Bemarilla on kiva kyykyttää

Anonyymi

Kyllä se on sen arvoista
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007770642.html

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Takavetoinen ja tehokas auto on väärissä käsissä vaarallinen itselle ja muille. Nämä nuoret aikuiset nousevat usein uutisiin näissä yhteyksissä. Autossa sinänsä ei ole vikaa, itsekin ajan bemarilla, tosin nelivetoisella. Sopiva, vakaa auto eläkeläiselle.

      • Anonyymi

        Joo, mut aina kuitenkin Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei, ja saksalainen paras kaikessa!


    • Anonyymi

      Bemarilla kyykyttää...ketä? Niin no ehkä Toyotisteja, tuskin muita, fiatisteja, no ei niitäkään.

      • Anonyymi

        Vaikka on melko mopo Tesla alla (M3 LR), pitää varoa valoissa, ettei premiumkuski itke.


    • Anonyymi

      Yber alles yber alles. Saksalainen paree kaikessa. Toistan KAIKESSA 😀👍

    • Anonyymi

      Sen kun näkis kun Bemari kyykyttää vaikka AMG Meseä :D Jää kun tikku paskaan ja testattu on.

      • Anonyymi

        Tai Audi S tai RS:ää Quattro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Audi S tai RS:ää Quattro.

        Ei j***lauta, mopoeinarit väittelee autoista, huoh*
        Ja jää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei j***lauta, mopoeinarit väittelee autoista, huoh*
        Ja jää....

        Älä muuta sano...


    • Anonyymi

      Jaa tuoko se on sitä kyykytystä.

      • Anonyymi

        Mitä se kyykytys on? Kertokaa, lapsukaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kyykytys on? Kertokaa, lapsukaiset.

        Olen ymmärtänyt, että sitä kun joku lapsellinen amispoika kiihdyttää valoista ja kun kukaan ei lähde tuohon leikkiin niin poika luulee voittaneensa jotain ja kutsuu sitä kyykytykseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kyykytys on? Kertokaa, lapsukaiset.

        Kun kakarat leikkivät liikenteessä, se on muka kyykytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että sitä kun joku lapsellinen amispoika kiihdyttää valoista ja kun kukaan ei lähde tuohon leikkiin niin poika luulee voittaneensa jotain ja kutsuu sitä kyykytykseksi.

        Täysin samaa mieltä. Olen kyllä huomannut että myös BMW:tä haastetaan valoissa ja tien päällä enemmän kuin esim. Volvoa tai Mersua. Jos sattuu olemaan emännän bemari alla ja mua aletaan haastamaan niin annan haastajan mennä. Ei ole tarvetta kisata yleisillä teillä. Joskus pikku sladit talvella kun on sopiva paikka. Yleensä ajonvakautus päällä ja se katkaisee luiston tehokkaasti. Ei silti pidä luottaa tekniikkaan liikaa. Fysiikan lakeja ei muuta mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että sitä kun joku lapsellinen amispoika kiihdyttää valoista ja kun kukaan ei lähde tuohon leikkiin niin poika luulee voittaneensa jotain ja kutsuu sitä kyykytykseksi.

        Se pn kuin pulu shakkivastustajana. Hyppää laudalle, kaataa nappulat ja kuvittelee voittaneensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Olen kyllä huomannut että myös BMW:tä haastetaan valoissa ja tien päällä enemmän kuin esim. Volvoa tai Mersua. Jos sattuu olemaan emännän bemari alla ja mua aletaan haastamaan niin annan haastajan mennä. Ei ole tarvetta kisata yleisillä teillä. Joskus pikku sladit talvella kun on sopiva paikka. Yleensä ajonvakautus päällä ja se katkaisee luiston tehokkaasti. Ei silti pidä luottaa tekniikkaan liikaa. Fysiikan lakeja ei muuta mikään.

        Kyllä mun 520 ainakin usein sutii liukkaassa risteyksessä vaikka varovastikin lähtee..valo vilkkuu kojetaulussa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun 520 ainakin usein sutii liukkaassa risteyksessä vaikka varovastikin lähtee..valo vilkkuu kojetaulussa..

        Ei se luistonesto aina ehdi mukaan mutta hyvä kuljettaja huomaa ja korjaa itse tilanteen.


    • Anonyymi

      Minä taas ymmärsin niin, että kun ajaa BMW:llä kolarin, tai ulos tieltä, on silloin kyykyttänyt muita arkajalkoja.....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taas viatonta autoparkaa syyllistettiin sanomalla että auto ajoi kolarin. Kyllä se oli sen Bemarin kuski joka ei vaan osaa eikä ymmärrä.
      Miten Bemarin kuskeiksi aina päätyykin se pohjasakka.

      • Anonyymi

        Se on se takaveto ja suhteellisen tehokkaat koneet. Innostaa kaahareita ja pohjasakkakuljettajia liikaa.
        Autossa sinänsä ei ole vikaa. Perus saksalainen ja melko kestävä sekä ajo-ominaisuuksiltaan näppärä.


    • Anonyymi

      Valitettavasti olen joutunut kyykyttämään muutamankin pemari kuskin traktori kaivurilla, tulee tosi kyykky kahden kuution savimulta kasalla siunattuun maahan !!!

      • Anonyymi

        Itse ajelen joskus BMW:llä ja uskon tuon. Olen nähnyt muutaman bemarikuskin tekevän hulluja temppuja tien päällä. Sinänsä auto on hyvä mutta nuorehkot miehet tahtovat turhan usein uhota sillä. Mukavuudeltaan BMW ei minua niin ole vakuuttanut mutta ajo-ominaisuudet ovat yli keskitason.
        S60 Volvollani (vanha bensajuoppo) silti lähtisin pitempään reissuun mutta vaimoni 3-sarjan bemari (uudempi diesel) on kaupungissa ja 100-200km matkoilla todella pätevä.
        Ps: Bimmerpartyt pitäisi kieltää lailla ja ohjata se nuoriso turvallisen ajon kursseille. Osalle aikuisista myös turvallisen ajon kurssi pakolliseksi merkistä riippumatta. Voisin jopa itsekin osallistua.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onneksi tuo kuvaaja ei ollut liikkeellä rekka-autolla.


      • Anonyymi

        On siiinäkin jo "taito" tehdä tuollainen U-käännös...joopa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2454
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      280
      2087
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1238
    Aihe