onko kellään kokemusta 2000 vm xsaran takajousen jumittamisesta oikea puoli täysin jumissa lankulla kun vääntää rungon ja jarrurummun välistä niin laskee ääriasentoon ja sitten rengas paikallaan tunkki alas niin pikkuhiljaa laskee noin puoliväliin joustovaraa toinen puoli normaali pakkasta n.10 astetta oisko iskarissa vikaa
citroen xsaran takajousitusa
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan se iskarikin tietysti olla jäässä, mutta noissahan on se surullisen kuuluisa tukivarsien neulalaakerointi, joka vikaantuessaan tekee samaa.
- Anonyymi
Onko neulalaakeriremontti itse tehtävissä ja kuinka iso työ mitä työkaluja tarvitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko neulalaakeriremontti itse tehtävissä ja kuinka iso työ mitä työkaluja tarvitaan
No siis.... tuossa on se ongelma, että siinä vaiheessa kun ne laakerit havaitaan viallisiksi, ne on useimmiten kuluttaneet akseliputken vialliseksi. Ne on siis suoraan laakeroitu tuohon akseliputkeen.
Korjauksena on koko taka-akseli vaihto kunnostettuun.
X-parts noita tekee, akselin hinta on siellä 380 ja vaihtotyö 280.
Jos haluaa itse katsoa onko akseliputki vielä kenties ehjä, tulee akselista purkaa tukivarret irti ja purkaa se laakerointi. Yleensä nuo osat on jumiutuneet ja niitä saa takoa isolla lekalla ihan huolella.
Peugeot 306:ssa on samanlainen akseli ja tuolla on keskustelua aiheesta:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=19022.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752