Kansa ja varsinkin hyväuskoiset joutuu taas maksamaan IPUloisten toheloinnin

Anonyymi

Näin se aina menee, hömelöitä sahataan silmään ja pelotellaan merkkeleillä. Lypsetään poloilta rahat ja pistetään toreille orjiksi kusikahvin jakoon, troikkaryssäkät nauraa ja tekevät salapoiliisityötä siitä, kuka ipuun hurahtanut saattaisi ollakin liian kansallismielinen tai aitoisänmaallinen ja pitää kampittaa syrjään. Töihin se kuitenkin kelpaa, panderollinkeppien terottajaksi ja rakkikoiraksi ja kortinkeruuseen. Mutta suu siltä suljetaan ja massi otetaan ryssä-ujutuksen satulavoiteeksi.

Roikalle mikään ei ole pyhää ja kivityssäännöt on ankarammat kuin vanhassa testamentissa .

2

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja seitsemän ihmistä lukenut tämän joista kuusi kertaa kirjoittaja itse. Eli yksi ainoa sivullinen tämän vahingossa katsonut, enkä lue toista kertaa. Kannattaa siis tuhlata elämäänsä noita valituslauluja tänne rustaamalla vuosikymmenestä toiseen joita ei kukaan muu edes koskaan näe : D

• Anonyymi

Otan osaa SN .Olet saanut jo itsesikin pois sivulta vastenmielisyytesi takia. Mitä vielä valitat kun olet jo tuhonnut IPUn ja Suomen ? Tyydy vain EUhun ja sen ryystävään turistilaumaan joka korisee koroaepidemian tahtiin kohti kuolemaa käppäillessään katuja pitkin kohti tuhoa.Tiesihän sen mihin nettirobotti pystyy tekoälynsä turvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe