ootko täällä ihanin? En ole unohtanut sua mutta palstan meinasin unohtaa. Sä olit mielessä koko päivän ja illan. Aina oot, koska oot mun.
Hei rakas (mies)
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Het' oon.
- Anonyymi
Ihana. Kuulit mun telepaattiseen rakkaushuudon.
- Anonyymi
Miten ne omistajuudet menikään
- Anonyymi
80/ 20%
- Anonyymi
Kerro itse kun mielesi tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80/ 20%
sivukommentti
- Anonyymi
Minkälainen (mies) kun suluissa?
- Anonyymi
Mies lukee tuossa otsikossa, koska tuo vaati lisää kirjaimia ja laitoin sitten tuohon sen jälkeenpäin. Se mies on suluissa tai ilman ehdottoman paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies lukee tuossa otsikossa, koska tuo vaati lisää kirjaimia ja laitoin sitten tuohon sen jälkeenpäin. Se mies on suluissa tai ilman ehdottoman paras.
Käyttääkö se mies maskia housuissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö se mies maskia housuissa?
En ole sen miehen housuihin päässyt katsomaan. Vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sen miehen housuihin päässyt katsomaan. Vielä.
Mua naurattaa.. anteeksi kun yritin ärsyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua naurattaa.. anteeksi kun yritin ärsyttää
Yrititkö? Ei harmiton höpöttäminen ketään ärsytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrititkö? Ei harmiton höpöttäminen ketään ärsytä.
En menis ihan takuuseen. Teitä naisiakin on niin moneen resiinaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suluissa paras (mies)
Ja sitten on suluissa paras (nainen) 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suluissa paras (mies)
Ja sitten on suluissa paras (nainen) 😘Ilman sulkujakin paras (mies).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman sulkujakin paras (mies).
Kuin myös paras (nainen).
- Anonyymi
Enpä tiedä olenko. Pelkään että hän luovutti liian aikaisin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Miksi niin epäilet? Kun oikein ihastuu niin ei sitä helpolla luovuta, jos koskaan. Hyvää yötä sullekin.
Sivusta kommentoin että älä vielä luovuta, ellet ole saanut selviä pakkeja. Sun hänestä en tiedä miksi hän on luovuttanut jos on luovuttanut, mutta ainakin omalla kohdalla tilanne on se ettei tunteet ole miksikään muuttuneet.
Päin vastoin, kaipuu ja ikävä on lisääntynyt kun ei ole pitkiin aikoihin kunnolla nähnyt. Tässä vaan on tullut elämän realiteetit vastaan, jos mulla mitään makuja koskaan on ollut, ja nyt kun oma terveys on taas heikentynyt, en halua olla kenellekään taakkana tai riippakivenä, joka rajoittaa toisen elämää kun ei itse samaan pysty. Siis elämään elämäänsä.
Tilanteeni voi jatkua tällaisena vielä vuosia, kuten kävi edellisellä kerralla näin ollessa. En mä himassa pelkästä omasta halusta istu lähes 24/7. Tää on mitä on, ja maksan tän hinnan mikä on nuorena tehdystä väärästä päätöksestä tullut maksettavaksi.
Älä luovuta, sillä niin kauan ennen kuin toinen sanoo suoraan päin naamaa että ei kiinnosta, on vielä toivoa.
- Anonyymi
tiedän, että oon ihanin ja monen muunkin mielestä, niin aavistan. ;)
Mussa täytyy olla sitä jotain, jota ihmismieli ei vaan voi käsittää. ;DD- Anonyymi
Aloitus ei vaan ole sulle :) Huh mikä tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei vaan ole sulle :) Huh mikä tyyppi.
En niin ajatellutkaan. Kunhan toin faktat esille. :D
- Anonyymi
Tämä oli varmaan vitsi? Siis voihan olla, että ootkin, mutta liian varma ihminen kadottaa naiset. Ou nouuuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli varmaan vitsi? Siis voihan olla, että ootkin, mutta liian varma ihminen kadottaa naiset. Ou nouuuu..
Se en ollut minä, joka kirjoitti ton. Joihinkin naisiin tyylini ja olemukseni on vedonnut, mutta itse tiedän, mikä ja millainen mies olen, homo en ainakaan, vaikka minua on sellaiseksikin arveltu.
Yhdestä tietystä naisesta tykkään, mutta hän ei kai minusta, joten antaa olla, pärjään yksinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se en ollut minä, joka kirjoitti ton. Joihinkin naisiin tyylini ja olemukseni on vedonnut, mutta itse tiedän, mikä ja millainen mies olen, homo en ainakaan, vaikka minua on sellaiseksikin arveltu.
Yhdestä tietystä naisesta tykkään, mutta hän ei kai minusta, joten antaa olla, pärjään yksinkin.Jeps ja tuo kommentti johon vastasit ei sitten ollut aloittajalta. Jos tiedostaa, että kaikki ihastuu itseensä, niin ei sitä kannata sanoa ääneen.
- Anonyymi
Rakas on H nainen. Aina.
- Anonyymi
Hinkkejä hällä ikävä.
- Anonyymi
Ihana sinä. Rakastan sua, jos oot hän.
- Anonyymi
samoin en ole unohtanut sinua,aika ajoin olet edelleen mielessäni.
- Anonyymi
No kiva jos ajoittain ees.
- Anonyymi
En minäkään ole sinua nainen unohtanut.
Mikäli olet hän?
Kun se on niin vaikea tietää kuka kukin on.
Sikäli mikäli olet kyseinen hän.
Ei tietenkään johda täällä mihinkään ikävää sinänsä.
Olisihan mahtavaa että tosielämäsäkin asia menisivät meidän kannaltamme etiäpäin.
Että vihdoinkin roikkuisimme toisissamme kiinni, anteeksi kömpelö ilmaisu.
Halailla, pusutella, suudella, kävellä käsi kädessä, katsoa toisiamme silmiin, katsoa auringon nousut ja laskut yhdessä, ym kivaa
Vain hänelle.
Toivoo.mies- Anonyymi
Enpä tiedä olenko hän tai oletko hän. Kivasti kirjoitat hänelle.
- Anonyymi
Eipä hehkulamppulla palsta unohtunut..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527