huolissaan puheenvuoroista, joissa esitetään julkisen talouden sopeuttamista.
Sopeuttaminen tarkoittaa velkaantumisen taittamista menoja leikkaamalla ja veroja kiristämällä" Välikysymyksien tekoon persukoiden osaaminen voi juuri juuri riittää. Jatkakoon siis sitä myös seuraavilla oppositiokausillaan.
- Anonyymi
Menee parikolme hallituskautta korjaamaan tämän hallituksen tekemät virheet, mutta saitte mitä tilasitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee parikolme hallituskautta korjaamaan tämän hallituksen tekemät virheet, mutta saitte mitä tilasitte.
Ei vihervasemmistolaisen hallituksen ottamaa velkaa hoida tämä sukupolvi vaan velat jätetään tuleville.
- Anonyymi
Eli nyt ollaan lamassa eli saadaan velkarahaa nollakorolla.
-90 lamassa oli korot korkealla eli velkaa ei voinut ottaa, joten leikattiin.
Korot ei varmasti pysy nollassa, joten mitä ydinpommin sytytintä tämä hallitus räplää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445