Irwin Goodman

Anonyymi

Näin Irwin-elokuvaa taas kerran katsellessa tuli mieleen, että Irwin esiintyi viimeisinä vuosina kerran kaupassa Huittisissa, olin nöösipoika ja vähän hämärän peitossa. Mikähän vuosi?

18

1161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mielikuva, että nykyisen Lautturin tiloissa..

• Anonyymi

Kone-tapsan takimmaisessa hallissa ainakin esiintyi, olisko -89?

• Anonyymi

Erään autoliikkeen avajaisissa oli keikalla vuotta en muista mutta olisko ollut 1987? Tai ennen

• Anonyymi

Oliko toiveauto vai vauhtivaunu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko toiveauto vai vauhtivaunu?

Palinilla on huonot elokuvat.

• Anonyymi

Autoliike olisiko ollut Toiveauto

• Anonyymi

Vuosi luku oli 1973 kun Irvin esiinty ja känniteli 2-3 vuorokautta Seurahuoneella.

• Anonyymi

Tais esiintyä useamman kerran vuosien aikana Seurahuoneella ja sen jälkeen haarukkaan kaatamaan tavallisen rahvaan sekaan.

• Anonyymi

Oli myös -60 luvun loppupuolella Seurahuoneella ja jatkoilla Tiasen Raunon luona.

• Anonyymi

Vuosiluku ei ollut 73- vaan 1974 Heinä-Elokkuussa.

• Anonyymi

ainakin Toiveauton avajaisissa esiintyi

• Anonyymi

IRwin esiintyi myös Huhkolinnassa.

• Anonyymi

Hyvää musiikkia

• Anonyymi

Mä muistan Irwinin esiintyneen Lahtisen konetalolla, mukana olin, - 70 luvulla lapsena mutta hattu jäi mieleen 🙂, tarkentakaa jos tieto väärä

• Anonyymi

Ainakin Säkylässä joskus esiintyi Arenalla. 🤔

• Anonyymi

Esiintyi parikin kertaa toiveautossa. Siellä esiintyi kerran myös Kikka. Sitä en muista, että oliko myös Irwin samana päivänä esiintymässä. Olin ite sillon about 10 vuotias. Pääsin Irwinin porukan kans mukaan takahuoneeseen. Oli kova juttu pikkupojalle.
      Nimmareita Irwin jakeli lapuille ja käsivarsiin. Sattu nii perkeleesti, ku se paino kynää niin lujaa.

• Anonyymi

Kiitos kommentoijille. Kiva lukea asiallisia muisteloita Irwinin käynneistä Huittisissa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3904
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2081
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      230
      1370
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      136
      1289
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      114
      1169
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1168
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      71
      1067
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1015
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35