Näin Irwin-elokuvaa taas kerran katsellessa tuli mieleen, että Irwin esiintyi viimeisinä vuosina kerran kaupassa Huittisissa, olin nöösipoika ja vähän hämärän peitossa. Mikähän vuosi?
Irwin Goodman
25
1884
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mielikuva, että nykyisen Lautturin tiloissa..
- Anonyymi
Kone-tapsan takimmaisessa hallissa ainakin esiintyi, olisko -89?
- Anonyymi
Erään autoliikkeen avajaisissa oli keikalla vuotta en muista mutta olisko ollut 1987? Tai ennen
- Anonyymi
Oliko toiveauto vai vauhtivaunu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko toiveauto vai vauhtivaunu?
Palinilla on huonot elokuvat.
- Anonyymi
Autoliike olisiko ollut Toiveauto
- Anonyymi
Vuosi luku oli 1973 kun Irvin esiinty ja känniteli 2-3 vuorokautta Seurahuoneella.
- Anonyymi
Tais esiintyä useamman kerran vuosien aikana Seurahuoneella ja sen jälkeen haarukkaan kaatamaan tavallisen rahvaan sekaan.
- Anonyymi
Oli myös -60 luvun loppupuolella Seurahuoneella ja jatkoilla Tiasen Raunon luona.
- Anonyymi
Vuosiluku ei ollut 73- vaan 1974 Heinä-Elokkuussa.
- Anonyymi
ainakin Toiveauton avajaisissa esiintyi
- Anonyymi
IRwin esiintyi myös Huhkolinnassa.
- Anonyymi
Hyvää musiikkia
- Anonyymi
Mä muistan Irwinin esiintyneen Lahtisen konetalolla, mukana olin, - 70 luvulla lapsena mutta hattu jäi mieleen 🙂, tarkentakaa jos tieto väärä
- Anonyymi
Ainakin Säkylässä joskus esiintyi Arenalla. 🤔
- Anonyymi
Esiintyi parikin kertaa toiveautossa. Siellä esiintyi kerran myös Kikka. Sitä en muista, että oliko myös Irwin samana päivänä esiintymässä. Olin ite sillon about 10 vuotias. Pääsin Irwinin porukan kans mukaan takahuoneeseen. Oli kova juttu pikkupojalle.
Nimmareita Irwin jakeli lapuille ja käsivarsiin. Sattu nii perkeleesti, ku se paino kynää niin lujaa.- Anonyymi00029
Kynällä? vai jäikö ärrä pois?
- Anonyymi
Kiitos kommentoijille. Kiva lukea asiallisia muisteloita Irwinin käynneistä Huittisissa.
- Anonyymi
Aikonaan Elvis kävi muuraamasa peruskiven Lietepirtin takkaan huittisjärvellä! Ennen lähtöönsä kivitti sokkelinkin!
- Anonyymi
Paul Newman kävi uimassa raijalanjärvessä.
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Paul Newman kävi uimassa raijalanjärvessä.
Saikohan Pauli sakkolihaa?
- Anonyymi00028
Sattumaako, tuskin.
- Anonyymi00031
Noin 1970 Juhannusaattona esiintyi Eenokilla Säkylässä, liikkui tuolloin vesitasolentsikalla keikkapaikalta toiselle.
- Anonyymi00032
Irvin oli keikalla mummolan motellissa vuotta en nyt muista mutta tiedän että naista sai tiedän erään naisen joka kertoi no kauan sitten mutta Irvinen kanssa oli keikan jälkeen. Kertoi vielä että sai ja hyvää teki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504