Hallitus on virittänyt velkapommin joka pitäisi purkaa keväällä

Anonyymi

Mutta onkohan hallituksesta siihen kyselee Kretta Karvala, jälleen mainio kirjoitus jolla kyseenalaistetaan hallituksen toimet.Persut tulevat tekemään kevään kuluessa useita välikysymyksen aivan varmasti.

11

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se käy enää niin kuin ennen, että seuraava hallitus maksaa 🤣

    • Anonyymi

      Jussi Halla-aho ennusti että kunnallisvaaleissa Kepu tekee röketappion ja lähtee hallituksesta ovet paukkuen, siihen loppui Mariinin hallitustaival,ja tästä Suomen kansa kiittää.

      • Anonyymi

        Espaniassa siirrytään nelipäiväiseen työviikkoon, millä he kustantavat tämän,no ihan helposti, Suomi tukee tälläisiä hulttiovaltioita , itse olemme hoitaneet asianmme kovalla verotuksella jonkinlaiseen kuntoon, että saamme jaella rahojamme joka suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espaniassa siirrytään nelipäiväiseen työviikkoon, millä he kustantavat tämän,no ihan helposti, Suomi tukee tälläisiä hulttiovaltioita , itse olemme hoitaneet asianmme kovalla verotuksella jonkinlaiseen kuntoon, että saamme jaella rahojamme joka suuntaan.

        Syyttäkää itseänne kun menitte äänestämään näitä hallituspuolueita valtaan,itse en ollut näiden jymäytyttettyjen joukossa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäkää itseänne kun menitte äänestämään näitä hallituspuolueita valtaan,itse en ollut näiden jymäytyttettyjen joukossa .

        Eli ollut tästä hallituksesta hoitamaan maamme asioita, että pieleen meni ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ollut tästä hallituksesta hoitamaan maamme asioita, että pieleen meni ja pahasti.

        Loistavat perustelut persulta.


    • Anonyymi

      Vanhasen aikana ei kiristetä. (Karvalaon toimittajajoka tarinoi). Vanhanen on elvyttäjä, rahahanat auki. Sitten hän lähtee eläkkeelle
      Pitäkää huolta, että saatte osanne rahasta. Ensiviikolla 4.2. tulee kansanosakkeesta tulokset Nokia Nordea ja niin edelleen, tukirahat valuvst yrityksiin ottakaa omanne käyttöön. Suomi takaisin äärivasemmidtohallitukselta, joka on hysteerisessä pelkotilassa. "talouskeskustelu keskittyy vääriin asioihin, sanoo Sdp:n varapuheenjohtaja Matias Mäkynen.
      Pääministeri Sanna Marinin (sd) lähipiiriin kuuluva ensimmäisen kauden kansanedustaja on huolissaan puheenvuoroista, joissa esitetään julkisen talouden sopeuttamista.
      Sopeuttaminen tarkoittaa velkaantumisen taittamista menoja leikkaamalla ja veroja kiristämällä"

    • Välikysymyksien tekoon persukoiden osaaminen voi juuri juuri riittää. Jatkakoon siis sitä myös seuraavilla oppositiokausillaan.

      • Anonyymi

        Menee parikolme hallituskautta korjaamaan tämän hallituksen tekemät virheet, mutta saitte mitä tilasitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee parikolme hallituskautta korjaamaan tämän hallituksen tekemät virheet, mutta saitte mitä tilasitte.

        Ei vihervasemmistolaisen hallituksen ottamaa velkaa hoida tämä sukupolvi vaan velat jätetään tuleville.


    • Anonyymi

      Eli nyt ollaan lamassa eli saadaan velkarahaa nollakorolla.
      -90 lamassa oli korot korkealla eli velkaa ei voinut ottaa, joten leikattiin.
      Korot ei varmasti pysy nollassa, joten mitä ydinpommin sytytintä tämä hallitus räplää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe