Saimme kutsun hirvipeijaisiin.
Hirviporukassa on 4 miestä jotka on ollut mukanamme vaimoani panemassa kimpassa ja viime vuonna olimme kolmen miehen kanss lopussa ainoat paikalla ja saunottiin ja pantiin kimpassa vaimoani.
Onkohan juttu kiertänyt ja onko tarkoitus panna vaimoani isommalla porukalla ja tämän takia kutsuttu.
Kutsu hirvipeijjaisiin!
26
3293
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta sana on kiertänyt ja jos kaveri on saanut, niin täytyyhän sitä itsekin. Vaimolle seksikkäät hepenet ylle ja menoksi. Anna vaan vaimos nauttia.
- Anonyymi
Nyt sulla on tilaisuus katsoa mitä vaimosì vittu kestää.
Saat myös vaihdettua elävää lihaa paloiteltuun hirvenlihaan se on vin vin juttu.
Anna hirvimiesten nussia niin pysýt jatkossakin peijjais listalla ja vaimosi saa vuotuìsen maraton panon- Anonyymi
Sinähän sen tiedät, kun sellanen on vierelläs.
- Anonyymi
Koitahan palsta kyyläri vähän rajoittaa
Kyllä se siltä näyttää. Ovat päässeet lihan makuun ja haluavat osansa.
Kerro toki miten kävi.Kiva kuulla miltä peijaiset tuntuivat aloittaja perheen kannalta.
Tiedän kyllä omani ja mersästäjä kavereiden ajatukset. Mutten "aisankannattajan" sekä "kimppakivan" kannalta."
Tässä "aisankannattaja" ja "kimppakiva" ovat myönteisiä sanoaja.- Anonyymi
Palsta kyyläri käy kuumana uuhh
- Anonyymi
Älä vaihda kun lukijoita on.
- Anonyymi
On selvästi hirvimiesten jahti muuttunut.
Kun hirvet on kaadettu niin nyt jahtimiehet on alkanut jahtaamaan vaimoani ja myös kauttani kysellään vaimoni kaadosta ja sauna iltaan osallistumisesta.
Porukassa on 9 miestä ja vaimon kanssa keskusteltu niin voisi kuulemma panna kaikkien kanssa ainakin kerran mikäli minulle sopii.
Taidan suostua vaimoni ja jahtimiesten haluun.
Toivon että joku muukin tuo vaimonsa tai tyttöystävän nussittavaksi.- Anonyymi
Niinhän sinä hupiukko teet akkaas pannaan halvalla ku vierasta sikaa..
Juttelin vaimon kanssa. En tiedä ymmärtikö että olen tosissani.
Jos Sirkkaa naitte porukassa tulen mielelläni mukaan mutta vain katselemaan.
Jos minua naitte niin sitten olen ainoa nainen paikalla. Kylän akkoja en halua katselemaan ja neuvomaan, se sanoi.- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Jos minua naitte niin sitten olen ainoa nainen paikalla. Kylän akkoja en halua katselemaan ja neuvomaan, se sanoi.Minä olisin kiitollinen kun olisi toinenkin nainen mukana.
9 miestä ja 1 nainen on kova juttu jos jokainen halua 2-6 kertaa niin tulee monta kertaa naiduksi ehkä jopa liikaa.
Olisin kiitollinen yhdestäkin naisesta lisää ja kolmistaan olisi ihanne ja miehet saisivat jokainen jotain koko ajan ja voisimme nauttia kaikki kaikkien kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin kiitollinen kun olisi toinenkin nainen mukana.
9 miestä ja 1 nainen on kova juttu jos jokainen halua 2-6 kertaa niin tulee monta kertaa naiduksi ehkä jopa liikaa.
Olisin kiitollinen yhdestäkin naisesta lisää ja kolmistaan olisi ihanne ja miehet saisivat jokainen jotain koko ajan ja voisimme nauttia kaikki kaikkien kanssa.Kuulema kaksi voisi olla hyvä. Miesten pitäisi jakaa kiinnostuksessa sitten tasaisesti kummallekkin. Kolmessa on sitten naisten kannalta riski että muodostuu kaverit ja kolmas on vähän ulkopuolinen, niin sellainen kolmas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä hupiukko teet akkaas pannaan halvalla ku vierasta sikaa..
Pantavaksi vaimo lähteekin mukaan.
Toivottavasti saa kullia kunnolla. Vaimolla on hyvä pillu miehet nuolee ja panee mielellään. jormalaiset kirjoitti:
Jos minua naitte niin sitten olen ainoa nainen paikalla. Kylän akkoja en halua katselemaan ja neuvomaan, se sanoi.Vaimo piti peijaisista. Kukaan ei ollut liian kännissä. Kaikki pani ihan innolla. Kiinnostus jakaantui naisten kesken ihan tasapuolisesti. Ainoa outo ja uusia asia oli toisen naisen kiinnostus häneen. Eka kerran oli naisen kanssa kuuysissä. Miehet olivat vähän katelleet ja sitten naineet päällimmäistä. Naureskeli kotona, kimppakivana olo ihan normaali mutta toisen naisen imeminen tuntui pervolta.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Vaimo piti peijaisista. Kukaan ei ollut liian kännissä. Kaikki pani ihan innolla. Kiinnostus jakaantui naisten kesken ihan tasapuolisesti. Ainoa outo ja uusia asia oli toisen naisen kiinnostus häneen. Eka kerran oli naisen kanssa kuuysissä. Miehet olivat vähän katelleet ja sitten naineet päällimmäistä. Naureskeli kotona, kimppakivana olo ihan normaali mutta toisen naisen imeminen tuntui pervolta.
Juttelin peijaisissa olleen miehen vaimon kanssa. Yritin väistää mutta sai minut Prisman parkkiksella kiinni. Oli tyytyväinen vaimoni toimintaan. Olin vähän hämillni. Tämän mies kun oli niitä harvoja jotka olivat panneet vaimoa kaikkiin kolmeen reikään. Yritin jotain yleistä vaimon määrätietoisuudesta. Nainen jatkoi että normaalisti miehet ovat lähteneet peijaisista jatkoille kaupunkiin. Mutta ei nyt kun mun vaimo oli sielä mukana. Oli tehnyt miehile selväksi ettei mihinkään kaupunkiin lähdetä. Tavallaan oikeassa oli. Mutta ei tainut koko tarina kantautua naisen korviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelin peijaisissa olleen miehen vaimon kanssa. Yritin väistää mutta sai minut Prisman parkkiksella kiinni. Oli tyytyväinen vaimoni toimintaan. Olin vähän hämillni. Tämän mies kun oli niitä harvoja jotka olivat panneet vaimoa kaikkiin kolmeen reikään. Yritin jotain yleistä vaimon määrätietoisuudesta. Nainen jatkoi että normaalisti miehet ovat lähteneet peijaisista jatkoille kaupunkiin. Mutta ei nyt kun mun vaimo oli sielä mukana. Oli tehnyt miehile selväksi ettei mihinkään kaupunkiin lähdetä. Tavallaan oikeassa oli. Mutta ei tainut koko tarina kantautua naisen korviin.
Otitko siellä prismassa kuvia tuntemattomista naisista, Ukko64?
- Anonyymi
Nyt ei ole kateutta meidän perikunnan maille hirviluvan saaneilla miehillä.
Kaikki 9 miestä on saanut panna saunailloissa vaimoani.- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Rakastan vaimoani kun on mielikseni alkanut kimppaseksin naiseksi. Olemme saaneet seksiä vaimoltani molemmat miehet.
- Anonyymi
Hirvimiesten viimeisin kaato kun olimme hirvimiesten saunaillassa.
Kysyivät onneksi vaimoltani pystyykö ja haluaako vaimo antaa nussia kaikkien yhdeksän miehen saunaillassa.
Vaimo sanoi haluavansa ainakin toisen naisen mukaan.
Saunaillassa oli sitten yksi puolituttu rouvva mukana jonka kanssa vaimoni kävi vähentämässä vaatetusta sovitusti.
Naiset saivat heti miehet mukaan saunakaveriksi.
Itse kävin panemassa tätä puolituttua rouvvaa ja näin kun vaimolla oli kolme miestä nussimassa.
Kimpassa vuorotellen sai tämä toinen rouva myös ja tuli myös lisää porukkaa katsomaan ja odottamaan vuoroa.
Illan mittaan porukka alkoi harveta kunnes oltiin vain 2N ja 3M jäljellä aina välillä myös naisten aktiivisuuden toimesta miehet saivat erektion ja päästiin panemaan kumpaakin naista.
Kyllä kumpikin naisista tuli oletettavasti suurin piirtein tasapuolisesti nussituksi.- Anonyymi
Hirvimiehet harrastaa salakaatoa kun käyvät meillä kylässä aina välillä ja kaatavat vaimoni nussittavaksi.
Ovat sopineet vuorot keskenään kun käyvät 2-3 miestä kerrallaan ja viipyvät koko yön.
Olen itse mukana ja panen vaimoani omalla vuorollani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvimiehet harrastaa salakaatoa kun käyvät meillä kylässä aina välillä ja kaatavat vaimoni nussittavaksi.
Ovat sopineet vuorot keskenään kun käyvät 2-3 miestä kerrallaan ja viipyvät koko yön.
Olen itse mukana ja panen vaimoani omalla vuorollani.Meilläkin mies haluaa vuorollaan. Nauttiin kun vieras sperma tursuaa esiin ja kastelee hänen kyrvän ja valuu kiveksille.
- Anonyymi
Olemme uusioperhe ja naimisiin mennessä vaimo kertoi harrastaneensa hirviporukassa seksiä ainakin viidentoista vuoden ajan. Hän sanoi jatkavansa näin edelleen ja minun on tyytyminen siihen koska näin hirviporukassa toimitaan. Luulin koko jutun olevan vitsi ja niin siihen suhtauduin. Seuraavana syksynä selvisi ettei se ollut vitsi. Vaimo tulee usein metsästysreissulta nussittuna kotiin ja hirvipeijaiset ovat ollet myös yhtä kärsimystä. Niissä oli onneksi koronan takia taukoa niin ei tarvinnut nähdä sitä porukkaa joka vaimoani astuu. Tiedän varmuudella ainakin kolme miestä jotka panevat häntä. Tätä tapahtuu kuulema vain hirvenmetsästyksen jälkeen ja peijaisissa. Onko muissa hirviporukoissa tällaista menoa ja kuuluuko se johonkin metsästyskulttuuriin?
- Anonyymi
Kyllä jutut kiertää mutta ei siitä kannata välittää.
Meidänkin maatilan paketissa olevan mailta metsästetään ja hakevat luvan aina pariksi vuodeksi kerrallaan.
Mekin saamme kutsun peijaisiin ja saunailtoihin vaikka vanhusten kanssa sopivat luvista.
Äitini taitaa olla liian vanha heille joten me olemme parempi vaihtoehto.
Yleensä heitä on 8 miestä ja välillä on ollut yksi nainen mukana mutta ei aina.
Vaimo on 24v siro ja isot kiinteät rinnat.
Ollaan oltu jo 3 vuotta mukana peijaisissa ja sauna illoissa he ovat iältään noin 30-_60 vuotiaita niin ymmärtää että vaimon 24-vuotias kaunis olemus on tervetullut sauna- iltoihin kun miehet saa nuorta naista panna.
Näissä illan istujaisissa ei näy vaimoja muuta kuin yksi muu ja vaimoni.
Tämä toinen nainen on vanhempi eikä niin usein paikalla.
Vaimo on aina kyllä kunnolla nussittu kun tullaan sieltä kotiin.- Anonyymi
Siis vaimosi on nussittavana illan istujaisissa. Oletko itse päässyt mukaan?
Olemaan yksi miehistä tai vain katsojana.
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319